POSITIVE WAVE
فردا #وخارزم صف خرید سنگینه 👍 👎
#وخارزم بعد از یک حجم عالی در صف خرید فردا معامله شد❤️✌️
🔥23👎11👍3❤2😁2
یادداشت عراقچی در گاردین:
من آگاه شدهام که میان دوستان مشترک ایران و آمریکا، آمادگی بیسابقهای برای تسهیل گفتوگو و تضمین اجرای کامل و قابل راستیآزماییِ هر نتیجه مذاکرهشده شکل گرفته است
با وجود حمله اسرائیل به دیپلماسی در میانه مذاکرات هستهای ایران و آمریکا، ایران همچنان آماده توافقی است که بر احترام متقابل و منفعت متقابل بنا شود
ما از مذاکرات جدی برای رسیدن به توافقی منصفانه هراسی نداریم. چنین توافقی باید شامل رفع تحریمهای ملموس و قابل راستیآزمایی باشد.
من آگاه شدهام که میان دوستان مشترک ایران و آمریکا، آمادگی بیسابقهای برای تسهیل گفتوگو و تضمین اجرای کامل و قابل راستیآزماییِ هر نتیجه مذاکرهشده شکل گرفته است
با وجود حمله اسرائیل به دیپلماسی در میانه مذاکرات هستهای ایران و آمریکا، ایران همچنان آماده توافقی است که بر احترام متقابل و منفعت متقابل بنا شود
ما از مذاکرات جدی برای رسیدن به توافقی منصفانه هراسی نداریم. چنین توافقی باید شامل رفع تحریمهای ملموس و قابل راستیآزمایی باشد.
👎64👍24😁15❤5😡5
نتانیاهو: به دنبال تشدید تنش با ایران نیستیم
او با ادعای اینکه «به دنبال تشدید تنش با ایران نیستیم»، مدعی شد: «اگر ایران جرات کند و با موشک به ما حمله کند، نتایج آن ویرانگر و فاجعهبار خواهد بود. امیدوارم ایران مرتکب چنین اشتباهی نشود.»
نخستوزیر رژیم جنایتکار صهیونیستی همچنین به برنامه هستهای ایران اشاره کرد و گفت: «حکومت ایران در تلاش برای ازسرگیری فعالیتهای هستهای است. مطمئن نیستم که تصمیم گرفته باشند از خط قرمز عبور کنند، چون هشدارهای رئیسجمهور ترامپ را جدی گرفتهاند و همچنین تجربه اخیر (جنگ ۱۲ روزه) را پشت سر گذاشتهاند.»
او با ادعای اینکه «به دنبال تشدید تنش با ایران نیستیم»، مدعی شد: «اگر ایران جرات کند و با موشک به ما حمله کند، نتایج آن ویرانگر و فاجعهبار خواهد بود. امیدوارم ایران مرتکب چنین اشتباهی نشود.»
نخستوزیر رژیم جنایتکار صهیونیستی همچنین به برنامه هستهای ایران اشاره کرد و گفت: «حکومت ایران در تلاش برای ازسرگیری فعالیتهای هستهای است. مطمئن نیستم که تصمیم گرفته باشند از خط قرمز عبور کنند، چون هشدارهای رئیسجمهور ترامپ را جدی گرفتهاند و همچنین تجربه اخیر (جنگ ۱۲ روزه) را پشت سر گذاشتهاند.»
👎37❤13😁8👍6
POSITIVE WAVE
و باز مهم برای بازار #نیما 84 را دید و 840540 ریال است نرخ #توافقی 1262104 ریال است
نرخ دلار رسمی ۱۲۶ هزار تومان
سهامی که با رشد دلار سودهای سنگینی در ماهها و سال آینده شناسایی میکنن، زیر نظر داشته باشید
پالایشگاهی، شپدیس و... صف خرید هستن
@waveplus
سهامی که با رشد دلار سودهای سنگینی در ماهها و سال آینده شناسایی میکنن، زیر نظر داشته باشید
پالایشگاهی، شپدیس و... صف خرید هستن
@waveplus
👍15👎10❤1
POSITIVE WAVE
یک نگاه به پرتفوی با ارزش #ونیکی بندازید، از سهام های ارزنده، فملی، شپدیس پارسان وغدیر و... بگیر تا دسینا والبر و... در سبدش هست، تازه ۳۰ درصد شیمی بافت هم داره، همچی داره ونیکی عالیه👌
👆
#ونیکی زیر ارزش، دیروز صف فروشش کامل جمع شد، این سهم با ارزش واقعیش فاصله داره، زیرمجموعه های خوبی هم داره
@waveplus
#ونیکی زیر ارزش، دیروز صف فروشش کامل جمع شد، این سهم با ارزش واقعیش فاصله داره، زیرمجموعه های خوبی هم داره
@waveplus
👍10👎9❤2
ارزش معاملات خرد: 10164
تو 45 دقیقه 10 همت. این اعداد واقعا عجیب و غریبه...
