تعرفه های برق.pdf
6.6 MB
تعرفههای جدید برق ابلاغ شد
🔴وزیر نیرو تعرفههای جدید برق را ابلاغ کرد که بر اساس آن کممصرفها ۳۰ درصد و بقیه مشترکان با مصرف بالای الگو، از ۳۰ تا ۱۱۰ درصد افزایش تعرفه خواهند داشت.
گروه برق و نیروگاهی (#وخارزم) با قیمت گذاری دستوری در کفترین حالت خود قرار دارند، واقعیتر شدن نرخ برق میتونه باعث هدایت نقدینگی به سمت تولیدکنندگان برق شود
🔴وزیر نیرو تعرفههای جدید برق را ابلاغ کرد که بر اساس آن کممصرفها ۳۰ درصد و بقیه مشترکان با مصرف بالای الگو، از ۳۰ تا ۱۱۰ درصد افزایش تعرفه خواهند داشت.
گروه برق و نیروگاهی (#وخارزم) با قیمت گذاری دستوری در کفترین حالت خود قرار دارند، واقعیتر شدن نرخ برق میتونه باعث هدایت نقدینگی به سمت تولیدکنندگان برق شود
👍10👏3🤔3
بقائی: دسترسی آزاد به داراییهای ایران از مطالبات ماست
سخنگوی وزارت خارجه: تحریمها به نحو موثر یک کلیدواژه است که در ذیل آن مجموعهای متنوع از تعهدات باید درج شود.
فراهم آوردن دسترسی آزاد به داراییهای ایران یکی از مطالبات ماست. بلوکه شدن این داراییها ناحق و غیرقانونی انجام شده و این موضوع بخشی از روند مذاکراتی در بحث تحریمها خواهد بود.
اینکه طرف مقابل تحریمها را چگونه رفع کند به خودشان مربوط است و اینکه چگونه تعهداتشان را اعمال کنند خودشان باید تصمیم بگیرن. ما هم درباره اجرای تعهدات خود، خودمان تصمیم میگیریم./فارس
سخنگوی وزارت خارجه: تحریمها به نحو موثر یک کلیدواژه است که در ذیل آن مجموعهای متنوع از تعهدات باید درج شود.
فراهم آوردن دسترسی آزاد به داراییهای ایران یکی از مطالبات ماست. بلوکه شدن این داراییها ناحق و غیرقانونی انجام شده و این موضوع بخشی از روند مذاکراتی در بحث تحریمها خواهد بود.
اینکه طرف مقابل تحریمها را چگونه رفع کند به خودشان مربوط است و اینکه چگونه تعهداتشان را اعمال کنند خودشان باید تصمیم بگیرن. ما هم درباره اجرای تعهدات خود، خودمان تصمیم میگیریم./فارس
👍11🥰1
#چرخش_پول
اگر بازار رو یه مقدار رصد کنید میبینید که پولی که وارد بازار سرمایه شده در صنایع مختلف در حال چرخش هست
به وضوح میشه چرخش جریان نقدینگی رو در صنایع مختلف دید.
پول وارد میشه. بازدهی میگیره و خارج میشه و مجددا وارد یک صنعت دیگه میشه
امیدوارم که مجددا شاهد اتفاق عجیب نباشیم که باعث خروج پول وارد شده به بازار بشه
اگر بازار رو یه مقدار رصد کنید میبینید که پولی که وارد بازار سرمایه شده در صنایع مختلف در حال چرخش هست
به وضوح میشه چرخش جریان نقدینگی رو در صنایع مختلف دید.
پول وارد میشه. بازدهی میگیره و خارج میشه و مجددا وارد یک صنعت دیگه میشه
امیدوارم که مجددا شاهد اتفاق عجیب نباشیم که باعث خروج پول وارد شده به بازار بشه
👍42
باهنر:
🔹 دولت پیگیر تصویب پالرمو در مجمع تشخیص است
تعدادی از نمایندگان در نامه ای در خواست کرده بودند که بررسی این لایحه در مجمع به تاخیر بیافتد اما اعضای مجمع، مصلحت نمی دادند که بررسی این لایحه به تاخیر بیافتد.
کمیسیون های تخصصی تقریباً با همه مواد دو لایحه پالرمو و CFT موافقت کرده اند.
