عرضه اولیه ها در راه:
عرضه اولیه سهام شرکت نساجی بابکان در نماد #نبابک به روش ترکیبی در تابلو رشد بازار نوآفرین فرابورس
تاریخ عرضه اولیه: یکشنبه 16 دیماه 1403
حداکثر سهام قابلخریداری توسط کد حقیقی و حقوقی: 180 سهم به قیمت کشف شده در مرحله اول
طی هفته آتی عرضه #نیشکر از زیرمجموعه های #وسپهر و #وبصادر و همچنین هفته های آتی عرضه #ومپنا از زیرمجموعه های #رمپنا را خواهیم داشت.
======
معاملات #وخارزم یکم تحت تاثیر وبصادره و کنترل شده است، بنظرم با عرضه اولیه #نیشکر معاملات #وخارزم بهتر (همان صف خرید سنگین) خواهد شد
@waveplus
عرضه اولیه سهام شرکت نساجی بابکان در نماد #نبابک به روش ترکیبی در تابلو رشد بازار نوآفرین فرابورس
تاریخ عرضه اولیه: یکشنبه 16 دیماه 1403
حداکثر سهام قابلخریداری توسط کد حقیقی و حقوقی: 180 سهم به قیمت کشف شده در مرحله اول
طی هفته آتی عرضه #نیشکر از زیرمجموعه های #وسپهر و #وبصادر و همچنین هفته های آتی عرضه #ومپنا از زیرمجموعه های #رمپنا را خواهیم داشت.
======
معاملات #وخارزم یکم تحت تاثیر وبصادره و کنترل شده است، بنظرم با عرضه اولیه #نیشکر معاملات #وخارزم بهتر (همان صف خرید سنگین) خواهد شد
@waveplus
👍37👎5❤1
یادداشت های تحلیلی دلجویی
👆 #ثنوسا و تجدید با عنایت به بررسی های حسابرس مستقل و بازرس قانونی و رهنمود ارائه شده در ارتباط با ضرورت انجام تجدید ارزیابی دارایی ها، این شرکت در نظر دارد اقدامات لازم جهت عملیاتی نمودن الزامات مربوط به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی سرمایه گذاری…
شفاف سازی #کرمان
پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تجديد ارزيابي دارايي ها به استحضار می رساند فرآيند تجديد ارزيابي دارايي هاي اين شرکت طي سال مالي پيش رو در دست اقدام مي باشد لذا اظهار نظر درخصوص ميزان مازاد تجديد ارزيابي و افزايش سرمايه از محل آن منوط به تکميل فرآيند مذکور خواهد بود
#وساخت، #وپترو
پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تجديد ارزيابي دارايي ها به استحضار می رساند فرآيند تجديد ارزيابي دارايي هاي اين شرکت طي سال مالي پيش رو در دست اقدام مي باشد لذا اظهار نظر درخصوص ميزان مازاد تجديد ارزيابي و افزايش سرمايه از محل آن منوط به تکميل فرآيند مذکور خواهد بود
#وساخت، #وپترو
👍22
POSITIVE WAVE
#وخارزم تعدیل نشده، وارد گپ افزایش سرمایه شده اهداف پیشروی #وخارزم ۳۱۰, ۵۲۰ تومان منفی های #وخارزم قابل بررسی می باشد @waveplus
#دسینا یکی از زیرمجموعه های #وخارزم قفل در صف خرید، از اونطرف ارزش بازاریش تقریبا ۴۵ درصد #وخارزمه❗️
وخارزم با کلی دارایی یکی از زیرمجموعه هاش با رشدی که در پیش دارد، ارزش بازاریش درصد قابل توجه ایی از خودش میشه❓❗️
@waveplus
وخارزم با کلی دارایی یکی از زیرمجموعه هاش با رشدی که در پیش دارد، ارزش بازاریش درصد قابل توجه ایی از خودش میشه❓❗️
@waveplus
👍17👎2
POSITIVE WAVE
#وپترو زیر ۵۰۰۰ تومان با تقسیم سود ۸۰۰ تومان در مجمع پیشرو و کف سود ۱۴۰۰ تومان برای سال بعد فروشیه❓❗️
#وپترو با ۸۰۰ تومان تقسیم سود برای مجمع سال آینده و کف سود سازی ۱۴۰۰ تومان برای سال آینده، قیمت بالای ۱۰,۰۰۰ تومان رو منطقی میکنه و بازم جز سهم هایی هست که p/e پایین دارد
وپترو یکسری زیرمجموعه دارد که درآمدعملیاتی بالایی دارند، که پتانسیل سودسازی خوبی دارند، اگه تمام ظرفیت زیر مجموعه ها در #وپترو استفاده بشه، پتانسیل سودسازی ۲۰۰۰ تومان هم برای سال آینده دارد
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
@waveplus
وپترو یکسری زیرمجموعه دارد که درآمدعملیاتی بالایی دارند، که پتانسیل سودسازی خوبی دارند، اگه تمام ظرفیت زیر مجموعه ها در #وپترو استفاده بشه، پتانسیل سودسازی ۲۰۰۰ تومان هم برای سال آینده دارد
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
@waveplus
👍13
دانشجعفری، عضو مجمع تشخیص:
🔹 حداقل برای کاهش هزینه مبادله هم که شده باید به دو کنوانسیون پالرمو و CFT بپیوندیم
🔹 هنوز اطلاعیه رسمی برای بررسی مجدد FATF در مجمع تشخیص ندیدهام
🔹 حداقل برای کاهش هزینه مبادله هم که شده باید به دو کنوانسیون پالرمو و CFT بپیوندیم
🔹 هنوز اطلاعیه رسمی برای بررسی مجدد FATF در مجمع تشخیص ندیدهام
👍15👎4
از فردا عرضه ارز پتروشیمی ها در سامانه ارز تجاری آغاز می شود/عرضه ماهانه ۹۰۰ میلیون دلار در بازار ارز تجاری
➖ احمد مهدوی ابهری؛ دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی:
▫️ از فردا دوشنبه ۱۷ دی ماه عرضه ارز صنعت پتروشیمی در سامانه ارز تجاری مرکز مبادله ایران آغاز می شود.
