🔻تهران تعطیل شد
مراکز آموزشی، دانشگاهها، مدارس و ادارات استان تهران فردا سهشنبه تعطیل است.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري تهران با اشاره به دريافت گزارشهاى هواشناسي مبنى بر تداوم برودت و سردی هوا در مناطق مختلف استان و ضرورت توجه به مديريت مصرف انرژى، گفت: بر اساس مصوبه كارگروه مديريت مصرف انرژى استان، فردا سه شنبه ٧ اسفند ماه، تمامی ادارات دولتی استان، آموزشگاهها، مدارس و دانشگاهها تعطیل خواهد بود.
ميرجعفريان ادامه داد: دستگاههای خدماترسان و مراكز امدادی و درمانی تعطیل نبوده و بانکها در شهرستانهای مختلف استان به صورت شعب منتخب فعال خواهند بود.
مراکز آموزشی، دانشگاهها، مدارس و ادارات استان تهران فردا سهشنبه تعطیل است.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري تهران با اشاره به دريافت گزارشهاى هواشناسي مبنى بر تداوم برودت و سردی هوا در مناطق مختلف استان و ضرورت توجه به مديريت مصرف انرژى، گفت: بر اساس مصوبه كارگروه مديريت مصرف انرژى استان، فردا سه شنبه ٧ اسفند ماه، تمامی ادارات دولتی استان، آموزشگاهها، مدارس و دانشگاهها تعطیل خواهد بود.
ميرجعفريان ادامه داد: دستگاههای خدماترسان و مراكز امدادی و درمانی تعطیل نبوده و بانکها در شهرستانهای مختلف استان به صورت شعب منتخب فعال خواهند بود.
👎22👍7😭1
مدیریت جزیرهای در «تاپیکو» متوقف شد/ توافق جدید «فارابی و شیمی بافت» در «کیش»/ گلوگاه تولید اکتان افزای بنزین برطرف شد
💎 مدیرعامل هلدینگ «تاپیکو» در نخستین گام برای توقف مدیریت جزیرهای در دومین هلدینگ بزرگ پتروشیمی ایران، ذخیرهسازی، مهمترین گلوگاه تولید پتروشیمی «شیمی بافت» را رفع کرد.
💎 بر اساس توافق مدیران پتروشیمی «فارابی و شیمی بافت» مقرر شد بخشی از ظرفیت ذخیرهسازی «فارابی» برای حل مشکل تولید و ذخیرهسازی MTBE یکی از محصولات اکتان افزای بنزین مورد استفاده قرار بگیرد.
💎 «محمدعلی رستمی» مدیرعامل شیمی بافت با اشاره به توافق برای استفاده از ظرفیت مخزن داری «فارابی» برای رفع تنگناهای تولیدی که سالهاست برخی محدودیتها و چالشهای بزرگی ایجاد کرده، گفت: یکی از این چالشها، محدودیت در ظرفیت ذخیرهسازی محصول MTBE بوده که با هماهنگی انجامشده با «فارابی» در راستای همافزایی درونگروهی، گام مؤثری برای رفع این مشکل برداشته شد.
#وپترو #شیمی_بافت
💎 مدیرعامل هلدینگ «تاپیکو» در نخستین گام برای توقف مدیریت جزیرهای در دومین هلدینگ بزرگ پتروشیمی ایران، ذخیرهسازی، مهمترین گلوگاه تولید پتروشیمی «شیمی بافت» را رفع کرد.
💎 بر اساس توافق مدیران پتروشیمی «فارابی و شیمی بافت» مقرر شد بخشی از ظرفیت ذخیرهسازی «فارابی» برای حل مشکل تولید و ذخیرهسازی MTBE یکی از محصولات اکتان افزای بنزین مورد استفاده قرار بگیرد.
💎 «محمدعلی رستمی» مدیرعامل شیمی بافت با اشاره به توافق برای استفاده از ظرفیت مخزن داری «فارابی» برای رفع تنگناهای تولیدی که سالهاست برخی محدودیتها و چالشهای بزرگی ایجاد کرده، گفت: یکی از این چالشها، محدودیت در ظرفیت ذخیرهسازی محصول MTBE بوده که با هماهنگی انجامشده با «فارابی» در راستای همافزایی درونگروهی، گام مؤثری برای رفع این مشکل برداشته شد.
