POSITIVE WAVE
28.2K subscribers
2.89K photos
205 videos
12 files
323 links
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه
پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت.

نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.
Download Telegram
#دلار 82,500

دلار هر روز داره سقف میشکنه، تو بورس با سود ریالی جلو باز میگیرند، ریزش قبل و‌ عقب افتادگی بازار رو‌ حساب نمیکنن، مشالله همه تو کف خرید کردن و‌ تو سقف میفروشند❗️

@waveplus
👍32
#وبصادر

📌به گزارش آوای آگاه؛ مجمع عمومی عادی فوق‌العاده بانک صادرات ایران با هدف تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه با حضور حداکثری سهامداران برگزار شد.

مهم‌ترین نکات مطرح‌ شده در این جلسه به شرح زیر است:

ارزش ذاتی وبصادر، ۳۵۰هزار میلیارد تومان است.

به گفته مدیران بانک صادرات، گروه مالی متعلق به وبصادر ارزشی معادل ۱۰۰هزار میلیارد تومان دارد.

برنامه‌ریزی سودسازی برای سال ۱۴۰۴ تدوین و وعده افزایش نسبت سوددهی بانک نسبت به گذشته ارائه شد.

میزان سهام مالک مازاد از ۱.۳٪ به ۰.۸٪ کاهش یافته و برنامه کاهش بیشتر آن در دستور کار است.

واگذاری املاک مازاد در دستور کار قرار دارد.

این افزایش سرمایه به منظور رفع ناترازی بانکی است.

در پایان جلسه، افزایش سرمایه ۵۶۷هزار میلیارد ریالی به تصویب رسید و سرمایه بانک به ۷۸۷هزار میلیارد ریال افزایش یافت. این امر بانک صادرات را به بزرگ‌ترین بانک بورسی از لحاظ سرمایه تبدیل می‌کند.

#وخارزم
👍30😱3🤔2
استانداری تهران: فردا مدارس تهران غیرحضوری هستند

🔹تمامی ادارات و بانک‌ها برای فردا دایر خواهند بود.

🔹 طرح زوج و فرد فردا در شهر تهران از درب منزل اجرا و مجوز طرح ترافیک صادر نمی‌شود.
👎20👍7👏4
بر اساس خبرهای تایید شده ، سازمان بورس و صندوق تثبیت و توسعه از فردا تلاش مضاعفی را برای حمایت از بازار انجام خواهند داد
امیدواریم با این اقدام بازار سرمایه کماکان در کانون توجه بوده و روند صعودی ادامه یابد
👍133👎271😱1
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد:
دریافت سیگنال‌های مثبت درباره تصویب لوایح پالرمو و FATF

عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سیگنال‌های مثبتی از مجمع تشخیص در بررسی مجدد لوایح پالرمو و FATF شنیده‌ایم؛ ان‌شاءالله فرایند‌های همفکری و همکاری جمعی در داخل کشور برای رسیدن به یک تصمیم درست جهت عبور از این شرایط پیچیده فراهم شود.
👍36👎6😍4
POSITIVE WAVE
Photo
#ونوین
اطلاعات و #صورت‌های_مالی_میاندوره‌ای دوره 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 (حسابرسی نشده) شرکت #بانک_اقتصاد_نوین

▪️ شرکت بانک اقتصاد نوین در دوره 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 به ازای هر سهم 1,187 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 47 درصد افزایش داشته است.

▪️ «ونوین» با سرمایه ثبت شده 60,851,468 میلیون ریال طی عملکرد 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 مبلغ 72,245,391 میلیون ریال سود شناسایی کرده است.

#وساخت ، #ونیرو
👍12👎2
POSITIVE WAVE
#ونوین اطلاعات و #صورت‌های_مالی_میاندوره‌ای دوره 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 (حسابرسی نشده) شرکت #بانک_اقتصاد_نوین ▪️ شرکت بانک اقتصاد نوین در دوره 9 ماهه منتهی به 1403/09/30 به ازای هر سهم 1,187 ریال سود شناسایی کرده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل 47…
گزارش شرکتها داره میاد

هنوز اثرات افزایش دلار نیما از ۴۰ تا ۶۶ تومان در صورتهای مالی انعکاس نکرده, ۳ ماهه پایانی سال و سال دیگه عملکرد شرکتهای بیشتر نمایان خواهد شد و تازه دوزاری خیلی ها میفته، چه قیمتهای مفتی سهم ها رو فروختیم

@waveplus
👍43👎5
گزارش فصلی زیرمجموعه های #وپترو و در نهایت گزارش ماهانه دی ماه طی دو هفته آینده راهی کدال خواهد شد

گزارش عالی تلفیقی #وپترو هم داریم

افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف ( ره اندازی کارخانه اسیدسیتریک) و اثرات مالی این کارخانه رو داریم، احتمالا در دهه فجر

@waveplus
👍9🔥1
برآورد ناو #وپترو

ارزش روز پرتفوی بورسی #وپترو ۶۰۰۰ میلیارد تومان بهای تمام شده، ۸۵۷ میلیارد تومان

ارزش افزوده پرتفوی بورسی ۵۱۴۳ میلیارد تومان

در مورد پرتفوی غیر بورسی
شیمی بافت با نیما ۴۰ پارسال ۱ همت سود ساخته، با دلار ۶۶ میتونه در یکسال ۱.۵ همت بسازه مارکتی حدود ۹ همت میتونه داشته باشه