▫️صنعت پتروشیمی ماهانه حدود ۹۰۰ میلیون دلار در بازار ارز تجاری مرکز مبادله ایران عرضه خواهد کرد. میزان عرضه روزانه به دلیل دوره برگشت ارز صادرات و اینکه ارز چه زمانی در حساب تراستی ها خواهد نشست، متفاوت خواهد بود.
▫️صادرات ۹ ماهه امسال پتروشیمی ها حدود ۱۰ میلیارد دلار بوده است؛ ۸ میلیارد و ۱۷۶ میلیون دلار از این میزان صادرات در سامانه نیما عرضه شده و مابقی برای نیازهای خود صنعت استفاده شده است.
▫️ سامانه ارز تجاری به نفع تولیدکنندگان و صادرکنندگان است؛ چرا که این اقدام سبب حذف رانت ارزی میشود و علاوه بر شفافیت، دسترسی سهل الوصول تری برای طرفین معامله فراهم می کند. همچنین، قیمت ها غیردستوری و مبتنی بر عرضه و تقاضا کشف می شود.| مرکز مبادله ایران
➖ احمد مهدوی ابهری؛ دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی:
▫️ از فردا دوشنبه ۱۷ دی ماه عرضه ارز صنعت پتروشیمی در سامانه ارز تجاری مرکز مبادله ایران آغاز می شود.
▫️صنعت پتروشیمی ماهانه حدود ۹۰۰ میلیون دلار در بازار ارز تجاری مرکز مبادله ایران عرضه خواهد کرد. میزان عرضه روزانه به دلیل دوره برگشت ارز صادرات و اینکه ارز چه زمانی در حساب تراستی ها خواهد نشست، متفاوت خواهد بود.
▫️صادرات ۹ ماهه امسال پتروشیمی ها حدود ۱۰ میلیارد دلار بوده است؛ ۸ میلیارد و ۱۷۶ میلیون دلار از این میزان صادرات در سامانه نیما عرضه شده و مابقی برای نیازهای خود صنعت استفاده شده است.
▫️ سامانه ارز تجاری به نفع تولیدکنندگان و صادرکنندگان است؛ چرا که این اقدام سبب حذف رانت ارزی میشود و علاوه بر شفافیت، دسترسی سهل الوصول تری برای طرفین معامله فراهم می کند. همچنین، قیمت ها غیردستوری و مبتنی بر عرضه و تقاضا کشف می شود.| مرکز مبادله ایران
👍12❤2
در نمودار فوق روند ارزش معاملات روزهای اخیر قابل مشاهده است.
کانال تحلیلی پارسیس
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍7👎2
💢 ثبت رکوردی دیگر در تولید محصول MEK پتروشیمی شیمی بافت
🔹رکورد تولید محصول MEK شرکت پتروشیمی شیمی بافت، وابسته به شرکت سرمایهگذاری صنایع پتروشیمی(PIIC) در ۹ ماههی اول سالجاری در مقایسه به مدت مشابه سالهای قبل، از ابتدای تأسیس آن تاکنون، شکسته شد.
■ متن کامل خبر👇
https://B2n.ir/j67416
#وپترو
🔹رکورد تولید محصول MEK شرکت پتروشیمی شیمی بافت، وابسته به شرکت سرمایهگذاری صنایع پتروشیمی(PIIC) در ۹ ماههی اول سالجاری در مقایسه به مدت مشابه سالهای قبل، از ابتدای تأسیس آن تاکنون، شکسته شد.
