POSITIVE WAVE
#وپترو كانال صعودی 6 ساله و عبور از میدلاین میانی این کانال هدف در چارت مشخصه @waveplus
#وپترو ورود به کانال ۵۰۰۰ تومان
جالبه همین #وپترو با p/e forward زیر ۴ هنوز از تاپترین سهم های بازار بحساب میاد و از همگروهی ها و... خیلی عقبه
@waveplus
جالبه همین #وپترو با p/e forward زیر ۴ هنوز از تاپترین سهم های بازار بحساب میاد و از همگروهی ها و... خیلی عقبه
@waveplus
👍13
POSITIVE WAVE
امروز در بورس انرژی در رینگ بین الملل از لحاظ ریالی با توجه به قیمت دلار نیما، #شیمی_بافت MTBE رو با نرخ نزدیک ۷۰ میلیون در هر تن فروخته، تقریبا ۳۵ میلیارد تومان فروش امروز بوده نرخ فروش تقریبا ۴۶ درصد بیشتر از میانگین نرخ ۶ ماهه اول (میانگین فروش ۶ ماهه…
#وپترو سود سال ۱۴۰۴ بالای ۱۰۰۰ تومان خواهد بود(احتمالا ۱۲۰۰-۱۴۰۰ تومان) با تقسیم سود حداکثری, مجمع سال دیگه کف سود تقسیمی ۸۰۰ تومان است، بنظرتون این سهم نباید بالای ۱۰,۰۰۰ تومان بیاد، اونم سهم سبکی مثل وپترو❓❗️
@waveplus
@waveplus
👍8
Forwarded from POSITIVE WAVE
#شیمی_بافت برج ۴ افزایش سرمایه از محل تجدیدارزیابی دارایی از طبقه صرفا زمین افزایش سرمایه داده و مراحل ثبت افزایش سرمایه در حال طی شدن است.
سرمایه شیمی بافت از ۲۳.۳ میلیارد تومان به ۷۶۲.۳ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده، تقریبا ۳۲۷۰ درصد سرمایه شیمی بافت افزایش پیدا کرده
هم در مجمع #وپترو هم مجمع #تاپیکو(سهامدار عمده وپترو) به صورت جدی دنبال عرضه اولیه #شیمی_بافت اشاره شده.
با ثبت این افزایش سرمایه #شیمی_بافت آماده عرضه اولیه خواهد بود
@waveplus
سرمایه شیمی بافت از ۲۳.۳ میلیارد تومان به ۷۶۲.۳ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده، تقریبا ۳۲۷۰ درصد سرمایه شیمی بافت افزایش پیدا کرده
هم در مجمع #وپترو هم مجمع #تاپیکو(سهامدار عمده وپترو) به صورت جدی دنبال عرضه اولیه #شیمی_بافت اشاره شده.
با ثبت این افزایش سرمایه #شیمی_بافت آماده عرضه اولیه خواهد بود
@waveplus
👍11
POSITIVE WAVE
مجمع #تاپیکو شرکت شیمی بافت آماده برای ورود به بازار سرمایه است👈👈 #وپترو @waveplus
👆
لیست عرضه اولیه های زیرمجموعه های #تاپیکو
ستاره خلیج فارس در آستانه عرضه اولیه
#شیمی_بافت هم آماده عرضه اولیه است، متتظر این خبر هم باید باشیم
@waveplus
لیست عرضه اولیه های زیرمجموعه های #تاپیکو
ستاره خلیج فارس در آستانه عرضه اولیه
#شیمی_بافت هم آماده عرضه اولیه است، متتظر این خبر هم باید باشیم
@waveplus
👍12
#هامون_کیش در عملکرد ۳ ماهه پاییز ۶۳ میلیارد تومان سود شناسایی کرده است
تا اینجای کار در ۹ ماهه اندازه کل سال قبل سود ساخته، در ۳ ماهه پایانی ببینم چکار میکنه ( سود مجمع #وساخت هم دارد)
ارزش روز پرتفوی پرتفوی بورسی تا پایان آذر ۲۰۰۰ میلیارد تومان (بهای تمام شده ۳۷۰ میلیارد تومان)
#وپترو مالک 100 درصدی #هامون_کیش
@waveplus
تا اینجای کار در ۹ ماهه اندازه کل سال قبل سود ساخته، در ۳ ماهه پایانی ببینم چکار میکنه ( سود مجمع #وساخت هم دارد)
ارزش روز پرتفوی پرتفوی بورسی تا پایان آذر ۲۰۰۰ میلیارد تومان (بهای تمام شده ۳۷۰ میلیارد تومان)
