POSITIVE WAVE
نرخ دلار #نیما #توافقی در تاریخ 684521 ریال 22 اسفند 1403
دلار توافقی به 68,616 تومان رسید
✳️سنا، از ارقام پولهای فعال پارکشده سرمایهگذاران در کارگزاریها گزارش میدهد؛
۲۰ همت نقدینگی آماده خرید سهام.
روندهای تکرار شونده تاریخی نشان میدهد؛ در اغلب سالها، روزهای آغازین سال شمسی بازار سهام رشدهای جالب توجهی را ثبت کرده است. به نظر میرسد حفظ سطح موجودی فعال سرمایهگذاران در حسابهای کارگزاری از این چشمانداز امیدبخش حکایت دارد.
سنا رسانه رسمی بازار سرمایه است و خبر از ۲۰.۵ همت مانده نقد کارگزاری ها میدهد …
۲۰ همت نقدینگی آماده خرید سهام.
روندهای تکرار شونده تاریخی نشان میدهد؛ در اغلب سالها، روزهای آغازین سال شمسی بازار سهام رشدهای جالب توجهی را ثبت کرده است. به نظر میرسد حفظ سطح موجودی فعال سرمایهگذاران در حسابهای کارگزاری از این چشمانداز امیدبخش حکایت دارد.
سنا رسانه رسمی بازار سرمایه است و خبر از ۲۰.۵ همت مانده نقد کارگزاری ها میدهد …
👍1
👆
مجمع
#ونوین
هدف از افزایش سرمایه، اصلاح ساختار مالی، اعطای تسهيلات و بهبود نسبتهای نظارتی است.
شرکت در نظر دارد سرمایه شرکت را از ۶ همت، از محل سود انباشته (٢.٨ همت) و سایر اندوختهها (سود تسعیر ١.۴ همت) به ١٠.٣ همت افزایش دهد.
درخصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی گفته شد: افزایش سرمایه ١۴.۶ همتی خواهیم داشت و سرمایه شرکت به ٢۴.٩ همت خواهد رسید و با این ملاحظات، نسبت کفایت سرمایه به ١٠.۶٣ و سرمایه نظارتی به ٣۵ همت خواهد رسید.
با توجه به اینکه نسبت کفایت سرمایه بالای ٨ است، امکان تقسیم سود بیشتر وجود دارد.
در نهایت افزایش سرمایه ٧٠درصدی ونوین از محل سود انباشته و سایر اندوختهها به تصویب مجمع رسید.
_______
#وساخت با مالکیت ۱۵ درصدی ونوین و در نهایت #وپترو با مالکیت وساخت خوب از بانک اقتصاد نوین منتفع میشن👌
@hdeljouee
مجمع
#ونوین
هدف از افزایش سرمایه، اصلاح ساختار مالی، اعطای تسهيلات و بهبود نسبتهای نظارتی است.
شرکت در نظر دارد سرمایه شرکت را از ۶ همت، از محل سود انباشته (٢.٨ همت) و سایر اندوختهها (سود تسعیر ١.۴ همت) به ١٠.٣ همت افزایش دهد.
درخصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی گفته شد: افزایش سرمایه ١۴.۶ همتی خواهیم داشت و سرمایه شرکت به ٢۴.٩ همت خواهد رسید و با این ملاحظات، نسبت کفایت سرمایه به ١٠.۶٣ و سرمایه نظارتی به ٣۵ همت خواهد رسید.
با توجه به اینکه نسبت کفایت سرمایه بالای ٨ است، امکان تقسیم سود بیشتر وجود دارد.
در نهایت افزایش سرمایه ٧٠درصدی ونوین از محل سود انباشته و سایر اندوختهها به تصویب مجمع رسید.
_______
#وساخت با مالکیت ۱۵ درصدی ونوین و در نهایت #وپترو با مالکیت وساخت خوب از بانک اقتصاد نوین منتفع میشن👌
@hdeljouee
👍11👎5
پایه حقوق کارگری برای سال آینده 45 درصد افزایش پیدا کرد
و البته حقوق کارمندی صرفا 20 درصد!
