بازار تمام شد
خسته نباشید
هفته ای تلخ به پایان رسید
بالاخره روزهای جهنمی هفته اول بعد از جنگ را از اول تا آخر تمام کردیم و آخرش کمی بهتر بود ...
این هفته یکی از سخت ترین هفته های تاریخ بازار بود . فرق این منفی با منفی های قبل این بود که از جنگ تاثیر گرفت و تا به امروز این چنین تحت تاثیر نبودیم و در تفاوت دوم این افت و ریزش با پی به ای منطقی و فصل مجامع رخ داد .
به هر حال امروز بالاخره بحران پذیرفته شد و شرایط را درک کرد و پای کار بیشتری آمد و بعد از 5 روزکاری امروز نسبتا متعادل شد و تعداد نماد های متعادل بازار بیشتر بود و حتی برخی مثبت شدند.
با توجه به تعطیلی پیش رو امروز خریدهای حمایتی خوبی انجام شد و شاید بتوان گفت برای اولین بار بعد از جنگ تزریق تمام عیار و حمایت جدی شکل گرفت و تا حدودی بازار متعادل شد.
حالا همه خود را به آخر هفته و اخبار آخر هفته می سپارند . در این اخر هفته نیز با پوشش خبرهای سیاسی اقتصادی و کدالی در خدمت شما هستیم
چو تخته پاره ای خود را به تحولات و اخبار اخر هفته می سپاریم
امیدواریم اخبار خوبی را بشنویم و از خبرهای بد دور باشیم
برای همه شما آرزوی لب خندان و دل خوش و مهم تراز همه سلامتی آرزو داریم
بتاسهم
خسته نباشید
هفته ای تلخ به پایان رسید
بالاخره روزهای جهنمی هفته اول بعد از جنگ را از اول تا آخر تمام کردیم و آخرش کمی بهتر بود ...
این هفته یکی از سخت ترین هفته های تاریخ بازار بود . فرق این منفی با منفی های قبل این بود که از جنگ تاثیر گرفت و تا به امروز این چنین تحت تاثیر نبودیم و در تفاوت دوم این افت و ریزش با پی به ای منطقی و فصل مجامع رخ داد .
به هر حال امروز بالاخره بحران پذیرفته شد و شرایط را درک کرد و پای کار بیشتری آمد و بعد از 5 روزکاری امروز نسبتا متعادل شد و تعداد نماد های متعادل بازار بیشتر بود و حتی برخی مثبت شدند.
با توجه به تعطیلی پیش رو امروز خریدهای حمایتی خوبی انجام شد و شاید بتوان گفت برای اولین بار بعد از جنگ تزریق تمام عیار و حمایت جدی شکل گرفت و تا حدودی بازار متعادل شد.
حالا همه خود را به آخر هفته و اخبار آخر هفته می سپارند . در این اخر هفته نیز با پوشش خبرهای سیاسی اقتصادی و کدالی در خدمت شما هستیم
چو تخته پاره ای خود را به تحولات و اخبار اخر هفته می سپاریم
امیدواریم اخبار خوبی را بشنویم و از خبرهای بد دور باشیم
برای همه شما آرزوی لب خندان و دل خوش و مهم تراز همه سلامتی آرزو داریم
بتاسهم
❤51👎5😡1
POSITIVE WAVE
Photo
گزارش ۳ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۴، گروه مالی الگوریتم (مالکیت ۵ درصدی کارند صدر جهان رو دارد)
کارند صدر جهان ۹۰ درصد سود رو تقسیم کرده: یعنی #وخارزم از معدن طلای شادان ۴۸۵ میلیارد تومان سود شناسایی کرده (امسال سود افزایشی خواهد بود) طرح و توسعه تکمیل بشه این سود چند برابر خواهد شد.
یکشنبه هفته دیگه مجمع دسیناست و سود این شرکت هم مشخص میشه
گروه مالی الگویتم، نیروگاه و... هم هستن
انتظار گزارش ۱۲ ماهه و تقسیم سود خوب در مجمع پیشرو #وخارزم دارم
@waveplus
کارند صدر جهان ۹۰ درصد سود رو تقسیم کرده: یعنی #وخارزم از معدن طلای شادان ۴۸۵ میلیارد تومان سود شناسایی کرده (امسال سود افزایشی خواهد بود) طرح و توسعه تکمیل بشه این سود چند برابر خواهد شد.
