جواد ظریف گفته ایران مثل زمان هخامنشیان نمیشه. حتی امریکا با یک تریلیون دلار بودجه نظامی هم نمیتونه هژمون بمونه.
مینویسم امضا میکنم برای آینده تا ۲۰۴۰، تا کلمه آخر این توییت بخوونید، دارم قول میدم:
من بدون یک ریال بودجه دولتی، بدون موقعیت دولتی و سیاسی حتی در حد سرایدار یک نهاد دولتی، بدون نیاز به یک فشنگ، بدون نیاز به شعار «مرگ بر فلان جا»،
با بسط نظریه آزادی در ایران، ایران رو تبدیل به همان هژمون میکنم.
چون نظریه آزادی مال من نیست، رمزگشایی تاریخ ملت ایران است.
من فقط با یادآوری ایران به ایرانیان، ایران رو تبدیل به سنگر صلح و آزادی و حقوق مالکیت و دین مروج آزادی و عدم بندگی غیرخدا میکنم.
و حتی تنها هم نیستم، یه ذره این یادآوری رو ادامه بدم دیگه رشته اش از دست من هم خارج میشه و تمام ایران دوستان از حکومت ملی ایران گرفته تا تک تک ملی گرایان و مذهبی ها، خودشون این دومینو رو جلو خواهند برد.
امیدوارم ۱۵ سال دیگه این کذاب زنده باشه و ببینه.
من از ۱۴۰۰ گفتم تا ۱۴۰۸ چی میشه، مسخره شدم. همه اش شد.
از امروز هم میگم ۲۰۴۰ چه خواهد شد، همه اش رو با چشم خواهید دید.
پیش شرط لازمه اش اینه که زمام امور دست کسی باشه که ایران با همه چیزایی که ازش برامون مونده، اولویت شماره یک باشه براش.
و پشتیبان جوانانش باشه که فکر و ذکر و پوست و گوشت و استخوانشون برای محکم کردن تار و پود ایران آماده باشه.
جنت خواه
مینویسم امضا میکنم برای آینده تا ۲۰۴۰، تا کلمه آخر این توییت بخوونید، دارم قول میدم:
من بدون یک ریال بودجه دولتی، بدون موقعیت دولتی و سیاسی حتی در حد سرایدار یک نهاد دولتی، بدون نیاز به یک فشنگ، بدون نیاز به شعار «مرگ بر فلان جا»،
با بسط نظریه آزادی در ایران، ایران رو تبدیل به همان هژمون میکنم.
چون نظریه آزادی مال من نیست، رمزگشایی تاریخ ملت ایران است.
من فقط با یادآوری ایران به ایرانیان، ایران رو تبدیل به سنگر صلح و آزادی و حقوق مالکیت و دین مروج آزادی و عدم بندگی غیرخدا میکنم.
و حتی تنها هم نیستم، یه ذره این یادآوری رو ادامه بدم دیگه رشته اش از دست من هم خارج میشه و تمام ایران دوستان از حکومت ملی ایران گرفته تا تک تک ملی گرایان و مذهبی ها، خودشون این دومینو رو جلو خواهند برد.
امیدوارم ۱۵ سال دیگه این کذاب زنده باشه و ببینه.
من از ۱۴۰۰ گفتم تا ۱۴۰۸ چی میشه، مسخره شدم. همه اش شد.
از امروز هم میگم ۲۰۴۰ چه خواهد شد، همه اش رو با چشم خواهید دید.
پیش شرط لازمه اش اینه که زمام امور دست کسی باشه که ایران با همه چیزایی که ازش برامون مونده، اولویت شماره یک باشه براش.
و پشتیبان جوانانش باشه که فکر و ذکر و پوست و گوشت و استخوانشون برای محکم کردن تار و پود ایران آماده باشه.