🔹 دولت پیگیر تصویب پالرمو در مجمع تشخیص است
تعدادی از نمایندگان در نامه ای در خواست کرده بودند که بررسی این لایحه در مجمع به تاخیر بیافتد اما اعضای مجمع، مصلحت نمی دادند که بررسی این لایحه به تاخیر بیافتد.
کمیسیون های تخصصی تقریباً با همه مواد دو لایحه پالرمو و CFT موافقت کرده اند.
👍28🤔3🔥1
خبرهای مثبت و امیدوارکننده
❇️پیشنهاد ایران برای ملاقات با تروئیکای اروپایی (رویترز)
❇️دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا قرار است روز شنبه در رم برگزار شود. برگزاری دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا بدون تعویق قطعی شد و روز شنبه در رم ایتالیا برگزار میشود.
❇️وزیر اطلاعات: توافق [با امریکا] در صورت تامین منافع ما در دسترس است
❇️توافق ایران و آژانس بینالمللی انرژی اتمی برای ادامه گفتوگوهای فنی
❇️پیشنهاد ایران برای ملاقات با تروئیکای اروپایی (رویترز)
❇️دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا قرار است روز شنبه در رم برگزار شود. برگزاری دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا بدون تعویق قطعی شد و روز شنبه در رم ایتالیا برگزار میشود.
❇️وزیر اطلاعات: توافق [با امریکا] در صورت تامین منافع ما در دسترس است
❇️توافق ایران و آژانس بینالمللی انرژی اتمی برای ادامه گفتوگوهای فنی
👍58🤔9
Forwarded from POSITIVE WAVE
#وپترو (چارت ۳ ماهه)
بعد از پولبک به سقف کانال ۳۰ ساله مسیر صعودی خودش رو استارت زده
وپترو با این سود سازی و فاند حداقل باید ۸-۹ هزار تومان باشد
@waveplus
بعد از پولبک به سقف کانال ۳۰ ساله مسیر صعودی خودش رو استارت زده
وپترو با این سود سازی و فاند حداقل باید ۸-۹ هزار تومان باشد
@waveplus
❤7👍1🤔1
👍14
📌پتروشیمی سبلان در مسیر IPO
✅به گزارش آوای آگاه، مجتمع پتروشیمیایی سبلان با حمایت هلدینگهای پتروفرهنگ، انرژی سپهر و گروه سرمایهگذاری سپهر صادرات، نخستین گامهای عملی برای ورود به بازار سرمایه را برداشته است.
✅جواد وکیلی، مدیرعامل گروه سرمایهگذاری سپهر صادرات، اظهار کرد: «عبور از دوران زیان انباشته و دستیابی به سودآوری پایدار، موفقیتی بزرگ برای این شرکت است. با بهرهبرداری از پروژه سبلان ۲، این مجتمع با ظرفیت اسمی سه میلیون و دویست هزار تن به یکی از بزرگترین واحدهای تولید متانول در منطقه تبدیل خواهد شد.
#وسپهر، #وخارزم، #وبصادر
@waveplus
✅به گزارش آوای آگاه، مجتمع پتروشیمیایی سبلان با حمایت هلدینگهای پتروفرهنگ، انرژی سپهر و گروه سرمایهگذاری سپهر صادرات، نخستین گامهای عملی برای ورود به بازار سرمایه را برداشته است.
✅جواد وکیلی، مدیرعامل گروه سرمایهگذاری سپهر صادرات، اظهار کرد: «عبور از دوران زیان انباشته و دستیابی به سودآوری پایدار، موفقیتی بزرگ برای این شرکت است. با بهرهبرداری از پروژه سبلان ۲، این مجتمع با ظرفیت اسمی سه میلیون و دویست هزار تن به یکی از بزرگترین واحدهای تولید متانول در منطقه تبدیل خواهد شد.
