مهم
در جلسه هیئت امنای صندوق تثبیت بازار به ریاست وزیر اقتصاد مصوب شد:
انتشار اوراق تبعی بیمهای و اوراق تبعی تأمین مالی
جلسه فوقالعاده هیئت امنای صندوق تثبیت بازار سرمایه به ریاست علی مدنیزاده، وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
در این جلسه با «انتشار اوراق تبعی از نوع تأمین مالی به میزان ۲۰ هزار میلیارد تومان» و «انتشار اوراق تبعی از نوع بیمه سهام به طرفیت اشخاص حقیقی با سبد سهام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان» موافقت شد.
ملاک بیمه سهام، سبد سهام اشخاص حقیقی در روز ۱۷ تیرماه ۱۴۰۴ خواهد بود.
جزئیات و فرآیند اجرایی این مصوبه بهزودی منتشر خواهد شد.
در جلسه هیئت امنای صندوق تثبیت بازار به ریاست وزیر اقتصاد مصوب شد:
انتشار اوراق تبعی بیمهای و اوراق تبعی تأمین مالی
جلسه فوقالعاده هیئت امنای صندوق تثبیت بازار سرمایه به ریاست علی مدنیزاده، وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
در این جلسه با «انتشار اوراق تبعی از نوع تأمین مالی به میزان ۲۰ هزار میلیارد تومان» و «انتشار اوراق تبعی از نوع بیمه سهام به طرفیت اشخاص حقیقی با سبد سهام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان» موافقت شد.
ملاک بیمه سهام، سبد سهام اشخاص حقیقی در روز ۱۷ تیرماه ۱۴۰۴ خواهد بود.
جزئیات و فرآیند اجرایی این مصوبه بهزودی منتشر خواهد شد.
😡39❤11👎5💔2🔥1
POSITIVE WAVE
#وخارزم @waveplus
👍16❤2👎2
✳️طبق محاسبه و گزارش اقتصاد آنلاین برای 6 میلیون تبعه افغان کشور سالانه 450 هزار میلیارد تومان یارانه بابت نان ، گازوئیل ، بنزین و گاز داده میشه!
عددی که ما به همان اندازه سالانه کسری بودجه داشتیم و داریم و طی 8 سال گذشته یکی از دلایل تورم 30-40 درصدی کشور و فقیر شدن مردم ایران شده است!
بی تدبیری ، نابخردی ، خیانت و ضریب هوشی پایین سکانداران سیاست کشور طی این چند دهه که مورد تکراری بوده ولی در دولت رییسی این موج مهاجرت به اوجش رسید و بنا بر آمار خود حکومت فقط 2.5 میلیون افغان مجوز رسمی گرفتند برای ورود به کشور و شاید دو برابر این عدد ورود غیرمجاز داشتیم ...
واقعا 450 همت عدد بزرگی هست!
تازه این عدد برای 6 میلیون هست و احتمال اینکه با توجه به آمار 10 تا 12 میلیون افغان حاضر در کشور این عدد دوبرابر باشه وجود داره ، یعنی 900 همت!!!
امین بیگانی
عددی که ما به همان اندازه سالانه کسری بودجه داشتیم و داریم و طی 8 سال گذشته یکی از دلایل تورم 30-40 درصدی کشور و فقیر شدن مردم ایران شده است!
بی تدبیری ، نابخردی ، خیانت و ضریب هوشی پایین سکانداران سیاست کشور طی این چند دهه که مورد تکراری بوده ولی در دولت رییسی این موج مهاجرت به اوجش رسید و بنا بر آمار خود حکومت فقط 2.5 میلیون افغان مجوز رسمی گرفتند برای ورود به کشور و شاید دو برابر این عدد ورود غیرمجاز داشتیم ...
واقعا 450 همت عدد بزرگی هست!
تازه این عدد برای 6 میلیون هست و احتمال اینکه با توجه به آمار 10 تا 12 میلیون افغان حاضر در کشور این عدد دوبرابر باشه وجود داره ، یعنی 900 همت!!!