وضعیت اقتصادی کشور جوری هست که این افزایش درصد هیچکس را راضی نمیکنه و حقیقتا هم کم هست نسبت به بی ارزش شدن ریال و تورم و ...
ولی از اونطرف این قدر وضعیت اقتصادی داغونه که بنگاه های کوچک خصوصی هم با این افزایش نرخ دستمزد ها نگران تامین هزینه ها خواهند بود ...
یعنی قشنگ داستان اره شده ... از هر طرف دردی ایجاد میکنه با این اقتصاد ...
و البته حقوق کارمندی صرفا 20 درصد!
وضعیت اقتصادی کشور جوری هست که این افزایش درصد هیچکس را راضی نمیکنه و حقیقتا هم کم هست نسبت به بی ارزش شدن ریال و تورم و ...
ولی از اونطرف این قدر وضعیت اقتصادی داغونه که بنگاه های کوچک خصوصی هم با این افزایش نرخ دستمزد ها نگران تامین هزینه ها خواهند بود ...
یعنی قشنگ داستان اره شده ... از هر طرف دردی ایجاد میکنه با این اقتصاد ...
👍57👎11❤1
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام :
امکان تصویب مشروط لوایح FATF شامل پالرمو و CFT در مجمع تشخیص وجود دارد.
امکان تصویب مشروط لوایح FATF شامل پالرمو و CFT در مجمع تشخیص وجود دارد.
👎47👍22🤔2
POSITIVE WAVE
با این وضعیت مملکت باید به دلار ۱۰۰ هزار تومان هم تا شب عید سلام کرد🤷♂
دلار فردایی تهران ⛳️ 95,250
لعنت به پایداریها✋
لعنت به پایداریها✋
👍156👎14❤1
👍49👎10❤1
#چرخه ایی که در بازارهای ایران به دفعات شاهدش بودیم ،رونق یک دارایی ، رشد ، ایجاد حبابهای سنگین و نهایتا ریزش 20-30 درصدی و آرامش هست . این رفتار بین بازارهای مختلف بطور متناوب در حال تکراره .
از سال 98 به بعد به ترتیب بورس ، ملک، خودرو و حالا طلا دقیقا همین مسیر و چرخه رو طی کردند . علیرغم انتقاداتی که وجود داره درخصوص تعصب من (یا بهتره بگیم ما) به بورس و شاید بخشی از اونهم درست باشه ، من فکر میکنم چرخه شکل بالا دوباره شروع خواهد شد و بازار بعدی بورس هست . دلایل هم براش وجود داره که بعدا بهش خواهیم پرداخت.
ریتم بازار
از سال 98 به بعد به ترتیب بورس ، ملک، خودرو و حالا طلا دقیقا همین مسیر و چرخه رو طی کردند . علیرغم انتقاداتی که وجود داره درخصوص تعصب من (یا بهتره بگیم ما) به بورس و شاید بخشی از اونهم درست باشه ، من فکر میکنم چرخه شکل بالا دوباره شروع خواهد شد و بازار بعدی بورس هست . دلایل هم براش وجود داره که بعدا بهش خواهیم پرداخت.
ریتم بازار
👍36👎35
👍92👎21❤4
POSITIVE WAVE
با این وضعیت مملکت باید به دلار ۱۰۰ هزار تومان هم تا شب عید سلام کرد🤷♂
دلار ۱ میلیون ریالی
عیدی بانک مرکزی و نمایندگان مجلس به مردم …
عیدی بانک مرکزی و نمایندگان مجلس به مردم …
👍134👎15🔥11
امسال یقینا برای من بدترین سال فعالیتم تو بورس بود. ضررهای مادی اش که خیلی هم زیاد بود به کنار، بحث روانی و استرس و فشارش یه چیز مضاعف بود.
هیچ سالی در این بیست و چند سال من اینقدر ناامید و ناراحت نبودم، حتی سالی که احمدی نژاد اومد، حتی اون جا که انگوران ریخت، حتی اونجا که رفتم زیر صفر، باز هم این فشار و ناامیدی رو نداشتم.
