This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دونالد ترامپ، رئیسجمهور ایالات متحده، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره برنامه هستهای جمهوری اسلامی گفت: «آنها قرار نیست غنیسازی داشته باشند و قرار نیست به سلاح هستهای دست پیدا کنند. آنها قرار است تبدیل به یک کشور بزرگ تجاری شوند.»
او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا جمهوری اسلامی روز گذشته تعهدی درباره غنیسازی اورانیوم داده است، افزود: «غنیسازی اورانیوم؟ آنها قرار نیست غنیسازی داشته باشند و قرار نیست به سلاح هستهای دست پیدا کنند، و خودشان هم این را میدانند. آنها قرار است تبدیل به یک کشور بزرگ تجاری شوند. میدانید، آنها تاجران خیلی خوبی هستند و به یک کشور بزرگ تجاری تبدیل خواهند شد. آنها نفت زیادی هم دارند.»
ترامپ همچنین تاکید کرد: «اوضاعشان خوب خواهد شد. آنها قرار نیست به سلاح هستهای دست پیدا کنند. ذهن ایران در حال حاضر روی سلاحهای هستهای متمرکز است.»
او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا جمهوری اسلامی روز گذشته تعهدی درباره غنیسازی اورانیوم داده است، افزود: «غنیسازی اورانیوم؟ آنها قرار نیست غنیسازی داشته باشند و قرار نیست به سلاح هستهای دست پیدا کنند، و خودشان هم این را میدانند. آنها قرار است تبدیل به یک کشور بزرگ تجاری شوند. میدانید، آنها تاجران خیلی خوبی هستند و به یک کشور بزرگ تجاری تبدیل خواهند شد. آنها نفت زیادی هم دارند.»
ترامپ همچنین تاکید کرد: «اوضاعشان خوب خواهد شد. آنها قرار نیست به سلاح هستهای دست پیدا کنند. ذهن ایران در حال حاضر روی سلاحهای هستهای متمرکز است.»
👍21😡10❤8👎4
POSITIVE WAVE
ترامپ: چین اکنون میتواند به خرید نفت از ایران ادامه دهد. امیدوارم که آنها مقدار زیادی نفت از آمریکا نیز خریداری کنند. این افتخار بزرگی برای من بود که این اتفاق را رقم بزنم!
فروش نفت ایران به دستور ترامپ آزاد شد| ایران حدود ۱۲۰ میلیون بشکه نفت فروخته نشده در روی دریا دارد که بخش بزرگی در نزدیکی بنادر چین، بخشی در بنادر سنگاپور و مالزی و بقیه در نزدیکی دریای عمان هستند. به گفته کارشناسان صنعت نفت با حذف تحریم ثانویه ترامپ در مورد فروش نفت ایران، انتظار می رود که حدود ۷ میلیارد دلار درآمد نصیب ایران بشود.
👍34👎17❤3
قطعا اگه اتحاد و ملی گرایی مردم نبود، این جنگ ادامه پیدا میکرد، کسایی که دنبال امت گرایی بودن، خطر افغانی ها رو حس کردید❓
اگه قانون حجاب و عفاف اجرایی میشد، چه اتفاقی می افتاد❓❗️
کسایی که در یکسال گذشته دنبال اجرای قانون حجاب و عفاف بودن نباید پاکسازی بشن❓ کسایی که بجای رفع مشکلات اقتصادی، حفره های امنیتی و... دنبال گروکشی جناحی و... بودن، قطعا ازشون نفوذی دشمن در میاد!
صدا و سیمای جبلی در این ۱۲ روز گذشته کلا رید با کارشناسهای تخمیش و باید فکری بحالشون بشه😏
فرصتی ایجاد شده برای برگشت به مردم و احترام به مردم عزیز ایران، از این فرصت محدود استفاده کنید✋
@waveplus
اگه قانون حجاب و عفاف اجرایی میشد، چه اتفاقی می افتاد❓❗️
کسایی که در یکسال گذشته دنبال اجرای قانون حجاب و عفاف بودن نباید پاکسازی بشن❓ کسایی که بجای رفع مشکلات اقتصادی، حفره های امنیتی و... دنبال گروکشی جناحی و... بودن، قطعا ازشون نفوذی دشمن در میاد!
صدا و سیمای جبلی در این ۱۲ روز گذشته کلا رید با کارشناسهای تخمیش و باید فکری بحالشون بشه😏
فرصتی ایجاد شده برای برگشت به مردم و احترام به مردم عزیز ایران، از این فرصت محدود استفاده کنید✋
@waveplus
👍224👎23❤8🔥1
صدا و سیما جلیلی دشمن اتحاد مردم
این طویله جلیلی رو باید از خائن ها و نفوذیها پاکسازی بکنن
دشمن اصلی مردم ایران گروه منافق پایداری هستن
@waveplus
این طویله جلیلی رو باید از خائن ها و نفوذیها پاکسازی بکنن
دشمن اصلی مردم ایران گروه منافق پایداری هستن
@waveplus
👍221👎19❤5😡2💔1
ویتکاف مدعی شد: ایران آماده توافق است
فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا:
امیدوارم به یک توافق صلح جامع با ایران دست پیدا کنیم. بهنظر من، ایران آماده است.
