حالا که آروم آروم داره امسال تموم میشه یه چیزایی رو به یادت بیار!
اونجا که تموم وجودت تَرَک برداشت اما نشکست،
اونجا که پر از بغض بودی ولی خندیدی، اونجا که روحت درد داشت اما به روی خودت نیاوردی..
به یاد بیار کسی رو که ازش انتظار نداشتی اما تنهات گذاشت، اونجا که بهش امید داشتی اما ناامیدت کرد، میدونم گاهی تموم شدی، اما باز ادامه دادی...
خواستم بگم تو یک سال سخت رو
گذروندی اما شدیداً رشد کردی.
ممنونِ خودت باش، بابت آدمی که این روزها هستی..
More: 🎖 @windscribeproxy
اونجا که تموم وجودت تَرَک برداشت اما نشکست،
اونجا که پر از بغض بودی ولی خندیدی، اونجا که روحت درد داشت اما به روی خودت نیاوردی..
به یاد بیار کسی رو که ازش انتظار نداشتی اما تنهات گذاشت، اونجا که بهش امید داشتی اما ناامیدت کرد، میدونم گاهی تموم شدی، اما باز ادامه دادی...
خواستم بگم تو یک سال سخت رو
گذروندی اما شدیداً رشد کردی.
ممنونِ خودت باش، بابت آدمی که این روزها هستی..
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
توی این دنیای لعنتی، همه ما داریم با انتظاراتی که توی جوونی داشتیم میجنگیم. تصور میکردیم که برجی از نور، شور و سرمستی رو میتونیم بسازیم؛ اما زندگی دقیقا خلاف اینه؛ هر روز زندگی نظارهگر این هستیم که این برج نابود میشه و تبدیل به هیچ میشه، مثل تیکههای اسباببازی بچهها ..
More: 🎖 @windscribeproxy
More: 🎖 @windscribeproxy
❤14
آدما شاید نتونن همیشه حال همو خوب کنن ولی همیشه میتونن حال همو بدتر نکنن و بیشتر وقتا دومی از اولی مهمتره ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
تو زبانِ فرانسه،
کلمهای هست بهنامِ «Le tasian»، به معنای حجم زیادی از غم و اندوه؛
درحدی که مغز پاسخ منطقی برای کنترل شرایط نداره و قلب، از شدت اندوهِ زیاد، احساسات درستی ارائه نمیده.
چقدر راست میگه:))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
کلمهای هست بهنامِ «Le tasian»، به معنای حجم زیادی از غم و اندوه؛
درحدی که مغز پاسخ منطقی برای کنترل شرایط نداره و قلب، از شدت اندوهِ زیاد، احساسات درستی ارائه نمیده.
چقدر راست میگه:))
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤10
❤13
اگه جلوي پاركينگ منزلتون پارك كردن و عجله داريد، ماشين رو پنچر نكنيد و دعوا هم نكنيد.
با شماره ١٢٠ تماس بگيريد ،اونا به راننده زنگ ميزنن و سريع مياد ماشينش رو بر ميداره،
با بي فرهنگ ، با فرهنگ برخورد كنيم
More: 🎖 @windscribeproxy
با شماره ١٢٠ تماس بگيريد ،اونا به راننده زنگ ميزنن و سريع مياد ماشينش رو بر ميداره،
با بي فرهنگ ، با فرهنگ برخورد كنيم
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
میخواهید تغییر کنید؟
پس در مقابل درد مقاومت نکنید. نتیجه ی پذیرش درد، تغییر شماست ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
پس در مقابل درد مقاومت نکنید. نتیجه ی پذیرش درد، تغییر شماست ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤9
خسته شدم از اینکه به انسانها بفهمونم با رفتارت به من چیزیو نشون نده. من متنفرم از اینکار. تکست بده بگو من هنوز دلخورم، بگو اصن حال نکردم با اون کارت، بگو هنوز دارم به حرفامون فکر میکنم چمیدونم بگو اصن حالا حالا قراره بدفاز باشم، اصن متنفرم ازت. چرا انقدر حرف زدن براتون سخته آخه؟!
