POSITIVE WAVE
28.2K subscribers
2.89K photos
205 videos
12 files
323 links
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه
پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت.

نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.
Download Telegram
معاویه یه جا می‌گه ما داریم می‌ریم‌ برای فتح قسطنطنیه و توسعه ممالک اسلامی، بذار من حاکم شام بمونم

نقل به مضمون جواب حضرت علی (ع) این بود که حالا همین باغچه ای که داریم رو درست بیل بزنیم، مملکت گشایی و فتح قسطنطنیه پیشکش!

واقعاً فهمیدن این چیزا سخت بود با این همه حوزه علمیه؟

جنت خواه
101👍38👎15🔥5💔3
ملی گرایی در بزرگترین مراسم شیعه

باید در عمل هم شاهد تغییرات اساسی باشم

@waveplus
👍134👎303
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
جمشید نجات تو سریال ‎#تاسیان چه قدر قشنگ تفکر کثیف چپ و کمونیست رو شرح میده

@waveplus
👍17311👎2
وزارت امور خارجه سوئیس: سفارت ما در تهران پس از تعطیلی موقت از 20 ژوئن، بازگشایی شد.

@waveplus
👍35😡137
فعلا فرقه انحرافی پایداری با تریبون صدا و سیما و نمایندگان ۴ درصدی در حال یاوگویی هستند، ان شالله تکلیف این فرقه نجس تکلیفش زودتر مشخص باشه و کمی به آینده امیدوار بشیم

@waveplus
👍158👎222🔥2💔1
مهم 
در جلسه هیئت‌ امنای صندوق تثبیت بازار به ریاست وزیر اقتصاد مصوب شد:

انتشار اوراق تبعی بیمه‌ای و اوراق تبعی تأمین مالی


جلسه فوق‌العاده هیئت امنای صندوق تثبیت بازار سرمایه به ریاست علی مدنی‌زاده، وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این جلسه با «انتشار اوراق تبعی از نوع تأمین مالی به میزان ۲۰ هزار میلیارد تومان» و «انتشار اوراق تبعی از نوع بیمه سهام به طرفیت اشخاص حقیقی با سبد سهام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان» موافقت شد.

ملاک بیمه سهام، سبد سهام اشخاص حقیقی در روز ۱۷ تیرماه ۱۴۰۴ خواهد بود.

جزئیات و فرآیند اجرایی این مصوبه به‌زودی منتشر خواهد شد.
😡3911👎5💔2🔥1
POSITIVE WAVE
#وخارزم @waveplus
#وخارزم

جمع آوری شناوری وخارزم خبر خوبی برای وخارزمه

@waveplus
👍162👎2
✳️طبق محاسبه و گزارش اقتصاد آنلاین برای 6 میلیون تبعه افغان کشور سالانه 450 هزار میلیارد تومان یارانه بابت نان ، گازوئیل ، بنزین و گاز داده میشه!

عددی که ما به همان اندازه سالانه کسری بودجه داشتیم و داریم و طی 8 سال گذشته یکی از دلایل تورم 30-40 درصدی کشور و فقیر شدن مردم ایران شده است!

بی تدبیری ، نابخردی ، خیانت و ضریب هوشی پایین سکانداران سیاست کشور طی این چند دهه که مورد تکراری بوده ولی در دولت رییسی این موج مهاجرت به اوجش رسید و بنا بر آمار خود حکومت فقط 2.5 میلیون افغان مجوز رسمی گرفتند برای ورود به کشور و شاید دو برابر این عدد ورود غیرمجاز داشتیم ...

واقعا 450 همت عدد بزرگی هست!
تازه این عدد برای 6 میلیون هست و احتمال اینکه با توجه به آمار 10 تا 12 میلیون افغان حاضر در کشور این عدد دوبرابر باشه وجود داره ، یعنی 900 همت!!!
امین بیگانی
👍89👎112
اینم از سرمایه گذاری غیرمستقیم (صندوق های اهرمی)

تپه نریده نگذاشتید

@waveplus
😡36👍162
اسرائیل میلیاردها دلار هزینه کرد برای حمله به ایران

و میلیاردها دلار هم خسارت خورد از این حمله

و نه تنها نتوانست در مردم نارضایتی ایجاد کند که بلکه خیلی‌ها را هم گرد حکومت جمع کرد

اما صیدی و مدنی‌زاده بدون کوچکترین هزینه‌ای هزار برابر بیشتر از کار اسرائیل نارضایتی ایجاد کردن و البته یجورایی ابهت اسرائیل را زیر سوال بردن🙈

البته شانس آوردیم که پیروز شدیم وگرنه شکست میخوردیم صیدی با تمام توان بهمون تحاوز میکرد الان فقط از ۲۰ درصد قدرتش استفاده کرده😁

چرچیل
👍131👎187😡4🔥3
نسبت p/e ttm در نزدیکی کف تاریخی

چارت دلاری بازار هم، برگشت سر جاش

@waveplus
16💔3
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👆

مجمع #ومهان یه نکته کلیدی برای سهامداران #وپترو داشت…

مدیر عامل ومهان: #وساخت بدلیل بلوک ۱۵ درصدی ونوین از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است… مذاکراتی با تاپیکو صاحب وپترو در خصوص واگذاری مالکیت داشتیم ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم✌️

@hdeljouee
1
#شکربن

فروش ۳۳۰ میلیارد تومان دوده صنعتی در بورس کالا، نرخ ها فروش در بعضی گریدها به تنی ۱۰۰ میلیون هم رسیده

#وپترو
@waveplus
POSITIVE WAVE
Photo
وضعیت بازار #بورس پس از انتشار
#اوراق_تبعی در ادوار مختلف

@waveplus
👎109💔3
مهم برای بازار
واگذاری #خساپا با تایید سران قوا به جریان افتاد

ملت رو مسخره کردید

@waveplus
👍14😡13
POSITIVE WAVE
#وساخت و زیرمجموعه هاش سهامدار درصدی #ونوین هستن تامین مسکن جوانان (وساخت مالکیت ۱۰۰ درصدی دارد) تامین مسکن نوین (وساخت مالکیت ۱۰۰ درصدی دارد) ثنوسا (وساخت مالکیت ۴۰ درصد دارد) #وساخت تقریبا ۱۳.۵ میلیارد برگ سهم #ونوین دارد، ارزش روی تابلو فعلی نزدیک ۴۷۰۰…
#ونوین 240 ریال تقسیم کرد

تقریبا #وساخت به ازای هر سهم ۱۱ تومان (به صورت مستقیم و غیرمستقیم) سود شناسایی میکند، این سود مجمع وساخت تقسیم خواهد شد.

این تقسیم سود برای سال آینده بیشتر و بیشتر خواهد شد

همین وساخت اگه واگذار هم نشه میشه بازوی سودسازی #وپترو

@waveplus
6👍2👎1