POSITIVE WAVE
28.2K subscribers
2.89K photos
205 videos
12 files
323 links
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه
پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت.

نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.
Download Telegram
مهم
آمریکا راهی برای خروج از بن بست غنی سازی پیشنهاد کرده است

🔺دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده، اعلام کرد که آمریکا به یک «راه‌حل» درباره برنامه هسته‌ای ایران نزدیک شده است؛ تازه‌ترین نشانه از آن‌که دو طرف در آستانه دستیابی به یک توافق موقت هستند. یکی از منابع منطقه‌ای به المانیتور گفت: «فضا مثبت است. به نظر می‌رسد ایالات متحده راهی برای خروج از بن‌بست غنی‌سازی پیشنهاد کرده است.» / انتخاب
🔥40
نیروگاهی ها قفل در صف خرید

#دسینا قفل در صف خرید

#وبصادر صف خرید

گزارش خوب کارند صدر جهان با طرح و توسعه ایی که آخر امسال به اتمام میرسه و ظرفیت تولید طلا به ۱ تن میرسه

گزارش ۱۲ عالی #والگوریتم

و...

وخارزم ۱۵ همتی که امسال ۴ همت سود داره، در سال مالی جدید ۶ همت سود، مجموعا تا ۱ سال دیگه ۱۰ همت سود داره، معلومه روی تابلو بازی در میارن🤷‍♂

@waveplus
20
گزارشات ماهانه گروه #نیروگاهی


همشون رشد قابل توجه ایی داشتن

نیروگاه وخارزم که ۲۵ درصد برق تهران و کرج رو تامین میکنه و غیربورسیه، جدا از این نیروگاهی ها نیست🧐

@waveplus
👍10
POSITIVE WAVE
وضعیت گروه نیروگاهی همه صف خرید #وخارزم‌ منفی❗️ معدن طلاش که خار داشت، حتما نیروگاهشم خار داره😂 @waveplus
حقوقی #وخارزم فقط بزخری میکنه

روزهای منفی رو نگاه کنید، حقوقی چه کیفی میکنه

وخارزم شناور قابل توجه ایی ازش جمع شده

@waveplus
👍26
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که  کاخ سفید دستور توقف هرگونه تحریم جدید علیه ايران را صادر کرد.
این سیاست جدید برای مقامات ارشد شورای امنیت ملی و وزارت امور خارجه ارسال شده است.

https://www.wsj.com/opinion/-trump-sanctions-iran-pause-karoline-leavitt-de8f5e7c?utm_source=chatgpt.com
🔥14
#وصنا 10% #ونوین را در قیمت های 7377 ریالی یکجا و نقد اگهی کرده است

#وساخت بلوک ۱۵ درصدی ونوین رو در اختیار داره، یعنی وساخت فقط ۱۰ همت ونوین دارد، قیمت واگذاری وساخت چقدر خواهد بود❗️

قیمت واگذاری وساخت برای وپترو بیشتر از قیمت روی تابلوش خواهد بود

#وپترو که دارایی محور ، سودساز، تقسیم سود خوب دارد، قیمت تابلوش با این باشه❗️

@waveplus
👍9
هفته آینده ۱۸ خرداد مجمع سالیانه شیمی بافت هست، بخاطر غیر بورسی بودن و ... سهامداران وپترو دیر به اطلاعات این شرکت دسترسی پیدا میکنه

#شیمی_بافت عرضه اولیه بشه، شفافیت، ناو و ... وپترو تغییر قابل توجه ایی میکنه

#وپترو با تقسیم سود شیمی بافت روند پر قدرتی شروع میکنه، الان زیر ۵۰۰۰ تومان قابل بررسی هست

@waveplus
👍9
POSITIVE WAVE
#دسینا (شرکت لابراتوارهای سینادارو) 📋گزارش فعالیت ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1404/02/31 🔰دوره 1 ماهه منتهی به اردیبهشت 1404: 🔹 351 میلیارد تومان فروش محصولات 🔹 %145 افزایش نسبت به سال قبل 🔹 %46 افزایش نسبت به ماه قبل 🔹 فروش داخلی: 100% از کل فروش این ماه…
#دسینا به ۸.۴ همت رسیده، با این روند فروش و سودسازی که این داروساز خوش بنیادی دارد، بزودی میاد بالای ۱۰ همت

دسینا یکی از دارایی های #وخارزم هست, اما وخارزم فقط ۱۴.۶ همت ارزش گرفته❗️❗️، حقوقی ها مثل اختلابوس روی سهم نشستن فقط دارند شناور رو جمع میکنن، وخارزم نیاز به صبر و حوصله دارد و برای سهامدارانش، شیرینی خوبی دارد و بدون ریسکه

@waveplus
👍25
#خبر

سی‌ان‌ان مطلع شده است که ایالات متحده در پیشنهاد جدید خود به #ایران موضعش را در مورد مسئله غنی‌سازی اورانیوم تغییر داده است.

