#چرخه ایی که در بازارهای ایران به دفعات شاهدش بودیم ،رونق یک دارایی ، رشد ، ایجاد حبابهای سنگین و نهایتا ریزش 20-30 درصدی و آرامش هست . این رفتار بین بازارهای مختلف بطور متناوب در حال تکراره .
از سال 98 به بعد به ترتیب بورس ، ملک، خودرو و حالا طلا دقیقا همین مسیر و چرخه رو طی کردند . علیرغم انتقاداتی که وجود داره درخصوص تعصب من (یا بهتره بگیم ما) به بورس و شاید بخشی از اونهم درست باشه ، من فکر میکنم چرخه شکل بالا دوباره شروع خواهد شد و بازار بعدی بورس هست . دلایل هم براش وجود داره که بعدا بهش خواهیم پرداخت.
ریتم بازار
از سال 98 به بعد به ترتیب بورس ، ملک، خودرو و حالا طلا دقیقا همین مسیر و چرخه رو طی کردند . علیرغم انتقاداتی که وجود داره درخصوص تعصب من (یا بهتره بگیم ما) به بورس و شاید بخشی از اونهم درست باشه ، من فکر میکنم چرخه شکل بالا دوباره شروع خواهد شد و بازار بعدی بورس هست . دلایل هم براش وجود داره که بعدا بهش خواهیم پرداخت.
ریتم بازار
👍36👎35
👍92👎21❤4
POSITIVE WAVE
با این وضعیت مملکت باید به دلار ۱۰۰ هزار تومان هم تا شب عید سلام کرد🤷♂
دلار ۱ میلیون ریالی
عیدی بانک مرکزی و نمایندگان مجلس به مردم …
عیدی بانک مرکزی و نمایندگان مجلس به مردم …
👍134👎15🔥11
امسال یقینا برای من بدترین سال فعالیتم تو بورس بود. ضررهای مادی اش که خیلی هم زیاد بود به کنار، بحث روانی و استرس و فشارش یه چیز مضاعف بود.
هیچ سالی در این بیست و چند سال من اینقدر ناامید و ناراحت نبودم، حتی سالی که احمدی نژاد اومد، حتی اون جا که انگوران ریخت، حتی اونجا که رفتم زیر صفر، باز هم این فشار و ناامیدی رو نداشتم.
نمی دونم شاید دلیل اصلی اش ناامیدی و نبودن افقِ مشخص بود.
اونقدری که این سال من پای نت و اخبار بودم که چی شده و چی میشه، کل این سالها نبودم:
ای نمیدونم هنیه رو زدن.
ای نمی دونم رییس جمهور گم شد.
ای نمیدونم وعده صادق.
ای نمیدونم نصرالله.
چند بار با خودم فک کردم که اگه تو شغل دیگه ای بودم، شاید این استرس ها کمتر بود، شاید خیلی از اینا برام اونقدر مهم نبود، خفه شدم از اخبار و پیگیری این و اون.
حالا یه شب نشستم گفتم باز خدا رو شکر اومدم یه گوشه بی سرو صدا دور از هیاهو زندگی می کنم، نیم ساعت بعد دیدم موشک ها از دویست متر اونطرف تر رفت سمت اسراییل.
برای اولین بار امسال واقعا به بازنشست شدن و کنار کشیدن فکر کردم.
بلایی که امسال و البته از ۹۹ سر ما بورسی ها اومد خیلی خوفناک و سیاهه، تازه ما اونایی هستیم که از قبل بودیم و ۹۹ یه سودی دیدیم که بعدش رفت، اونایی که ۹۹ و این دو سه سال اومدن کامل اوت شدن.
نمی دونم سال بعد چی خواهد شد، آیا گفتن پایان شب سیه سفید است، دلمان رو آرام میکنه؟ یا باید همچنان منتظر روزهای سخت بمونیم؟!
در هر حال با همه تلخی ها و سختی هاش امسال هم گذشت و ما تحلیل رفتیم، به معنای واقعی پولمان و روانمان تحلیل رفت.
مرتضی عباد
هیچ سالی در این بیست و چند سال من اینقدر ناامید و ناراحت نبودم، حتی سالی که احمدی نژاد اومد، حتی اون جا که انگوران ریخت، حتی اونجا که رفتم زیر صفر، باز هم این فشار و ناامیدی رو نداشتم.
نمی دونم شاید دلیل اصلی اش ناامیدی و نبودن افقِ مشخص بود.