نمی دونم شاید دلیل اصلی اش ناامیدی و نبودن افقِ مشخص بود.
اونقدری که این سال من پای نت و اخبار بودم که چی شده و چی میشه، کل این سالها نبودم:
ای نمیدونم هنیه رو زدن.
ای نمی دونم رییس جمهور گم شد.
ای نمیدونم وعده صادق.
ای نمیدونم نصرالله.
چند بار با خودم فک کردم که اگه تو شغل دیگه ای بودم، شاید این استرس ها کمتر بود، شاید خیلی از اینا برام اونقدر مهم نبود، خفه شدم از اخبار و پیگیری این و اون.
حالا یه شب نشستم گفتم باز خدا رو شکر اومدم یه گوشه بی سرو صدا دور از هیاهو زندگی می کنم، نیم ساعت بعد دیدم موشک ها از دویست متر اونطرف تر رفت سمت اسراییل.
برای اولین بار امسال واقعا به بازنشست شدن و کنار کشیدن فکر کردم.
بلایی که امسال و البته از ۹۹ سر ما بورسی ها اومد خیلی خوفناک و سیاهه، تازه ما اونایی هستیم که از قبل بودیم و ۹۹ یه سودی دیدیم که بعدش رفت، اونایی که ۹۹ و این دو سه سال اومدن کامل اوت شدن.
نمی دونم سال بعد چی خواهد شد، آیا گفتن پایان شب سیه سفید است، دلمان رو آرام میکنه؟ یا باید همچنان منتظر روزهای سخت بمونیم؟!
در هر حال با همه تلخی ها و سختی هاش امسال هم گذشت و ما تحلیل رفتیم، به معنای واقعی پولمان و روانمان تحلیل رفت.
مرتضی عباد
هیچ سالی در این بیست و چند سال من اینقدر ناامید و ناراحت نبودم، حتی سالی که احمدی نژاد اومد، حتی اون جا که انگوران ریخت، حتی اونجا که رفتم زیر صفر، باز هم این فشار و ناامیدی رو نداشتم.
نمی دونم شاید دلیل اصلی اش ناامیدی و نبودن افقِ مشخص بود.
اونقدری که این سال من پای نت و اخبار بودم که چی شده و چی میشه، کل این سالها نبودم:
ای نمیدونم هنیه رو زدن.
ای نمی دونم رییس جمهور گم شد.
ای نمیدونم وعده صادق.
ای نمیدونم نصرالله.
چند بار با خودم فک کردم که اگه تو شغل دیگه ای بودم، شاید این استرس ها کمتر بود، شاید خیلی از اینا برام اونقدر مهم نبود، خفه شدم از اخبار و پیگیری این و اون.
حالا یه شب نشستم گفتم باز خدا رو شکر اومدم یه گوشه بی سرو صدا دور از هیاهو زندگی می کنم، نیم ساعت بعد دیدم موشک ها از دویست متر اونطرف تر رفت سمت اسراییل.
برای اولین بار امسال واقعا به بازنشست شدن و کنار کشیدن فکر کردم.
بلایی که امسال و البته از ۹۹ سر ما بورسی ها اومد خیلی خوفناک و سیاهه، تازه ما اونایی هستیم که از قبل بودیم و ۹۹ یه سودی دیدیم که بعدش رفت، اونایی که ۹۹ و این دو سه سال اومدن کامل اوت شدن.
نمی دونم سال بعد چی خواهد شد، آیا گفتن پایان شب سیه سفید است، دلمان رو آرام میکنه؟ یا باید همچنان منتظر روزهای سخت بمونیم؟!
در هر حال با همه تلخی ها و سختی هاش امسال هم گذشت و ما تحلیل رفتیم، به معنای واقعی پولمان و روانمان تحلیل رفت.
مرتضی عباد
👍204❤36👏4
کاخ سفید:
ترامپ و پوتین توافق کردند که ایران نباید در موقعیتی باشد که اسرائیل را نابود کند.
