POSITIVE WAVE
28.2K subscribers
2.89K photos
205 videos
12 files
323 links
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه
پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت.

نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.
Download Telegram
امروز هم بورسی ها عیدی از نمایندگان احمق پایداری گرفتن😏

عزای دست‌ جمعی عروسیه

@waveplus
😭91👍33👎11🔥4😍1
بازار بدلیل برکناری وزیری که در دورانش 12 درصد از ارزشش کاسته شده بود به شدت صف فروش است!

چه درس تاریخی فانی بشه برای نوه هامون، کلی میخندن

ریتم بازار
👍75👎8😭3
این بازار جنگ ایران و اسراییل رو هم دید
استیضاح همتی که شوخی هم نیست در مقابلش

بورس به قدری کوچیک شده که این چند هزار نفری که داخلش موندن بی‌دلیل و از روی خود مهم بینی خودشونو مرغ هر ختم و عروسی‌ای میکنن.

این هیجانم میگذره و داستان بازار سرمایه ادامه داره..


@PiknikAnalyst
👍81👎12😭4🔥21
در شرایط فعلی سهمی که سودساز هست و شرایط مالی شرکت تغییر نکرده، مثل قلک میمونه، هر پایینی میشه فرصت خرید برای اضافه کردن، چون در نهایت مثل درخت بابمو رشد خودش رو شروع میکنه

سود سالیانه رو‌میگیریم و به اخبار و اتفاقات پیشرو اهمیت نمیدیم مگر اینکه فاکتورهای سودسازی تغییر کند.

@waveplus
👍48👎122
بررسی سود سازی صنعت دوده

سهام صنعت دوده چقدر سود سازی می‌کنند؟

#شدوص
پیش بینی سود 1404 : 136 تومان
نسبت p/e پیشرو : 5.1

#شکربن
پیش بینی سود 1404 : 262 تومان
نسبت p/e پیشرو : 3.5


📘کارگزاری نهایت نگر، اسفند

#وپترو
👍21🔥1
POSITIVE WAVE
بررسی سود سازی صنعت دوده سهام صنعت دوده چقدر سود سازی می‌کنند؟ #شدوص پیش بینی سود 1404 : 136 تومان نسبت p/e پیشرو : 5.1 #شکربن پیش بینی سود 1404 : 262 تومان نسبت p/e پیشرو : 3.5 📘کارگزاری نهایت نگر، اسفند #وپترو
سال دیگه #شکربن #شدوص #پسهند جمعا برای #وپترو تقریبا ۶۰۰ تومان سود میسازه تقریبا ۸۰ درصدش تقسیم بشه، تقریبا ۵۰۰ تومان وپترو از اینجا سود شناسایی میکنه

باقی زیرمجموعه ها که اصل کاری شیمی بافته (حدود ۶۰۰ تومان سود برای وپترو میسازه)، هامون کیش (حدود ۲۰۰ تومان) و.... هم داریم

#وپترو سال مالی بعد راحت بالای ۱۰۰۰ تومان سود میسازه، برای امسال هم با تقسیم سود تقریبا ۸۰۰ تومان در مجمع پیشرو، وپترو بی ریسک و جای نگرانی ندارد

@waveplus
👍10🥰21🔥1
چندتا حقوقی زیردرصدی در #وپترو فروشنده بودند، بنظرم سهم زیادی ندارند و کم کم #وپترو معاملاتش رو به بالا و مثبت خواهد شد.

#وپترو جای نگرانی ندارد

@waveplus
👍14👎82🔥1
POSITIVE WAVE
چندتا حقوقی زیردرصدی در #وپترو فروشنده بودند، بنظرم سهم زیادی ندارند و کم کم #وپترو معاملاتش رو به بالا و مثبت خواهد شد. #وپترو جای نگرانی ندارد @waveplus
حقوقی #وپترو بیخیال بشه، وپترو با کمتر از ۱ میلیارد معامله در صف خرید قفل میشه (حقیقی ها در این سهم فروشنده نیستن)

از لحاظ تکنیکالی و اصلاح وپترو جای بسیار خوبی قرار دارد، اندیکاتورها هم در اشباع فروش هستن

@waveplus
👍8👎8
🔻دفتر ابراهیم رئیسی در خرداد امسال پیش‌بینی کرده بود در صورت عدم تغییر شرایط بین‌المللی و ادامه ناترازی انرژی، قیمت دلار در پایان سال بین ۹۰ تا ۱۰۰هزار تومان خواهد بود/ جمهور۱۴
👍48👎19😭101
POSITIVE WAVE
🟢دلار مبادله 68260 تومان @waveplus
نرخ دلار #نیما #توافقی 684,374 ریال در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۳

@waveplus
👍23👎5
💠 ترامپ : به رهبر ایران نامه نوشته ام!

