😭91👍33👎11🔥4😍1
این بازار جنگ ایران و اسراییل رو هم دید
استیضاح همتی که شوخی هم نیست در مقابلش
بورس به قدری کوچیک شده که این چند هزار نفری که داخلش موندن بیدلیل و از روی خود مهم بینی خودشونو مرغ هر ختم و عروسیای میکنن.
این هیجانم میگذره و داستان بازار سرمایه ادامه داره..
@PiknikAnalyst
استیضاح همتی که شوخی هم نیست در مقابلش
بورس به قدری کوچیک شده که این چند هزار نفری که داخلش موندن بیدلیل و از روی خود مهم بینی خودشونو مرغ هر ختم و عروسیای میکنن.
این هیجانم میگذره و داستان بازار سرمایه ادامه داره..
@PiknikAnalyst
👍81👎12😭4🔥2❤1
در شرایط فعلی سهمی که سودساز هست و شرایط مالی شرکت تغییر نکرده، مثل قلک میمونه، هر پایینی میشه فرصت خرید برای اضافه کردن، چون در نهایت مثل درخت بابمو رشد خودش رو شروع میکنه
سود سالیانه رومیگیریم و به اخبار و اتفاقات پیشرو اهمیت نمیدیم مگر اینکه فاکتورهای سودسازی تغییر کند.
@waveplus
سود سالیانه رومیگیریم و به اخبار و اتفاقات پیشرو اهمیت نمیدیم مگر اینکه فاکتورهای سودسازی تغییر کند.
@waveplus
👍48👎12❤2
POSITIVE WAVE
بررسی سود سازی صنعت دوده سهام صنعت دوده چقدر سود سازی میکنند؟ #شدوص پیش بینی سود 1404 : 136 تومان نسبت p/e پیشرو : 5.1 #شکربن پیش بینی سود 1404 : 262 تومان نسبت p/e پیشرو : 3.5 📘کارگزاری نهایت نگر، اسفند #وپترو
سال دیگه #شکربن #شدوص #پسهند جمعا برای #وپترو تقریبا ۶۰۰ تومان سود میسازه تقریبا ۸۰ درصدش تقسیم بشه، تقریبا ۵۰۰ تومان وپترو از اینجا سود شناسایی میکنه
باقی زیرمجموعه ها که اصل کاری شیمی بافته (حدود ۶۰۰ تومان سود برای وپترو میسازه)، هامون کیش (حدود ۲۰۰ تومان) و.... هم داریم
#وپترو سال مالی بعد راحت بالای ۱۰۰۰ تومان سود میسازه، برای امسال هم با تقسیم سود تقریبا ۸۰۰ تومان در مجمع پیشرو، وپترو بی ریسک و جای نگرانی ندارد
@waveplus
باقی زیرمجموعه ها که اصل کاری شیمی بافته (حدود ۶۰۰ تومان سود برای وپترو میسازه)، هامون کیش (حدود ۲۰۰ تومان) و.... هم داریم
#وپترو سال مالی بعد راحت بالای ۱۰۰۰ تومان سود میسازه، برای امسال هم با تقسیم سود تقریبا ۸۰۰ تومان در مجمع پیشرو، وپترو بی ریسک و جای نگرانی ندارد
@waveplus
👍10🥰2❤1🔥1
POSITIVE WAVE
چندتا حقوقی زیردرصدی در #وپترو فروشنده بودند، بنظرم سهم زیادی ندارند و کم کم #وپترو معاملاتش رو به بالا و مثبت خواهد شد. #وپترو جای نگرانی ندارد @waveplus
حقوقی #وپترو بیخیال بشه، وپترو با کمتر از ۱ میلیارد معامله در صف خرید قفل میشه (حقیقی ها در این سهم فروشنده نیستن)
از لحاظ تکنیکالی و اصلاح وپترو جای بسیار خوبی قرار دارد، اندیکاتورها هم در اشباع فروش هستن
@waveplus
از لحاظ تکنیکالی و اصلاح وپترو جای بسیار خوبی قرار دارد، اندیکاتورها هم در اشباع فروش هستن
@waveplus
👍8👎8
💠 ترامپ : به رهبر ایران نامه نوشته ام!