ایران مجوز دسترسی به فناوری هسته ای را دارد اما باید تمام لوله های گازدهی خودش را ببندد و از روسیه خریداری کند
همچنین ایران در بحث توسعه و ساخت فناورهای هسته ای باید از روسیه اجازه بگیرد و بازرسان روسی در ایران مستقر باشند
ترامپ و پوتین توافق کردند که ایران نباید در موقعیتی باشد که اسرائیل را نابود کند.
ایران مجوز دسترسی به فناوری هسته ای را دارد اما باید تمام لوله های گازدهی خودش را ببندد و از روسیه خریداری کند
همچنین ایران در بحث توسعه و ساخت فناورهای هسته ای باید از روسیه اجازه بگیرد و بازرسان روسی در ایران مستقر باشند
🤔53👎42👍12
POSITIVE WAVE
#پسهند #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1403/11/30 شرکت #صنایع_لاستیکی_سهند ▪️ شرکت صنایع لاستیکی سهند طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1403/11/30 مبلغ معادل 1,168,454 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد…
در تاریخ ۲۶ اسفند ۱۴۰۳، صنایع لاستیکی سهند با ثبت فروش بیش از ۵۲۳۸ تن محصول به ارزش بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال، رکوردی جدید در عملکرد فروش خود به جای گذاشت. این دستاورد مهم در شرایطی رقم خورد که چالشهای متعددی در مسیر تأمین انرژی و سایر عوامل اقتصادی وجود داشت. علی صیادزاده، ضمن تبریک این موفقیت به تمامی کارکنان و همکاران مجموعه، از تلاشهای بیوقفه و تعهد کمنظیر آنها قدردانی کرد و این دستاورد را نشاندهنده همدلی، برنامهریزی دقیق و مدیریت کارآمد در سهند دانست. وی با تأکید بر نقش نیروی انسانی متخصص و توانمند این مجموعه افزود: «این رکوردشکنی تنها یک نقطه عطف در مسیر رشد و توسعه صنایع لاستیکی سهند است و هدفگذاریهای ما برای دستیابی به موفقیتهای بزرگتر همچنان ادامه دارد.» صنایع لاستیکی سهند به عنوان بزرگترین تولیدکننده و همچنین پرچم دار صنعت نوار نقاله، همواره در مسیر ارتقای کیفیت، توسعه بازار و افزایش بهرهوری گام برداشته و ثبت این رکورد جدید، گواهی بر تعهد و توانمندی این مجموعه در مسیر رشد پایدار است.
#وپترو
#وپترو
👍10
POSITIVE WAVE
#پسهند #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1403/11/30 شرکت #صنایع_لاستیکی_سهند ▪️ شرکت صنایع لاستیکی سهند طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1403/11/30 مبلغ معادل 1,168,454 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد…
گزارش فروش اسفند #پسهند هنوز کدال نشده، تا ۱۱ ماهه ۸۳۷ میلیارد تومان فروش داشته
فروش شرکت در ماه پایانی ۱۶۵ میلیارد تومان بوده(گزارش سایت شرکت)👌👏
@waveplus
فروش شرکت در ماه پایانی ۱۶۵ میلیارد تومان بوده(گزارش سایت شرکت)👌👏
@waveplus
👍4👏2
دونالد ترامپ :
گزارشها نشان می دهد ایران حمایت از حوثیهای یمن و ارسال سلاح به آنها را به شدت کم کرده است
🔹گزارشهایی منتشر شده که نشان میدهد ایران شدت ارسال تجهیزات نظامی و حمایت کلی از حوثیها را کاهش داده است.
🔹 ما خسارتها و ضربات سهمگینی به حوثی های بربری وحشی وارد کردیم و با این حملات آنها به طور کامل نابود و منهدم خواهند شد
گزارشها نشان می دهد ایران حمایت از حوثیهای یمن و ارسال سلاح به آنها را به شدت کم کرده است
🔹گزارشهایی منتشر شده که نشان میدهد ایران شدت ارسال تجهیزات نظامی و حمایت کلی از حوثیها را کاهش داده است.
🔹 ما خسارتها و ضربات سهمگینی به حوثی های بربری وحشی وارد کردیم و با این حملات آنها به طور کامل نابود و منهدم خواهند شد
👍96👎40👏3