اونقدری که این سال من پای نت و اخبار بودم که چی شده و چی میشه، کل این سالها نبودم:
ای نمیدونم هنیه رو زدن.
ای نمی دونم رییس جمهور گم شد.
ای نمیدونم وعده صادق.
ای نمیدونم نصرالله.
چند بار با خودم فک کردم که اگه تو شغل دیگه ای بودم، شاید این استرس ها کمتر بود، شاید خیلی از اینا برام اونقدر مهم نبود، خفه شدم از اخبار و پیگیری این و اون.
حالا یه شب نشستم گفتم باز خدا رو شکر اومدم یه گوشه بی سرو صدا دور از هیاهو زندگی می کنم، نیم ساعت بعد دیدم موشک ها از دویست متر اونطرف تر رفت سمت اسراییل.
برای اولین بار امسال واقعا به بازنشست شدن و کنار کشیدن فکر کردم.
بلایی که امسال و البته از ۹۹ سر ما بورسی ها اومد خیلی خوفناک و سیاهه، تازه ما اونایی هستیم که از قبل بودیم و ۹۹ یه سودی دیدیم که بعدش رفت، اونایی که ۹۹ و این دو سه سال اومدن کامل اوت شدن.
نمی دونم سال بعد چی خواهد شد، آیا گفتن پایان شب سیه سفید است، دلمان رو آرام میکنه؟ یا باید همچنان منتظر روزهای سخت بمونیم؟!
در هر حال با همه تلخی ها و سختی هاش امسال هم گذشت و ما تحلیل رفتیم، به معنای واقعی پولمان و روانمان تحلیل رفت.
مرتضی عباد
👍204❤36👏4
کاخ سفید:
ترامپ و پوتین توافق کردند که ایران نباید در موقعیتی باشد که اسرائیل را نابود کند.
ایران مجوز دسترسی به فناوری هسته ای را دارد اما باید تمام لوله های گازدهی خودش را ببندد و از روسیه خریداری کند
همچنین ایران در بحث توسعه و ساخت فناورهای هسته ای باید از روسیه اجازه بگیرد و بازرسان روسی در ایران مستقر باشند
ترامپ و پوتین توافق کردند که ایران نباید در موقعیتی باشد که اسرائیل را نابود کند.
ایران مجوز دسترسی به فناوری هسته ای را دارد اما باید تمام لوله های گازدهی خودش را ببندد و از روسیه خریداری کند
همچنین ایران در بحث توسعه و ساخت فناورهای هسته ای باید از روسیه اجازه بگیرد و بازرسان روسی در ایران مستقر باشند
🤔53👎42👍12
POSITIVE WAVE
#پسهند #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1403/11/30 شرکت #صنایع_لاستیکی_سهند ▪️ شرکت صنایع لاستیکی سهند طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1403/11/30 مبلغ معادل 1,168,454 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد…
در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۳، صنایع لاستیکی سهند با ثبت فروش بیش از ۵۲۳۸ تن محصول به ارزش بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال، رکوردی جدید در عملکرد فروش خود به جای گذاشت. این دستاورد مهم در شرایطی رقم خورد که چالشهای متعددی در مسیر تأمین انرژی و سایر عوامل اقتصادی وجود داشت. علی صیادزاده، ضمن تبریک این موفقیت به تمامی کارکنان و همکاران مجموعه، از تلاشهای بیوقفه و تعهد کمنظیر آنها قدردانی کرد و این دستاورد را نشاندهنده همدلی، برنامهریزی دقیق و مدیریت کارآمد در سهند دانست. وی با تأکید بر نقش نیروی انسانی متخصص و توانمند این مجموعه افزود: «این رکوردشکنی تنها یک نقطه عطف در مسیر رشد و توسعه صنایع لاستیکی سهند است و هدفگذاریهای ما برای دستیابی به موفقیتهای بزرگتر همچنان ادامه دارد.» صنایع لاستیکی سهند به عنوان بزرگترین تولیدکننده و همچنین پرچم دار صنعت نوار نقاله، همواره در مسیر ارتقای کیفیت، توسعه بازار و افزایش بهرهوری گام برداشته و ثبت این رکورد جدید، گواهی بر تعهد و توانمندی این مجموعه در مسیر رشد پایدار است.
