صدا و سیمای دار و دسته جلیلی خیلی تخمی شده، رهبر ج.ا باید فکری به حال این صدا و سیما بکنه، این پلشتها رو از این تلویزیون جمع کنید
@waveplus
@waveplus
👏82👍27👎8
مصوبه کمیسیون تلفیق: ارز چند نرخی به دو نرخی تبدیل میشود
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت:
مسئولان بانک مرکزی در جلسه حضور داشتند و موضوع چند نرخی بودن ارز مطرح شد و تصمیم گرفته شد این چند نرخی که وجود دارد با یک حرکت گام به گام تبدیل به دو نرخ شود./فارس
-----------
احتمالا نرخی دلار نیمایی دیگه وجود نداشته باشه، همان نرخ دلار آزاد باشه، از اونطرف نرخ دلار ۲۸۵۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی ۳۷ هزار تومان بشه که هر سال با تورم رشد میکنه
@waveplus
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت:
مسئولان بانک مرکزی در جلسه حضور داشتند و موضوع چند نرخی بودن ارز مطرح شد و تصمیم گرفته شد این چند نرخی که وجود دارد با یک حرکت گام به گام تبدیل به دو نرخ شود./فارس
-----------
احتمالا نرخی دلار نیمایی دیگه وجود نداشته باشه، همان نرخ دلار آزاد باشه، از اونطرف نرخ دلار ۲۸۵۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی ۳۷ هزار تومان بشه که هر سال با تورم رشد میکنه
@waveplus
Forwarded from سیگنال رایگان (آفاق) (AmirHossein Afagh)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
👍97👎8❤4🤔1
#پسهند
#گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1403/07/30 شرکت #صنایع_لاستیکی_سهند
▪️ شرکت صنایع لاستیکی سهند طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1403/07/30 مبلغ معادل 601,794 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افت داشته است.(یک سوم تولید انبار شده)
▪️ پسهند با سرمایه ثبت شده 350,000 میلیون ریال طی عملکرد 7 ماهه سال مالی منتهی به 1403/12/30 مبلغ 4,671,780 میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد رشد داشته است.
__
نرخ های فروش افزایش پیدا کرده وتقریبا نرخ فروش تسمه نقاله نسبت به ۶ ابتدای سال ۲۰ درصد افزایش داشته❗️
@waveplus
#گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1403/07/30 شرکت #صنایع_لاستیکی_سهند
▪️ شرکت صنایع لاستیکی سهند طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1403/07/30 مبلغ معادل 601,794 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افت داشته است.(یک سوم تولید انبار شده)
▪️ پسهند با سرمایه ثبت شده 350,000 میلیون ریال طی عملکرد 7 ماهه سال مالی منتهی به 1403/12/30 مبلغ 4,671,780 میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد رشد داشته است.
__
نرخ های فروش افزایش پیدا کرده وتقریبا نرخ فروش تسمه نقاله نسبت به ۶ ابتدای سال ۲۰ درصد افزایش داشته❗️
@waveplus
#شکربن
▪️ شرکت کربن ایران طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1403/07/30 مبلغ معادل 2,409,090 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد رشد داشته است.
▪️ شکربن با سرمایه ثبت شده 6,385,128 میلیون ریال طی عملکرد 7 ماهه سال مالی منتهی به 1403/12/30 مبلغ 16,342,694 میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد رشد داشته است.
=====
#شکربن هم نرخ فروش نسبت به ۶ ماهه گذشته ۱۰ درصد رشد داشته، نرخ فروش صادراتی هم ۱۰ درصد رشد داشته
@waveplus
▪️ شرکت کربن ایران طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1403/07/30 مبلغ معادل 2,409,090 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد رشد داشته است.
▪️ شکربن با سرمایه ثبت شده 6,385,128 میلیون ریال طی عملکرد 7 ماهه سال مالی منتهی به 1403/12/30 مبلغ 16,342,694 میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد رشد داشته است.
=====
#شکربن هم نرخ فروش نسبت به ۶ ماهه گذشته ۱۰ درصد رشد داشته، نرخ فروش صادراتی هم ۱۰ درصد رشد داشته
@waveplus
👍5
معاون وزیر خارجه: ایران مسیر دیپلماسی را برگزیده.
