🇺🇸ترامپ: ایران پرسیده که آیا میتوان تحریمها را لغو کرد. ایران تحت تحریمهای بسیار سخت آمریکا قرار دارد و این باعث میشود انجام دادن کارهایی که آنها مایلند قادر به انجامش باشند، بسیار دشوار شود. من برای شنیدن آن آمادهام و خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد اما برای آن آمادهام.
👎63👍39❤7💔2
ارز دولت برای واردات بنزین تمام شده است‼️
شهرکی، نایبرئیس کمیسیون انرژی مجلس:
دولت نیازی به مجوز مجلس برای افزایش قیمت بنزین ندارد.
بودجه ارزی واردات بنزین در چند ماه اول سال تمام شد.
شهرکی، نایبرئیس کمیسیون انرژی مجلس:
دولت نیازی به مجوز مجلس برای افزایش قیمت بنزین ندارد.
بودجه ارزی واردات بنزین در چند ماه اول سال تمام شد.
👎23❤9💔5👍1
✳️این قدر پول های مملکت را به جای به روز رسانی زیر ساخت های آب و برق و ... خرج غوغاهای بدون فایده منطقه ای و هسته ای کردند که حالا آب تهران را باید قطع کنند چون 30 درصد آب تو لوله ها هدر میره به خاطر زیر ساخت پوسیده لوله ها و ...
بیش از 3000 میلیارد دلار!! (خیلی عدد بزرگیه ) بابت هیاهوهای پوچ منطقه ای و هسته ای دود شد رفت هوا! عملا و واقعا دود شد رفت هوا!/امین بیگانی
بیش از 3000 میلیارد دلار!! (خیلی عدد بزرگیه ) بابت هیاهوهای پوچ منطقه ای و هسته ای دود شد رفت هوا! عملا و واقعا دود شد رفت هوا!/امین بیگانی
👍143👎30💔10😡7❤5
چه سهامی از سه شنبه TAL برایشان فعال میشود ؟
سهام تابلوی اصلی بازار اول بورس تهران
#کالا #سصوفی #فاسمین #ومعادن #سغرب #فباهنر #اردستان #زکوثر #شپدیس #فولاد #وتوما #اسپانک #ساروم #شینا #قرن #وتوصا #البرز #سآبیک #شفارس #وخارزم #انرژی #سپاها #شکربن #کپشیر #وخاور #بترانس #ستران #غبشهر #کچاد #وساخت #برکت #سخزر #غهبنو #کخاک #وسپه #بورس #سخوز #غزر #کرازی #وسینا #پردیس #سرود #غسالم #کرمانشا #وغدیر #پکویر #سشرق #غگل #کروی #وکار #تایرا #کگل #ونفت #ثشاهد #سفارس #فپتنا #کهمدا #ونیرو #چدن #سهرمز #فجر #واتی #حتاید #سهکمت #فخوز
#والبر #حفاری #سیستم #فرآور #وبانک
از سه شنبه به بعد از ساعت 12:45 تا ساعت 13 این نمادها با قیمت پایانی همان روز قابل معامله هستند.
سهام تابلوی اصلی بازار اول بورس تهران
#کالا #سصوفی #فاسمین #ومعادن #سغرب #فباهنر #اردستان #زکوثر #شپدیس #فولاد #وتوما #اسپانک #ساروم #شینا #قرن #وتوصا #البرز #سآبیک #شفارس #وخارزم #انرژی #سپاها #شکربن #کپشیر #وخاور #بترانس #ستران #غبشهر #کچاد #وساخت #برکت #سخزر #غهبنو #کخاک #وسپه #بورس #سخوز #غزر #کرازی #وسینا #پردیس #سرود #غسالم #کرمانشا #وغدیر #پکویر #سشرق #غگل #کروی #وکار #تایرا #کگل #ونفت #ثشاهد #سفارس #فپتنا #کهمدا #ونیرو #چدن #سهرمز #فجر #واتی #حتاید #سهکمت #فخوز
#والبر #حفاری #سیستم #فرآور #وبانک
از سه شنبه به بعد از ساعت 12:45 تا ساعت 13 این نمادها با قیمت پایانی همان روز قابل معامله هستند.
