POSITIVE WAVE
28.2K subscribers
2.89K photos
205 videos
12 files
323 links
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه
پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت.

نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.
Download Telegram
POSITIVE WAVE
۱ سال دیگه بازدهی ها رو چک میکنیم این بمونه اینجا یادگار @waveplus
تا یک سال دیگه #دلار و #طلا بازدهی فراتر از تورم ندارند


@waveplus
👍39👎25
🔻همتی: قیمت دلار حتما پایین می‌آید

🔸دلار ۹۲ هزار تومانی، قیمت واقعی نیست، قیمت انتظارات تورمی است و باید پایین بیاید و پایین می‌آید، بانک مرکزی دارد مدیریت می کند و حتما آن را پایین می‌آورد.

-------
کسر بودجه رو جبران کردن
👍56👎23
بازار سرمایه به ثبات کابینه امیدوار است

هاشم ذوالفقاری، کارشناس بازار سرمایه بر این باوراست که سیاست‌های ارزی آقای همتی تاثیر مثبتی بر بازار سهام داشته است و می‌توان انتظار داشت که با ادامه آن‌ها ضمن کاهش رانت، ضمن صیانت از حقوق سهام‌داران، منافع ناشران، فعالان بازار سرمایه نیز افزایش پیدا کند.

او گفت: اصلاح سیاست‌های ارزی که با هدایت وزیر اقتصاد انجام شد، به‌نفع بازار تمام شد؛ تبدیل نرخ نیمایی به نرخ تجاری و کاهش فاصله بین ارز رسمی و آزاد، منافعی را برای ناشران و بازار سرمایه به وجود آورد.

ذوالفقاری ادامه داد: بازار سرمایه امیدوار است که با ثبات کابینه و ادامه تصدی‌گری آقای همتی بر وزرات اقتصاد، باز هم فاصله ارزهای رسمی و آزاد کاهش پیداکند، رانت‌های موجود به حداقل رسیده و از این محل منافع ناشران و فعالان بازار تامین شود.
👍35👎5🤔1
همتی استیضاح شد ...

این مملکت با تغییر افراد درست نمیشه

@waveplus
👍217👎131🤔1
داستان کروز و ایران خودرو دلیلی روشن برای استیضاح همتی بود

@waveplus
👍154👎11🤔6
در بازدید دکتر پهلوانی از پتروشیمی شیمی بافت صورت پذیرفت؛ کلنگ پروژه های احداث برج تغلیظ و مخازن زده شد

در راستای ارزیابی عملکرد واحدهای تولیدی هلدینگ تاپیکو، دکتر پهلوانی، مدیرعامل این هلدینگ با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر از پتروشیمی شیمی بافت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، طی نشستی در حاشیه این بازدید، رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت گزارشی جامع از عملکرد بخش های تولید، فروش و اقدامات توسعه‌ای مجموعه ارائه داد.

دکتر پهلوانی در این بازدید، با تقدیر از اقدامات انجام شده، این موفقیت‌ها را نتیجه برنامه‌ریزی دقیق و همت بالای مجموعه دانست و تأکید کرد: «دستاوردهای شیمی بافت تصادفی نیست، بلکه حاصل مدیریت حرفه‌ای و تلاش جمعی است که نشان‌دهنده ظرفیت بالای این مجموعه برای پیشرفت بیشتر است.»

در ادامه این بازدید، دکتر پهلوانی و هیئت همراه با حضور در محل پروژه برج تغلیظ خوراک رافینت ۱ و مخازن، کلنگ احداث این پروژه زده شد.

این پروژه ها که از جمله طرح‌های کلیدی شرکت شیمی بافت محسوب می‌شود، نقش مهمی در افزایش ظرفیت تولید و ارتقای کیفیت محصولات ایفا خواهد کرد.

https://shimibaft.com/?p=27339

#شیمی_بافت، #وپترو
@waveplus
👍102
شما برو از بورسی ها بپرس: با آمدن همتی پولدار شدید یا فقیر؟ مطمئن باش بالای ۷۰ درصدشون دلاری نه تنها رشدی نکردن بلکه پایین هستن.