ارزش معاملات کم کم میاد بالای ۴۰ همت
تو 45 دقیقه 10 همت. این اعداد واقعا عجیب و غریبه...
ارزش معاملات کم کم میاد بالای ۴۰ همت
❤12👎10👍3🔥3
POSITIVE WAVE
در کنار #وخارزم، هلدینگ های زیر هم بررسی کنید #پارسان سهامدار عمده شبندر، شبریز، شراز و.. سهامدار عمده اوره سازها وپتروشیمی هاست، دلاری بودنش و... #ونیکی خیلی وقته درجا زده، پرتفوی بورسیش در حال رشد(بیش از ۷۰ همت)، فملی، وغدیر و... رشد کردن، خیلی وقته…
#پارسان
آگهی دعوت به #مجمع_عمومی_عادی سالیانه #دوره_12_ماهه منتهی به 1404/06/31(حضوری و الکترونیکی) شرکت #گروه_گسترش_نفت_و_گاز_پارسیان
▪️ زمان جلسه: 1404/10/23 راس ساعت 14:00
-------
زیرمجموعه های #پارسان همه صف خرید، این سهم بعد از ثبت افزایش سرمایه، شاخص کل رو حسابی تکون میده
@waveplus
آگهی دعوت به #مجمع_عمومی_عادی سالیانه #دوره_12_ماهه منتهی به 1404/06/31(حضوری و الکترونیکی) شرکت #گروه_گسترش_نفت_و_گاز_پارسیان
▪️ زمان جلسه: 1404/10/23 راس ساعت 14:00
-------
زیرمجموعه های #پارسان همه صف خرید، این سهم بعد از ثبت افزایش سرمایه، شاخص کل رو حسابی تکون میده
@waveplus
👎10👍4😁1
POSITIVE WAVE
👆 #ونیکی زیر ارزش، دیروز صف فروشش کامل جمع شد، این سهم با ارزش واقعیش فاصله داره، زیرمجموعه های خوبی هم داره @waveplus
#ونیکی خشکبود، خشکتر هم شد، با حجمی که دیروز حقوقی خرید نزدیک ۹۰ میلیون، سهم رو برای ادامه روند صعودی هموار کرد👌
👎17❤11
مهم فوری برای #شستا
دولت بزرگترین پالایشگاه ایران را میفروشد
🔹بر اساس مصوبه هیأت واگذاری، دولت قصد دارد ۱۷.۹ درصد از سهام خود در پالایشگاه ستاره خلیج فارس که تحت مالکیت پالایش پخش است را واگذار کند. در همین چارچوب، سازمان خصوصیسازی موظف شده است ظرف یک ماه آینده نسبت به تعیین تکلیف اراضی این پالایشگاه اقدام کرده و همزمان وضعیت بدهی ارزی شرکت به بانک مرکزی را بررسی و نهایی کند.
دولت بزرگترین پالایشگاه ایران را میفروشد
🔹بر اساس مصوبه هیأت واگذاری، دولت قصد دارد ۱۷.۹ درصد از سهام خود در پالایشگاه ستاره خلیج فارس که تحت مالکیت پالایش پخش است را واگذار کند. در همین چارچوب، سازمان خصوصیسازی موظف شده است ظرف یک ماه آینده نسبت به تعیین تکلیف اراضی این پالایشگاه اقدام کرده و همزمان وضعیت بدهی ارزی شرکت به بانک مرکزی را بررسی و نهایی کند.
👍20👎16❤3🔥1
Forwarded from بتا سهم
خبر مهم بعدی
توییت دقایقی قبل مهاجرانی سخنگوی دولت:
فرآیند انتخاب آقای دکتر همتی به سمت رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با دریافت بیشترین امتیاز از سوی خبرگان حوزه بانکی صورت گرفت و با رای اعتماد دولت به ایشان نهایی شد.
ایشان سه محور را برای برنامههای خود اعلام کردند.
۱. مهار تورم
2. کنترل نرخ ارز از طریق برچیدن فساد و رانت ارز چند نرخی
3. مدیریت ناترازی بانکها و جلوگیری از رشد اضافه برداشت
توییت دقایقی قبل مهاجرانی سخنگوی دولت:
فرآیند انتخاب آقای دکتر همتی به سمت رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با دریافت بیشترین امتیاز از سوی خبرگان حوزه بانکی صورت گرفت و با رای اعتماد دولت به ایشان نهایی شد.
