POSITIVE WAVE
28.2K subscribers
2.89K photos
205 videos
12 files
323 links
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه
پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت.

نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.
Download Telegram
POSITIVE WAVE
#وخارزم @waveplus
#وخارزم

جمع آوری شناوری وخارزم خبر خوبی برای وخارزمه

@waveplus
👍162👎2
✳️طبق محاسبه و گزارش اقتصاد آنلاین برای 6 میلیون تبعه افغان کشور سالانه 450 هزار میلیارد تومان یارانه بابت نان ، گازوئیل ، بنزین و گاز داده میشه!

عددی که ما به همان اندازه سالانه کسری بودجه داشتیم و داریم و طی 8 سال گذشته یکی از دلایل تورم 30-40 درصدی کشور و فقیر شدن مردم ایران شده است!

بی تدبیری ، نابخردی ، خیانت و ضریب هوشی پایین سکانداران سیاست کشور طی این چند دهه که مورد تکراری بوده ولی در دولت رییسی این موج مهاجرت به اوجش رسید و بنا بر آمار خود حکومت فقط 2.5 میلیون افغان مجوز رسمی گرفتند برای ورود به کشور و شاید دو برابر این عدد ورود غیرمجاز داشتیم ...

واقعا 450 همت عدد بزرگی هست!
تازه این عدد برای 6 میلیون هست و احتمال اینکه با توجه به آمار 10 تا 12 میلیون افغان حاضر در کشور این عدد دوبرابر باشه وجود داره ، یعنی 900 همت!!!
امین بیگانی
👍89👎112
اینم از سرمایه گذاری غیرمستقیم (صندوق های اهرمی)

تپه نریده نگذاشتید

@waveplus
😡36👍162
اسرائیل میلیاردها دلار هزینه کرد برای حمله به ایران

و میلیاردها دلار هم خسارت خورد از این حمله

و نه تنها نتوانست در مردم نارضایتی ایجاد کند که بلکه خیلی‌ها را هم گرد حکومت جمع کرد

اما صیدی و مدنی‌زاده بدون کوچکترین هزینه‌ای هزار برابر بیشتر از کار اسرائیل نارضایتی ایجاد کردن و البته یجورایی ابهت اسرائیل را زیر سوال بردن🙈

البته شانس آوردیم که پیروز شدیم وگرنه شکست میخوردیم صیدی با تمام توان بهمون تحاوز میکرد الان فقط از ۲۰ درصد قدرتش استفاده کرده😁

چرچیل
👍131👎187😡4🔥3
نسبت p/e ttm در نزدیکی کف تاریخی

چارت دلاری بازار هم، برگشت سر جاش

@waveplus
16💔3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👆

مجمع #ومهان یه نکته کلیدی برای سهامداران #وپترو داشت…

مدیر عامل ومهان: #وساخت بدلیل بلوک ۱۵ درصدی ونوین از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است… مذاکراتی با تاپیکو صاحب وپترو در خصوص واگذاری مالکیت داشتیم ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم✌️

@hdeljouee
1
#شکربن

فروش ۳۳۰ میلیارد تومان دوده صنعتی در بورس کالا، نرخ ها فروش در بعضی گریدها به تنی ۱۰۰ میلیون هم رسیده

#وپترو
@waveplus
POSITIVE WAVE
Photo
وضعیت بازار #بورس پس از انتشار
#اوراق_تبعی در ادوار مختلف

@waveplus
👎109💔3
مهم برای بازار
واگذاری #خساپا با تایید سران قوا به جریان افتاد

ملت رو مسخره کردید

@waveplus
👍14😡13
POSITIVE WAVE
#وساخت و زیرمجموعه هاش سهامدار درصدی #ونوین هستن تامین مسکن جوانان (وساخت مالکیت ۱۰۰ درصدی دارد) تامین مسکن نوین (وساخت مالکیت ۱۰۰ درصدی دارد) ثنوسا (وساخت مالکیت ۴۰ درصد دارد) #وساخت تقریبا ۱۳.۵ میلیارد برگ سهم #ونوین دارد، ارزش روی تابلو فعلی نزدیک ۴۷۰۰…
#ونوین 240 ریال تقسیم کرد

تقریبا #وساخت به ازای هر سهم ۱۱ تومان (به صورت مستقیم و غیرمستقیم) سود شناسایی میکند، این سود مجمع وساخت تقسیم خواهد شد.