#وپترو
#وپترو
👍10
POSITIVE WAVE
#پسهند #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1403/11/30 شرکت #صنایع_لاستیکی_سهند ▪️ شرکت صنایع لاستیکی سهند طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1403/11/30 مبلغ معادل 1,168,454 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد…
گزارش فروش اسفند #پسهند هنوز کدال نشده، تا ۱۱ ماهه ۸۳۷ میلیارد تومان فروش داشته
فروش شرکت در ماه پایانی ۱۶۵ میلیارد تومان بوده(گزارش سایت شرکت)👌👏
@waveplus
فروش شرکت در ماه پایانی ۱۶۵ میلیارد تومان بوده(گزارش سایت شرکت)👌👏
@waveplus
👍4👏2
دونالد ترامپ :
گزارشها نشان می دهد ایران حمایت از حوثیهای یمن و ارسال سلاح به آنها را به شدت کم کرده است
🔹گزارشهایی منتشر شده که نشان میدهد ایران شدت ارسال تجهیزات نظامی و حمایت کلی از حوثیها را کاهش داده است.
🔹 ما خسارتها و ضربات سهمگینی به حوثی های بربری وحشی وارد کردیم و با این حملات آنها به طور کامل نابود و منهدم خواهند شد
گزارشها نشان می دهد ایران حمایت از حوثیهای یمن و ارسال سلاح به آنها را به شدت کم کرده است
🔹گزارشهایی منتشر شده که نشان میدهد ایران شدت ارسال تجهیزات نظامی و حمایت کلی از حوثیها را کاهش داده است.
🔹 ما خسارتها و ضربات سهمگینی به حوثی های بربری وحشی وارد کردیم و با این حملات آنها به طور کامل نابود و منهدم خواهند شد
👍96👎40👏3
POSITIVE WAVE
سال نو مبارک🌹 @waveplus
کمتر ملتی در جهان وجود دارد که دست کم ۲۵۰۰ سال ملتی واحد بوده و آئین های خود را حفظ کرده باشد.
«نوروز یک نمونه از پایداریِ تمدنِ ایرانشهری است».
#طلوع_آفتاب
@waveplus
«نوروز یک نمونه از پایداریِ تمدنِ ایرانشهری است».
#طلوع_آفتاب
@waveplus
👍154❤32👎13
استیو ویتکاف، نماینده ویژه ترامپ درامور خاورمیانه:
🔹 ترامپ در نامه به ایران نوشته است بیایید سوءتفاهمها را برطرف کنیم و یک برنامه راستیآزمایی هستهای ایجاد کنیم تا هیچکس نگران تسلیحاتی شدن مواد هستهای شما نباشد
🔹 ترامپ میخواهد با تهران با احترام برخورد کند و اعتمادسازی کند
🔹 ایرانیها از طریق کانالهای محرمانه، از طریق چندین کشور، با واشنگتن تماس گرفتهاند
🔹 ترامپ آماده است تا «همه چیز را حل کند»
🔹 امیدوارم تهران پاسخ مثبت بدهد /
🔹 ترامپ در نامه به ایران نوشته است بیایید سوءتفاهمها را برطرف کنیم و یک برنامه راستیآزمایی هستهای ایجاد کنیم تا هیچکس نگران تسلیحاتی شدن مواد هستهای شما نباشد
🔹 ترامپ میخواهد با تهران با احترام برخورد کند و اعتمادسازی کند
🔹 ایرانیها از طریق کانالهای محرمانه، از طریق چندین کشور، با واشنگتن تماس گرفتهاند
🔹 ترامپ آماده است تا «همه چیز را حل کند»
🔹 امیدوارم تهران پاسخ مثبت بدهد /
👍146👎42🤔12
تنها چیزی که ایران رو هزاران ساله نگهداشته، فرهنگ مشترک و ریشه مشترک تمام اقوام ایرانه ( آذری، کرد، لر، بلوچ، عرب، مازنی، خراسانی گیلکی و....) رژیم ج.ا برای دو روز بقای بیشتر، خواب ایجاد اختلاف قومیتی و قبیله ایی را بگور میبرد.
@waveplus
@waveplus
👍189👎40❤8
امیدواری نمایندهٔ ترامپ برای سفر به تهران!!
ویتکاف، نمایندۀ ویژهٔ ترامپ در امور خاورمیانه: امیدوارم که من یا یک نفر در دولت به تهران برویم. این کمی پیچیده تر است چرا که این موضوع هستهای است و ما به فرد متخصص نیاز داریم.
فکر میکنم که این موضوع با فردی از تیم رئیسجمهور شروع خواهد شد که ممکن است من باشم یا کس دیگری در دولت اما من از این فرصت استقبال خواهم کرد. /فارس
ویتکاف، نمایندۀ ویژهٔ ترامپ در امور خاورمیانه: امیدوارم که من یا یک نفر در دولت به تهران برویم. این کمی پیچیده تر است چرا که این موضوع هستهای است و ما به فرد متخصص نیاز داریم.
