Forwarded from یادداشت های تحلیلی دلجویی (H.deljouee)
👆
#ثنوسا = #وساخت = #وپترو
بالاخره مثل اینکه کارای برج لوکس ظفر رو دارن میکنن… قرارداد مدیریت پیمان با #ثجوان با مالکیت وساخت هم بسته شد… سال ۹۸ میگفتم ۶۰۰ میلیارد عایدی وساخت از این پروژه است با یه حساب سرانگشتی امسال بالای ۲ همت ارزش پروژه میشه👌
وپترو مالک وساخت از همه طرف پتانسیل داره لامصب✌️
۲۳ آبان ۱۴۰۳
@hdeljouee
#ثنوسا = #وساخت = #وپترو
بالاخره مثل اینکه کارای برج لوکس ظفر رو دارن میکنن… قرارداد مدیریت پیمان با #ثجوان با مالکیت وساخت هم بسته شد… سال ۹۸ میگفتم ۶۰۰ میلیارد عایدی وساخت از این پروژه است با یه حساب سرانگشتی امسال بالای ۲ همت ارزش پروژه میشه👌
وپترو مالک وساخت از همه طرف پتانسیل داره لامصب✌️
۲۳ آبان ۱۴۰۳
@hdeljouee
👍10❤1
👍72👎7❤2🔥1
◀️وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران:
سال گذشته به دلیل اختلاف ارز، ۱۷۰۰ همت رانت توزیع شد!
دولت قصد دارد نرخ نیما و توافقی را به یکدیگر نزدیک کند تا دغدغه صادر کنندگان کاهش یابد.
@waveplus
سال گذشته به دلیل اختلاف ارز، ۱۷۰۰ همت رانت توزیع شد!
دولت قصد دارد نرخ نیما و توافقی را به یکدیگر نزدیک کند تا دغدغه صادر کنندگان کاهش یابد.
@waveplus
👍24❤8👎3
بازار را آرامش سیاسی و کاهش نرخ سود و افزایش نرخ نیما مثبت کرده و بقیه اخبار و حواشی بهانه هایی برای راننده تاکسی هاست تا برای خرید و فروش بیش فعالی خودشان دلیلی داشته باشند
آن چیزی که بازار را تکان میدهد فقط و فقط جریان پول است
اگر با خبر و خبرگزاری بود بازار مدتها قبل تکلیفش روشن میشد/ذوالفقاری
آن چیزی که بازار را تکان میدهد فقط و فقط جریان پول است
اگر با خبر و خبرگزاری بود بازار مدتها قبل تکلیفش روشن میشد/ذوالفقاری
👍23
سلام
تا یه جایی همه سهمها با هم میرن بالا.از یه جایی به بعد سهامی که بنیاد قوی دارند،حرکت میکنن.اشتباه بزرگ و نابخشودنی اینه که یه سهم با عملیات خوب رو بفروشی بری باهاش یه سهمی رو بخری که افت زیادی کرده و بالا نیومده.دیگه خود دانی.
محمد_مشایی
تا یه جایی همه سهمها با هم میرن بالا.از یه جایی به بعد سهامی که بنیاد قوی دارند،حرکت میکنن.اشتباه بزرگ و نابخشودنی اینه که یه سهم با عملیات خوب رو بفروشی بری باهاش یه سهمی رو بخری که افت زیادی کرده و بالا نیومده.دیگه خود دانی.
محمد_مشایی
👍46👎5👏2
کمیسیون تلفیق تصویب کرد که مالیات کل واحدهای تولیدی در بورس و فرابورس و خارج از آن، از ۲۵ درصد به ۲۰ درصد برسد؛ بنابراین در این بخش ۵ درصد مالیات برای واحدهای تولیدی کاهش پیدا کرد./توییتر بورس
👍57👎2🤔1
POSITIVE WAVE
#وپترو از باکس نوسانی و مقاومت ۳۲۰۰ عبور کرد، انتظار یک رشد پایدار و خوب از وپترو انتظار دارم گزارشات و اخبار خوب هم از ماه بعد راهی کدال خواهد شد @waveplus
#وپترو فروشی نیست، این سهم با ارزش p/e forward زیر ۴ دارد، نسبت P/D وپترو از کمترین های بازاره و کمتر سهمی همچین خصوصیتی رو دارد
@waveplus
@waveplus
👍8
👍11
Forwarded from یادداشت های تحلیلی دلجویی (H.deljouee)
👆
#شدوص تو ۶ ماهه ۵۲ تومن سود ساخت… بتا سهم دقت کن ۱۲ ماهه چیه…
۳۰۰ میلیارد سود خالص تا ۶ ماهه که رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت👌
اولین گزارش حسابرسی شده زیر مجموعه وپترو تا اینجا رشد ۴۰ درصدی داشته✌️
@hdeljouee
#شدوص تو ۶ ماهه ۵۲ تومن سود ساخت… بتا سهم دقت کن ۱۲ ماهه چیه…
۳۰۰ میلیارد سود خالص تا ۶ ماهه که رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت👌
اولین گزارش حسابرسی شده زیر مجموعه وپترو تا اینجا رشد ۴۰ درصدی داشته✌️
@hdeljouee
👍5