This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هشدار عبده تبریزی به دولت و مجلس: خطر تورم ۳۰۰۰ درصدی وجود دارد!
▫️حسین عبده تبریزی با هشدار درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: اگر تورم ۶۰درصدی امسال در سال آینده تکرار شود و بودجه در چارچوب اعلامشده نماند، بیاعتمادی به پول ملی شدت میگیرد و کشور وارد مرحله دلاریزه شدن میشود؛ مرحلهای که ممکن است تورم ناگهان از ۶۰درصد به ۳۰۰۰درصد جهش کند.
▫️حسین عبده تبریزی با هشدار درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: اگر تورم ۶۰درصدی امسال در سال آینده تکرار شود و بودجه در چارچوب اعلامشده نماند، بیاعتمادی به پول ملی شدت میگیرد و کشور وارد مرحله دلاریزه شدن میشود؛ مرحلهای که ممکن است تورم ناگهان از ۶۰درصد به ۳۰۰۰درصد جهش کند.
👍31👎8🔥2
POSITIVE WAVE
طلای ۲۴ عیار از گرمی ۱۸ میلیون عبور کرد #وخارزم فروشی نیست برای ....بار✋ @waveplus
#وخارزم باید در صف خرید قفل بشه👆
👍14👎5❤1
Forwarded from POSITIVE WAVE
👍23👎6
POSITIVE WAVE
#پارسان در سال مالی منتهی به شهریور 1404 بیش از 20 همت سود ناشی از تقسیم سود دو مجمع #شپدیس شناسایی خواهد کرد، سال گذشته 15 همت از محل تقسیم سود شپدیس شناسایی کرده بود دلیل صف فروش پارسان احتمالا اشتباه بازار در خصوص عدد تقسیم سود دیروز شپدیس است ------ …
👆
#پارسان هم صف خرید شد، دیروز فروشندگان در صف فروش از سر وکله هم بالا میرفتن، سهمی که ماه بعد مجمع میره, احتمالا ۸۰۰-۹۰۰ سود تقسیم میکنه و دو هفته بعد سودش رو واریز میکنه، و سود سال بعد رو ۱۵۰۰ پیش بینی کرده و دلاری هم هست با دلار ۱۳۰ تومانی میفروشه❗️❓
#پارسان هم صف خرید شد، دیروز فروشندگان در صف فروش از سر وکله هم بالا میرفتن، سهمی که ماه بعد مجمع میره, احتمالا ۸۰۰-۹۰۰ سود تقسیم میکنه و دو هفته بعد سودش رو واریز میکنه، و سود سال بعد رو ۱۵۰۰ پیش بینی کرده و دلاری هم هست با دلار ۱۳۰ تومانی میفروشه❗️❓
❤5👎2👍1
POSITIVE WAVE
در کنار #وخارزم، هلدینگ های زیر هم بررسی کنید #پارسان سهامدار عمده شبندر، شبریز، شراز و.. سهامدار عمده اوره سازها وپتروشیمی هاست، دلاری بودنش و... #ونیکی خیلی وقته درجا زده، پرتفوی بورسیش در حال رشد(بیش از ۷۰ همت)، فملی، وغدیر و... رشد کردن، خیلی وقته…
مصوبه مهم برای پالایشگاهها
دولت مجوز فروش آزاد و بدون تعیین نرخ محصولات صادراتی پالایشگاهها را در بورس انرژی صادر کرد.
این مصوبه شامل پالایشگاههای بورسی و دولتی میشود و امکان کشف قیمت در بازار را فراهم میکند.
#پارسان
دولت مجوز فروش آزاد و بدون تعیین نرخ محصولات صادراتی پالایشگاهها را در بورس انرژی صادر کرد.
این مصوبه شامل پالایشگاههای بورسی و دولتی میشود و امکان کشف قیمت در بازار را فراهم میکند.