یکشنبه هفته دیگه مجمع دسیناست و سود این شرکت هم مشخص میشه
گروه مالی الگویتم، نیروگاه و... هم هستن
انتظار گزارش ۱۲ ماهه و تقسیم سود خوب در مجمع پیشرو #وخارزم دارم
@waveplus
❤14👎1
معاویه یه جا میگه ما داریم میریم برای فتح قسطنطنیه و توسعه ممالک اسلامی، بذار من حاکم شام بمونم
نقل به مضمون جواب حضرت علی (ع) این بود که حالا همین باغچه ای که داریم رو درست بیل بزنیم، مملکت گشایی و فتح قسطنطنیه پیشکش!
واقعاً فهمیدن این چیزا سخت بود با این همه حوزه علمیه؟
جنت خواه
نقل به مضمون جواب حضرت علی (ع) این بود که حالا همین باغچه ای که داریم رو درست بیل بزنیم، مملکت گشایی و فتح قسطنطنیه پیشکش!
واقعاً فهمیدن این چیزا سخت بود با این همه حوزه علمیه؟
جنت خواه
❤101👍38👎15🔥5💔3
👍134👎30❤3
👍35😡13❤7
فعلا فرقه انحرافی پایداری با تریبون صدا و سیما و نمایندگان ۴ درصدی در حال یاوگویی هستند، ان شالله تکلیف این فرقه نجس تکلیفش زودتر مشخص باشه و کمی به آینده امیدوار بشیم✋
@waveplus
@waveplus
👍158👎22❤2🔥2💔1
مهم
در جلسه هیئت امنای صندوق تثبیت بازار به ریاست وزیر اقتصاد مصوب شد:
انتشار اوراق تبعی بیمهای و اوراق تبعی تأمین مالی
جلسه فوقالعاده هیئت امنای صندوق تثبیت بازار سرمایه به ریاست علی مدنیزاده، وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
در این جلسه با «انتشار اوراق تبعی از نوع تأمین مالی به میزان ۲۰ هزار میلیارد تومان» و «انتشار اوراق تبعی از نوع بیمه سهام به طرفیت اشخاص حقیقی با سبد سهام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان» موافقت شد.
ملاک بیمه سهام، سبد سهام اشخاص حقیقی در روز ۱۷ تیرماه ۱۴۰۴ خواهد بود.
جزئیات و فرآیند اجرایی این مصوبه بهزودی منتشر خواهد شد.
در جلسه هیئت امنای صندوق تثبیت بازار به ریاست وزیر اقتصاد مصوب شد:
انتشار اوراق تبعی بیمهای و اوراق تبعی تأمین مالی
جلسه فوقالعاده هیئت امنای صندوق تثبیت بازار سرمایه به ریاست علی مدنیزاده، وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
در این جلسه با «انتشار اوراق تبعی از نوع تأمین مالی به میزان ۲۰ هزار میلیارد تومان» و «انتشار اوراق تبعی از نوع بیمه سهام به طرفیت اشخاص حقیقی با سبد سهام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان» موافقت شد.
ملاک بیمه سهام، سبد سهام اشخاص حقیقی در روز ۱۷ تیرماه ۱۴۰۴ خواهد بود.
جزئیات و فرآیند اجرایی این مصوبه بهزودی منتشر خواهد شد.
😡39❤11👎5💔2🔥1
POSITIVE WAVE
#وخارزم @waveplus
👍16❤2👎2
✳️طبق محاسبه و گزارش اقتصاد آنلاین برای 6 میلیون تبعه افغان کشور سالانه 450 هزار میلیارد تومان یارانه بابت نان ، گازوئیل ، بنزین و گاز داده میشه!
عددی که ما به همان اندازه سالانه کسری بودجه داشتیم و داریم و طی 8 سال گذشته یکی از دلایل تورم 30-40 درصدی کشور و فقیر شدن مردم ایران شده است!
