POSITIVE WAVE
28.2K subscribers
2.89K photos
205 videos
12 files
323 links
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه
پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت.

نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.
Download Telegram
زیرمجموعه های #وپترو هم صف خرید

#شکربن
#شدوص
#پلوله
#وساخت
#پسهند
👍8🥰1
Forwarded from سیگنال رایگان (آفاق) (AmirHossein Afagh)
👆🏼👆🏼


بزرگترین دلیل ضرر کردن اکثر معامله‌گران در بازار چیه؟


خیلی ساده: بیش از حد فعالیت می‌کنند، بیش از حد فکر می‌کنند، بیش از حد به نمودارها خیره می‌شوند، بیش از حد معامله می‌کنند


پ.ن: گاها فقط باید کاری نکرد، همین…!



@SignalRaygan_Afagh
👍45
#FATF

سخنگوی دولت همینک : انشالله این هفته دیگر لوایخ پالرمو و CTF در مجمع تشخیص تصویب می‌شود

@waveplus
👏22🤔21
#ونوین

بانک اقتصاد نوین در ارسال گزارش فصل زمستان از همگروهان سبقت گرفت تا سهامداران این بانک نفس راحتی بکشند.

در زمستان اقتصاد نوین هزینه مطالبات مشکوک الوصول بالایی شناسایی نکرد و نشان داد که ازین ناحیه مشکلی وجود ندارد.

در فروردین درآمد کارمزد بالایی شناسایی کرد که مسبوق به سابقه است و ازین حیث گزارش خوبی منتشر کرد.

✍️ولید هلالات
👏111👍1
POSITIVE WAVE
ونوین سال گذشته حدود ۱۳ همت سود خالص محقق کرده است که بیش از ۹۰ درصد آن از عملیات شرکت محقق شده است. رشدهای سودآوری بانک در سال‌های گذشته چنان پرشتاب بوده است که از انتظارات نگارنده فراتر رفت. ونوین در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۹۰۰ میلیارد تومان سود خالص داشت و سود…
👆👆

ببینید بلوک #ونوین برای #وساخت چقدر با ارزشه (وساخت فقط ۱.۵ برابر بیشتر از مارکتش #ونوین داره) چقدر #وساخت مفته❗️

بلوک ارزشمند #وساخت اینجا برای #وپترو خودش رو نشان میده

همین #وپترو با p/e بعد از مجمع زیر ۴ داره معامله میشه، در صورتی که میانگین p/e بازار داره ۱۰ میشه❗️سهم p/e زیر ۱۰ با تقسیم سود نقدی حداکثری در بازار خیلی خیلی کم پیدا میشه

قیمت #وپترو باید مثل سهام های هم گروه و مشابه خودش نزدیک ۱۰,۰۰۰ تومان باشه، اشتباه بازار جبران میشه، سهم ارزان در بازار تا ابد ارزان نخواهد بود

@waveplus
👍331
در اقدامی درست، ضریب اعتبار گیری روی صندوقهای اهرمی نصف شد و عملا مشتریان دیگر روی صندوقهای اهرمی نمی‌توانند اعتبار چندانی دریافت کنند و جذابیت صندوقهای اهرمی تا حدود زیادی کاسته شده و جذابیت سهام بویژه سهام هموزن افزایش پیدا خواهد کرد.

⚡️ پول با قدرت بیشتری از شنبه به سمت سهام غیرشاخصی حرکت خواهد کرد.

@waveplus
🔥36👍18👏8
56👍11🥰3
در ۴۰ روز آینده بازدهی اصلی و بزرگ سهام #رشدنکرده چه #کوچک و چه #بزرگ است. نباید وقت را با ماندن با سهام #رشد کرده تلف کرد. /کانال تحلیلی بازار سرمایه
👍36🤔5
سهام پتروشیمی شیمی‌بافت در مسیر ورود به بازار سرمایه

شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت با حمایت سهامداران خود در راستای مردمی‌سازی اقتصاد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بازار سرمایه، یکی دیگر از مراحل آماده‌سازی جهت عرضه اولیه را آغاز کرد
.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی‌بافت، هیئتی متشکل از نمایندگان هلدینگ تاپیکو، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، شرکت ارزش‌گذار و مشاور عرضه از سایت تولیدی در ماهشهر بازدید به عمل آوردند. در جریان این بازدید با حضور مدیران ارشد شرکت، بخش‌های مختلف مجتمع و همچنین آخرین وضعیت مالی و برنامه‌های توسعه‌ای آتی مورد بررسی قرار گرفت.

#وپترو
🔥10🤔21
طلای تولیدی کارند #وخارزم با تولید #فرز فرق میکنه❗️❗️

فرز صف خریده، #وخارزم صف فروش

ماه بعد گزارش خوب کارند صدر جهان راهی کدال میشه و دوزاری بازار میفته

@waveplua
🔥11🤔3
در روند های صعودی هر منفی فرصت خریده

@waveplus
👍27🤔6
POSITIVE WAVE
حقوقی #وخارزم کلا سمت خریده @waveplus
حقوقی #وخارزم روزهای کاری گذشته با رنج مثبت خرید میزند، امروز با خیال راحت ۵۰ میل از سمت فروش تا اینجا جمع کرد

فروشندگان پشیمان خواهند شد، اموالتون رو مفت نفروشید

@waveplus
🤔12👏8👍2
تعداد سهامداران فعال بورس در هفته گذشته از مرز ۵۵۸ هزار کد فراتر رفت  

سهم ۶۸ درصدی حقیقی‌ها از مبادلات بازار سهام
POSITIVE WAVE
طلای تولیدی کارند #وخارزم با تولید #فرز فرق میکنه❗️❗️ فرز صف خریده، #وخارزم صف فروش ماه بعد گزارش خوب کارند صدر جهان راهی کدال میشه و دوزاری بازار میفته @waveplua
چرا حقوقی های #وخارزم به این سهم مفت رحم‌نمیکنن و‌روزهای منفی بازار براشون بهشته❗️

ارزش بازاری #فزر تقریبا دوبرابر #وخارزم می باشد❗️❗️

#وخارزم در دل این همه دارایی که دارد یک #فزر داره، وخارزم قطعا ارزش بازاریش از فزر بیشتر خواهد شد

72 درصد حجم خرید #وخارزم‌ رو‌ حقوقی انجام داده


@waveplus
👍11🤔6👏1
سخنگوی دولت ایران:
مذاکرات غیرمستقیم با واشنگتن را دنبال می‌کنیم زیرا خواهان درگیری جدید در منطقه نیستیم
ما در مذاکرات هسته‌ای برای تلف کردن وقت شرکت نکردیم، بلکه برای رسیدن به نتیجه شرکت کردیم
👍35🤔5🔥1