■ متن کامل خبر👇
https://B2n.ir/j67416
#وپترو
شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی
ثبت رکوردی دیگر در تولید محصول MEK پتروشیمی شیمیبافت – شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی
👍13🔥1
💠رئیس سازمان بورس:
بازار سرمایه ۴۰۰ میلیارد دلاری مبنای علمی دارد / اگر میخواهیم اقتصاد رشد کند، باید ارزش بازار سرمایه ایران نیز بیش از چهار برابر شود
@waveplus
بازار سرمایه ۴۰۰ میلیارد دلاری مبنای علمی دارد / اگر میخواهیم اقتصاد رشد کند، باید ارزش بازار سرمایه ایران نیز بیش از چهار برابر شود
@waveplus
❤44👍13🤔2🔥1
Forwarded from بتا 360
Media is too big
VIEW IN TELEGRAM
📌مدیر عامل شرکت صنایع لاستیک سهند:
🔹اولین تولید کننده تسمه نقاله در کشور / ۶۵ سال تولید در لاستیک سهند ،افزایش ظرفیت ۴۰درصدی در تسمه نقاله های سیمی
🔹️مواد اولیه ما با صنعت تایر تقریبا یکسان است ،روی واردات نظارت کافی نیست،نیاز کشور به تسمه نقاله ۱۸ هزار تن است.
🔹️کیفیت سهند با برندهای مطرح دنیا برابری میکند، برای رفع نیازهای داخلی تسمه نقاله های سایدوال تولید خواهیم کرد.
@betasahm360
🔹اولین تولید کننده تسمه نقاله در کشور / ۶۵ سال تولید در لاستیک سهند ،افزایش ظرفیت ۴۰درصدی در تسمه نقاله های سیمی
🔹️مواد اولیه ما با صنعت تایر تقریبا یکسان است ،روی واردات نظارت کافی نیست،نیاز کشور به تسمه نقاله ۱۸ هزار تن است.
🔹️کیفیت سهند با برندهای مطرح دنیا برابری میکند، برای رفع نیازهای داخلی تسمه نقاله های سایدوال تولید خواهیم کرد.
@betasahm360
👍6
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
لیلاز :
مهم ترین کار دولت طی این مدت حذف رانت ارزی بود
دزدها و رانتخور ها از این حذف نرخ ارز ناراحت هستند و اعتراض میکنند
مهم ترین کار دولت طی این مدت حذف رانت ارزی بود
دزدها و رانتخور ها از این حذف نرخ ارز ناراحت هستند و اعتراض میکنند
👍94👎5
معصومه آقاپور عضو شورای عالی بورس:
در بازار سرمایه با تصمیم استراتژیک و شجاعانه حذف رانت ارزی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی شاهد رونق معاملات سهام هستیم که دلیل آن را می توان تحلیل معامله گران مبنی بر افزایش سودآوری شرکت ها دانست. در واقع فاصله بین نرخ ارز دستوری و نرخ بازار آزاد که قبل از این نصیب دلالان و واسطه های دارای رانت می شد با این تصمیم مهم به خود شرکت ها برگشت داده شد تا به چرخه تولید برگردد که با توجه به جمعیت ٥٠ میلیونی سهامداری )شامل سهامداران سهام عدالت( در واقع این سود نصیب کل ملت ایران شد.
ضمناً در نتیجه این تصمیم در بازار ارز نیز هیجان خاصی برای خرید دلار بوجود نیامد و حتی شاهد هستیم که در بازار های مسکن و خودرو نیز سفته بازی شکل نگرفت که دلیل آن اختصاص منابع و وجوه سرگردان به سمت بازار سرمایه بوده است.
در بازار سرمایه با تصمیم استراتژیک و شجاعانه حذف رانت ارزی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی شاهد رونق معاملات سهام هستیم که دلیل آن را می توان تحلیل معامله گران مبنی بر افزایش سودآوری شرکت ها دانست. در واقع فاصله بین نرخ ارز دستوری و نرخ بازار آزاد که قبل از این نصیب دلالان و واسطه های دارای رانت می شد با این تصمیم مهم به خود شرکت ها برگشت داده شد تا به چرخه تولید برگردد که با توجه به جمعیت ٥٠ میلیونی سهامداری )شامل سهامداران سهام عدالت( در واقع این سود نصیب کل ملت ایران شد.
ضمناً در نتیجه این تصمیم در بازار ارز نیز هیجان خاصی برای خرید دلار بوجود نیامد و حتی شاهد هستیم که در بازار های مسکن و خودرو نیز سفته بازی شکل نگرفت که دلیل آن اختصاص منابع و وجوه سرگردان به سمت بازار سرمایه بوده است.
👍28👎2👏1
POSITIVE WAVE
#دسینا یکی از زیرمجموعه های #وخارزم قفل در صف خرید، از اونطرف ارزش بازاریش تقریبا ۴۵ درصد #وخارزمه❗️ وخارزم با کلی دارایی یکی از زیرمجموعه هاش با رشدی که در پیش دارد، ارزش بازاریش درصد قابل توجه ایی از خودش میشه❓❗️ @waveplus
#وخارزم کمکم آماده میشه برای استارت صعودی برای سقف سال ۹۹, هدف ۳۲۰ تومان
#شاخص_هم_وزن هم از سقف سال ۹۹ عبور کرد، سهم بنیادی #وخارزم راهی جز رسیدن به سقف تاریخی ندارد
@waveplus
#شاخص_هم_وزن هم از سقف سال ۹۹ عبور کرد، سهم بنیادی #وخارزم راهی جز رسیدن به سقف تاریخی ندارد
@waveplus
👍20👎1👌1