اتفاقی که افتاد این بود که دلار از ۵۵ شد ۹۵.این وسط ۴ تا سهم و صندوق هم یه بالایی زدن که حتی به رشد دلار نرسید. بماند که ۷۰ درصد بازار اون پایین له شدن!!!

همتی برا بورس زیاد هم خوب نبود که بخواهید بگید بورسی ها منتفع بودن پس ناراحتن!

نه! اصلا.

صرفا چون همتی آدم واقع بینی تری بود آدم دلش میسوزه.

واقعیت مملکت رو نه اینترنشال و بی بی سی بلکه رییس جمهور مملکت در پشت تریبون مجلس گفت:
- نفتکش هامون روی آب موندن و نمی تونن تخلیه کنن.
- برق مشکل داریم، گاز مشکل داریم. مازوت می سوزونیم.
- مجبوریم کوپن بدیم.
- الان چند ساله یه پولی کره داریم، آوردیم تا قطر، الان قطر پول رو نمیده و هی هم آب میره.
- رهبر مملکت از قطر خواسته که پول رو بدن.
- ترامپ‌هی تهدید می کنه.
- سال بعد ماشه فعال میشه(همتی گفت)
- اقدامات ترامپ تازه سال بعد شروع میشه(همتی گفت)
- بانکها مشکل دارن.
- به زور حقوق میدیم
- برا کوپنی دادن بار و بنشن مردم از صندوق ارزی برداشت کردیم.
- من موافق گفتگو بودم ولی قرار شد گفتگو نکنیم.(پزشکیان گفت)
و کلی مورد دیگه.

واقعیت ها و مشکلات مملکت همتی نیست، ایناست ما صرفا فکر میکردیم که همتی نگاه واقع بینانه تری داره به مسائل، همین!

مرتضی عباد
👍151👎136👏2
نمودار رشد بورس در سال ۹۷ زمانیکه اکرمی سرپرست وزارت اقتصاد شد


رشد 47% بورس بورس در زمانی که رحمت الله اکرمی سرپرست وزارت اقتصاد در سال ۹۷ به مدت ۲ ماه بودند.

@waveplus
👍52👎9🤔3🥰2🔥1
یک زمانی وزیر اقتصاد داشتیم که نرخ ارز رو در ۱۰ سال ثابت و تقویت کرد، با متوسط رشد اقتصادی ۱۱.۵ درصد در ۱۰ سال (دوران طلای قبل و بعد از انقلاب)

علینقی عالیخانی وزیر اقتصاد قبل از انقلاب

در دوران تصدی وزارت اقتصاد توسط عالیخانی، طی دوره‌ای ده‌ساله تا سال ۱۳۵۲، اقتصاد ایران متوسط رشد اقتصادی سالانه ۱۱٫۵ درصدی و متوسط نرخ تورم سالانه ۲٫۶ درصدی را تجربه کرد. به همین دلیل، این دوره را دوران طلایی اقتصاد ایران می‌نامند. همچنین نرخ دلار آمریکا که از سال ۱۳۳۲ در قیمت ۸۰ ریال ثابت مانده بود، در دوران وزارت عالیخانی بیش از ده درصد از ارزش خودش در برابر ریال از دست داد و به قیمت ۷۰ ریال رسید. نرخی که تا بهمن ۱۳۵۷ ثابت ماند.

@waveplus
113😭27👍15👎4👏4
نتانیاهو: ظریف رفت، از دستش راحت شدیم.

پ.ن: ماموریت تندروها انجام شد.
👍113😭23👎13🤔6😍6
🔹 ظریف با دولت خداحافظی کرد
محمدجواد ظریف با انتشار توییتی اعلام کرد که پس از دیداری که با رییس قوه قضائیه داشته، برای پیشگیری از فشار بیشتر بر دولت، اقدام به کناره‌گیری کرد.
👍73😭55😍8👎6🤔3
POSITIVE WAVE
حواله دلار ۶۸۲۲۱ تومان
🟢دلار مبادله 68260 تومان

@waveplus
👍14
امروز هم بورسی ها عیدی از نمایندگان احمق پایداری گرفتن😏

عزای دست‌ جمعی عروسیه

@waveplus
😭91👍33👎11🔥4😍1
بازار بدلیل برکناری وزیری که در دورانش 12 درصد از ارزشش کاسته شده بود به شدت صف فروش است!

