#بازار
میانگین دلار نیمایی(توافقی) در 4 فصل منتهی به تابستان 1404 برابر با 637.165 ريال بوده است. نسبت P.e همواره میل به بازگشت به میانگین دارد که حدود 7 واحد است. به عبارت بهتر در فضای نرمال، قبل از فصل مجامع به سطح 7واحد و پس از مجامع به سطح 6واحد می رسد.
همکنون دلار توافقی دوبرابر میانگینی است که P.e 7 را ایجاد کرده است! در عموم صنایع افزایش دلار توافقی به معنای افزایش درآمد با حفظ حاشیه سود است.
بر این اساس در انتهای دی ماه 1405 به صورت تقریبی سود خالص شرکت ها دوبرابر عددی است که همکنون در e مربوط به P.e نشسته است. بر این اساس مادامی که ریسک های نظامی حادث نشود پتانسیل مطلوبی در بازار وجود دارد و تا پرایس شدن بازار فاصله داریم.
validhelalat
میانگین دلار نیمایی(توافقی) در 4 فصل منتهی به تابستان 1404 برابر با 637.165 ريال بوده است. نسبت P.e همواره میل به بازگشت به میانگین دارد که حدود 7 واحد است. به عبارت بهتر در فضای نرمال، قبل از فصل مجامع به سطح 7واحد و پس از مجامع به سطح 6واحد می رسد.
همکنون دلار توافقی دوبرابر میانگینی است که P.e 7 را ایجاد کرده است! در عموم صنایع افزایش دلار توافقی به معنای افزایش درآمد با حفظ حاشیه سود است.
بر این اساس در انتهای دی ماه 1405 به صورت تقریبی سود خالص شرکت ها دوبرابر عددی است که همکنون در e مربوط به P.e نشسته است. بر این اساس مادامی که ریسک های نظامی حادث نشود پتانسیل مطلوبی در بازار وجود دارد و تا پرایس شدن بازار فاصله داریم.
validhelalat
👎6👍4❤3
۳۰ درصد بلوک نیروگاه دماوند توسط بانک دی فروخته شده، ۱۵ همت
قیمت روی تابلو ۱۱ همت
نیروگاهی ها فاصله معنا داری با ارزش جایگزینی دارند
@waveplus
قیمت روی تابلو ۱۱ همت
نیروگاهی ها فاصله معنا داری با ارزش جایگزینی دارند
@waveplus
👍11👎8❤3
تسنیم این گونه گزارش داد:
تجربه جهانی نشان میدهد حرکت به سمت نظامهای ارزی شفاف و مبتنی بر بازار، اگرچه در کوتاهمدت با نوسان همراه است، اما در میانمدت به کاهش فساد و افزایش اعتماد فعالان اقتصادی منجر میشود.
گزارشهای صندوق بینالمللی پول درباره کشورهایی مانند ترکیه، مصر و برخی اقتصادهای آمریکای لاتین نشان میدهد حذف تدریجی نرخهای ترجیحی و تمرکز عرضه ارز در بسترهای شفاف، تنها زمانی موفق بوده که با انضباط مالی دولت و ثبات سیاستهای پولی همراه شده است. در غیر این صورت، فشار تورمی و نوسانات ارزی میتواند دستاوردهای این سیاست را تضعیف کند.
تجربه جهانی نشان میدهد حرکت به سمت نظامهای ارزی شفاف و مبتنی بر بازار، اگرچه در کوتاهمدت با نوسان همراه است، اما در میانمدت به کاهش فساد و افزایش اعتماد فعالان اقتصادی منجر میشود.
گزارشهای صندوق بینالمللی پول درباره کشورهایی مانند ترکیه، مصر و برخی اقتصادهای آمریکای لاتین نشان میدهد حذف تدریجی نرخهای ترجیحی و تمرکز عرضه ارز در بسترهای شفاف، تنها زمانی موفق بوده که با انضباط مالی دولت و ثبات سیاستهای پولی همراه شده است. در غیر این صورت، فشار تورمی و نوسانات ارزی میتواند دستاوردهای این سیاست را تضعیف کند.
👍34👎5❤2
#نقره صندوق نقره با این قیمت نخر / با نصف قیمت در بورس کالا بخر / دمت گرم
مدیران تبلیغاتِ عزیز و کانالهای محترم هم اینقدر رپورتاژ نرن روی صندوق نقره با حباب در حباب (حباب گواهی نقره در حباب صندوق نقره)
از توجه شما سپاسگذارم.