#وپترو #شیمی_بافت
👍11
POSITIVE WAVE
مدیریت جزیرهای در «تاپیکو» متوقف شد/ توافق جدید «فارابی و شیمی بافت» در «کیش»/ گلوگاه تولید اکتان افزای بنزین برطرف شد 💎 مدیرعامل هلدینگ «تاپیکو» در نخستین گام برای توقف مدیریت جزیرهای در دومین هلدینگ بزرگ پتروشیمی ایران، ذخیرهسازی، مهمترین گلوگاه تولید…
این یعنی افزایش تولید MTBE در شیمی بافت و رسیدن به ظرفیت اسمی (یعنی افزایش تولید حدود ۴۰-۵۰ درصد)
امروز #وپترو هم تا منفی کامل فروختن❗️
امروز #وپترو هم تا منفی کامل فروختن❗️
👍8
POSITIVE WAVE
#شدوص #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1403/11/30 شرکت #دوده_صنعتی_پارس ▪️ شرکت دوده صنعتی پارس طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1403/11/30 مبلغ معادل 1,963,767 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد رشد داشته…
یک گزارش خوب از #شکربن👌
نرخ فروش نسبت به دی ماه حدود ۱۴ درصد رشد داشته
نسبت به ماه قبل ۴۰ درصد افزایش فروش داشته
#گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1403/11/30 شرکت #کربن_ایران
▪️ شرکت کربن ایران طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1403/11/30 مبلغ معادل 2,895,588 میلیون ریال.
▪️ شکربن با سرمایه ثبت شده 6,385,128 میلیون ریال طی عملکرد 10 ماهه سال مالی منتهی به 1403/12/30 مبلغ 26,509,521 میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد داشته است.
#وپترو
@waveplus
نرخ فروش نسبت به دی ماه حدود ۱۴ درصد رشد داشته
نسبت به ماه قبل ۴۰ درصد افزایش فروش داشته
#گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1403/11/30 شرکت #کربن_ایران
▪️ شرکت کربن ایران طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1403/11/30 مبلغ معادل 2,895,588 میلیون ریال.
▪️ شکربن با سرمایه ثبت شده 6,385,128 میلیون ریال طی عملکرد 10 ماهه سال مالی منتهی به 1403/12/30 مبلغ 26,509,521 میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد داشته است.
#وپترو
@waveplus
👍11👎2❤1🥰1
#وپترو
سهم سود نقدی محور که در ۳ سال آینده اصل سرمایه بر میگرده در این قیمتها طلاست
امروز ۸ اسفند بازدهی وپترو رو تا یکسال آینده با بازدهی طلا تا یکسال دیگه مقایسه میکنیم
منفی های وپترو برای یک سرمایه گذاری بدون ریسک بسیار جذابه، نیاز نیست هر روز چک بشه، فقط سودسازی زیرمجموعه ها
چک میشه
#شکربن، #شدوص، #پسهند زیرمجموعه های بورسی روند سودسازی و گزارشات خوب بودن
قطعا اگه #شیمی_بافت بورسی بود #وپترو در این قیمتها معامله نمیشد.
@waveplus
سهم سود نقدی محور که در ۳ سال آینده اصل سرمایه بر میگرده در این قیمتها طلاست
امروز ۸ اسفند بازدهی وپترو رو تا یکسال آینده با بازدهی طلا تا یکسال دیگه مقایسه میکنیم
منفی های وپترو برای یک سرمایه گذاری بدون ریسک بسیار جذابه، نیاز نیست هر روز چک بشه، فقط سودسازی زیرمجموعه ها
چک میشه
#شکربن، #شدوص، #پسهند زیرمجموعه های بورسی روند سودسازی و گزارشات خوب بودن
قطعا اگه #شیمی_بافت بورسی بود #وپترو در این قیمتها معامله نمیشد.
@waveplus
👍16👎7❤2🥰1
Bayad Kharidaram Shavi
Homayoun Shajarian
باید خریدارم شوی
تا من خریدارت شوم
وزجان و دل یارم شوی
تا عاشق زارت شوم
من نیستم چون دیگران
بازیچه بازیگران
اول به دام آرم تورا
وآنگه گرفتارت شوم...
