POSITIVE WAVE
28.2K subscribers
2.89K photos
205 videos
12 files
323 links
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه
پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت.

نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.
Download Telegram
مصاحبه علی محمد دوست مدیرعامل شرکت فرآورده های شیمیایی تامین باختر کرمانشاه (کارخانه اسید سیتریک)

این کارخانه فعلا با ظرفیت ۶۰۰۰ تن در سال استارت تولید رو زده (ظرفیت اسمی کارخانه ۱۲۰۰۰ تن است) در صورت شرایط مساعد تا پایان سال تا ۸۰-۹۰ درصد اسمی اسید سیتریک تولید خواهد کرد،

فعلا ۱۰۵ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند و اگر موانع تولید از سر راه این شرکت برداشته بشه تا ۱۷۰ نفر مشغول به کار خواهند شد

و مصاحبه ی مهندس رنجبر نماینده محترم مردم شریف استان کرمانشاه در کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه.

#وپترو👌
@waveplus
👍13🔥3👎1
POSITIVE WAVE
Video
کارخانه اسید سیتریک با سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری احداث شده، با دلار فعلی تقریبا ۷۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه (ارزش بازاری وپترو ۵۰۰۰ میلیارد تومان)

#وپترو مالک ۱۰۰ درصدی این واحد تولیدی هست

منتظر افشای اطلاعات با اهمیت از #وپترو هستیم

ماه پیش ۱۷ مهر تعرفه واردات اسیدسیتریک از ۱۶ درصد به ۲۶ درصد افزایش پیدا کرد، طبق شفاف سازی شرکت جوین (https://t.me/waveplus/51673)

ببینم این شرکت چقدر eps به #وپترو اضافه میکنه👏✌️

@waveplus
👍21
POSITIVE WAVE
دلار 492523 ریال #نیما 9 آبان 1403
اختلاف دلار نیمایی با #دلار آزاد دوباره ۴۰ درصد شده

سرعت رشد دلار نیما باید بیشتر بشه
👍11👎4
POSITIVE WAVE
مفت فروشی باید تاوان داشته باشه، اون حس پشیمانی از فروش در این ۴ سال در دل فروشنده ها ایجاد نشده @waveplus
👆
مفت فروشی باید تاوان داشته باشه تا از لحاظ بعد روانی، بازار بتونه رشد بکنه، وقتی فروشنده پشیمان بشه و نتونه قیمت پایین تر وارد بشه، ناخوداگاه دست بی قرارش برای فروش از کار میفته

بنظرم بازار سرمایه با توجه به مفت بودنش، کم کم اعتماد و رشد پایدار بهش برمیگرده و از این وضعیت در میاد

دارایی هاتون رو مفت نفروشید، بازار سرمایه خیلی خیلی از بازارهای دیگه عقبه

@waveplus
👍19👎5🔥1
POSITIVE WAVE
Video
#وپترو

یک نکته بهتون بگم در کنار افزایش تعرفه ، افزایش دلار نیمایی یعنی کاهش واردات اسید سیتریک و افزایش ظرفیت کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه تا ظرفیت اسمی👌

@waveplus
👏9👍5
🔴 همتی: به مرور زمان باید به سمت ارز تک نرخی حرکت کنیم

🔸وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران:
در حال حاضر و شرایط تحریمی باعث شده که از ارز ترجیحی برای واردات کالای‌های اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی استفاده کنیم.

🔸معنایی برای وجود ارز با نرخ‌های مختلف وجود ندارد.

🔸ارز باید تک نرخی شود و این اختلاف نرخ‌ها تنها باعث رانت و فشارهای تورمی می‌شود.

@waveplus
👍28👎16
POSITIVE WAVE
دلار 492523 ریال #نیما 9 آبان 1403
نرخ #نیما 10 آبان 1403 مبلغ 493503 ریال
👍1👎1
بازار ارز توافقی به‌زودی عملیاتی می‌شود

محمدرضا فرزین ، رئیس کل بانک مرکزی:

سامانه بازار ارز توافقی در بانک مرکزی با بهره‌گیری از بهترین متخصصان فناوری اطلاعات در کشور در یک سال گذشته ایجاد و راه‌اندازی شده است.

آنچه اکنون در قالب ارز توافقی در جریان است، حاصل توافق میان دو نفر است که با چانه‌زنی به توافق می‌رسند؛ ولی در سامانه طراحی شده در بازار، حراج صورت می‌گیرد و نرخ تعیین می‌شود؛ تلاش بانک مرکزی نیز بر این است که بازار نیما به بازار ارز توافقی منتقل و نرخ نیز در این بازار تعیین شود.

نرخ ارز در بازار توافقی بر اساس مکانیسم عرضه و تقاضا شکل می‌گیرد و بانک مرکزی هم بخشی از ارز خود را در آنجا عرضه خواهد کرد و تلاش می‌کنیم تا نرخ در یک کانال حرکت کند.

بانک مرکزی نقش ناظر را در این بازار ایفا خواهد کرد و تنها در صورت نیاز، اقدامات سیاستی خود را با ورود به بازار به‌عنوان عرضه‌کننده ارز در این بازار اجرا خواهد کرد.
👍91
وزیر خارجه سعودی:

به همتای ایرانی خود تأکید کردم که باید از هرگونه تنش در منطقه پرهیز شود.

📌ایران به ما اطلاع داده که ادامه چرخه تشدید تنش‌های منطقه‌ای را در راستای منافع خود نمی‌داند

هدف از گفتگو با ایران این است که روابط در مسیر درستی قرار بگیرد.