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤15
از آدمایی خوشم میاد که میان میگن
"ازت خوشم میاد"
"ازت بدم میاد"
"دلم برات تنگ شده"
"معذرت میخام"
"اشتباه کردم "
"الان راحت نیستم حرف بزنم"
"نمیشه باهات ارتباط داشته باشم"
این جمله ها روابط انسانی رو پیچیده نمیکنه ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
"ازت خوشم میاد"
"ازت بدم میاد"
"دلم برات تنگ شده"
"معذرت میخام"
"اشتباه کردم "
"الان راحت نیستم حرف بزنم"
"نمیشه باهات ارتباط داشته باشم"
این جمله ها روابط انسانی رو پیچیده نمیکنه ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
کل شب و روزم فقط با فکر کردن به تو میگذره، تو شدی همون دلیلی که بهخاطرش صبح از خواب پا میشم و شبا هم با فکرش میخوابم، شدی همون دلیلی که باعث شده ادامه بدم و کم نیارم، تلاش کنم برای زندگیم برای آرامشم برای اهدافم، راستش تو که باشی این حالِ من تا همیشه خوبه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤19
صادق هدایت تو نامههاش خیلی موده :)) از این بعد کسی ازم بپرسه چه خبرا؟ چطوری؟ اینو میفرستم براش؛
"به هر حال این اوضاعی است که میبینید و تفسیر لازم ندارد. ما هم میسوزيم و میسازيم. قسمتمان اين بوده يا نبوده ديگر اهميت ندارد.
+ دیگه چه خبر؟
- زندگی به حماقت سابق ادامه دارد. نه امیدی است و نه آرزویی و نه آینده و گذشته ای. چهار ستون بدن را به کثیف ترین طرزی می چرانیم و شبها به وسیلۀ دود و دم و الکل به خاکش می سپریم و با نهایت تعجب می بینیم که باز فردا سر از قبر بیرون آوردیم. مسخره بازی ادامه دارد.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
"به هر حال این اوضاعی است که میبینید و تفسیر لازم ندارد. ما هم میسوزيم و میسازيم. قسمتمان اين بوده يا نبوده ديگر اهميت ندارد.
+ دیگه چه خبر؟
- زندگی به حماقت سابق ادامه دارد. نه امیدی است و نه آرزویی و نه آینده و گذشته ای. چهار ستون بدن را به کثیف ترین طرزی می چرانیم و شبها به وسیلۀ دود و دم و الکل به خاکش می سپریم و با نهایت تعجب می بینیم که باز فردا سر از قبر بیرون آوردیم. مسخره بازی ادامه دارد.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
به نظرم از چشم افتادن اخرین مرحلهست، این آخرین مرحله با دلخور بودن یا ناراحتی فرق داره، این مرحله ناامید شدن از طرف مقابله! چون میبینی تو عصبانیت حرفای دلشو میزنه و چقد دلش پربوده و چه بازیگر خوبی بوده! دوست داشتن از چاله به چاه افتادن بود و تو این مرحله باید رهاکنی چون ناامید شدی ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18
از آدمایی خوشم میاد که میان میگن
"ازت خوشم میاد"
"ازت بدم میاد"
"دلم برات تنگ شده"
"معذرت میخام"
"اشتباه کردم "
"الان راحت نیستم حرف بزنم"
"نمیشه باهات ارتباط داشته باشم"
این جمله ها روابط انسانی رو پیچیده نمیکنه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
"ازت خوشم میاد"
"ازت بدم میاد"
"دلم برات تنگ شده"
"معذرت میخام"
"اشتباه کردم "
"الان راحت نیستم حرف بزنم"
"نمیشه باهات ارتباط داشته باشم"
این جمله ها روابط انسانی رو پیچیده نمیکنه.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤11
شازده کوچولو از گل پرسید:
آدما چرا تو رو نچیدن؟
من گلای زیادی دیدم
که زیر دستو پا بودن!
گل جواب داد:
من ارزش خاری که عاشقانه
احاطم کرده رو میدونم ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
آدما چرا تو رو نچیدن؟
من گلای زیادی دیدم
که زیر دستو پا بودن!