#پارسان
👍7👎2❤1
POSITIVE WAVE
طلای ۲۴ عیار از گرمی ۱۸ میلیون عبور کرد #وخارزم فروشی نیست برای ....بار✋ @waveplus
طلا ۲۴ عیار گرمی ۱۸.۲۷۵ میلیون تومان
وخارزم با این نرخ طلا اصلا به فروشش فکر نکنید که سخت پشیمان خواهید شد، نرخ ها نسبت به نیمه اول ۱۰۰ درصد رشد داشته
#وخارزم با نرخ های فعلی تارگتش بالای ۱۰۰۰تومانه ✌️
@waveplus
وخارزم با این نرخ طلا اصلا به فروشش فکر نکنید که سخت پشیمان خواهید شد، نرخ ها نسبت به نیمه اول ۱۰۰ درصد رشد داشته
#وخارزم با نرخ های فعلی تارگتش بالای ۱۰۰۰تومانه ✌️
@waveplus
👍18👎4❤3
POSITIVE WAVE
هشدار عبده تبریزی به دولت و مجلس: خطر تورم ۳۰۰۰ درصدی وجود دارد! ▫️حسین عبده تبریزی با هشدار درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: اگر تورم ۶۰درصدی امسال در سال آینده تکرار شود و بودجه در چارچوب اعلامشده نماند، بیاعتمادی به پول ملی شدت میگیرد و کشور وارد مرحله…
✅نمودار تورم ونزوئلا و درس بزرگ برای حاکمیت :
تورم ونزوئلا تا سالها پس از انتخاب چاوز در محدودهای بالا اما قابلکنترل (حدود ۱۵ تا ۴۰ درصد) نوسان داشته، اما پس از روی کار آمدن مادورو، وارد فاز ناپایداری ساختاری شده است. از حوالی 2013-2014، تورم شتاب نمایی میگیرد و در 2018 عملاً از مقیاس خارج میشود (ابرتورم بیش از ۱,۳۰۰,۰۰۰٪).
گذار از تورم مزمن به ابرتورم کلاسیک :
نتیجه ترکیب سیاستهای پولی انبساطی،کسری بودجه مزمن، سرکوب قیمتی، فروپاشی تولید و بیاعتمادی کامل به پول ملی و شکست کامل لنگر اسمی اقتصاد (currency credibility collapse)
بهبیان ساده این نمودار لحظهای را نشان میدهد که تورم دیگر متغیر اقتصادی نیست، بلکه به نشانه فروپاشی نظام پولی تبدیل میشود و حد مرز این تورم محدوده 50-60 درصد است که اگر در ایران این محدوده تورمی شکسته شود رسما ما وارد ابرتورم کلاسیک خواهیم شد
@waveplus
تورم ونزوئلا تا سالها پس از انتخاب چاوز در محدودهای بالا اما قابلکنترل (حدود ۱۵ تا ۴۰ درصد) نوسان داشته، اما پس از روی کار آمدن مادورو، وارد فاز ناپایداری ساختاری شده است. از حوالی 2013-2014، تورم شتاب نمایی میگیرد و در 2018 عملاً از مقیاس خارج میشود (ابرتورم بیش از ۱,۳۰۰,۰۰۰٪).
گذار از تورم مزمن به ابرتورم کلاسیک :
نتیجه ترکیب سیاستهای پولی انبساطی،کسری بودجه مزمن، سرکوب قیمتی، فروپاشی تولید و بیاعتمادی کامل به پول ملی و شکست کامل لنگر اسمی اقتصاد (currency credibility collapse)
بهبیان ساده این نمودار لحظهای را نشان میدهد که تورم دیگر متغیر اقتصادی نیست، بلکه به نشانه فروپاشی نظام پولی تبدیل میشود و حد مرز این تورم محدوده 50-60 درصد است که اگر در ایران این محدوده تورمی شکسته شود رسما ما وارد ابرتورم کلاسیک خواهیم شد
@waveplus
❤15👍4👎1
ارزش بازار سرمایه هنوز زیر ۱۰۰ میلیارد دلار، بازار هرچقدر هم که رشد میکنه با شاخص سازی و...، با رشد شتابان دلار هنوز سرجاشه
اردیبهشت امسال ارزش بازاری دلار ۱۴۰ میلیارد دلار بود
اردیبهشت امسال ارزش بازاری دلار ۱۴۰ میلیارد دلار بود
👍45💔4👎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
امیر عباس هویدا
با وجود تمام اتهامات که براتون داشتن
ولی
شما رو سفید تاریخ هستی
با وجود تمام اتهامات که براتون داشتن
ولی
شما رو سفید تاریخ هستی
👍141❤51👎16
خداحافظی با نرخ تالار اول توافقی
🔴امروز بعد از مدتها شاهد رشد قیمت قابل توجه در نرخ ارز رسمی در تالار اول هستیم که البته نرخ اعلام شده برای تخصیصهای روز گذشته است که به بیش از ۷۳ هزار تومان رسیده است. این آخرین تخصیصها برای واردات با نرخ تالار اول است و ظرف چند روز آینده باید با نرخ دلار رسمی ۷۰ هزار تومانی خداحافظی کرد و بعد از این نرخ دلار رسمی یا همان نرخ دلار تالار دوم مرکز مبادله را با نرخی حدود ۱۰۰ هزار تومان و به صورت رسمی پیگیری کرد.