برنامه هستهای غیرنظامی ایران نباید برنامه غنیسازی اورانیوم داشته باشد. این یکی از خطوط قرمز است.
ما فکر میکنیم که اعلامیههای مهمی در مورد کشورهایی که به پیمان ابراهیم خواهند پیوست خواهیم داشت.
فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا:
امیدوارم به یک توافق صلح جامع با ایران دست پیدا کنیم. بهنظر من، ایران آماده است.
برنامه هستهای غیرنظامی ایران نباید برنامه غنیسازی اورانیوم داشته باشد. این یکی از خطوط قرمز است.
ما فکر میکنیم که اعلامیههای مهمی در مورد کشورهایی که به پیمان ابراهیم خواهند پیوست خواهیم داشت.
👎51👍22❤2
POSITIVE WAVE
ویتکاف مدعی شد: ایران آماده توافق است فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا: امیدوارم به یک توافق صلح جامع با ایران دست پیدا کنیم. بهنظر من، ایران آماده است. برنامه هستهای غیرنظامی ایران نباید برنامه غنیسازی اورانیوم داشته باشد. این یکی از خطوط قرمز است. ما…
استیو ویتکاف : در تاریخ چهارم تیرماه برخی تحریم های نفتی علیه ایران را برداشتیم
ویتکاف: برداشتن برخی تحریمهای ایران، پیامی به تهران و پکن است
فرستاده ویژه رئیس جمهور ایالات متحده در امور غرب آسیا با تائید اینکه دولت آمریکا اقدام به برداشتن برخی تحریمها علیه ایران در ۲۵ ژوئن (چهارم تیرماه) ۲۰۲۵ کرده است، آن را پیامی از سوی رئیس جمهور ترامپ برای چین و ایران توصیف کرد.
ویتکاف: برداشتن برخی تحریمهای ایران، پیامی به تهران و پکن است
فرستاده ویژه رئیس جمهور ایالات متحده در امور غرب آسیا با تائید اینکه دولت آمریکا اقدام به برداشتن برخی تحریمها علیه ایران در ۲۵ ژوئن (چهارم تیرماه) ۲۰۲۵ کرده است، آن را پیامی از سوی رئیس جمهور ترامپ برای چین و ایران توصیف کرد.
👍41😡13👎8❤2💔2
👎38👍31❤3🔥2💔1
گزارش CNN
دولت ترامپ درباره کمک احتمالی به ایران برای دسترسی به مبلغی تا 30 میلیارد دلار برای ساخت برنامه هستهای تولید انرژی غیرنظامی، کاهش تحریمها و آزادسازی میلیاردها دلار از وجوه محدود شده ایران بحث کرده است – همه اینها بخشی از تلاش فزاینده برای بازگرداندن تهران به میز مذاکره است.
بنا به ادعای سی انانان، منابع خبری گفتند که بازیگران کلیدی از ایالات متحده و خاورمیانه حتی در میان موج حملات نظامی در ایران و اسرائیل طی دو هفته گذشته، پشت پرده با ایرانیها گفتوگو کردهاند. این منابع افزودند که این گفتوگوها پس از توافق آتشبس در این هفته ادامه یافته است./هممیهن
دولت ترامپ درباره کمک احتمالی به ایران برای دسترسی به مبلغی تا 30 میلیارد دلار برای ساخت برنامه هستهای تولید انرژی غیرنظامی، کاهش تحریمها و آزادسازی میلیاردها دلار از وجوه محدود شده ایران بحث کرده است – همه اینها بخشی از تلاش فزاینده برای بازگرداندن تهران به میز مذاکره است.
بنا به ادعای سی انانان، منابع خبری گفتند که بازیگران کلیدی از ایالات متحده و خاورمیانه حتی در میان موج حملات نظامی در ایران و اسرائیل طی دو هفته گذشته، پشت پرده با ایرانیها گفتوگو کردهاند. این منابع افزودند که این گفتوگوها پس از توافق آتشبس در این هفته ادامه یافته است./هممیهن
❤32😡15👍7👎6
دستور اخراج افغانها از کشور صادر شد
🔻ضمناً، طبق دستور، هر گونه منزل و ملکی که به افغانیها اجاره داده شود، قولنامه آن باطل است. و ملک مزبور نیز پلمپ و مهر و موم و مصادره میشود.