تا من خریدارت شوم
وزجان و دل یارم شوی
تا عاشق زارت شوم
من نیستم چون دیگران
بازیچه بازیگران
اول به دام آرم تورا
وآنگه گرفتارت شوم...
❤33👍3
POSITIVE WAVE
نیما آرام به سمت 70 هزار تومان آخر سال نرخ #دلار_حواله به 67،798 تومان رسید
نیما به 67940 تومان رسید.
به راحتی میتوان میانگین نرخ نیما سال بعد را 80 تا 85 هزار تومان فرض کرد.
@waveplus
به راحتی میتوان میانگین نرخ نیما سال بعد را 80 تا 85 هزار تومان فرض کرد.
@waveplus
👍38👎5
برجام را آتش زندند
آرزوشون زوج احمدینژاد جلیلیه
سفارت نوردی کردند
موشک نویسی کردند
پرچم آتش زدند
مرگ فرستادند
و تجارت با امریکا را ممنوع کردند
تا امریکا از برجام خارج شد.
به ۸۰ هزار نهاد مفت خور بودجه میدهند و جالبه تصویب میکنن و هر سال فراتر از تورم این بودجه ها رشد میکنه و باعث کسری بودجه و چاپ پول میشه، بعدش دنبال دلار ۲۰ هزار تومانی هستند! ( درآمد دولت بخاطر تحریم ها کم شده، هزینه ها هر سال زیاد میشه و از جیب ملت گرفته میشه، یعنی حرمزاده ها از هیچیشون نمیگذرند و تحریم رونعمت میدونن❗️❗️)
حالا فحش میدند به همتی و... چرا دلارنیما رو گران کردی و نگذاشتی کمر صادر کننده و تولید کننده رو بشکنیم❗️
خدا شاهده ارازشه ، گروهک پایداری و...بیشعور، خائن، نفهم و... هستند
@waveplus
آرزوشون زوج احمدینژاد جلیلیه
سفارت نوردی کردند
موشک نویسی کردند
پرچم آتش زدند
مرگ فرستادند
و تجارت با امریکا را ممنوع کردند
تا امریکا از برجام خارج شد.
به ۸۰ هزار نهاد مفت خور بودجه میدهند و جالبه تصویب میکنن و هر سال فراتر از تورم این بودجه ها رشد میکنه و باعث کسری بودجه و چاپ پول میشه، بعدش دنبال دلار ۲۰ هزار تومانی هستند! ( درآمد دولت بخاطر تحریم ها کم شده، هزینه ها هر سال زیاد میشه و از جیب ملت گرفته میشه، یعنی حرمزاده ها از هیچیشون نمیگذرند و تحریم رونعمت میدونن❗️❗️)
حالا فحش میدند به همتی و... چرا دلارنیما رو گران کردی و نگذاشتی کمر صادر کننده و تولید کننده رو بشکنیم❗️
خدا شاهده ارازشه ، گروهک پایداری و...بیشعور، خائن، نفهم و... هستند
@waveplus
👍290👎31🔥4👏2❤1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
پشت پرده استیضاح وزرا در ایران!
در هیچ کشوری در دنیا، این سیستم استیضاح که در ایران هست، وجود ندارد!
@waveplus
در هیچ کشوری در دنیا، این سیستم استیضاح که در ایران هست، وجود ندارد!
@waveplus
👍95👎12😭3
#یادداشت_شخصی رو اینجا قرار میدم
تا با توجه به درج تاریخ بتونم مراجعه کنم و از سوابق اون استفاده کنم
🔹انس طلا ظاهرا از اوج ۲۹۵۰ عقب نشست ،
در مقطع فعلی آیا امروز وقت خریدن طلا است ؟
🔹دلار قاچاق ۹۳ و دلار حواله رسمی ۶۸
در مقطع فعلی است که میتواند برای چند ماه در همین اعداد ثبات داشته باشد
آیا امروز وقت خریدن دلار است ؟
🔹مسکن جنب و جوشی ندارد و به جز تقاضای مصرفی در متراژهای کوچک خریداری نیست !