#وپترو مالک 100 درصدی #هامون_کیش
@waveplus
👍11👏2
#فوری
واتساپ و گوگلپلی، با اجماع رای مثبت اعضای شورای عالی مجازی رفع فیلتر شد
این اقدام گام اول طرح رفع محدودیت و فیلترینگ ادر دولت سیزدهم است /ایرنا
واتساپ و گوگلپلی، با اجماع رای مثبت اعضای شورای عالی مجازی رفع فیلتر شد
این اقدام گام اول طرح رفع محدودیت و فیلترینگ ادر دولت سیزدهم است /ایرنا
👍65👎28🤔4👏3🔥1
POSITIVE WAVE
#وخارزم تعدیل نشده، وارد گپ افزایش سرمایه شده اهداف پیشروی #وخارزم ۳۱۰, ۵۲۰ تومان منفی های #وخارزم قابل بررسی می باشد @waveplus
#وخارزم حمایت خوبی در محدوده ۱۹۶-۲۰۰ تومان دارد
حجم خوبی بالای مقاومت زده، این منفی ها پولبک به مقاومت شکسته شده است
@waveplus
حجم خوبی بالای مقاومت زده، این منفی ها پولبک به مقاومت شکسته شده است
@waveplus
👍17
Forwarded from POSITIVE WAVE
#وپترو سود سال ۱۴۰۴ بالای ۱۰۰۰ تومان خواهد بود(احتمالا ۱۲۰۰-۱۴۰۰ تومان) با تقسیم سود حداکثری, مجمع سال دیگه کف سود تقسیمی ۸۰۰ تومان است، بنظرتون این سهم نباید بالای ۱۰,۰۰۰ تومان بیاد، اونم سهم سبکی مثل وپترو❓❗️
@waveplus
@waveplus
❤7👍3
POSITIVE WAVE
#وپترو سود سال ۱۴۰۴ بالای ۱۰۰۰ تومان خواهد بود(احتمالا ۱۲۰۰-۱۴۰۰ تومان) با تقسیم سود حداکثری, مجمع سال دیگه کف سود تقسیمی ۸۰۰ تومان است، بنظرتون این سهم نباید بالای ۱۰,۰۰۰ تومان بیاد، اونم سهم سبکی مثل وپترو❓❗️ @waveplus
سهم هایی با همین سود و تقسیم سود کمتر از وپترو الان بالای ۸۰۰۰ تومان هستن و در حال رشد و گیر حجم مبنا هستن، وپترو نسبت به این سهم ها در قیمت مفتی قرار دارد
#وپترو بهره برداری کارخانه اسید سیتریک رو به صورت رسمی در پیش دارد
@waveplus
#وپترو بهره برداری کارخانه اسید سیتریک رو به صورت رسمی در پیش دارد
@waveplus
❤6👍1
POSITIVE WAVE
#شکربن در آذر ماه ۲۹۱ میلیارد تومان فروش داشته، که نسبت به مشابه سال گذشته ۷۲ درصد رشد داشته👌 نرخ فروش صادراتی با افزایش دلار نیما تقریبا ۱۵ درصد نسبت به ماه قبل رشد داشته در مجموع ۹ ماهه ۲۱۵۰ میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به مشابه سال گذشته ۳۰ درصد…
#شدوص هم در آذر ۲۲۴ میلیارد تومان فروش زده که نسبت به مشابه سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته
نرخ های فروش صادراتی از نرخ های فروش داخلی پیشی گرفته (این یعنی پتانسیل افزایش نرخ های داخلی رو دارد)
گروه دوده از بهترین بازار هستن، سوابقشون رو چک کنید
#وپترو
@waveplus
نرخ های فروش صادراتی از نرخ های فروش داخلی پیشی گرفته (این یعنی پتانسیل افزایش نرخ های داخلی رو دارد)
گروه دوده از بهترین بازار هستن، سوابقشون رو چک کنید
#وپترو
@waveplus
👍9🔥1
POSITIVE WAVE
#وخارزم حمایت خوبی در محدوده ۱۹۶-۲۰۰ تومان دارد حجم خوبی بالای مقاومت زده، این منفی ها پولبک به مقاومت شکسته شده است @waveplus
#وخارزم امروز فرصت خرید خوبی در منفی ها بود
هفته دیگه خواهیم دید منفی های امروز چقدر با ارزش بود
@waveplus
هفته دیگه خواهیم دید منفی های امروز چقدر با ارزش بود
@waveplus
👍27👎1