🔻ضمناً، طبق دستور، هر گونه منزل و ملکی که به افغانیها اجاره داده شود، قولنامه آن باطل است. و ملک مزبور نیز پلمپ و مهر و موم و مصادره میشود.
👍190❤8👎8
📢 اطلاعیه سازمان بورس:
✅ بازار سرمایه از فردا شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۴، فعالیت #عادی خود را با همان دامنه نوسان ۳ درصدی از سر خواهد گرفت.
بر اساس مصوبه هیئتمدیره سازمان بورس، معاملات اوراق بهادار و ابزارهای مالی در تمامی بورسها، همچنین معاملات کالاها در بازارهای فیزیکی بورسهای کالایی (بورس کالای ایران و بورس انرژی ایران)، از روز شنبه مورخ ۷ تیرماه ۱۴۰۴ در حالت عادی (با همان شرایط و ریزساختارهای حاکم بر بازار در روز چهارشنبه مورخ ۲۱ خردادماه ۱۴۰۴) انجام خواهد شد.
✅ بازار سرمایه از فردا شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۴، فعالیت #عادی خود را با همان دامنه نوسان ۳ درصدی از سر خواهد گرفت.
بر اساس مصوبه هیئتمدیره سازمان بورس، معاملات اوراق بهادار و ابزارهای مالی در تمامی بورسها، همچنین معاملات کالاها در بازارهای فیزیکی بورسهای کالایی (بورس کالای ایران و بورس انرژی ایران)، از روز شنبه مورخ ۷ تیرماه ۱۴۰۴ در حالت عادی (با همان شرایط و ریزساختارهای حاکم بر بازار در روز چهارشنبه مورخ ۲۱ خردادماه ۱۴۰۴) انجام خواهد شد.
👍21👎16😡3❤2🔥1
⭕️ هماکنون| جلسه هماهنگی و هماندیشی ناشران بزرگ بازار در حال برگزاری است/ سنا
👎49😡13❤2👍2
پیروز و اقتدار روی تابلوی بورس و اقتصاد کشور مشخص میشه✋
خاک بر سرتون با این مدیریت و مملکت داریتون
@waveplus
خاک بر سرتون با این مدیریت و مملکت داریتون
@waveplus
👍177😡5👎4❤2
Forwarded from گنگ خواب دیده
سوالی که برا آدم پیش میاد اینه که: حالا شما بازار رو نمی بستی چی میشد؟
۱۵ روز قفل کردی که حتما یه تمهیدی بیندیشی یا چاره ای کنی دیگه، الان چاره ات چی بود؟
روز اول جنگ بازار باز بود بدتر از الان میشد؟
چه بسا الان خیلی روانتر هم بود!
این بستن بازار شما به غیر از اینکه نیمچه اعتبار بازار و نقدشوندگی اش رو به باد بده چی داشت؟
غیر از اینکه ریتم سهم و ابزار و آپشن و صندوق طلا رو خراب کنه، چه دستاوردی داشت.
یه کاری کردید که هر کی فروخت مستقیم ببره بزاره سپرده بانکی.
۱۵ روزه بازار رو بستی، امروز صب جلسه گذاشتی که بیاین ببینیم چه خاکیبر سرمون بکنیم!!!
@mortezaebad
۱۵ روز قفل کردی که حتما یه تمهیدی بیندیشی یا چاره ای کنی دیگه، الان چاره ات چی بود؟
روز اول جنگ بازار باز بود بدتر از الان میشد؟
چه بسا الان خیلی روانتر هم بود!
این بستن بازار شما به غیر از اینکه نیمچه اعتبار بازار و نقدشوندگی اش رو به باد بده چی داشت؟
غیر از اینکه ریتم سهم و ابزار و آپشن و صندوق طلا رو خراب کنه، چه دستاوردی داشت.
یه کاری کردید که هر کی فروخت مستقیم ببره بزاره سپرده بانکی.
۱۵ روزه بازار رو بستی، امروز صب جلسه گذاشتی که بیاین ببینیم چه خاکیبر سرمون بکنیم!!!
@mortezaebad
👍100😡11👎7❤6🔥1
👍145❤6👎6💔1
به ناپلئون گفتن: پیروز شدیم
پرسید: چه قدر تلفات دادیم؟
گفتن: 50 درصد نیروهامون رو از دست دادیم
گفت: اگه یکبار دیگه پیروز شیم کلا نابود میشیم
@waveplus
به ناپلئون گفتن: پیروز شدیم
پرسید: چه قدر تلفات دادیم؟
گفتن: 50 درصد نیروهامون رو از دست دادیم
گفت: اگه یکبار دیگه پیروز شیم کلا نابود میشیم
@waveplus
👍174👎14❤6🔥3💔1
بازار رو در وضعیت جنگی بستن، الان با این وضعیت باز کرد، چی فرقی کرد❓خوب اصلا چرا بسته شد❓ حالا که باز کردید برنامه اتون چی بود❓
@waveplus
@waveplus
👍67😡10👎9❤2💔1
تا این لحظه :
حدود ۶۵۳ نماد در صف فروش قفل شدن!