آیا امروز وقت خریدن مسکن است ؟
🔹خودرو ظاهرا جنب و جوش شب عید را ندارد !
آیا امروز وقت خریدن خودرو است ؟
🔹اوراق اخزا ظاهرا در 34%
آیا امروز وقت خریدن اوراق است ؟
🔹سهام ظاهرا در نقطه تعادل و شاخص کل
روی عدد 2,845,956
آیا امروز وقت خریدن سهام است ؟
📌جواب هر چه باشد
بعید میدانم امروز توجیه داشته باشد کسی سهام بفروشد تا در بازار مالی دیگری سرمایهگذاری کند!
البته نه هر سهامی را !
#تاریخ_قضاوت_خواهد_کرد
1403/12/11
Jas
تا با توجه به درج تاریخ بتونم مراجعه کنم و از سوابق اون استفاده کنم
🔹انس طلا ظاهرا از اوج ۲۹۵۰ عقب نشست ،
در مقطع فعلی آیا امروز وقت خریدن طلا است ؟
🔹دلار قاچاق ۹۳ و دلار حواله رسمی ۶۸
در مقطع فعلی است که میتواند برای چند ماه در همین اعداد ثبات داشته باشد
آیا امروز وقت خریدن دلار است ؟
🔹مسکن جنب و جوشی ندارد و به جز تقاضای مصرفی در متراژهای کوچک خریداری نیست !
آیا امروز وقت خریدن مسکن است ؟
🔹خودرو ظاهرا جنب و جوش شب عید را ندارد !
آیا امروز وقت خریدن خودرو است ؟
🔹اوراق اخزا ظاهرا در 34%
آیا امروز وقت خریدن اوراق است ؟
🔹سهام ظاهرا در نقطه تعادل و شاخص کل
روی عدد 2,845,956
آیا امروز وقت خریدن سهام است ؟
📌جواب هر چه باشد
بعید میدانم امروز توجیه داشته باشد کسی سهام بفروشد تا در بازار مالی دیگری سرمایهگذاری کند!
البته نه هر سهامی را !
#تاریخ_قضاوت_خواهد_کرد
1403/12/11
Jas
👍46🤔3👎2
🔻همتی: قیمت دلار حتما پایین میآید
🔸دلار ۹۲ هزار تومانی، قیمت واقعی نیست، قیمت انتظارات تورمی است و باید پایین بیاید و پایین میآید، بانک مرکزی دارد مدیریت می کند و حتما آن را پایین میآورد.
-------
کسر بودجه رو جبران کردن
🔸دلار ۹۲ هزار تومانی، قیمت واقعی نیست، قیمت انتظارات تورمی است و باید پایین بیاید و پایین میآید، بانک مرکزی دارد مدیریت می کند و حتما آن را پایین میآورد.
-------
کسر بودجه رو جبران کردن
👍56👎23
بازار سرمایه به ثبات کابینه امیدوار است
هاشم ذوالفقاری، کارشناس بازار سرمایه بر این باوراست که سیاستهای ارزی آقای همتی تاثیر مثبتی بر بازار سهام داشته است و میتوان انتظار داشت که با ادامه آنها ضمن کاهش رانت، ضمن صیانت از حقوق سهامداران، منافع ناشران، فعالان بازار سرمایه نیز افزایش پیدا کند.
او گفت: اصلاح سیاستهای ارزی که با هدایت وزیر اقتصاد انجام شد، بهنفع بازار تمام شد؛ تبدیل نرخ نیمایی به نرخ تجاری و کاهش فاصله بین ارز رسمی و آزاد، منافعی را برای ناشران و بازار سرمایه به وجود آورد.
ذوالفقاری ادامه داد: بازار سرمایه امیدوار است که با ثبات کابینه و ادامه تصدیگری آقای همتی بر وزرات اقتصاد، باز هم فاصله ارزهای رسمی و آزاد کاهش پیداکند، رانتهای موجود به حداقل رسیده و از این محل منافع ناشران و فعالان بازار تامین شود.