امین بیگانی
👍89👎11❤2
😡36👍16❤2
اسرائیل میلیاردها دلار هزینه کرد برای حمله به ایران
و میلیاردها دلار هم خسارت خورد از این حمله
و نه تنها نتوانست در مردم نارضایتی ایجاد کند که بلکه خیلیها را هم گرد حکومت جمع کرد
اما صیدی و مدنیزاده بدون کوچکترین هزینهای هزار برابر بیشتر از کار اسرائیل نارضایتی ایجاد کردن و البته یجورایی ابهت اسرائیل را زیر سوال بردن🙈
البته شانس آوردیم که پیروز شدیم وگرنه شکست میخوردیم صیدی با تمام توان بهمون تحاوز میکرد الان فقط از ۲۰ درصد قدرتش استفاده کرده😁
چرچیل
و میلیاردها دلار هم خسارت خورد از این حمله
و نه تنها نتوانست در مردم نارضایتی ایجاد کند که بلکه خیلیها را هم گرد حکومت جمع کرد
اما صیدی و مدنیزاده بدون کوچکترین هزینهای هزار برابر بیشتر از کار اسرائیل نارضایتی ایجاد کردن و البته یجورایی ابهت اسرائیل را زیر سوال بردن🙈
البته شانس آوردیم که پیروز شدیم وگرنه شکست میخوردیم صیدی با تمام توان بهمون تحاوز میکرد الان فقط از ۲۰ درصد قدرتش استفاده کرده😁
چرچیل
👍131👎18❤7😡4🔥3
❤16💔3
Forwarded from یادداشت های تحلیلی دلجویی (H.deljouee)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👆
مجمع #ومهان یه نکته کلیدی برای سهامداران #وپترو داشت…
مدیر عامل ومهان: #وساخت بدلیل بلوک ۱۵ درصدی ونوین از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است… مذاکراتی با تاپیکو صاحب وپترو در خصوص واگذاری مالکیت داشتیم ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم✌️
@hdeljouee
مجمع #ومهان یه نکته کلیدی برای سهامداران #وپترو داشت…
مدیر عامل ومهان: #وساخت بدلیل بلوک ۱۵ درصدی ونوین از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است… مذاکراتی با تاپیکو صاحب وپترو در خصوص واگذاری مالکیت داشتیم ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم✌️
@hdeljouee
❤1
POSITIVE WAVE
#وساخت و زیرمجموعه هاش سهامدار درصدی #ونوین هستن تامین مسکن جوانان (وساخت مالکیت ۱۰۰ درصدی دارد) تامین مسکن نوین (وساخت مالکیت ۱۰۰ درصدی دارد) ثنوسا (وساخت مالکیت ۴۰ درصد دارد) #وساخت تقریبا ۱۳.۵ میلیارد برگ سهم #ونوین دارد، ارزش روی تابلو فعلی نزدیک ۴۷۰۰…
#ونوین 240 ریال تقسیم کرد
تقریبا #وساخت به ازای هر سهم ۱۱ تومان (به صورت مستقیم و غیرمستقیم) سود شناسایی میکند، این سود مجمع وساخت تقسیم خواهد شد.
این تقسیم سود برای سال آینده بیشتر و بیشتر خواهد شد
همین وساخت اگه واگذار هم نشه میشه بازوی سودسازی #وپترو
@waveplus
تقریبا #وساخت به ازای هر سهم ۱۱ تومان (به صورت مستقیم و غیرمستقیم) سود شناسایی میکند، این سود مجمع وساخت تقسیم خواهد شد.
این تقسیم سود برای سال آینده بیشتر و بیشتر خواهد شد
همین وساخت اگه واگذار هم نشه میشه بازوی سودسازی #وپترو
@waveplus
❤6👍2👎1
پزشکیان:در تلاش هستیم با پیشبرد مسیر دیپلماسی از تکرار جنگ و درگیری جلوگیری شود
جنگ به نفع هیچکس نیست و هرگز برندهای ندارد
@waveplus
جنگ به نفع هیچکس نیست و هرگز برندهای ندارد
@waveplus
👍143👎36😡7❤3
دنیا به جایی خواهد رسید که افراد باهوش از حرف زدن منع میشوند تا باعث رنجش احمقها نشوند.
#فئودور_داستایفسکی
اکنون دقیقا همان دوران است!
#فئودور_داستایفسکی
اکنون دقیقا همان دوران است!
👍139👎8❤5🔥3
#فوری | فرهیختگان: در دور جدید مذاکرات احتمالا واسطه تغییر میکند؛ جایگزینی چین یا نروژ بجای عمان
🔹این روزنامه نوشت بر مبنای شنیدهها، دیگر عمانیها را در نقش واسطهگری نخواهیم دید و گزینههای دیگری چون نروژ یا چین این مسئولیت را بر عهده خواهند داشت.
🔹این روزنامه نوشت بر مبنای شنیدهها، دیگر عمانیها را در نقش واسطهگری نخواهیم دید و گزینههای دیگری چون نروژ یا چین این مسئولیت را بر عهده خواهند داشت.
👎32👍4💔3❤2😡1
POSITIVE WAVE
لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال اظهارات غریب آبادی معاون عراقچی را تایید کرد. کشورهای اروپایی فعلا برنامه ای برای فعال سازی مکانیسم ماشه ندارند.
غریب آبادی معاون وزیر خارجه ایران و عضو تیم مذاکره کننده هسته ایی ایران :
بازرسی از تاسیسات غنیسازی تخریب شده ایران عملا موضوعیتی ندارد / روابطمان با آژانس عادی است و معضلی نداریم
به گفته خود غربی ها ، هر ۳ تاسیسات غنی سازی ما تخریب شده لذا بازرسی از تاسیسات تخریب شده دیگر موضوعیت و معنایی ندارد
در حال حاضر معضل با آژانس بین المللی انرژی نداریم ، خود مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی هم قبول کرده که در شرایط فعلی به دلیل ایمنی و امنیت بازرسان از بابت تشعشعات و مهمات عمل نکرده ، بازدید ضرورتی ندارد
بازرسی از تاسیسات غنیسازی تخریب شده ایران عملا موضوعیتی ندارد / روابطمان با آژانس عادی است و معضلی نداریم
به گفته خود غربی ها ، هر ۳ تاسیسات غنی سازی ما تخریب شده لذا بازرسی از تاسیسات تخریب شده دیگر موضوعیت و معنایی ندارد
در حال حاضر معضل با آژانس بین المللی انرژی نداریم ، خود مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی هم قبول کرده که در شرایط فعلی به دلیل ایمنی و امنیت بازرسان از بابت تشعشعات و مهمات عمل نکرده ، بازدید ضرورتی ندارد
❤15👍5👎4