ارزش صفهای فروش: ۲۶ همت
ارزش معاملات: هنوز به ۱ همت هم نرسیده!
جا داره یه خستهنباشید جانانه بگیم به مسئولین اقتصادی بابت این شاهکار مدیریت بازار!
حدود ۶۵۳ نماد در صف فروش قفل شدن!
ارزش صفهای فروش: ۲۶ همت
ارزش معاملات: هنوز به ۱ همت هم نرسیده!
جا داره یه خستهنباشید جانانه بگیم به مسئولین اقتصادی بابت این شاهکار مدیریت بازار!
😡77💔7❤4👎3🔥3
POSITIVE WAVE
قطعا اگه اتحاد و ملی گرایی مردم نبود، این جنگ ادامه پیدا میکرد، کسایی که دنبال امت گرایی بودن، خطر افغانی ها رو حس کردید❓ اگه قانون حجاب و عفاف اجرایی میشد، چه اتفاقی می افتاد❓❗️ کسایی که در یکسال گذشته دنبال اجرای قانون حجاب و عفاف بودن نباید پاکسازی بشن❓…
✅کیسینجر زمانی گفته بود: «ایران باید تصمیم بگیرد که یک ملت است یا یک علت/نهضت!»
برای دههها مفهوم ایران زیر سایه #امت_گرایی بود به گونهای که درک راستین ایران از خویشتنِ خویش را برهم زده بود. هجوم اسرائیل اما ضربهای بود که ناخواسته کشور را از چنبره این پارادوکس خواهد رهانید./آرش رییسی نژاد
برای دههها مفهوم ایران زیر سایه #امت_گرایی بود به گونهای که درک راستین ایران از خویشتنِ خویش را برهم زده بود. هجوم اسرائیل اما ضربهای بود که ناخواسته کشور را از چنبره این پارادوکس خواهد رهانید./آرش رییسی نژاد
👍68👎5❤3🔥1
یاری معاون نظارت بر بورسها:
صبور باشید، ظرف امروز یا فردا خبرهای خوبی از بسته حمایتی دولت خواهیم شنید.
🟠ما در هفته های گذشته شروع کردیم که چه میزان صفی در این شرایط ممکن است شاهد باشیم و مدل های مختلف را بررسی کردیم و واقعیت این بود که قابل مقایسه با شوک های سال های گذشته نبود و باید صبور باشیم. با منابع خودمان دیروز و امروز حمایت کردیم که دیروز نزدیک 4 همت حمایت صورت گرفت و امروز هم چیزی حدود 2 برابر اختصاص داده شده است.
🟠 برای روزهای آتی بازار برمی گردد. امروز یا فردا خبرهای خوبی از بسته حمایتی دولت خواهیم شنید.
😏🤷♂
صبور باشید، ظرف امروز یا فردا خبرهای خوبی از بسته حمایتی دولت خواهیم شنید.
🟠ما در هفته های گذشته شروع کردیم که چه میزان صفی در این شرایط ممکن است شاهد باشیم و مدل های مختلف را بررسی کردیم و واقعیت این بود که قابل مقایسه با شوک های سال های گذشته نبود و باید صبور باشیم. با منابع خودمان دیروز و امروز حمایت کردیم که دیروز نزدیک 4 همت حمایت صورت گرفت و امروز هم چیزی حدود 2 برابر اختصاص داده شده است.
🟠 برای روزهای آتی بازار برمی گردد. امروز یا فردا خبرهای خوبی از بسته حمایتی دولت خواهیم شنید.
😏🤷♂
👎63😡9❤4👍1🔥1
💠پورابراهیمی در شبکه خبر:
🔹 این بازار قابل مدیریت شدن بوده است.
🔹بازار شناوری آنچنانی ندارد که اجازه دهیم بازار هیجانی عمل کند.
🔹یک بانک ما اضافه برداشتش 360 همت شده بانک مرکزی نمیخواد بیاد کمک کنه به بورس با 30 همت.
🔹 این بازار قابل مدیریت شدن بوده است.
🔹بازار شناوری آنچنانی ندارد که اجازه دهیم بازار هیجانی عمل کند.
🔹یک بانک ما اضافه برداشتش 360 همت شده بانک مرکزی نمیخواد بیاد کمک کنه به بورس با 30 همت.
😡63👍9❤4👎3💔2