چه درس تاریخی فانی بشه برای نوه هامون، کلی میخندن

ریتم بازار
👍75👎8😭3
این بازار جنگ ایران و اسراییل رو هم دید
استیضاح همتی که شوخی هم نیست در مقابلش

بورس به قدری کوچیک شده که این چند هزار نفری که داخلش موندن بی‌دلیل و از روی خود مهم بینی خودشونو مرغ هر ختم و عروسی‌ای میکنن.

این هیجانم میگذره و داستان بازار سرمایه ادامه داره..


@PiknikAnalyst
👍81👎12😭4🔥21
در شرایط فعلی سهمی که سودساز هست و شرایط مالی شرکت تغییر نکرده، مثل قلک میمونه، هر پایینی میشه فرصت خرید برای اضافه کردن، چون در نهایت مثل درخت بابمو رشد خودش رو شروع میکنه

سود سالیانه رو‌میگیریم و به اخبار و اتفاقات پیشرو اهمیت نمیدیم مگر اینکه فاکتورهای سودسازی تغییر کند.

@waveplus
👍48👎122
بررسی سود سازی صنعت دوده

سهام صنعت دوده چقدر سود سازی می‌کنند؟

#شدوص
پیش بینی سود 1404 : 136 تومان
نسبت p/e پیشرو : 5.1

#شکربن
پیش بینی سود 1404 : 262 تومان
نسبت p/e پیشرو : 3.5


📘کارگزاری نهایت نگر، اسفند

#وپترو
👍21🔥1
POSITIVE WAVE
بررسی سود سازی صنعت دوده سهام صنعت دوده چقدر سود سازی می‌کنند؟ #شدوص پیش بینی سود 1404 : 136 تومان نسبت p/e پیشرو : 5.1 #شکربن پیش بینی سود 1404 : 262 تومان نسبت p/e پیشرو : 3.5 📘کارگزاری نهایت نگر، اسفند #وپترو
سال دیگه #شکربن #شدوص #پسهند جمعا برای #وپترو تقریبا ۶۰۰ تومان سود میسازه تقریبا ۸۰ درصدش تقسیم بشه، تقریبا ۵۰۰ تومان وپترو از اینجا سود شناسایی میکنه

باقی زیرمجموعه ها که اصل کاری شیمی بافته (حدود ۶۰۰ تومان سود برای وپترو میسازه)، هامون کیش (حدود ۲۰۰ تومان) و.... هم داریم

#وپترو سال مالی بعد راحت بالای ۱۰۰۰ تومان سود میسازه، برای امسال هم با تقسیم سود تقریبا ۸۰۰ تومان در مجمع پیشرو، وپترو بی ریسک و جای نگرانی ندارد

@waveplus
👍10🥰21🔥1
چندتا حقوقی زیردرصدی در #وپترو فروشنده بودند، بنظرم سهم زیادی ندارند و کم کم #وپترو معاملاتش رو به بالا و مثبت خواهد شد.

#وپترو جای نگرانی ندارد

@waveplus
👍14👎82🔥1
POSITIVE WAVE
چندتا حقوقی زیردرصدی در #وپترو فروشنده بودند، بنظرم سهم زیادی ندارند و کم کم #وپترو معاملاتش رو به بالا و مثبت خواهد شد. #وپترو جای نگرانی ندارد @waveplus
حقوقی #وپترو بیخیال بشه، وپترو با کمتر از ۱ میلیارد معامله در صف خرید قفل میشه (حقیقی ها در این سهم فروشنده نیستن)

از لحاظ تکنیکالی و اصلاح وپترو جای بسیار خوبی قرار دارد، اندیکاتورها هم در اشباع فروش هستن

@waveplus
👍8👎8