جنت خواه
❤69😁17🔥5👍4😡4
بورس ایران با ج.ا رشد میکنه، بدون ج.ا به اوج شکوفایی واقعی میرسه و محل ورود پول های سنگینی خواهد بود که صعودهای سنگین رو تجربه میکنه (شاید در مقطعی تحت تاثیر قرار بگیره)
بخاطر همین بورس ایران تمام ریسکها رو کاور کرده ونگرانی نداره✋
@waveplus
بخاطر همین بورس ایران تمام ریسکها رو کاور کرده ونگرانی نداره✋
@waveplus
❤87👎33👍23😁8🔥4
دلمون خوشه دوزار سهم ها رشد میکنن، ما بدو بی ارزشی ریال و تورم بدو
😏
😏
👍75😡6❤2
POSITIVE WAVE
بورس ایران با ج.ا رشد میکنه، بدون ج.ا به اوج شکوفایی واقعی میرسه و محل ورود پول های سنگینی خواهد بود که صعودهای سنگین رو تجربه میکنه (شاید در مقطعی تحت تاثیر قرار بگیره) بخاطر همین بورس ایران تمام ریسکها رو کاور کرده ونگرانی نداره✋ @waveplus
#شاخص بورس ونزوئلا بعد از سقوط مادرو ۱۶ درصد مثبت شده
👍20❤7👎1
POSITIVE WAVE
سهام شرکتهای نفتی چین ریزش کردن, علت: تحولات سیاسی ونزوئلا نگرانیها در مورد ثبات عرضه نفت از این کشور را افزایش داد و به افت سهام شرکتهای نفتی چینی دامن زد. بعد از ونزوئلا، فقط #ایران و #روسیه هستند،که بدون نظارت و تسلط امریکا تامین نفت چین را انجام میدهند.…
حمل نفت خام توسط ناوگان سایه
ایران مهم ترین تامین کننده نفت چین
امریکا برای مهار چین و اعراب و...به ایران به عنوان یک بازیگر منطقه ایی نیاز داره (نیروهای امارت در سودان و... بررسی کنید)
ایران از هر لحاظی میتونه بهترین متحد برای امریکا باشه (البته بدون ج.ا)
@waveplus
ایران مهم ترین تامین کننده نفت چین
امریکا برای مهار چین و اعراب و...به ایران به عنوان یک بازیگر منطقه ایی نیاز داره (نیروهای امارت در سودان و... بررسی کنید)
ایران از هر لحاظی میتونه بهترین متحد برای امریکا باشه (البته بدون ج.ا)
@waveplus
❤81👎41👍9🔥1
حدود 27 هزار میلیارد تومان اردر خرید (26 همت صف خرید) در دقایق ابتدایی #پیش_گشایش امروز بازار بورس و فرابورس
👍3❤1
Forwarded from سید مهدی طباطبایی / حجم سبز (سید مهدی طباطبایی)
با این چربیزایسون که در مورد روغن انجام دادن و این به تخم شدن جدید تخم مرغ !!!
بورس اگه روزی سه درصد بهت بده
بازم هر روز پنج درصد عقبی !!!
یعنی انگار تردمیل رو گذاشتی پشت یه ماشین خاور ! که از بخت بدت فقط هم دنده عقبش سالمه !
@hajme_sabzzz
بورس اگه روزی سه درصد بهت بده
بازم هر روز پنج درصد عقبی !!!
یعنی انگار تردمیل رو گذاشتی پشت یه ماشین خاور ! که از بخت بدت فقط هم دنده عقبش سالمه !