این تقسیم سود برای سال آینده بیشتر و بیشتر خواهد شد

همین وساخت اگه واگذار هم نشه میشه بازوی سودسازی #وپترو

@waveplus
6👍2👎1
پزشکیان:در تلاش هستیم با پیشبرد مسیر دیپلماسی از تکرار جنگ و درگیری جلوگیری شود

جنگ به نفع هیچ‌کس نیست و هرگز برنده‌ای ندارد
@waveplus
👍143👎36😡73
دنیا به جایی خواهد رسید که افراد باهوش از حرف زدن منع میشوند تا باعث رنجش احمقها نشوند.
#فئودور_داستایفسکی

اکنون دقیقا همان دوران است!
👍139👎85🔥3
اگه پرتفوی شما زیر ۵۰۰ میلیون تومان هست

یک برگاوراق تبعی همیار به قیمت یک ریال رو بخرید
تا ۲۰ درصد پرتفو شما رو بیمه میکنه

توجه کنید این اوراق شامل صندوق‌ها نمیشه
👎199
#فوری | فرهیختگان: در دور جدید مذاکرات احتمالا واسطه تغییر می‌کند؛ جایگزینی چین یا نروژ بجای عمان

🔹این روزنامه نوشت بر مبنای شنیده‌ها، دیگر عمانی‌ها را در نقش واسطه‌گری نخواهیم دید و گزینه‌های دیگری چون نروژ یا چین این مسئولیت را بر عهده خواهند داشت.
👎32👍4💔32😡1
لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال اظهارات غریب آبادی معاون عراقچی را تایید کرد. کشورهای اروپایی فعلا برنامه ای برای فعال سازی مکانیسم ماشه ندارند.
👍18👎8
POSITIVE WAVE
لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال اظهارات غریب آبادی معاون عراقچی را تایید کرد. کشورهای اروپایی فعلا برنامه ای برای فعال سازی مکانیسم ماشه ندارند.
غریب آبادی معاون وزیر خارجه ایران و عضو تیم مذاکره کننده هسته ایی ایران :

بازرسی از تاسیسات غنی‌سازی تخریب شده ایران عملا موضوعیتی ندارد / روابطمان با آژانس عادی است و معضلی نداریم

به گفته خود غربی ها ، هر ۳ تاسیسات غنی سازی ما تخریب شده لذا بازرسی از تاسیسات تخریب شده دیگر موضوعیت و معنایی ندارد

در حال حاضر معضل با آژانس بین المللی انرژی نداریم ، خود مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی هم قبول کرده که در شرایط فعلی به دلیل ایمنی و امنیت بازرسان از بابت تشعشعات و مهمات عمل نکرده ، بازدید ضرورتی ندارد
15👍5👎4
سامانه املاک درست کردند تکون می‌خوای بخوری باید آدرس خونه رو ثبت و احراز هویت کنی.

فکر کنم برای عملیات های آتی موساد دارن لقمه آماده می‌گیرند.
ولی پس فردا فقط زورشون به امثال رسمیو می‌رسه.

آقا اون سامانه رو تعطیل کنید و اطلاعاتش رو نابود کنید، وقتی امکان برقراری #امنیت_سایبری ندارید، اینا مثل شلیک تیر تو زانوی خودتونه.

جنت خواه
👍103👎73
🔹 ثبات بازار سرمایه اولویت دولت است/ مجموعه‌ای از اقدامات حمایتی و اصلاحی با هدف اطمینان‌بخشی به سرمایه‌گذاران و بازگرداندن آرامش به بازارهای مالی آغاز شده است

سید علی مدنی‌زاده وزیر اقتصاد:

🔹 در کنار بسته‌های حمایتی ویژه صنایع بزرگ، کوچک، متوسط و صنوف آسیب‌دیده، در حوزه بازارهای دارایی، به‌ویژه بازار سرمایه، تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

🔹 هدف ما این است که ضمن صیانت از سرمایه‌های مردم، زمینه هدایت پس‌اندازها به سمت تولید، زیرساخت‌ها و طرح‌های مولد را فراهم کنیم.

🔹 هدف نهایی دولت، ایجاد ثبات پایدار در بازار سرمایه و تقویت بسترهای سرمایه‌گذاری مولد است؛ چرا که رشد اقتصادی پایدار، بدون تقویت تولید و اعتماد سرمایه‌گذاران، قابل تحقق نیست.
👎46😡7👍21