پارسیس
مدیران تبلیغاتِ عزیز و کانالهای محترم هم اینقدر رپورتاژ نرن روی صندوق نقره با حباب در حباب (حباب گواهی نقره در حباب صندوق نقره)
از توجه شما سپاسگذارم.
پارسیس
👍26😁5👎4❤3
جواد ظریف گفته ایران مثل زمان هخامنشیان نمیشه. حتی امریکا با یک تریلیون دلار بودجه نظامی هم نمیتونه هژمون بمونه.
مینویسم امضا میکنم برای آینده تا ۲۰۴۰، تا کلمه آخر این توییت بخوونید، دارم قول میدم:
من بدون یک ریال بودجه دولتی، بدون موقعیت دولتی و سیاسی حتی در حد سرایدار یک نهاد دولتی، بدون نیاز به یک فشنگ، بدون نیاز به شعار «مرگ بر فلان جا»،
با بسط نظریه آزادی در ایران، ایران رو تبدیل به همان هژمون میکنم.
چون نظریه آزادی مال من نیست، رمزگشایی تاریخ ملت ایران است.
من فقط با یادآوری ایران به ایرانیان، ایران رو تبدیل به سنگر صلح و آزادی و حقوق مالکیت و دین مروج آزادی و عدم بندگی غیرخدا میکنم.
و حتی تنها هم نیستم، یه ذره این یادآوری رو ادامه بدم دیگه رشته اش از دست من هم خارج میشه و تمام ایران دوستان از حکومت ملی ایران گرفته تا تک تک ملی گرایان و مذهبی ها، خودشون این دومینو رو جلو خواهند برد.
امیدوارم ۱۵ سال دیگه این کذاب زنده باشه و ببینه.
من از ۱۴۰۰ گفتم تا ۱۴۰۸ چی میشه، مسخره شدم. همه اش شد.
از امروز هم میگم ۲۰۴۰ چه خواهد شد، همه اش رو با چشم خواهید دید.
پیش شرط لازمه اش اینه که زمام امور دست کسی باشه که ایران با همه چیزایی که ازش برامون مونده، اولویت شماره یک باشه براش.
و پشتیبان جوانانش باشه که فکر و ذکر و پوست و گوشت و استخوانشون برای محکم کردن تار و پود ایران آماده باشه.
جنت خواه
مینویسم امضا میکنم برای آینده تا ۲۰۴۰، تا کلمه آخر این توییت بخوونید، دارم قول میدم:
من بدون یک ریال بودجه دولتی، بدون موقعیت دولتی و سیاسی حتی در حد سرایدار یک نهاد دولتی، بدون نیاز به یک فشنگ، بدون نیاز به شعار «مرگ بر فلان جا»،
با بسط نظریه آزادی در ایران، ایران رو تبدیل به همان هژمون میکنم.
چون نظریه آزادی مال من نیست، رمزگشایی تاریخ ملت ایران است.
من فقط با یادآوری ایران به ایرانیان، ایران رو تبدیل به سنگر صلح و آزادی و حقوق مالکیت و دین مروج آزادی و عدم بندگی غیرخدا میکنم.
و حتی تنها هم نیستم، یه ذره این یادآوری رو ادامه بدم دیگه رشته اش از دست من هم خارج میشه و تمام ایران دوستان از حکومت ملی ایران گرفته تا تک تک ملی گرایان و مذهبی ها، خودشون این دومینو رو جلو خواهند برد.
امیدوارم ۱۵ سال دیگه این کذاب زنده باشه و ببینه.
من از ۱۴۰۰ گفتم تا ۱۴۰۸ چی میشه، مسخره شدم. همه اش شد.
از امروز هم میگم ۲۰۴۰ چه خواهد شد، همه اش رو با چشم خواهید دید.
پیش شرط لازمه اش اینه که زمام امور دست کسی باشه که ایران با همه چیزایی که ازش برامون مونده، اولویت شماره یک باشه براش.
و پشتیبان جوانانش باشه که فکر و ذکر و پوست و گوشت و استخوانشون برای محکم کردن تار و پود ایران آماده باشه.