گل جواب داد:
من ارزش خاری که عاشقانه
احاطم کرده رو میدونم ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤21
یه وقتایی خودتو بغل کن و بگو:
مرسی که هر سختی و دردی بود رو از سر گذروندی، دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، چندین بار اعتماد به کسایی که هیچوقت لیاقتشو نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی.
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
مرسی که هر سختی و دردی بود رو از سر گذروندی، دل شکستگی، افسردگی، مشکلات خونوادگی، چندین بار اعتماد به کسایی که هیچوقت لیاقتشو نداشتن و همه ی چیزای دیگه که تنهایی تحمل کردی ولی هیچوقت جا نزدی.
خیلی راه سخت و طولانی رو اومدی، بهت افتخار میکنم.
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤25
فکر میکنم
باید اینو پذیرفت، آدمی که با ما وارد رابطه میشه یکهو از آسمون نازل نشده!
پیش از اینکه به ما برسه هم زندگی کرده
پس حتما تجربیاتی داره، که هر چند تلخ و هر چند شیرین، برای خودش ارزشمنده
و این گذشته تا جایی که مستقیماً وارد رابطه فعلیِ ما نشده به ما ارتباطی نداره.
مهم، اکنون و حالاست که به تو دل داده و داره لحظاتش رو با تو تقسیم میکنه...
پس توی همین لحظات دنبال حس خوب باش
نه توی گذشته، پیگیرِ تلخی ...
More: 🎖 @windscribeproxy
باید اینو پذیرفت، آدمی که با ما وارد رابطه میشه یکهو از آسمون نازل نشده!
پیش از اینکه به ما برسه هم زندگی کرده
پس حتما تجربیاتی داره، که هر چند تلخ و هر چند شیرین، برای خودش ارزشمنده
و این گذشته تا جایی که مستقیماً وارد رابطه فعلیِ ما نشده به ما ارتباطی نداره.
مهم، اکنون و حالاست که به تو دل داده و داره لحظاتش رو با تو تقسیم میکنه...
پس توی همین لحظات دنبال حس خوب باش
نه توی گذشته، پیگیرِ تلخی ...
More: 🎖 @windscribeproxy
❤26
الان دقیقاً اونجام که مولانا میگه:
"در دل رنج ها باشد که آن به هیچ دارویی خوش نشود.
نه بخفتن، نه به گشتن، نه به خوردن؛
الا به دیدار یار."
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
"در دل رنج ها باشد که آن به هیچ دارویی خوش نشود.
نه بخفتن، نه به گشتن، نه به خوردن؛
الا به دیدار یار."
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤20
عزیزی میگفت:
برای در کنار هم موندن باید خیلی چیزا رو بخشید،
خیلی حرفا رو نشنیده گرفت،
از خیلی کارها عبور کرد...
برای در کنار هم موندن باید بخشندهترین و قویترین بود؛ نه زیباترین و باهوشترین...
آدما وقتی میتونن مدتهای طولانی کنار هم بمونن که یاد بگیرن چطور باهم کنار بیان!
More: 🎖 @windscribeproxy
برای در کنار هم موندن باید خیلی چیزا رو بخشید،
خیلی حرفا رو نشنیده گرفت،
از خیلی کارها عبور کرد...
برای در کنار هم موندن باید بخشندهترین و قویترین بود؛ نه زیباترین و باهوشترین...
آدما وقتی میتونن مدتهای طولانی کنار هم بمونن که یاد بگیرن چطور باهم کنار بیان!
More: 🎖 @windscribeproxy
❤23
اگر برای کسی مهم باشی
او همیشه راهی برای
وقت گذاشتن با تو پیدا خواهد کرد
نه بهانه ای برای فرار
و نه دروغی برای توجیه ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
او همیشه راهی برای
وقت گذاشتن با تو پیدا خواهد کرد
نه بهانه ای برای فرار
و نه دروغی برای توجیه ..
اتصال به پروکسی
More: 🎖 @windscribeproxy
❤18