POSITIVE WAVE
28.2K subscribers
2.89K photos
205 videos
12 files
323 links
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه
پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت.

نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.
Download Telegram
#شکربن

فروش ۳۳۰ میلیارد تومان دوده صنعتی در بورس کالا، نرخ ها فروش در بعضی گریدها به تنی ۱۰۰ میلیون هم رسیده

#وپترو
@waveplus
POSITIVE WAVE
Photo
وضعیت بازار #بورس پس از انتشار
#اوراق_تبعی در ادوار مختلف

@waveplus
👎109💔3
مهم برای بازار
واگذاری #خساپا با تایید سران قوا به جریان افتاد

ملت رو مسخره کردید

@waveplus
👍14😡13
POSITIVE WAVE
#وساخت و زیرمجموعه هاش سهامدار درصدی #ونوین هستن تامین مسکن جوانان (وساخت مالکیت ۱۰۰ درصدی دارد) تامین مسکن نوین (وساخت مالکیت ۱۰۰ درصدی دارد) ثنوسا (وساخت مالکیت ۴۰ درصد دارد) #وساخت تقریبا ۱۳.۵ میلیارد برگ سهم #ونوین دارد، ارزش روی تابلو فعلی نزدیک ۴۷۰۰…
#ونوین 240 ریال تقسیم کرد

تقریبا #وساخت به ازای هر سهم ۱۱ تومان (به صورت مستقیم و غیرمستقیم) سود شناسایی میکند، این سود مجمع وساخت تقسیم خواهد شد.

این تقسیم سود برای سال آینده بیشتر و بیشتر خواهد شد

همین وساخت اگه واگذار هم نشه میشه بازوی سودسازی #وپترو

@waveplus
6👍2👎1
پزشکیان:در تلاش هستیم با پیشبرد مسیر دیپلماسی از تکرار جنگ و درگیری جلوگیری شود

جنگ به نفع هیچ‌کس نیست و هرگز برنده‌ای ندارد
@waveplus
👍143👎36😡73
دنیا به جایی خواهد رسید که افراد باهوش از حرف زدن منع میشوند تا باعث رنجش احمقها نشوند.
#فئودور_داستایفسکی

اکنون دقیقا همان دوران است!
👍139👎85🔥3
اگه پرتفوی شما زیر ۵۰۰ میلیون تومان هست

یک برگاوراق تبعی همیار به قیمت یک ریال رو بخرید
تا ۲۰ درصد پرتفو شما رو بیمه میکنه

توجه کنید این اوراق شامل صندوق‌ها نمیشه
👎199
#فوری | فرهیختگان: در دور جدید مذاکرات احتمالا واسطه تغییر می‌کند؛ جایگزینی چین یا نروژ بجای عمان

🔹این روزنامه نوشت بر مبنای شنیده‌ها، دیگر عمانی‌ها را در نقش واسطه‌گری نخواهیم دید و گزینه‌های دیگری چون نروژ یا چین این مسئولیت را بر عهده خواهند داشت.
👎32👍4💔32😡1
لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال اظهارات غریب آبادی معاون عراقچی را تایید کرد. کشورهای اروپایی فعلا برنامه ای برای فعال سازی مکانیسم ماشه ندارند.
👍18👎8
POSITIVE WAVE
لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال اظهارات غریب آبادی معاون عراقچی را تایید کرد. کشورهای اروپایی فعلا برنامه ای برای فعال سازی مکانیسم ماشه ندارند.
غریب آبادی معاون وزیر خارجه ایران و عضو تیم مذاکره کننده هسته ایی ایران :

بازرسی از تاسیسات غنی‌سازی تخریب شده ایران عملا موضوعیتی ندارد / روابطمان با آژانس عادی است و معضلی نداریم

به گفته خود غربی ها ، هر ۳ تاسیسات غنی سازی ما تخریب شده لذا بازرسی از تاسیسات تخریب شده دیگر موضوعیت و معنایی ندارد

در حال حاضر معضل با آژانس بین المللی انرژی نداریم ، خود مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی هم قبول کرده که در شرایط فعلی به دلیل ایمنی و امنیت بازرسان از بابت تشعشعات و مهمات عمل نکرده ، بازدید ضرورتی ندارد
15👍5👎4
سامانه املاک درست کردند تکون می‌خوای بخوری باید آدرس خونه رو ثبت و احراز هویت کنی.