جنت خواه
❤69😁17🔥5👍4😡4
بورس ایران با ج.ا رشد میکنه، بدون ج.ا به اوج شکوفایی واقعی میرسه و محل ورود پول های سنگینی خواهد بود که صعودهای سنگین رو تجربه میکنه (شاید در مقطعی تحت تاثیر قرار بگیره)
بخاطر همین بورس ایران تمام ریسکها رو کاور کرده ونگرانی نداره✋
@waveplus
بخاطر همین بورس ایران تمام ریسکها رو کاور کرده ونگرانی نداره✋
@waveplus
❤87👎33👍23😁8🔥4
دلمون خوشه دوزار سهم ها رشد میکنن، ما بدو بی ارزشی ریال و تورم بدو
😏
😏
👍75😡6❤2
POSITIVE WAVE
بورس ایران با ج.ا رشد میکنه، بدون ج.ا به اوج شکوفایی واقعی میرسه و محل ورود پول های سنگینی خواهد بود که صعودهای سنگین رو تجربه میکنه (شاید در مقطعی تحت تاثیر قرار بگیره) بخاطر همین بورس ایران تمام ریسکها رو کاور کرده ونگرانی نداره✋ @waveplus
#شاخص بورس ونزوئلا بعد از سقوط مادرو ۱۶ درصد مثبت شده
👍20❤7👎1
POSITIVE WAVE
سهام شرکتهای نفتی چین ریزش کردن, علت: تحولات سیاسی ونزوئلا نگرانیها در مورد ثبات عرضه نفت از این کشور را افزایش داد و به افت سهام شرکتهای نفتی چینی دامن زد. بعد از ونزوئلا، فقط #ایران و #روسیه هستند،که بدون نظارت و تسلط امریکا تامین نفت چین را انجام میدهند.…
حمل نفت خام توسط ناوگان سایه
ایران مهم ترین تامین کننده نفت چین
امریکا برای مهار چین و اعراب و...به ایران به عنوان یک بازیگر منطقه ایی نیاز داره (نیروهای امارت در سودان و... بررسی کنید)
ایران از هر لحاظی میتونه بهترین متحد برای امریکا باشه (البته بدون ج.ا)
@waveplus
ایران مهم ترین تامین کننده نفت چین
امریکا برای مهار چین و اعراب و...به ایران به عنوان یک بازیگر منطقه ایی نیاز داره (نیروهای امارت در سودان و... بررسی کنید)
ایران از هر لحاظی میتونه بهترین متحد برای امریکا باشه (البته بدون ج.ا)
@waveplus
❤81👎41👍9🔥1
حدود 27 هزار میلیارد تومان اردر خرید (26 همت صف خرید) در دقایق ابتدایی #پیش_گشایش امروز بازار بورس و فرابورس
👍3❤1
Forwarded from سید مهدی طباطبایی / حجم سبز (سید مهدی طباطبایی)
با این چربیزایسون که در مورد روغن انجام دادن و این به تخم شدن جدید تخم مرغ !!!
بورس اگه روزی سه درصد بهت بده
بازم هر روز پنج درصد عقبی !!!
یعنی انگار تردمیل رو گذاشتی پشت یه ماشین خاور ! که از بخت بدت فقط هم دنده عقبش سالمه !
@hajme_sabzzz
بورس اگه روزی سه درصد بهت بده
بازم هر روز پنج درصد عقبی !!!
یعنی انگار تردمیل رو گذاشتی پشت یه ماشین خاور ! که از بخت بدت فقط هم دنده عقبش سالمه !
@hajme_sabzzz
👍31❤1
#تلنگر
حالا که سازمان در حال حذف برخی محدودیت ها هستش، خواهشا این توقف های 50 درصد را هم حذف کنید. در این اقتصاد کدام کالا یا محصول برای رشد قیمت بیش از 50 درصد متوقف میشود که سهام باید متوقف شود؟
کانال تحلیلی پارسیس
حالا که سازمان در حال حذف برخی محدودیت ها هستش، خواهشا این توقف های 50 درصد را هم حذف کنید. در این اقتصاد کدام کالا یا محصول برای رشد قیمت بیش از 50 درصد متوقف میشود که سهام باید متوقف شود؟
کانال تحلیلی پارسیس
👍63👎4❤1
❤28👎4🔥2👍1