ترجیح می‌دهم با ایران مذاکره کنم و روز
پنجشنبه نامه‌ای به [آیت الله] خامنه‌ای ارسال کردم. گزینه دیگر این است که باید اقدامی انجام داد، زیرا ایران نباید به سلاح هسته‌ای دست یابد.
👍98👎36
♦️ ترامپ:

🔹 در بحث ایران، به زودی اتفاق بزرگی خواهد افتاد؛ امیدوارم صلح باشد

🔹 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، روز جمعه در کاخ سفید گفت: به زودی اتفاق بزرگی خواهد افتاد. امیدوارم صلح باشد، اما راه دیگر هم مشکل را حل خواهد کرد. / انتخاب
👍100👎23🔥3🤔1
سلام

به احتمال خیلی خیلی زیاد چیزی که همه فکر میکنن،اتفاق نخواهد افتاد.

#هیچی_نمیشه

@tahlilak
👍98👎38😭6🤔3
Forwarded from POSITIVE WAVE
تنها راه حل وضعیت فعلی باز شدن سفارت امریکا در ایرانه🤷‍♂

براحتی نرخ ارز تک نرخی میشه، یعنی حذف شدن رانت و فساد،جمع شدن بساط کاسبان تحریم، کاهش انتظارات تورمی از طرفی کاهش سود بانکی و نفس کشیدن صنایع و...

@waveplus
👍146👎27🔥2👏2👌2
ارزش دلاری بازار به 108 میلیارد دلار سقوط کرد!


@waveplus
😭26🤔9👍4😍1
🔽 نامه فعالین بازار سرمایه به رئیس جمهور در کارزار:

بانک مرکزی اقدامات ضد بازارسرمایه ای را متوقف کند.

امضای کارزار:

https://www.karzar.net/199665
👍91👎4🔥1
✳️میگن از پول ملی حمایت کنید ؟!

خوب چه جوری حمایت کنیم ؟

مگه پول ملی به غیر از بحث اعتماد و امیدواری به اقتصاد آینده کشور و صادرات و تراز تجاری و‌نسبت رشد اقتصادی به رشد نقدینگی ، از جای دیگه ای هم قراره تقویت بشه؟!

خوب‌ همه این ها از کنار بحث عادی شدن روابط با جهان و توافق میگذره

غیر از این فقط حرف است و بس …

18.12.1403

امین بیگانی
👍102👎16😭52👌2
❇️ واکنش آمریکا به بیانات امروز رهبر انقلاب

در واکنش به اظهارات امروز رهبر ایران ، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به صدای آمریکا و العربیه گفت:

پرزبدنت دونالد ترامپ به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی متعهد است. اگر ایران خواهان مذاکره و توافق نباشد، تحت فشار حداکثری باقی خواهد ماند

این یعنی خبری از حمله و گزینه نظامی نیست ولی قطعا  تورم شدید ادامه دار خواهد بود و #بورس هم جذب کننده تورم است و با تورم بالا می رود
👎208👍65🤔8
💢 بلوفهای بی پایان #ترامپ،

دو پست تویتری از ترامپ

📌 یکی از توییت ها مربوط به ۴ ماه قبل ، پیش از نشستن در کاخ سفید ، و دیگری مربوط به ۳ هفته پیش ، در این توییت ها تهدید جدی می کند، که تا قبل از نشستن در جایگاه ریاست جمهوری اگر گروگان ها آزاد نشوند، درهای جهنم به روی خاورمیانه باز خواهد شد. باز در توییت دیگری ، می‌گوید تا ساعت ۱۲ اگر همه گروگان ها آزاد نشوند، اسراییل فلان و بهمان می‌کند. سه هفته هم از این توییت می گذرد. این تاریخ ها آمد و رفت، کوچکترین اتفاقی هم نیفتاد. کم کم باید به #بلوف زدن های #ترامپ عادت کرد. مسایل دنیای واقعی چه در اوکراین، چه کانادا و مکزیک و خاورمیانه و چین با توییت و سخنرانی قابل حل نیست. این جو روانی هم کم کم در مورد ایران فروکش خواهد کرد.


کانال تحلیلی بازار سرمایه
👏69👎24👍144