👍16👎3❤2
طبق شنیدهها پیرو نامه دو هفته پیش اتابک به فرزین، در جلسه مشترک امشب بین وزارت صنعت و بانک مرکزی، توافق شد ارز حاصل از صادرات زنجیره معدن و صنایع معدنی ( فولاد، مس، آلومینیم و ...) در تالار دوم مرکز مبادله عرضه شود.
بهنام صمدی، خبرنگار اقتصادی
بهنام صمدی، خبرنگار اقتصادی
👍32👎8😡2
✅موج بارشها از شنبه آغاز میشود
محمد اصغری، کارشناس هواشناسی:پدیده «پرارتفاع جنب حارهای» عامل اصلی بیبارشی در خاورمیانه است. به زبان ساده، این رویداد جوی مانند یک سقف نامرئی در لایه بالایی جو عمل کرده و مانع صعود رطوبت و تشکیل ابر میشود.
وقتی این سامانه در فضای کشور حاکم باشد، آسمان صاف میماند و بارندگی رخ نمیدهد.
از اوایل هفته آینده باید منتظر نفوذ موج جدیدی از بارشها باشیم.
محمد اصغری، کارشناس هواشناسی:پدیده «پرارتفاع جنب حارهای» عامل اصلی بیبارشی در خاورمیانه است. به زبان ساده، این رویداد جوی مانند یک سقف نامرئی در لایه بالایی جو عمل کرده و مانع صعود رطوبت و تشکیل ابر میشود.
وقتی این سامانه در فضای کشور حاکم باشد، آسمان صاف میماند و بارندگی رخ نمیدهد.
از اوایل هفته آینده باید منتظر نفوذ موج جدیدی از بارشها باشیم.
❤55👍25👎9
️ بنزین مازاد سهمیه؛ ۵ هزار تومان
زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
دولت برای مدیریت مصرف، بنزین سه نرخی را ارائه کرده است و وزارت نفت هم برای مصرف مازاد نرخ ۵۰۰۰ تومان را در نظر دارد
زنگنه، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
دولت برای مدیریت مصرف، بنزین سه نرخی را ارائه کرده است و وزارت نفت هم برای مصرف مازاد نرخ ۵۰۰۰ تومان را در نظر دارد
👍41😡26❤3👎2
شمش طلا به سررسید ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵
۴۰٪رشد میبینند
سال بعد معدن شادان با همین ۲۸۰ کیلوگرم طلای ۲۴ عیار، کف سودش ۳.۵ همت خواهد بود، امسال خوشبختانه فروش در نیمه اول کم بود و باعث جهش سود به ۲-۲.۳ همت خواهد شد👌
طرح وتوسعه هم راه بیفته، سود معدن شادان میاد بالای ۱۰ همت، #وخارزم چنده الان ۱۸ همت❗️
باقی دارایی ها رو رایگان در نظر بگیرید (دسینا با بنیاد قوی، نیروگاه یک دارایی با ارزشمند، پرتفوی بورسی و غیربورسی، ساختمان، صندوق درآمد ثابت، صندوق طلا و...)
@waveplus
۴۰٪رشد میبینند
سال بعد معدن شادان با همین ۲۸۰ کیلوگرم طلای ۲۴ عیار، کف سودش ۳.۵ همت خواهد بود، امسال خوشبختانه فروش در نیمه اول کم بود و باعث جهش سود به ۲-۲.۳ همت خواهد شد👌
طرح وتوسعه هم راه بیفته، سود معدن شادان میاد بالای ۱۰ همت، #وخارزم چنده الان ۱۸ همت❗️
باقی دارایی ها رو رایگان در نظر بگیرید (دسینا با بنیاد قوی، نیروگاه یک دارایی با ارزشمند، پرتفوی بورسی و غیربورسی، ساختمان، صندوق درآمد ثابت، صندوق طلا و...)
