I’m tired of pretending I’m fine when I’m not even close
از تظاهر به خوب بودن خسته ام وقتی اصلاً این طور نیستم
از تظاهر به خوب بودن خسته ام وقتی اصلاً این طور نیستم
I’m okay with being alone just not with feeling lonely
با تنها بودن کنار میام اما با تنهایی نه
با تنها بودن کنار میام اما با تنهایی نه
I learned to stay calm even when everything hurts
یاد گرفتم آروم بمونم حتی وقتی همه چیز درد داره
یاد گرفتم آروم بمونم حتی وقتی همه چیز درد داره
Isn’t it terribly try that a human being should die in this world just a free and peaceful life
خیلی غم انگیز نیست؟ اینکه آدمی زاد در این دنیا برای یک زندگی آزاد و آرام بمیرد؟
خیلی غم انگیز نیست؟ اینکه آدمی زاد در این دنیا برای یک زندگی آزاد و آرام بمیرد؟