فکر میکنم که این موضوع با فردی از تیم رئیسجمهور شروع خواهد شد که ممکن است من باشم یا کس دیگری در دولت اما من از این فرصت استقبال خواهم کرد. /فارس
👍117👎27🔥4
نماینده ویژه ی ترامپ، لغو تحریم های اولیه آمریکا علیه ایران را روی میز گذاشت
🔹لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال نوشت:
▫️نکته جالبی از ویتکاف؛ او میگوید "باید سوءتفاهمها را برطرف کنیم"سپس میگوید که ما به یک برنامهی راستیآزمایی نیاز داریم "تا هیچکس نگران تسلیحاتی شدن مواد هستهای شما نباشد.
▫️"دقت کنید؛ میگوید: مواد هستهای. این جمله تلویحاً به این معناست که نهتنها ایران میتواند به غنیسازی ادامه دهد، بلکه حق نگه داشتن مواد هستهای را هم خواهد داشت. فاصلهی زیادی با مواضع والتز در آخر هفتهی گذشته دارد.
▫️او همچنین از راهحلی صحبت میکند که در آن نیازی به تحریم ایران نباشد—که به نظر میرسد تحریمهای اولیهی آمریکا را روی میز میگذارد. / انتخاب
🔹لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال نوشت:
▫️نکته جالبی از ویتکاف؛ او میگوید "باید سوءتفاهمها را برطرف کنیم"سپس میگوید که ما به یک برنامهی راستیآزمایی نیاز داریم "تا هیچکس نگران تسلیحاتی شدن مواد هستهای شما نباشد.
▫️"دقت کنید؛ میگوید: مواد هستهای. این جمله تلویحاً به این معناست که نهتنها ایران میتواند به غنیسازی ادامه دهد، بلکه حق نگه داشتن مواد هستهای را هم خواهد داشت. فاصلهی زیادی با مواضع والتز در آخر هفتهی گذشته دارد.
▫️او همچنین از راهحلی صحبت میکند که در آن نیازی به تحریم ایران نباشد—که به نظر میرسد تحریمهای اولیهی آمریکا را روی میز میگذارد. / انتخاب
👍67👎21❤4
معاون دولت روحانی: ظاهرا «مسیری تازه» در رابطه ایران و آمریکا آغاز شده
ابوطالبی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در دوره روحانی در واکنش به اظهارات نماینده ترامپ در امور خاورمیانه:
آنچه دو طرف نشان میدهند، حکایت از رویکردی جدید دارد؛ رویکردِ مذاکره و گفتگو و حل اختلافات، و امید به درانداختنِ مسیری تازه
آنچه اکنون مهم است، تداوم جدّی همین ارتباطاتِ برقرار شدهی چندجانبه و تماسهای مستمرِّ آشکار و پنهان و ارسال مخفیانه پیغامها و رفتن به سوی واقعیت «مذاکره جامع مستقیم» است.
ابوطالبی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در دوره روحانی در واکنش به اظهارات نماینده ترامپ در امور خاورمیانه:
آنچه دو طرف نشان میدهند، حکایت از رویکردی جدید دارد؛ رویکردِ مذاکره و گفتگو و حل اختلافات، و امید به درانداختنِ مسیری تازه
آنچه اکنون مهم است، تداوم جدّی همین ارتباطاتِ برقرار شدهی چندجانبه و تماسهای مستمرِّ آشکار و پنهان و ارسال مخفیانه پیغامها و رفتن به سوی واقعیت «مذاکره جامع مستقیم» است.
👍87👎45👏2
💢 رسانه خبری عبری اسرائیل هیوم از احتمال میزبانی #اماراتی ها بین #ایران و #آمریکا خبر می دهند. این خبرها دیگر از کانال های زرد تلگرام نیست و واقعی است. امروز هم #پوتین هم با رئیس امارات صحبت کرد. منتظر خبرهای خوب باشید. چه #ایران و چه #آمریکا چاره ای جز مذاکره ندارند، هیچ کدام دو طرف خواهان درگیری نیستند. هر کدام به دلایل خاص خودشان ، که بیشتر هم جنبه #اقتصادی دارد. ایران در مذاکرات غیر رسمی هم خواستار امتیازاتی برای شروع شده است.
@waveplus
@waveplus
👍81👎43❤1