Forwarded from سید مهدی طباطبایی / حجم سبز (سید مهدی طباطبایی)
لازم نیست بی ادب باشیم
فقط برای ایشون به ادرس تلگرامی ایشون ی دیسلایک بفرستیم
فقط و فقط ی دیسلایک 👎
امشب خودشون متوجه میزان مقبولیتشون در بازار سهام خواهند شد
خودم اولین👎 رو فرستادم
برای
@hojat_saydi
ایشالله امشب بیست هزار تا دیسلایک رو موبایلش بدرخشه !
@hajme_sabzzz
فقط برای ایشون به ادرس تلگرامی ایشون ی دیسلایک بفرستیم
فقط و فقط ی دیسلایک 👎
امشب خودشون متوجه میزان مقبولیتشون در بازار سهام خواهند شد
خودم اولین👎 رو فرستادم
برای
@hojat_saydi
ایشالله امشب بیست هزار تا دیسلایک رو موبایلش بدرخشه !
@hajme_sabzzz
👍75👎3❤1
❇️ خبرگزاری رویترز :
ایران آماده مذاکرات #مستقیم با آمریکا است
معاون اول رییس جمهور ایران امروز گفته تحت شرایطی میتوان با آمریکا مذاکرات مستقیم انجام داد
رویترز - 12 آگوست 2025
ایران آماده مذاکرات #مستقیم با آمریکا است
معاون اول رییس جمهور ایران امروز گفته تحت شرایطی میتوان با آمریکا مذاکرات مستقیم انجام داد
رویترز - 12 آگوست 2025
❤38👎23👍5😡5
✳️🔘 تجمع اعتراضی سهامداران: فردا چهارشنبه مقابل درب اصلی وزارت اقتصاد تو خیابان باب همایون سهامداران دلسوخته تجمع خواهند کرد. بنظرم فرصت داشتید برید.
به قول دکتر (فرهاد) نیلی دولت تو جمهوری اسلامی دولت آتش نشانه. اساسا چیزی به نام برنامه ریزی و چشم انداز براشون وجود نداره. منتظر می مونن جایی آتش بگیره برن آتش رو خاموش کنن. حالا مشکل اینه که این ابله ها هنوز نفهمیدن این بازار آتش گرفت، جانسوز و خانمان برانداز. لذا حداقل فایده این تجمع اینه که آتش نشان گیج رو بیدار می کنه. شما ببینید اولین واکنش این ها کی بود؟ وقتی نتانیاهو (آدمکش) وضعیت بازار بورس ایران رو به تمسخر گرفت! یعنی اساسا فعالیت این ها از نوع واکنشیه. پس کنشی باید ...
“صندوقچه بازار”
به قول دکتر (فرهاد) نیلی دولت تو جمهوری اسلامی دولت آتش نشانه. اساسا چیزی به نام برنامه ریزی و چشم انداز براشون وجود نداره. منتظر می مونن جایی آتش بگیره برن آتش رو خاموش کنن. حالا مشکل اینه که این ابله ها هنوز نفهمیدن این بازار آتش گرفت، جانسوز و خانمان برانداز. لذا حداقل فایده این تجمع اینه که آتش نشان گیج رو بیدار می کنه. شما ببینید اولین واکنش این ها کی بود؟ وقتی نتانیاهو (آدمکش) وضعیت بازار بورس ایران رو به تمسخر گرفت! یعنی اساسا فعالیت این ها از نوع واکنشیه. پس کنشی باید ...
“صندوقچه بازار”
❤71👍34👎9💔4🔥1
👍66❤16👎10💔6🔥2
Forwarded from پیکنیک تحلیل
#امروز
به به
چه صبحانه ای اسماعیل، چه صبحانهای!
الان قیافه این ادمایی که توی این عکس هستن به اونایی میخوره که نگران وضع موجود هستن؟
یا منتقد صیدی و نحوه مدیریتش هستن؟
من که اینجوری فکر نمیکنم.
به شما هم توصیه میکنم اینجوری فکر نکنید.
@Piknikanalyst
به به
چه صبحانه ای اسماعیل، چه صبحانهای!
الان قیافه این ادمایی که توی این عکس هستن به اونایی میخوره که نگران وضع موجود هستن؟
یا منتقد صیدی و نحوه مدیریتش هستن؟
من که اینجوری فکر نمیکنم.
به شما هم توصیه میکنم اینجوری فکر نکنید.
@Piknikanalyst
👍83😡66❤7💔4👎1
متن نامه رسمی سه کشور اروپایی درباره تعهدات هستهای ایران و بازگشت تحریمها
در این متن آمده است:
🔹در غیاب توافقی قوی، پایدار و قابل راستیآزمایی، ما نمیتوانیم اجازه دهیم تصمیمات مرتبط شورای امنیت و ساختار بینالمللی مربوطه بیاثر شود.
🔹در شرایطی که خطرات ناشی از برنامه هستهای ایران برای صلح و امنیت بینالمللی کاهش نیافته و فعالیتهای هستهای بدون توجیه معتبر برای اثبات غیرنظامی بودن، همچنان در جریان است، بحران هستهای ایران نباید از دستور کار شورای امنیت خارج شود.