ایشان سه محور را برای برنامههای خود اعلام کردند.
۱. مهار تورم
2. کنترل نرخ ارز از طریق برچیدن فساد و رانت ارز چند نرخی
3. مدیریت ناترازی بانکها و جلوگیری از رشد اضافه برداشت
👍45👎32❤7😁2😡2
POSITIVE WAVE
رکورد ریالی ارزش معاملات خرد بازار سرمایه شکسته شد ارزش معاملات #خرد (سهام+حق تقدم+صندوق های سهامی) امروز بازار مورخ 8 دی 1404 مبلغ 30335 میلیارد تومان بود.
دیروز حقوقی ها بازار روجارو کردن
اونایی که خروج زدن، حالا دیگه نمیتونن همون سهام های خوب رو با قیمتهای دیروز جایگزین کنن
@waveplus
اونایی که خروج زدن، حالا دیگه نمیتونن همون سهام های خوب رو با قیمتهای دیروز جایگزین کنن
@waveplus
👍50👎34🙏5❤3
همتی: حتما به بازار سرمایه کمک خواهم کرد
به تدریج ارز ترجیحی را حذف و ارز را تک نرخی می کنیم.
به تدریج ارز ترجیحی را حذف و ارز را تک نرخی می کنیم.
👍66👎9❤6😁3😡3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#مهم
همتی: بساط فساد و رانت ناشی از چند نرخی بودن ارز را جمع خواهیم کرد
🔵رئیس بانک مرکزی در جمع خبرنگاران: به نظر من یکی از دلایل اصلی التهابات در بازار ارز، چند نرخی بودن و وجود رانت، فساد و سفتهبازی است که در حال حاضر در حال وقوع است.
همتی: بساط فساد و رانت ناشی از چند نرخی بودن ارز را جمع خواهیم کرد
🔵رئیس بانک مرکزی در جمع خبرنگاران: به نظر من یکی از دلایل اصلی التهابات در بازار ارز، چند نرخی بودن و وجود رانت، فساد و سفتهبازی است که در حال حاضر در حال وقوع است.
👍107👎25😁20❤12😡5
پزشکیان: ما دیگر دلار ۲۸۵۰۰ تومانی به کسی نمیدهیم.
آنهایی که رانت میخورند صدایشان بلند است و مانع ایجاد میکنند/ مصمم هستیم راه را ادامه بدهیم
هر کس دلار ۲۸ تومانی و ۷۰ تومانی میگیرد رانت میگیرد/ میخواهیم جلوی آن را بگیریم
وارد یک میدان مین میشویم که خیلیها ممکن است ما را منفجر کنند
در حال حاضر روزانه ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه نفت میفروشیم.
آنهایی که رانت میخورند صدایشان بلند است و مانع ایجاد میکنند/ مصمم هستیم راه را ادامه بدهیم
هر کس دلار ۲۸ تومانی و ۷۰ تومانی میگیرد رانت میگیرد/ میخواهیم جلوی آن را بگیریم
وارد یک میدان مین میشویم که خیلیها ممکن است ما را منفجر کنند
در حال حاضر روزانه ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه نفت میفروشیم.
👍58👎6🔥2
کلا ارز یا هر چیزی وقتی میگیم تک نرخی شده که هر کسی هر چقدر خواست بتونه بخره.
مثلا الان شما بگی همه نرخ ها یکی شده ولی ارز برا همه نیست و من(دولت) تخصیص و تشخیص میدم به کی بدم به کی ندم، این اسمش تک نرخی نیست.
وقتی ورودی ارز مختل هست، شما هر بار هم قیمت رو به قیمت بازار نزدیک کنی بعد یه مدت گپ ایجاد میشه و همان آش هست و همان کاسه.
دلیل همه این نابسامانی ها تحریم هاست و مشکلات سیاسی.
اینجوری پیش بره یه مدت دیگه همتی رو برمیدارن و یکی دیگه رو میزارن با همین شعار کنترل دلار!
mortezaebad
مثلا الان شما بگی همه نرخ ها یکی شده ولی ارز برا همه نیست و من(دولت) تخصیص و تشخیص میدم به کی بدم به کی ندم، این اسمش تک نرخی نیست.
وقتی ورودی ارز مختل هست، شما هر بار هم قیمت رو به قیمت بازار نزدیک کنی بعد یه مدت گپ ایجاد میشه و همان آش هست و همان کاسه.
دلیل همه این نابسامانی ها تحریم هاست و مشکلات سیاسی.
اینجوری پیش بره یه مدت دیگه همتی رو برمیدارن و یکی دیگه رو میزارن با همین شعار کنترل دلار!
mortezaebad
👍65👎8❤1