#وسپهر، #وخارزم، #وبصادر
@waveplus
👍7
POSITIVE WAVE
#وپترو (چارت ۳ ماهه) بعد از پولبک به سقف کانال ۳۰ ساله مسیر صعودی خودش رو استارت زده وپترو با این سود سازی و فاند حداقل باید ۸-۹ هزار تومان باشد @waveplus
#وپترو زیر ۵۰۰۰ تومان داره به خریدارهاش حال میده
پتانسیل ها #وپترو زیاده، اگه هر کدام رونمایی بشه، سهم رو ۳ قفله میکنه
۱- عرضه اولیه شیمی بافت (در مراحل پایانی پذیرش در بازار سرمایه)
۲- واگذاری #وساخت (وساخت مقاومت روند نزولی رو بشکنه ۱۵۰, استارت صعودی رو میزنه )
۳- به بهره برداری رسیدن کامل اسیدسیتریک با حاشیه سود مناسب
۴- افزایش سرمایه از سود انباشته، تجدید ارزیابی دارایی ها بعد از ۲۰ سال (افزایش سرمایه بالای ۵۰۰۰ درصد)
۵- روند سودسازی پایدار زیرمجموعه و تقسیم سود حداکثری
۶ - اکثر سهم ها در نزدیک مجمع d/p زیر ۱۰ درصد گرفتن وپترو تقریبا ۱۵ درصد، یعنی #وپترو راحت باید ۸۰۰۰ تومان رو با این پتانسیل سودسازی و سوددهی ببینه
@waveplus
پتانسیل ها #وپترو زیاده، اگه هر کدام رونمایی بشه، سهم رو ۳ قفله میکنه
۱- عرضه اولیه شیمی بافت (در مراحل پایانی پذیرش در بازار سرمایه)
۲- واگذاری #وساخت (وساخت مقاومت روند نزولی رو بشکنه ۱۵۰, استارت صعودی رو میزنه )
۳- به بهره برداری رسیدن کامل اسیدسیتریک با حاشیه سود مناسب
۴- افزایش سرمایه از سود انباشته، تجدید ارزیابی دارایی ها بعد از ۲۰ سال (افزایش سرمایه بالای ۵۰۰۰ درصد)
۵- روند سودسازی پایدار زیرمجموعه و تقسیم سود حداکثری
۶ - اکثر سهم ها در نزدیک مجمع d/p زیر ۱۰ درصد گرفتن وپترو تقریبا ۱۵ درصد، یعنی #وپترو راحت باید ۸۰۰۰ تومان رو با این پتانسیل سودسازی و سوددهی ببینه
@waveplus
👍11🤔5❤1
POSITIVE WAVE
#وساخت چارت ماهانه تعدیل نشده #وساخت به واسطه یکی از دارایی های باارزشش #ونوین یک رشد خوب ازش انتظار دارم بانک #ونوین، نوری گروه بانکیست با سودسازی عملیاتی فوق العاده ایی که دارد و تقسیم سود بالا به واسطه افزایش کفایت سرمایه در سالهای پیش رو (هرکسی #وساخت…
#وساخت طی روزهای کاری آینده روند نزولی ۲ ساله خودش رو میشکنه
بعد از رشد خوب #ونوین، #ثنوسا زیرمجموعه دیگه وساخت هم در صف خرید قفل شده و گیر حجم مبناست.
زیرمجموعه های #وساخت اکثرا صف خرید
#ثنوسا
#وثنو
#تنوین
#وساخت داره حال میده به خریداراش
@waveplus
بعد از رشد خوب #ونوین، #ثنوسا زیرمجموعه دیگه وساخت هم در صف خرید قفل شده و گیر حجم مبناست.
