👆
#ونوین رو مارکت ۳۰ همتی لنگ حجم مبنا و از اونور #وساخت مالک ۱۵ درصدی ونوین رو مارکت ۳/۹ همتی فرصت خرید میده!!!
یعنی وساخت فقط همین امروز ۴۵۰۰ میلیارد تومن ونوین داره دیگه بقیه ۵ تا شرکت بورسی هیچی فعلا✌️
#وپترو ۷ همتی مالک وساخت چقدر مفته هنوز😉
@hdeljouee
#ونوین رو مارکت ۳۰ همتی لنگ حجم مبنا و از اونور #وساخت مالک ۱۵ درصدی ونوین رو مارکت ۳/۹ همتی فرصت خرید میده!!!
یعنی وساخت فقط همین امروز ۴۵۰۰ میلیارد تومن ونوین داره دیگه بقیه ۵ تا شرکت بورسی هیچی فعلا✌️
#وپترو ۷ همتی مالک وساخت چقدر مفته هنوز😉
@hdeljouee
👍7👎3
POSITIVE WAVE
کاهش انتظارات تورمی بعدش کاهش سود بانکی✋ @waveplus
افت نرخ اخزا از 36 به 33 درصد!
👍28❤1
💢 اگر فردا بازار بخواهد #روند مثبتی بگیرد، باید از سهام #هموزن مثل گروه #شیمیایی ، گروه #ساختمانی ، گروه #فلزی و و کلی سهم ارزنده دیگر شروع کند. سهام #بزرگ هم متعادل معامله شوند، کافی است. متاسفانه یکی از دلایلی که بازار نمی تواند روند سال ۹۸ و ۹۹ را شکل بدهد. و آقای صیدی هم تلاشش در این حوزه دیده نمی شود، همین است که سهام #کوچک و #متوسط هستند که با اینکه از سهام #بزرگ بدون شک ارزنده تر هستند، مثبت های معنا دار پیدا نمی کند. اما دیر یا زود ارزش ذاتی این سهام، جذب نقدینگی را به سمت خودش خواهد داشت. نمیتوان با ارزندگی تنها با #قدرت پول جریان سازی کرد. /کانال تحلیلی بازار سرمایه
👍14👎4
POSITIVE WAVE
🔻رنج #منفی قوی در صندوق های #طلا بعد از سخنان رهبرری 🔻این صندوقها از محدوده ۵ درصد مثبت به صفر تابلو رفتند
رهبری: گفتگوهای عمان در قدمهای اول خوب اجرا شده است
👍43👎10🤔3
رکورد ارزش معاملات خرد در 3 ماه گذشته شکسته شد
📊ارزش معاملات #خرد (سهام+حق تقدم+صندوق های سهامی) امروز بازار مورخ 26 فروردین 1404 مبلغ 17632 میلیارد تومان بود.
در نمودار فوق روند ارزش معاملات روزهای اخیر قابل مشاهده است.
کانال تحلیلی پارسیس
📊ارزش معاملات #خرد (سهام+حق تقدم+صندوق های سهامی) امروز بازار مورخ 26 فروردین 1404 مبلغ 17632 میلیارد تومان بود.
در نمودار فوق روند ارزش معاملات روزهای اخیر قابل مشاهده است.
کانال تحلیلی پارسیس
👍12👎2❤1
خبرنگار اکونومیست: ترامپ با توافقی که به ایران اجازه غنیسازی بدهد مشکلی ندارد.
👍33👎5🤔2
#سیگنال مثبت برای بازار فردا
صندوق صنم بعد از سخنرانی رهبری از صف فروش به صفر تابلو رسید!
این خودش سیگنالیه برای معاملات فردا و بازار خوب و مثبت
صندوق صنم بعد از سخنرانی رهبری از صف فروش به صفر تابلو رسید!