ترجیح میدهم با ایران مذاکره کنم و روز
پنجشنبه نامهای به [آیت الله] خامنهای ارسال کردم. گزینه دیگر این است که باید اقدامی انجام داد، زیرا ایران نباید به سلاح هستهای دست یابد.
ترجیح میدهم با ایران مذاکره کنم و روز
پنجشنبه نامهای به [آیت الله] خامنهای ارسال کردم. گزینه دیگر این است که باید اقدامی انجام داد، زیرا ایران نباید به سلاح هستهای دست یابد.
👍98👎36
♦️ ترامپ:
🔹 در بحث ایران، به زودی اتفاق بزرگی خواهد افتاد؛ امیدوارم صلح باشد
🔹 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، روز جمعه در کاخ سفید گفت: به زودی اتفاق بزرگی خواهد افتاد. امیدوارم صلح باشد، اما راه دیگر هم مشکل را حل خواهد کرد. / انتخاب
🔹 در بحث ایران، به زودی اتفاق بزرگی خواهد افتاد؛ امیدوارم صلح باشد
🔹 دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، روز جمعه در کاخ سفید گفت: به زودی اتفاق بزرگی خواهد افتاد. امیدوارم صلح باشد، اما راه دیگر هم مشکل را حل خواهد کرد. / انتخاب
👍100👎23🔥3🤔1
👍98👎38😭6🤔3
Forwarded from POSITIVE WAVE
تنها راه حل وضعیت فعلی باز شدن سفارت امریکا در ایرانه🤷♂
براحتی نرخ ارز تک نرخی میشه، یعنی حذف شدن رانت و فساد،جمع شدن بساط کاسبان تحریم، کاهش انتظارات تورمی از طرفی کاهش سود بانکی و نفس کشیدن صنایع و...
@waveplus
براحتی نرخ ارز تک نرخی میشه، یعنی حذف شدن رانت و فساد،جمع شدن بساط کاسبان تحریم، کاهش انتظارات تورمی از طرفی کاهش سود بانکی و نفس کشیدن صنایع و...
@waveplus
👍146👎27🔥2👏2👌2
🔽 نامه فعالین بازار سرمایه به رئیس جمهور در کارزار:
بانک مرکزی اقدامات ضد بازارسرمایه ای را متوقف کند.
امضای کارزار:
https://www.karzar.net/199665
بانک مرکزی اقدامات ضد بازارسرمایه ای را متوقف کند.
امضای کارزار:
https://www.karzar.net/199665
👍91👎4🔥1
✳️میگن از پول ملی حمایت کنید ؟!
خوب چه جوری حمایت کنیم ؟
مگه پول ملی به غیر از بحث اعتماد و امیدواری به اقتصاد آینده کشور و صادرات و تراز تجاری ونسبت رشد اقتصادی به رشد نقدینگی ، از جای دیگه ای هم قراره تقویت بشه؟!
خوب همه این ها از کنار بحث عادی شدن روابط با جهان و توافق میگذره
غیر از این فقط حرف است و بس …
18.12.1403
امین بیگانی
خوب چه جوری حمایت کنیم ؟
مگه پول ملی به غیر از بحث اعتماد و امیدواری به اقتصاد آینده کشور و صادرات و تراز تجاری ونسبت رشد اقتصادی به رشد نقدینگی ، از جای دیگه ای هم قراره تقویت بشه؟!
خوب همه این ها از کنار بحث عادی شدن روابط با جهان و توافق میگذره
غیر از این فقط حرف است و بس …
18.12.1403
امین بیگانی
👍102👎16😭5❤2👌2