زیرمجموعه های #وساخت اکثرا صف خرید
#ثنوسا
#وثنو
#تنوین
#وساخت داره حال میده به خریداراش
@waveplus
👍11
POSITIVE WAVE
#شکربن #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1404/01/31 شرکت #کربن_ایران ▪️ شرکت کربن ایران طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1404/01/31 مبلغ معادل 1,824,227 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد رشد داشته است. …
نرخ دوده صنعتی در بورس کالا در حالا افزایشه
#شدوص تقریبا ۵۱ میلیارد تومان دوده با نرخ ۸۵.۶ میلیون تومان فروش زده (نرخ فروش فروردین ۷۰ میلیون بود)
دوده سازه در چندین سال گذشته از با ثباترین سهم های بازار بودن، کاهش دلار و قیمت اکستراکت در بورس انرژی و افزایش نرخ دوده، سودسازی دوده سازها رو به روال قبل بر میگرداند و فصل زمستان روجبران میکنن✋
#شکربن، #وپترو
@waveplus
#شدوص تقریبا ۵۱ میلیارد تومان دوده با نرخ ۸۵.۶ میلیون تومان فروش زده (نرخ فروش فروردین ۷۰ میلیون بود)
دوده سازه در چندین سال گذشته از با ثباترین سهم های بازار بودن، کاهش دلار و قیمت اکستراکت در بورس انرژی و افزایش نرخ دوده، سودسازی دوده سازها رو به روال قبل بر میگرداند و فصل زمستان روجبران میکنن✋
#شکربن، #وپترو
@waveplus
🔥7🥰1
POSITIVE WAVE
#دسینا بیش از 2 برابر مدت مشابه قبل بود و 2401 میلیارد ریال فروش در فروردین ثبت کرد در اسفند 2446 میلیارد ریال فروش داشت بهمن 3454 میلیارد ریال سود ۱۴۰۳، دسینا حدود ۳۰۰ تومان سود ۱۴۰۴ دسینا حدود ۵۰۰ تومان #وخارزم ۱۴ همتی با سود تلفیقی احتمالا ۴ همتی…
انیگما
پیش بینی سود #دسینا برای سال ۱۴۰۴ تقریبا ۵۵۰ تومان (سود ۱۴۰۴، ۱.۳ همت)
#دسینا تقریبا ۸ همت شده و بزودی میاد بالای ۱۰ همت، جالبتر اینکه مالکش #وخارزم ۱۴ همت، ببیند #وخارزم چقدر مفته❗️
@waveplus
پیش بینی سود #دسینا برای سال ۱۴۰۴ تقریبا ۵۵۰ تومان (سود ۱۴۰۴، ۱.۳ همت)
#دسینا تقریبا ۸ همت شده و بزودی میاد بالای ۱۰ همت، جالبتر اینکه مالکش #وخارزم ۱۴ همت، ببیند #وخارزم چقدر مفته❗️
@waveplus
🔥7👍6❤1
✅ ترامپ در مراسم 100 روز اول دولت در میشیگان : به زودی اخبار #بسیارخوبی درباره #خاورمیانه خواهید شنید.
در خاورمیانه کلی اتفاقات خوب میافتد، قرار است کلی خبرهای خوب بشنوید.
در خاورمیانه کلی اتفاقات خوب میافتد، قرار است کلی خبرهای خوب بشنوید.
👍35👏1🤔1
👍20🔥1
Forwarded from سیگنال رایگان (آفاق) (AmirHossein Afagh)
👆🏼👆🏼
بزرگترین دلیل ضرر کردن اکثر معاملهگران در بازار چیه؟
خیلی ساده: بیش از حد فعالیت میکنند، بیش از حد فکر میکنند، بیش از حد به نمودارها خیره میشوند، بیش از حد معامله میکنند
پ.ن: گاها فقط باید کاری نکرد، همین…!
@SignalRaygan_Afagh
بزرگترین دلیل ضرر کردن اکثر معاملهگران در بازار چیه؟
خیلی ساده: بیش از حد فعالیت میکنند، بیش از حد فکر میکنند، بیش از حد به نمودارها خیره میشوند، بیش از حد معامله میکنند
پ.ن: گاها فقط باید کاری نکرد، همین…!
@SignalRaygan_Afagh
👍45
POSITIVE WAVE
#وساخت طی روزهای کاری آینده روند نزولی ۲ ساله خودش رو میشکنه بعد از رشد خوب #ونوین، #ثنوسا زیرمجموعه دیگه وساخت هم در صف خرید قفل شده و گیر حجم مبناست. زیرمجموعه های #وساخت اکثرا صف خرید #ثنوسا #وثنو #تنوین #وساخت داره حال میده به خریداراش @waveplus
👆
چیزی که روی تابلو #وساخت میبینم، زیر مقاومت روند نزولی سهمرو دارند جمع میکنن، احتمالا هفته دیگه با قدرت روند نزولی رو میشکنن وقفلش میکنن
فعلا فرصت خریده
#وپترو هم زیر ۵۰۰۰ تومان
@waveplus
چیزی که روی تابلو #وساخت میبینم، زیر مقاومت روند نزولی سهمرو دارند جمع میکنن، احتمالا هفته دیگه با قدرت روند نزولی رو میشکنن وقفلش میکنن
فعلا فرصت خریده
#وپترو هم زیر ۵۰۰۰ تومان
@waveplus
👏7