روابط با ایران در مسیر درستی پیش می‌رود
👍42👎251🥰1
❇️ رییس جبهه اصلاحات : رسانه های داخلی اخبار #آتش‌بس لبنان را بازتاب کنند

لبنان به دنبال آتش‌بس و اجرای قطعنامه صلح ۱۷۰۱ است تا به وضعیت داخلی و خارجی خود سروسامان بدهد که این اتفاق مهم قطعا بر خاورمیانه و ایران اثر گذار است
👍40👎5😱2
با دستور پزشکیان FATF در حال بررسی است

معاون حقوقی رئیس جمهور:
🔹بنا به دستوررئیس جمهور، بررسی FATFاز ابعاد مختلف توسط وزیر اقتصاد و دارایی در حال بررسی و انجام است

🔹دو کنوانسیون پالرمو وCFT باقی مانده است که در مجمع تشخیص از دستور خارج شده ولی هنوز قابل بررسی در مجمع تشخیص است/ برنا
👍25👎5👏1
Forwarded from POSITIVE WAVE
مصاحبه علی محمد دوست مدیرعامل شرکت فرآورده های شیمیایی تامین باختر کرمانشاه (کارخانه اسید سیتریک)

این کارخانه فعلا با ظرفیت ۶۰۰۰ تن در سال استارت تولید رو زده (ظرفیت اسمی کارخانه ۱۲۰۰۰ تن است) در صورت شرایط مساعد تا پایان سال تا ۸۰-۹۰ درصد اسمی اسید سیتریک تولید خواهد کرد،

فعلا ۱۰۵ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند و اگر موانع تولید از سر راه این شرکت برداشته بشه تا ۱۷۰ نفر مشغول به کار خواهند شد

و مصاحبه ی مهندس رنجبر نماینده محترم مردم شریف استان کرمانشاه در کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه.

#وپترو👌
@waveplus
👍6👎1
Forwarded from POSITIVE WAVE
کارخانه اسید سیتریک با سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری احداث شده، با دلار فعلی تقریبا ۷۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه (ارزش بازاری وپترو ۵۰۰۰ میلیارد تومان)

#وپترو مالک ۱۰۰ درصدی این واحد تولیدی هست

منتظر افشای اطلاعات با اهمیت از #وپترو هستیم

ماه پیش ۱۷ مهر تعرفه واردات اسیدسیتریک از ۱۶ درصد به ۲۶ درصد افزایش پیدا کرد، طبق شفاف سازی شرکت جوین (https://t.me/waveplus/51673)

ببینم این شرکت چقدر eps به #وپترو اضافه میکنه👏✌️

@waveplus
👍1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مهم
همتی، وزیر اقتصاد: معنایی برای وجود ارز با نرخ‌های مختلف وجود ندارد، ارز باید تک نرخی شود و این اختلاف نرخ‌ها تنها باعث رانت و فشارهای تورمی می‌شود.
👍41🤔1
PAWS
📣 مدیر رسانه‌ای ولت Tonkeeper اعلام کرده :
🐶 اگر از ایردراپ $Dogs جا مانده‌اید، $Paws را از دست ندید!

دقیقا داره مسیر داگز رو میره تو ۶ هفته اومد ، فعالیت خاصی هم لازم نداشت و سریع لیست شد و قیمت گرفت .
وقتی سایر ایردراپها خرابکاری میکنن یه چنین چیزی رو میکنن تا web3 رو همچنان تو توجه نگه دارن و اجازه ندن بدنام بشه
فقط کافیه یک بار وارد بشین
ارزش پیگیری داره

لینک ورود به ربات PAWS
👍6👎5
👆

انقد سهام مفته که حتی ایران با خاک یکسان هم بشه بازم پول خاک همین کارخونه ها بیشتر از قیمت روی تابلو میارزه… ولی با وقاحت تمام این صندوق ها به هر بهونه ای بازار رو هل میدن پایین… دوستان بورسی میگن تو این همه سال بازار سهام همچین بازاری تابحال ندیدن دلیلش فقط تو وجود صندوق های رنگارنگ با تضاد منافع شدیده… الان پتروشیمی خارک چرا صف خریده قرار نبود مگه اول خارک رو بزنن!!! یا حق

@hdeljouee
👍38👎2
🟢 عاقایون برای اینکه پشت تریبون ها جلوی یه مشت هالو عرض اندام کنند ، به دروغ خبر از پاسخ و جنگ میدن و فکر میکنن حالا که ضرری نداره یه فشار روانی به طرف مقابل تحمیل میکنیم و میایم صدر اخبار و چیزی نمیشه
ولی جوابش را ما باید تو اقتصاد و بورس و سفره هامون بدیم
تهدیدات عاقایون هیچ سودی نداشته به غیر اینکه دلار سقف بشکنه و بورس بریزه و باز چند وقت دیگه تورم دلار را تو سفره هامون ببینیم...
عبر قدرت منطقه کل تصمیمات روزمره ش وصل شده به نتیجه انتخابات آمریکا ...
13.08.1403

امین بیگانی
👍89👎9😢72
علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران:

◀️موضوع اصلی این روزهای ایران جنگ و مسائل فرهنگی نیست، بلکه مشکلات معیشتی است. پرداختن به مسئله معیشت مردم در دوران حکومت امام علی (ع) نیز دنبال می‌شد که نشان از اهمیت آن در حکمرانی دارد.

🔹وضعیت فعلی اقتصاد کشور در شأن مردم ایران نیست و نباید هر روز شاهد یک شوک اقتصادی باشیم.

🔹یکی از مهم‌ترین قوانین در جمهوری اسلامی، بانک‌داری بدون ربا بود که پشتوانه مراجع و رهبر انقلاب را داشته است. می‌توان گفت این بهترین قانون است، اما در نحوه اجرای آن مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود.
👍23🤔15👎6