@hajme_sabzzz
👍31❤1
#تلنگر
حالا که سازمان در حال حذف برخی محدودیت ها هستش، خواهشا این توقف های 50 درصد را هم حذف کنید. در این اقتصاد کدام کالا یا محصول برای رشد قیمت بیش از 50 درصد متوقف میشود که سهام باید متوقف شود؟
کانال تحلیلی پارسیس
حالا که سازمان در حال حذف برخی محدودیت ها هستش، خواهشا این توقف های 50 درصد را هم حذف کنید. در این اقتصاد کدام کالا یا محصول برای رشد قیمت بیش از 50 درصد متوقف میشود که سهام باید متوقف شود؟
کانال تحلیلی پارسیس
👍63👎4❤1
❤28👎4🔥2👍1
به یاد آر
مردم ایران، نظم نوین جهان را خواهند چید نه امریکا و نه اسراییل و نه چین و نه روسیه.
خودتان میدانید، این بار، به حکم معجزه الهی، تمام جهان لنگ تصمیم مردم ایران هستند.
خدا آسمان و زمین رو هماهنگ کرده تا خودتان راهتان را انتخاب کنید.
انتخاب نکردن هم انتخاب است.
در مادر تحلیلها هم گفتم ۴ ماه پیش
تصمیم امروز مردم ایران، سرنوشت چند قرن آینده ایرانه. خود دانید.
محمد جنت خواه
مردم ایران، نظم نوین جهان را خواهند چید نه امریکا و نه اسراییل و نه چین و نه روسیه.
خودتان میدانید، این بار، به حکم معجزه الهی، تمام جهان لنگ تصمیم مردم ایران هستند.
خدا آسمان و زمین رو هماهنگ کرده تا خودتان راهتان را انتخاب کنید.
انتخاب نکردن هم انتخاب است.
در مادر تحلیلها هم گفتم ۴ ماه پیش
تصمیم امروز مردم ایران، سرنوشت چند قرن آینده ایرانه. خود دانید.
محمد جنت خواه
❤63😁22👍15👎1
همین امروز شما ۵۰ همت هم سهام میدادی ملت میخریدن.
همانطوری که هر چی طلاست رو دارن میخرن.
همانطوری که بدون توجه به قیمت دلار میخرنش.
همانطوری که روغن و ماکارونی و برنج رو این مدت خریدن.
این بخر بخر جدا از اون بخش جامعه است که داره برا بقا و شکم تلاش میکنه و از این فضا دور هست.
ولی اونی که ریال داره حاضره به هر چیزی تبدیلش کنه!!
حالا شما اسمش رو هر چی میخوای بزار.
mortezaebad
همانطوری که هر چی طلاست رو دارن میخرن.
همانطوری که بدون توجه به قیمت دلار میخرنش.
همانطوری که روغن و ماکارونی و برنج رو این مدت خریدن.
این بخر بخر جدا از اون بخش جامعه است که داره برا بقا و شکم تلاش میکنه و از این فضا دور هست.
ولی اونی که ریال داره حاضره به هر چیزی تبدیلش کنه!!
حالا شما اسمش رو هر چی میخوای بزار.
mortezaebad
👍60❤7👎2😡1
POSITIVE WAVE
#شاخص بورس ونزوئلا بعد از سقوط مادرو ۱۶ درصد مثبت شده
امروز ۶ ژانویه شاخص بورس ونزوئلا ۲۹ درصد مثبت
۵ ژانویه ۱۷ درصد مثبت
۲ ژانویه ۷ درصد مثبت
۶۱ درصد مثبت طی ۳ روز کاری
۵ ژانویه ۱۷ درصد مثبت
۲ ژانویه ۷ درصد مثبت
۶۱ درصد مثبت طی ۳ روز کاری
🔥33👍14👎3❤2
POSITIVE WAVE
امروز ۶ ژانویه شاخص بورس ونزوئلا ۲۹ درصد مثبت ۵ ژانویه ۱۷ درصد مثبت ۲ ژانویه ۷ درصد مثبت ۶۱ درصد مثبت طی ۳ روز کاری
اینم از ونزوئلا
رشد بورس ایران رو تو فضای بسیار امید آرزو میکنم🤲
رشد بورس ایران رو تو فضای بسیار امید آرزو میکنم🤲
👍95❤15👎5