#نسبت شاخص کل به دلار آزاد در تایم فریم هفتگی.
این نسبت در بلندمدت در یک کانال صعودی حدودا 10 ساله در حال نوسان است.
در حال حاضر با تکمیل الگوی هارمونیک INV AB=CD در زمان مناسب قرار دارد و پتانسیل رشد این نمودار در بلندمدت بالا خواهد بود ...
MomeniMohsen
این نسبت در بلندمدت در یک کانال صعودی حدودا 10 ساله در حال نوسان است.
در حال حاضر با تکمیل الگوی هارمونیک INV AB=CD در زمان مناسب قرار دارد و پتانسیل رشد این نمودار در بلندمدت بالا خواهد بود ...
MomeniMohsen
👍4🔥2❤1
Forwarded from یادداشت های تحلیلی دلجویی (H.deljouee)
👆
#ثنوسا = #وساخت = #وپترو
بالاخره مثل اینکه کارای برج لوکس ظفر رو دارن میکنن… قرارداد مدیریت پیمان با #ثجوان با مالکیت وساخت هم بسته شد… سال ۹۸ میگفتم ۶۰۰ میلیارد عایدی وساخت از این پروژه است با یه حساب سرانگشتی امسال بالای ۲ همت ارزش پروژه میشه👌
وپترو مالک وساخت از همه طرف پتانسیل داره لامصب✌️
۲۳ آبان ۱۴۰۳
@hdeljouee
#ثنوسا = #وساخت = #وپترو
بالاخره مثل اینکه کارای برج لوکس ظفر رو دارن میکنن… قرارداد مدیریت پیمان با #ثجوان با مالکیت وساخت هم بسته شد… سال ۹۸ میگفتم ۶۰۰ میلیارد عایدی وساخت از این پروژه است با یه حساب سرانگشتی امسال بالای ۲ همت ارزش پروژه میشه👌
وپترو مالک وساخت از همه طرف پتانسیل داره لامصب✌️
۲۳ آبان ۱۴۰۳
@hdeljouee
👍10❤1
👍72👎7❤2🔥1
◀️وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران:
سال گذشته به دلیل اختلاف ارز، ۱۷۰۰ همت رانت توزیع شد!
دولت قصد دارد نرخ نیما و توافقی را به یکدیگر نزدیک کند تا دغدغه صادر کنندگان کاهش یابد.
@waveplus
سال گذشته به دلیل اختلاف ارز، ۱۷۰۰ همت رانت توزیع شد!
دولت قصد دارد نرخ نیما و توافقی را به یکدیگر نزدیک کند تا دغدغه صادر کنندگان کاهش یابد.
@waveplus
👍24❤8👎3
بازار را آرامش سیاسی و کاهش نرخ سود و افزایش نرخ نیما مثبت کرده و بقیه اخبار و حواشی بهانه هایی برای راننده تاکسی هاست تا برای خرید و فروش بیش فعالی خودشان دلیلی داشته باشند
آن چیزی که بازار را تکان میدهد فقط و فقط جریان پول است
اگر با خبر و خبرگزاری بود بازار مدتها قبل تکلیفش روشن میشد/ذوالفقاری
آن چیزی که بازار را تکان میدهد فقط و فقط جریان پول است
اگر با خبر و خبرگزاری بود بازار مدتها قبل تکلیفش روشن میشد/ذوالفقاری
👍23
سلام
تا یه جایی همه سهمها با هم میرن بالا.از یه جایی به بعد سهامی که بنیاد قوی دارند،حرکت میکنن.اشتباه بزرگ و نابخشودنی اینه که یه سهم با عملیات خوب رو بفروشی بری باهاش یه سهمی رو بخری که افت زیادی کرده و بالا نیومده.دیگه خود دانی.
محمد_مشایی
تا یه جایی همه سهمها با هم میرن بالا.از یه جایی به بعد سهامی که بنیاد قوی دارند،حرکت میکنن.اشتباه بزرگ و نابخشودنی اینه که یه سهم با عملیات خوب رو بفروشی بری باهاش یه سهمی رو بخری که افت زیادی کرده و بالا نیومده.دیگه خود دانی.
محمد_مشایی
👍46👎5👏2
کمیسیون تلفیق تصویب کرد که مالیات کل واحدهای تولیدی در بورس و فرابورس و خارج از آن، از ۲۵ درصد به ۲۰ درصد برسد؛ بنابراین در این بخش ۵ درصد مالیات برای واحدهای تولیدی کاهش پیدا کرد./توییتر بورس
👍57👎2🤔1
POSITIVE WAVE
#وپترو از باکس نوسانی و مقاومت ۳۲۰۰ عبور کرد، انتظار یک رشد پایدار و خوب از وپترو انتظار دارم گزارشات و اخبار خوب هم از ماه بعد راهی کدال خواهد شد @waveplus
#وپترو فروشی نیست، این سهم با ارزش p/e forward زیر ۴ دارد، نسبت P/D وپترو از کمترین های بازاره و کمتر سهمی همچین خصوصیتی رو دارد
@waveplus
@waveplus
👍8
👍11