🔴دو شب پیش کلیات بودجه در هیات دولت مورد تصویب قرار گرفته است و به نظر میرسد یکی از خروجیهای این بودجه نرخ ارز رسمی برای واردات کالاها بوده و در نتیجه آن تکلیف نرخ مرکز مبادله نیز مشخص شده است. لذا پیش بینی میشود ظرف چند روز آینده نرخ دلار رسمی به سمت نرخ تالار دوم و همان محدوده ۱۰۰ هزار تومان برسد. به نظر میرسد بایستی همه شرکتهای صادراتی و شرکتهایی که نرخ محصولات و خدماتشان به دلار رسمی وابسته است را برای سال بعد با دلار ۱۰۰ هزار تومانی تحلیل کنیم.
✍️ حسن کاظمزاده
#ارز #دلار #قیمت_دلار
🔴امروز بعد از مدتها شاهد رشد قیمت قابل توجه در نرخ ارز رسمی در تالار اول هستیم که البته نرخ اعلام شده برای تخصیصهای روز گذشته است که به بیش از ۷۳ هزار تومان رسیده است. این آخرین تخصیصها برای واردات با نرخ تالار اول است و ظرف چند روز آینده باید با نرخ دلار رسمی ۷۰ هزار تومانی خداحافظی کرد و بعد از این نرخ دلار رسمی یا همان نرخ دلار تالار دوم مرکز مبادله را با نرخی حدود ۱۰۰ هزار تومان و به صورت رسمی پیگیری کرد.
🔴دو شب پیش کلیات بودجه در هیات دولت مورد تصویب قرار گرفته است و به نظر میرسد یکی از خروجیهای این بودجه نرخ ارز رسمی برای واردات کالاها بوده و در نتیجه آن تکلیف نرخ مرکز مبادله نیز مشخص شده است. لذا پیش بینی میشود ظرف چند روز آینده نرخ دلار رسمی به سمت نرخ تالار دوم و همان محدوده ۱۰۰ هزار تومان برسد. به نظر میرسد بایستی همه شرکتهای صادراتی و شرکتهایی که نرخ محصولات و خدماتشان به دلار رسمی وابسته است را برای سال بعد با دلار ۱۰۰ هزار تومانی تحلیل کنیم.
✍️ حسن کاظمزاده
#ارز #دلار #قیمت_دلار
❤18👍4👎3
❤6👎5👍3
POSITIVE WAVE
مصوبه مهم برای پالایشگاهها دولت مجوز فروش آزاد و بدون تعیین نرخ محصولات صادراتی پالایشگاهها را در بورس انرژی صادر کرد. این مصوبه شامل پالایشگاههای بورسی و دولتی میشود و امکان کشف قیمت در بازار را فراهم میکند. #پارسان
جزئیات مصوبه شورای اقتصاد درباره فروش محصولات پالایشگاهها در بورس انرژی
پالایشگاهها مطالباتشان را از طریق عرضه فرآوردههای نفتی در بورس انرژی تسویه میکنند
پالایشگاهها مطالباتشان را از طریق عرضه فرآوردههای نفتی در بورس انرژی تسویه میکنند
👍7👎4❤2
پتروتحلیل| برخی منابع خبری می گویند؛ از این به بعد دلار ۷۰ هزارتومانی به هیچ وارد کننده ای داده نمی شود و همه وارد کنندگان باید ارز مورد نیاز خود را از تالار دوم که نرخ هایی بالاتر از ۷۱ هزارتومان دارد، تهیه کنند.
petrotahlil
petrotahlil
👎9❤6👍6
🔹🔹سفارت آلمان در تهران: از ۱۷ دی بررسی درخواست ویزای شینگن را دوبار از سر میگیریم
🔹 سفارت آلمان در تهران اعلام کرد از ۷ ژانویه ۲۰۲۶ برابر با ۱۷ دی ماه ۱۴۰۴ پذیرش درخواستهای جدید برای ویزای شینگن را دوبار از سر میگیرد.
🔹 سفارت آلمان در تهران اعلام کرد از ۷ ژانویه ۲۰۲۶ برابر با ۱۷ دی ماه ۱۴۰۴ پذیرش درخواستهای جدید برای ویزای شینگن را دوبار از سر میگیرد.
👍11👎6❤2