هاشم ذوالفقاری، کارشناس بازار سرمایه بر این باوراست که سیاستهای ارزی آقای همتی تاثیر مثبتی بر بازار سهام داشته است و میتوان انتظار داشت که با ادامه آنها ضمن کاهش رانت، ضمن صیانت از حقوق سهامداران، منافع ناشران، فعالان بازار سرمایه نیز افزایش پیدا کند.
او گفت: اصلاح سیاستهای ارزی که با هدایت وزیر اقتصاد انجام شد، بهنفع بازار تمام شد؛ تبدیل نرخ نیمایی به نرخ تجاری و کاهش فاصله بین ارز رسمی و آزاد، منافعی را برای ناشران و بازار سرمایه به وجود آورد.
ذوالفقاری ادامه داد: بازار سرمایه امیدوار است که با ثبات کابینه و ادامه تصدیگری آقای همتی بر وزرات اقتصاد، باز هم فاصله ارزهای رسمی و آزاد کاهش پیداکند، رانتهای موجود به حداقل رسیده و از این محل منافع ناشران و فعالان بازار تامین شود.
👍35👎5🤔1
👍217👎13❤1🤔1
👍154👎11🤔6
در بازدید دکتر پهلوانی از پتروشیمی شیمی بافت صورت پذیرفت؛ کلنگ پروژه های احداث برج تغلیظ و مخازن زده شد
در راستای ارزیابی عملکرد واحدهای تولیدی هلدینگ تاپیکو، دکتر پهلوانی، مدیرعامل این هلدینگ با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر از پتروشیمی شیمی بافت بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، طی نشستی در حاشیه این بازدید، رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت گزارشی جامع از عملکرد بخش های تولید، فروش و اقدامات توسعهای مجموعه ارائه داد.
دکتر پهلوانی در این بازدید، با تقدیر از اقدامات انجام شده، این موفقیتها را نتیجه برنامهریزی دقیق و همت بالای مجموعه دانست و تأکید کرد: «دستاوردهای شیمی بافت تصادفی نیست، بلکه حاصل مدیریت حرفهای و تلاش جمعی است که نشاندهنده ظرفیت بالای این مجموعه برای پیشرفت بیشتر است.»
در ادامه این بازدید، دکتر پهلوانی و هیئت همراه با حضور در محل پروژه برج تغلیظ خوراک رافینت ۱ و مخازن، کلنگ احداث این پروژه زده شد.
این پروژه ها که از جمله طرحهای کلیدی شرکت شیمی بافت محسوب میشود، نقش مهمی در افزایش ظرفیت تولید و ارتقای کیفیت محصولات ایفا خواهد کرد.
https://shimibaft.com/?p=27339
#شیمی_بافت، #وپترو
@waveplus
در راستای ارزیابی عملکرد واحدهای تولیدی هلدینگ تاپیکو، دکتر پهلوانی، مدیرعامل این هلدینگ با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر از پتروشیمی شیمی بافت بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت، طی نشستی در حاشیه این بازدید، رستمی مدیرعامل پتروشیمی شیمی بافت گزارشی جامع از عملکرد بخش های تولید، فروش و اقدامات توسعهای مجموعه ارائه داد.
دکتر پهلوانی در این بازدید، با تقدیر از اقدامات انجام شده، این موفقیتها را نتیجه برنامهریزی دقیق و همت بالای مجموعه دانست و تأکید کرد: «دستاوردهای شیمی بافت تصادفی نیست، بلکه حاصل مدیریت حرفهای و تلاش جمعی است که نشاندهنده ظرفیت بالای این مجموعه برای پیشرفت بیشتر است.»
در ادامه این بازدید، دکتر پهلوانی و هیئت همراه با حضور در محل پروژه برج تغلیظ خوراک رافینت ۱ و مخازن، کلنگ احداث این پروژه زده شد.