تقریبا سهم #وپترو میشه ۶ همت

هامون کیش ۲.۲ همت پرتفوی بورسی داره

اسیدسیتریک دست کم ارزش جایگزینیش ۴ همت

در کل با پرتفوی بورسی 6 همتی
شیمی بافت 6 همتی
اسید سیتریک 4 همتی
هامون کیش 2 همتی
بقیه شرکت های غیربورسی هم 1 همت که بیشتر از این حرفهاست (نگهداشت کاران، فیرمکو (درآمد عملیاتی ۱همتی) شیمیایی فرآورد، آب حیات، لوله های دوجداره )

۱۹ همت یعنی p/nav حدودا ۴۵ درصد

وساخت با اون‌ همه دارایی قیمت واگذاریش چندبرابر قیمت روی تابلوست (مثلا #وساخت مالکیت تقریبا 15.5 درصدی #ونوین رو دارد با سود تقریبا ۱۰ همت برای امسال)، زیرمجموعه ها در حال رشد هستند و ناو وپترو در حال رشد

پرتفوی غیر بورسی هم چون شفاف نیست دست کم حساب شده

@waveplus
🔥8👍52
جهش نرخ دوده #شدوص در بورس کالا

گزارش ماه دی #شکربن و #شدوص جالب خواهد بود

@waveplus
👏12👍1🔥1
POSITIVE WAVE
امروز در بورس انرژی شرکت پتروشیمی شیمی بافت ۱۵۰۰ تن MTBE فروش داشته میانگین نرخ فروش 68.3 میلیون در هر تن ثبت شد و ارزش کل معامله 102.5 میلیارد تومان بود دقت کنید میانگین فروش ۶ ماهه اول ۴۸ میلیون تومان بود #شیمی_بافت ۶ ماهه دوم هم درآمد عملیاتی هم سود…
امروز در بورس انرژی شرکت شیمی بافت ۸۰۰ تن MTBE فروش داشته

میانگین نرخ فروش ۷۰,۵ میلیون در هر تن ثبت شد، که نسبت به هفته گذشته تقریبا ۲ میلیون در هر تن بیشتر شده

نرخ دلار موثر ۶۸,۱۰۰ تومان

#شیمی_بافت میتونه سال بعد ۲ همت سود بسازه، ۶ ماهه دوم امسال هم بخاطر موجودی مواد اولیه ارزان و افزایش چشمگیر نرخ فروش بخاطر افزایش نرخ دلار نیما سود خوبی میسازه

#وپترو
@waveplus
👍143🔥3👎2
👍207👎12👏5👌1
پزشکیان به ان بی‌سی نیوز: ایران برای گفت‌وگو با دولت دوم ترامپ آماده است.
👍469👎9🤔3
POSITIVE WAVE
نسبت #وپترو به #شکربن در حالت تعادلی قیمت #وپترو معمولا ۱۰-۲۰ برابر #شکربن است، الان این نسبت ۴ هست، یعنی #وپترو از رشد زیرمجموعه هاش جا مانده چند وقت دیگه این نسبت رو چک میکنیم @waveplus
#شکربن مثبت کامل در قیمت ۱۲۷۳

سال گذشته شکربن ۵۰۰ معرفی شد و ۱۰۰ تومان هم سود مجمع تقسیم کرد

شکربن ۸ همتی با این نرخ دوده و افزایش اون در سال دیگه بشه ۲۰۰۰ تومان p/e بعد از مجمعش نزدیک ۵-۶ خواهد بود، یعنی #شکربن میشه ۱۳ همت حالا #وپترو ۸.۸ همتی چقدر باید بشه❗️

درستش اینه #وپترو ارزش بازاریش باید ۲ برابر #شکربن باشه


ببینید #وپترو هنوز هم که هنوز مفته

@waveplus
👍10
🔷مهدی طغیانی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت وگو با بورس ۲۴:

🔸استیضاح وزیر اقتصاد اعلام وصول نشده
مجلس تا ۷ بهمن جلسه علنی ندارد
بازار سرمایه به شایعات توجه نکند
👍34👎51
💠دومین شیطنت پایدارچی ها در یک هفته

🔹روز جمعه و صبح شنبه همین هفته،
دیشب و صبح امروز،

پس از بمب های مثبت خبری متعدی که از شب قبل مخابره میشه ، در لحظه شروع بازار اخبار وعده صادق ۳ و استیضاح همتی رو پایدارچی ها تو کانال ها و گروههای بورسی ارسال می کنند در حالی که بیرون از فضای بورس هیچ خبری نیست،

مشخصه که پایدارچی ها چه اهداف مخربی دارند، چه در سیاست خارجه و چه در اقتصاد ،

🔹سهامداران نباید به شایعه های فیک  و هدفمند پایدارچی ها واکنش نشان بدهند

چرا

چون نفر اول مملکت به نفر اول دولت اجازه داده به خواست ملت بروند و‌ مذاکره کنند تا مشکلات مردم کاهش پیدا کنه،

دیگه حرف پایدارچی ها درون حکومت خریداری نداره ، رجوع کنید به واکنش محسن رضایی، قالیباف و… در پاسخ به زیاده گویی کوچک زاده…
👍172👎61👌1
پایدارچی ها همون توده ای های دیوث هستن

البته لباس عنقلابی و... بر تن کردن

@waveplus
👍257👎11👏106