این پیشنهاد حاکی از آن است که آمریکا ممکن است در برنامه انرژی هسته‌ای غیرنظامی ایران سرمایه‌گذاری کند و به کنسرسیومی بپیوندد که نظارت بر غنی‌سازی اورانیوم سطح پایین در داخل ایران را برای مدت نامعلومی بر عهده خواهد داشت.

انتظار می‌رود این کنسرسیوم شامل کشورهای خاورمیانه و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، باشد.
63
سلام

گرگ حریص است.به آغل که می‌زند هول است.دنبه‌ی میش را می‌گیرد.گلوی بزغاله را زخمی می‌کند.شکم بره را پاره پاره می‌کند.کمر قوچ را می‌درد.تا یکی را بی‌جان کند.گردنش را بشکند.بردارد بزند به کول و فرار کند.خصلت گرگ همین است لااقل هفت هشت‌تا را زخم و زیل می‌کند تا یکی را ببرد و بخورد.

این مردک قمارباز از گرگ حریص‌تر است.از ریس جمهور اوکراین که مهمانش هست مجسمه‌ میسازد.اعلام میکند که کانادا که کشور مستقلی هست باید یکی از ایالت‌های آمریکا شود.تعرفه‌های چین را بالا میبرد.جلوی واردات گوجه‌فرنگی و خیار سالادی از مکزیک را می‌گیرد.همه را به زحمت می‌اندازد.البته که همه ما می‌دانیم که در نهایت چه کسی را به دندان خواهد گرفت و به کوه و دشت خواهد برد!

#محمد_مشاری
84
👆

این هفته و تو این بازار سراسر قرمز هم سه تا پذیره نویسی صندوق داریم که نزدیک ۲ همت پول بازار رو میخوره…

فکر کن گروه فیروزه ۱۶ امین صندوق خودش رو داره میچپونه تو بازار…

اینا به اسم عدم تکرار سال ۹۹ بازار رو مثل فاحشه خونه کردن✌️

@hdeljouee
👍80
POSITIVE WAVE
#دسینا به ۸.۴ همت رسیده، با این روند فروش و سودسازی که این داروساز خوش بنیادی دارد، بزودی میاد بالای ۱۰ همت دسینا یکی از دارایی های #وخارزم هست, اما وخارزم فقط ۱۴.۶ همت ارزش گرفته❗️❗️، حقوقی ها مثل اختلابوس روی سهم نشستن فقط دارند شناور رو جمع میکنن، وخارزم…
سوپر گزارش از #دسینا 👌
#دسینا
#صورت‌های_مالی تلفیقی سال مالی منتهی به 1403/12/30 (حسابرسی نشده) شرکت #لابراتوارهای_سینادارو

▪️ شرکت لابراتوارهای سینادارو در دوره 12 ماهه منتهی به 1403/12/30 به ازای هر سهم 4,017 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 71 درصد افزایش داشته است.

▪️ «دسینا» با سرمایه ثبت شده 2,400,000 میلیون ریال طی عملکرد 12 ماهه منتهی به 1403/12/30 مبلغ 9,639,948 میلیون ریال سود شناسایی کرده است.

▪️ شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ 9,636,079 میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 71 درصد رشد داشته است.

وخارزم رو بازار مفت میفروشه❗️
15
POSITIVE WAVE
#دسینا زیرمجموعه با ارزش #وخارزم صف خرید سنگین در پیش گشایش @waveplus
نشست_خبری
#وبصادر

به گزارش آوای آگاه، همزمان با شانزدهمین سالروز حضور بانک صادرات ایران در شرکت بورس اوراق بهادار تهران، نشست خبری مدیران این مجموعه با اصحاب رسانه به همت شرکت بورس اوراق بهادار تهران برگزار شد و مهمترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است:

صالحی، معاونت مالی بانک صادرات:
صورت های مالی را برای سازمان حسابرسی ارسال کردیم و ۳۱ خردادماه احتمالا مجمع سالانه بانک برگزار خواهد شد.

تقسیم سود خوبی خواهیم داشت و امیدواریم که بتوانیم رضایت سهامداران را جلب کنیم.

#وخارزم
👍23
سلام

اين كه این روزها فروشنده‌ها دست بالا رو دارند،ترسناک نیست.

این که به صورت میانگین بیشتر فروشندها با ضرر دارن میفروشن ترسناک نیست.

این که حتی حقوقی‌های بزرگ که معمولا دید بلند مدت دارند هم فروشنده شدند،ترسناک نیست.

اين كه سهم ميفروشن و با پولش طلا و ارز هم نمیخرن،ترسناک نیست.

حتی این که پول از بازار داره خارج میشه هم ترسناک نیست.

که همه این چیزها رو بارها و بارها در بیست سال اخیر تجربه کردیم.

ترسناک این جو یأس و ناامیدی هست که صغیر و کبیر،فقیر و غنی دچارش شدند.

#محمد_مشاری
94