این خودش سیگنالیه برای معاملات فردا و بازار خوب و مثبت
👍48👎17❤1
#فوری #مهم
علی آقامحمدی ، مسئول گروه اقتصادی دفتر رهبر انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
🔹اکثریت اعضای مجمع تشخیص، موافق تصویب کنوانسیون سی اف تی و پالرمو هستند و به نظر بنده فردا ( امروز - چهارشنبه ) در مجمع تصویب خواهد شد
🔹 مجمع تشخیص مصلحت نظام با تمام بررسی هایی که طی هفته های قبل انجام داده مانعی در تصویب لوایح CFT و پالرمو نمیبیند
علی آقامحمدی ، مسئول گروه اقتصادی دفتر رهبر انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
🔹اکثریت اعضای مجمع تشخیص، موافق تصویب کنوانسیون سی اف تی و پالرمو هستند و به نظر بنده فردا ( امروز - چهارشنبه ) در مجمع تصویب خواهد شد
🔹 مجمع تشخیص مصلحت نظام با تمام بررسی هایی که طی هفته های قبل انجام داده مانعی در تصویب لوایح CFT و پالرمو نمیبیند
👍79👎16❤1
POSITIVE WAVE
👆 #ونوین رو مارکت ۳۰ همتی لنگ حجم مبنا و از اونور #وساخت مالک ۱۵ درصدی ونوین رو مارکت ۳/۹ همتی فرصت خرید میده!!! یعنی وساخت فقط همین امروز ۴۵۰۰ میلیارد تومن ونوین داره دیگه بقیه ۵ تا شرکت بورسی هیچی فعلا✌️ #وپترو ۷ همتی مالک وساخت چقدر مفته هنوز😉 @hdeljouee
در حال حاضر #وساخت از #ونوین ارزانتر است
اگه تقسیم سود باشی، همان مقدار سود رو #وساخت با توجه به مالکیت #ونوین تقسیم خواهد کرد، از اونطرف هم #وپترو با توجه به مالکیت و مدیریت #وساخت با توجه به سودسازی باقی زیرمجموعه ها مفتر است
@waveplus
اگه تقسیم سود باشی، همان مقدار سود رو #وساخت با توجه به مالکیت #ونوین تقسیم خواهد کرد، از اونطرف هم #وپترو با توجه به مالکیت و مدیریت #وساخت با توجه به سودسازی باقی زیرمجموعه ها مفتر است
@waveplus
👍11👎6
POSITIVE WAVE
در حال حاضر #وساخت از #ونوین ارزانتر است اگه تقسیم سود باشی، همان مقدار سود رو #وساخت با توجه به مالکیت #ونوین تقسیم خواهد کرد، از اونطرف هم #وپترو با توجه به مالکیت و مدیریت #وساخت با توجه به سودسازی باقی زیرمجموعه ها مفتر است @waveplus
در حال حاضر مارکت #وساخت از دارایش که #ونوین است، پایین تره❗️ سودی که #ونوین میسازه کاملا عملیاتی هست و تکرار پذیر و از تاپهای گروه بانکیه (باقی دارایی و زیرمجموعه ها #وساخت رایگان❗️)
افزایش سودآوری #ونوین هر سال رو به افزایش است، از طرفی درصد تقسیم سود #ونوین در مجمع های پیشرو با توجه به افزایش کفایت سرمایه افزایشی خواهد بود.
ببینید #وپترو چه زیرمجموعه با ارزشی مثل #وساخت داره که میخواد از خاک بلند بشه👉
از طرفی #وپترو زیرمجموعه هاش مثل #شیمی_بافت، #شکربن، #پسهند، #شدوص و... با سودسازی پایداری که دارند و با اضافه شدن #وساخت به این مجموعه سودساز چه پتانسیل بالایی برای رشد دارد.
#وپترو ۷ همتی، ۱.۵ همت تقسیم سود دارد, نسبت p/e بعد از مجمع زیر ۳ با مارکت ۵.۵❗️❗️(مگه میشه #وساخت بشه ۱۰ همت، وپترو زیر ۱۰ همت باقی بمونه❗️)
@waveplus
افزایش سودآوری #ونوین هر سال رو به افزایش است، از طرفی درصد تقسیم سود #ونوین در مجمع های پیشرو با توجه به افزایش کفایت سرمایه افزایشی خواهد بود.
ببینید #وپترو چه زیرمجموعه با ارزشی مثل #وساخت داره که میخواد از خاک بلند بشه👉
از طرفی #وپترو زیرمجموعه هاش مثل #شیمی_بافت، #شکربن، #پسهند، #شدوص و... با سودسازی پایداری که دارند و با اضافه شدن #وساخت به این مجموعه سودساز چه پتانسیل بالایی برای رشد دارد.
#وپترو ۷ همتی، ۱.۵ همت تقسیم سود دارد, نسبت p/e بعد از مجمع زیر ۳ با مارکت ۵.۵❗️❗️(مگه میشه #وساخت بشه ۱۰ همت، وپترو زیر ۱۰ همت باقی بمونه❗️)
@waveplus
👍17👎4🥰1