این پروژه ها که از جمله طرحهای کلیدی شرکت شیمی بافت محسوب میشود، نقش مهمی در افزایش ظرفیت تولید و ارتقای کیفیت محصولات ایفا خواهد کرد.
https://shimibaft.com/?p=27339
#شیمی_بافت، #وپترو
@waveplus
پتروشیمی شیمی بافت
در بازدید دکتر پهلوانی از پتروشیمی شیمی بافت صورت پذیرفت؛ کلنگ پروژه های احداث برج تغلیظ و مخازن زده شد - پتروشیمی شیمی بافت
در راستای ارزیابی عملکرد واحدهای تولیدی هلدینگ تاپیکو، دکتر پهلوانی، مدیرعامل این هلدینگ با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرماهشهر از پتروشیمی شیمی
👍10❤2
شما برو از بورسی ها بپرس: با آمدن همتی پولدار شدید یا فقیر؟ مطمئن باش بالای ۷۰ درصدشون دلاری نه تنها رشدی نکردن بلکه پایین هستن.
اتفاقی که افتاد این بود که دلار از ۵۵ شد ۹۵.این وسط ۴ تا سهم و صندوق هم یه بالایی زدن که حتی به رشد دلار نرسید. بماند که ۷۰ درصد بازار اون پایین له شدن!!!
همتی برا بورس زیاد هم خوب نبود که بخواهید بگید بورسی ها منتفع بودن پس ناراحتن!
نه! اصلا.
صرفا چون همتی آدم واقع بینی تری بود آدم دلش میسوزه.
واقعیت مملکت رو نه اینترنشال و بی بی سی بلکه رییس جمهور مملکت در پشت تریبون مجلس گفت:
- نفتکش هامون روی آب موندن و نمی تونن تخلیه کنن.
- برق مشکل داریم، گاز مشکل داریم. مازوت می سوزونیم.
- مجبوریم کوپن بدیم.
- الان چند ساله یه پولی کره داریم، آوردیم تا قطر، الان قطر پول رو نمیده و هی هم آب میره.
- رهبر مملکت از قطر خواسته که پول رو بدن.
- ترامپهی تهدید می کنه.
- سال بعد ماشه فعال میشه(همتی گفت)
- اقدامات ترامپ تازه سال بعد شروع میشه(همتی گفت)
- بانکها مشکل دارن.
- به زور حقوق میدیم
- برا کوپنی دادن بار و بنشن مردم از صندوق ارزی برداشت کردیم.
- من موافق گفتگو بودم ولی قرار شد گفتگو نکنیم.(پزشکیان گفت)
و کلی مورد دیگه.
واقعیت ها و مشکلات مملکت همتی نیست، ایناست ما صرفا فکر میکردیم که همتی نگاه واقع بینانه تری داره به مسائل، همین!
مرتضی عباد
اتفاقی که افتاد این بود که دلار از ۵۵ شد ۹۵.این وسط ۴ تا سهم و صندوق هم یه بالایی زدن که حتی به رشد دلار نرسید. بماند که ۷۰ درصد بازار اون پایین له شدن!!!
همتی برا بورس زیاد هم خوب نبود که بخواهید بگید بورسی ها منتفع بودن پس ناراحتن!
نه! اصلا.
صرفا چون همتی آدم واقع بینی تری بود آدم دلش میسوزه.
واقعیت مملکت رو نه اینترنشال و بی بی سی بلکه رییس جمهور مملکت در پشت تریبون مجلس گفت:
- نفتکش هامون روی آب موندن و نمی تونن تخلیه کنن.
- برق مشکل داریم، گاز مشکل داریم. مازوت می سوزونیم.
- مجبوریم کوپن بدیم.
- الان چند ساله یه پولی کره داریم، آوردیم تا قطر، الان قطر پول رو نمیده و هی هم آب میره.
- رهبر مملکت از قطر خواسته که پول رو بدن.
- ترامپهی تهدید می کنه.
- سال بعد ماشه فعال میشه(همتی گفت)
- اقدامات ترامپ تازه سال بعد شروع میشه(همتی گفت)
- بانکها مشکل دارن.
- به زور حقوق میدیم
- برا کوپنی دادن بار و بنشن مردم از صندوق ارزی برداشت کردیم.
- من موافق گفتگو بودم ولی قرار شد گفتگو نکنیم.(پزشکیان گفت)
و کلی مورد دیگه.
واقعیت ها و مشکلات مملکت همتی نیست، ایناست ما صرفا فکر میکردیم که همتی نگاه واقع بینانه تری داره به مسائل، همین!
مرتضی عباد
👍151👎13❤6👏2