@waveplus
👍17❤5👎2💔1
POSITIVE WAVE
#وخارزم روی خط روند صعودی کوتاه مدت اصلاح خوبی انجام داده👌 @waveplus
#دسینا یک قلم از دارایی با ارزش #وخارزم در آستانه ۱۰ همت شدن
#وخارزم زیر ۱۸ همت❗️
حقوقی های زیر درصدی هم در این چند روز کاری گذشته سنگ تمام گذاشتن و بخش بزرگی از سهامداران کوتاه مدتی رو خارج کردن👌
@waveplus
#وخارزم زیر ۱۸ همت❗️
حقوقی های زیر درصدی هم در این چند روز کاری گذشته سنگ تمام گذاشتن و بخش بزرگی از سهامداران کوتاه مدتی رو خارج کردن👌
@waveplus
👍13👎3❤1💔1
#بازار #ptos
نسبت p.s بازار در هفته های اخیر اصلاح داشته و به محدوده 1.3واحد که یک حمایت بسیار جدی بنیادی است نزدیک می شود. این محدوده در شاخص برابر با 3میلیون واحد است که میانگین P.ettm بازار نیز 6واحد خواهد بود.
همچنین ارزش دلاری بورس به تنهایی کمتر از 80میلیارد دلار است که 10درصد اصلاح کرده و اگر به 78میلیارد دلار(3درصد پایین تر) برسد در واقع نیمی از کل بازده دلاری بورس از کف شاخص 2.4میلیون از دست می رود. با این اوصاف به محدوده حمایت های بنیادی قوی که 3-5 درصد پایین تر است می رسیم.
پس ازان بازار یا با خبرهای مثبت همراه می شود که در این صورت می تواند یک بازده جدید ایجاد کند و یا اینکه با توجه به رشد 2ماهه، نیازمند زمان بیشتری برای جمع آوری نیرو و حمله به سقف تاریخی خواهد بود لذا اخباری که در محدوده شاخص 3میلیون واحد مخابره می شود تاثیر با اهمیتی خواهد داشت.
validhelalat
نسبت p.s بازار در هفته های اخیر اصلاح داشته و به محدوده 1.3واحد که یک حمایت بسیار جدی بنیادی است نزدیک می شود. این محدوده در شاخص برابر با 3میلیون واحد است که میانگین P.ettm بازار نیز 6واحد خواهد بود.
همچنین ارزش دلاری بورس به تنهایی کمتر از 80میلیارد دلار است که 10درصد اصلاح کرده و اگر به 78میلیارد دلار(3درصد پایین تر) برسد در واقع نیمی از کل بازده دلاری بورس از کف شاخص 2.4میلیون از دست می رود. با این اوصاف به محدوده حمایت های بنیادی قوی که 3-5 درصد پایین تر است می رسیم.
پس ازان بازار یا با خبرهای مثبت همراه می شود که در این صورت می تواند یک بازده جدید ایجاد کند و یا اینکه با توجه به رشد 2ماهه، نیازمند زمان بیشتری برای جمع آوری نیرو و حمله به سقف تاریخی خواهد بود لذا اخباری که در محدوده شاخص 3میلیون واحد مخابره می شود تاثیر با اهمیتی خواهد داشت.
validhelalat
❤7👎1
ارجاع پرونده ایران از آژانس به شورای امنیت در برنامه نیست
بهرغم تحرکات ضد ایرانی سه کشور اروپایی در آستانه نشست شورای حکام آژانس، خبرنگار وال استریت ژورنال میگوید که ارجاع پرونده هستهای ایران از آژانس به شورای امنیت، در دستور کار قرار ندارد.
بهرغم تحرکات ضد ایرانی سه کشور اروپایی در آستانه نشست شورای حکام آژانس، خبرنگار وال استریت ژورنال میگوید که ارجاع پرونده هستهای ایران از آژانس به شورای امنیت، در دستور کار قرار ندارد.
❤7👍5👎1💔1