فکر کنم برای عملیات های آتی موساد دارن لقمه آماده می‌گیرند.
ولی پس فردا فقط زورشون به امثال رسمیو می‌رسه.

آقا اون سامانه رو تعطیل کنید و اطلاعاتش رو نابود کنید، وقتی امکان برقراری #امنیت_سایبری ندارید، اینا مثل شلیک تیر تو زانوی خودتونه.

جنت خواه
👍103👎73
🔹 ثبات بازار سرمایه اولویت دولت است/ مجموعه‌ای از اقدامات حمایتی و اصلاحی با هدف اطمینان‌بخشی به سرمایه‌گذاران و بازگرداندن آرامش به بازارهای مالی آغاز شده است

سید علی مدنی‌زاده وزیر اقتصاد:

🔹 در کنار بسته‌های حمایتی ویژه صنایع بزرگ، کوچک، متوسط و صنوف آسیب‌دیده، در حوزه بازارهای دارایی، به‌ویژه بازار سرمایه، تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

🔹 هدف ما این است که ضمن صیانت از سرمایه‌های مردم، زمینه هدایت پس‌اندازها به سمت تولید، زیرساخت‌ها و طرح‌های مولد را فراهم کنیم.

🔹 هدف نهایی دولت، ایجاد ثبات پایدار در بازار سرمایه و تقویت بسترهای سرمایه‌گذاری مولد است؛ چرا که رشد اقتصادی پایدار، بدون تقویت تولید و اعتماد سرمایه‌گذاران، قابل تحقق نیست.
👎46😡7👍21
پسرش می‌گفت از این بابای احمقش ژن خوب به ارث برده.

این ژن رسماً ریده.

فکر می‌کنه به قیمت ها می‌شه دستور داد اونا هم بگن چشم. خب یاسر جبراییلی و جلیلی هم همین زرها رو می‌زدند.

تو که می‌خوای دستور بدی قیمت ها برگردند به ۱ ماه پیش، چرا دستور نمی‌دی برگردند به دوران هویدا؟
جنت خواه
👍948👎8🔥1😡1
🔴 یه روزی می‌فهمید اون چیزی که دین رو حکومتی می‌کنه، عرفانه.

🟢 و اون چیزی که باید نتیجه دین باشه، قوت آزادی بازاره.

ما در نظام اسلامی زندگی نمی‌کنیم، ما در نظام عرفانی داریم زندگی می‌کنیم.

نظام اسلامی اگه وجود داشته باشه همون نظم خودجوش بازاره.

جنت خواه
👍36👎212🔥1😡1
#وپترو ۳۵۰۰ تومانی با تقسیم سود ۷۰۰ تومان در ماه بعد و با چشم انداز سود ۹۰۰ تومانی برای سال مالی جدید، از سوپر مفتهای بازاره که در شرایط عادی باید بالای ۵۰۰۰ تومان معامله میشد.

1404/4/24
@waveplus
👍21👎9💔1
👆

وقتی تو بازار کلی شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ های سود ساز و رو به جلو با زیر مجموعه های ارزنده تقریبا زیر ۵۰ درصد ناو معامله میشن… صندوق های اهرمی کیلو چند… اینا آشغال هایی بودن برای پر کردن جیب سوگلی ها✌️

@hdeljouee
👍273
تغییر بزرگ در ‎#صدا و سیما در راه است !؟

@waveplus
👍105👎7🔥74💔2
POSITIVE WAVE
#ونوین بعد از تقسیم سود خوب با صف خرید سنگین باز شد #وساخت ، #وپترو @waveplus
💠برنامه افزایش سرمایه #ونوین که در مجمع تشریح شد.

🔹ثبت افزایش سرمایه ۱۴۱ درصدی تا یک ماه آینده،
افزایش سرمایه‌ای که سرمایه ونوین از ۱۰ همت به ۲۵ همت افزایش خواهد یافت.

🔹همچنین ونوین تا پایان سال جاری افزایش سرمایه ۲۰ درصدی دیگری هم خواهد داشت تا سرمایه بانک از ۲۵ همت به ۳۰ همت برسد.

🔹در مجموع دو‌ مرحله تا پایان سال سرمایه ونوین ۱۹۱ درصد افزایش خواهد یافت و حساب سرمایه از ۱۰٫۳ همت به ۳۰ همت افزایش خواهد یافت.

#وساخت، #وپترو
5👍3🔥1