🔹مذاکرات مستقیم میان ایران و ایالات متحده باید فوراً از سر گرفته شود و سه کشور اروپایی آمادگی خود را برای پشتیبانی از این روند اعلام میکنند.
در این متن آمده است:
🔹در غیاب توافقی قوی، پایدار و قابل راستیآزمایی، ما نمیتوانیم اجازه دهیم تصمیمات مرتبط شورای امنیت و ساختار بینالمللی مربوطه بیاثر شود.
🔹در شرایطی که خطرات ناشی از برنامه هستهای ایران برای صلح و امنیت بینالمللی کاهش نیافته و فعالیتهای هستهای بدون توجیه معتبر برای اثبات غیرنظامی بودن، همچنان در جریان است، بحران هستهای ایران نباید از دستور کار شورای امنیت خارج شود.
🔹مذاکرات مستقیم میان ایران و ایالات متحده باید فوراً از سر گرفته شود و سه کشور اروپایی آمادگی خود را برای پشتیبانی از این روند اعلام میکنند.
❤30👎20🔥2😡2
لارنس نورمن :
مسیر واقعی رفع تحریمهای ایران در واشنگتن است، نه در سه کشور اروپایی (E3). و این امید فراتر از اسنپبک دوام خواهد داشت. ممکن است ایران تصمیم گرفته باشد اهرم فشار خود بر همکاری با آژانس بینالمللی انرژی اتمی را برای مذاکرات با آمریکا حفظ کند، با این تشخیص که واگذاری آن به سه کشور اروپایی هیچ دستاوردی برایش نخواهد داشت.
مسیر واقعی رفع تحریمهای ایران در واشنگتن است، نه در سه کشور اروپایی (E3). و این امید فراتر از اسنپبک دوام خواهد داشت. ممکن است ایران تصمیم گرفته باشد اهرم فشار خود بر همکاری با آژانس بینالمللی انرژی اتمی را برای مذاکرات با آمریکا حفظ کند، با این تشخیص که واگذاری آن به سه کشور اروپایی هیچ دستاوردی برایش نخواهد داشت.
👍31👎8❤3
عراقچی:
الان به عنوان یک کارشناس روابط بین الملل تصوری از قریب الوقوع بودن جنگ ندارم.
البته این نظر کارشناسی است و نیروهای مسلح و دولت باید آمادگی خود را برای هر شرایطی داشته باشند. و اتفاقا آمادگی برای جنگ مهم ترین عامل جلوگیری از جنگ است.
الان به عنوان یک کارشناس روابط بین الملل تصوری از قریب الوقوع بودن جنگ ندارم.
البته این نظر کارشناسی است و نیروهای مسلح و دولت باید آمادگی خود را برای هر شرایطی داشته باشند. و اتفاقا آمادگی برای جنگ مهم ترین عامل جلوگیری از جنگ است.
👎61👍36❤3🔥1
جزییات اقدامات حمایتی صندوقهای سرمایهگذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت از بازار سهام
صندوقهای فیکساینکام، ۱۰ همت برای حمایت از بازار سهام، تامین مالی کردند
🔻 علی اکبر ایرانشاهی، رییس مرکز نظارت بر صندوقهای سرمایهگذاری سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:
صندوقهای سرمایهگذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت در هفتههای گذشته معادل ۱۰ همت اوراق اختیار فروش تبعی از نوع تامین مالی، از صندوق توسعه بازار سرمایه خریداری کردهاند.
خرید ۱۰ همتی صندوقهای سرمایهگذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، از صندوق توسعه بازار سرمایه، به منظور حمایت از بازار سهام صورت گرفته است.
صندوقهای فیکساینکام، ۱۰ همت برای حمایت از بازار سهام، تامین مالی کردند
🔻 علی اکبر ایرانشاهی، رییس مرکز نظارت بر صندوقهای سرمایهگذاری سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:
صندوقهای سرمایهگذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت در هفتههای گذشته معادل ۱۰ همت اوراق اختیار فروش تبعی از نوع تامین مالی، از صندوق توسعه بازار سرمایه خریداری کردهاند.
خرید ۱۰ همتی صندوقهای سرمایهگذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، از صندوق توسعه بازار سرمایه، به منظور حمایت از بازار سهام صورت گرفته است.
👎32😡9❤4
مملکت بدون دولت و وزیر بهتر اداره میشه
دولت فشل در ج.ا رو منهل کنید، مردم خودشون بهتر میتونن کشور اداره کنند.
دولتی که کارش دزدی از ملته، به چکار مردم میاد🤷♂
دولت فشل در ج.ا رو منهل کنید، مردم خودشون بهتر میتونن کشور اداره کنند.
دولتی که کارش دزدی از ملته، به چکار مردم میاد🤷♂
👍155👎11❤6🔥5😡2
POSITIVE WAVE
Photo
❤7👍3👎3