بی تدبیری ، نابخردی ، خیانت و ضریب هوشی پایین سکانداران سیاست کشور طی این چند دهه که مورد تکراری بوده ولی در دولت رییسی این موج مهاجرت به اوجش رسید و بنا بر آمار خود حکومت فقط 2.5 میلیون افغان مجوز رسمی گرفتند برای ورود به کشور و شاید دو برابر این عدد ورود غیرمجاز داشتیم ...
واقعا 450 همت عدد بزرگی هست!
تازه این عدد برای 6 میلیون هست و احتمال اینکه با توجه به آمار 10 تا 12 میلیون افغان حاضر در کشور این عدد دوبرابر باشه وجود داره ، یعنی 900 همت!!!
امین بیگانی
عددی که ما به همان اندازه سالانه کسری بودجه داشتیم و داریم و طی 8 سال گذشته یکی از دلایل تورم 30-40 درصدی کشور و فقیر شدن مردم ایران شده است!
بی تدبیری ، نابخردی ، خیانت و ضریب هوشی پایین سکانداران سیاست کشور طی این چند دهه که مورد تکراری بوده ولی در دولت رییسی این موج مهاجرت به اوجش رسید و بنا بر آمار خود حکومت فقط 2.5 میلیون افغان مجوز رسمی گرفتند برای ورود به کشور و شاید دو برابر این عدد ورود غیرمجاز داشتیم ...
واقعا 450 همت عدد بزرگی هست!
تازه این عدد برای 6 میلیون هست و احتمال اینکه با توجه به آمار 10 تا 12 میلیون افغان حاضر در کشور این عدد دوبرابر باشه وجود داره ، یعنی 900 همت!!!
امین بیگانی
👍89👎11❤2
😡36👍16❤2
اسرائیل میلیاردها دلار هزینه کرد برای حمله به ایران
و میلیاردها دلار هم خسارت خورد از این حمله
و نه تنها نتوانست در مردم نارضایتی ایجاد کند که بلکه خیلیها را هم گرد حکومت جمع کرد
اما صیدی و مدنیزاده بدون کوچکترین هزینهای هزار برابر بیشتر از کار اسرائیل نارضایتی ایجاد کردن و البته یجورایی ابهت اسرائیل را زیر سوال بردن🙈
البته شانس آوردیم که پیروز شدیم وگرنه شکست میخوردیم صیدی با تمام توان بهمون تحاوز میکرد الان فقط از ۲۰ درصد قدرتش استفاده کرده😁
چرچیل
و میلیاردها دلار هم خسارت خورد از این حمله
و نه تنها نتوانست در مردم نارضایتی ایجاد کند که بلکه خیلیها را هم گرد حکومت جمع کرد
اما صیدی و مدنیزاده بدون کوچکترین هزینهای هزار برابر بیشتر از کار اسرائیل نارضایتی ایجاد کردن و البته یجورایی ابهت اسرائیل را زیر سوال بردن🙈
البته شانس آوردیم که پیروز شدیم وگرنه شکست میخوردیم صیدی با تمام توان بهمون تحاوز میکرد الان فقط از ۲۰ درصد قدرتش استفاده کرده😁
چرچیل
👍131👎18❤7😡4🔥3
❤16💔3
Forwarded from یادداشت های تحلیلی دلجویی (H.deljouee)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👆
مجمع #ومهان یه نکته کلیدی برای سهامداران #وپترو داشت…
مدیر عامل ومهان: #وساخت بدلیل بلوک ۱۵ درصدی ونوین از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است… مذاکراتی با تاپیکو صاحب وپترو در خصوص واگذاری مالکیت داشتیم ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم✌️
@hdeljouee
مجمع #ومهان یه نکته کلیدی برای سهامداران #وپترو داشت…
مدیر عامل ومهان: #وساخت بدلیل بلوک ۱۵ درصدی ونوین از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است… مذاکراتی با تاپیکو صاحب وپترو در خصوص واگذاری مالکیت داشتیم ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم✌️
@hdeljouee
❤1