غریبآبادی، معاون وزیر خارجه ایران گفت تهران «همواره مسیر دیپلماسی و گفتوگو را برای حل معضلات بینالمللی و منطقهای برگزیده است و بر تنشزدایی و ثبات در منطقه تاکید دارد./ ایسنا
غریبآبادی، معاون وزیر خارجه ایران گفت تهران «همواره مسیر دیپلماسی و گفتوگو را برای حل معضلات بینالمللی و منطقهای برگزیده است و بر تنشزدایی و ثبات در منطقه تاکید دارد./ ایسنا
❤29👎12👍11🤯1
#فوری تغییر سیاست خارجی ایران در قبال غرب
ولایتی، مشاور سیاست خارجی رهبر انقلاب:
تهران در حال تغییر سیاست خارجی خود برای تقویت مناسبات دیپلماتیک و آماده برقراری روابط بهتر با غرب است/فاینانشیال تایمز
ولایتی، مشاور سیاست خارجی رهبر انقلاب:
تهران در حال تغییر سیاست خارجی خود برای تقویت مناسبات دیپلماتیک و آماده برقراری روابط بهتر با غرب است/فاینانشیال تایمز
👍55👎11🤔7👏3
بازار حجم بزنه دیگه چه صیغه ای هست یعده یاد گرفتن❗️
طرف نقده میگه، بازار باید حجم بزنه، سهم ها در قیمتها سوپر مفت قرار دارند، یعده که نقد کردن باید در قیمتهای بالاتر وارد بشن، نه اینکه هرجا تونستن نقد کنن ودر هر قیمتی که دلشون میخواد وارد بشن
اول باید اعتماد برگرده بعد نم نم بازار در قیمتها بالاتر حجم بزنه، نه اینکه در کف قیمتی دنبال حجم زدن باشی
@waveplus
طرف نقده میگه، بازار باید حجم بزنه، سهم ها در قیمتها سوپر مفت قرار دارند، یعده که نقد کردن باید در قیمتهای بالاتر وارد بشن، نه اینکه هرجا تونستن نقد کنن ودر هر قیمتی که دلشون میخواد وارد بشن
اول باید اعتماد برگرده بعد نم نم بازار در قیمتها بالاتر حجم بزنه، نه اینکه در کف قیمتی دنبال حجم زدن باشی
@waveplus
👍58
POSITIVE WAVE
بازار حجم بزنه دیگه چه صیغه ای هست یعده یاد گرفتن❗️ طرف نقده میگه، بازار باید حجم بزنه، سهم ها در قیمتها سوپر مفت قرار دارند، یعده که نقد کردن باید در قیمتهای بالاتر وارد بشن، نه اینکه هرجا تونستن نقد کنن ودر هر قیمتی که دلشون میخواد وارد بشن اول باید اعتماد…
مفت فروشی باید تاوان داشته باشه، اون حس پشیمانی از فروش در این ۴ سال در دل فروشنده ها ایجاد نشده✋
@waveplus
@waveplus
👍57😢4👎2❤1🥰1
مصاحبه علی محمد دوست مدیرعامل شرکت فرآورده های شیمیایی تامین باختر کرمانشاه (کارخانه اسید سیتریک)
این کارخانه فعلا با ظرفیت ۶۰۰۰ تن در سال استارت تولید رو زده (ظرفیت اسمی کارخانه ۱۲۰۰۰ تن است) در صورت شرایط مساعد تا پایان سال تا ۸۰-۹۰ درصد اسمی اسید سیتریک تولید خواهد کرد،
فعلا ۱۰۵ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند و اگر موانع تولید از سر راه این شرکت برداشته بشه تا ۱۷۰ نفر مشغول به کار خواهند شد
و مصاحبه ی مهندس رنجبر نماینده محترم مردم شریف استان کرمانشاه در کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه.
#وپترو👌
@waveplus
این کارخانه فعلا با ظرفیت ۶۰۰۰ تن در سال استارت تولید رو زده (ظرفیت اسمی کارخانه ۱۲۰۰۰ تن است) در صورت شرایط مساعد تا پایان سال تا ۸۰-۹۰ درصد اسمی اسید سیتریک تولید خواهد کرد،
فعلا ۱۰۵ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند و اگر موانع تولید از سر راه این شرکت برداشته بشه تا ۱۷۰ نفر مشغول به کار خواهند شد
و مصاحبه ی مهندس رنجبر نماینده محترم مردم شریف استان کرمانشاه در کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه.
#وپترو👌
@waveplus
👍13🔥3👎1
POSITIVE WAVE
Video
کارخانه اسید سیتریک با سرمایه ۱۰۰ میلیون دلاری احداث شده، با دلار فعلی تقریبا ۷۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه (ارزش بازاری وپترو ۵۰۰۰ میلیارد تومان)
#وپترو مالک ۱۰۰ درصدی این واحد تولیدی هست
منتظر افشای اطلاعات با اهمیت از #وپترو هستیم
ماه پیش ۱۷ مهر تعرفه واردات اسیدسیتریک از ۱۶ درصد به ۲۶ درصد افزایش پیدا کرد، طبق شفاف سازی شرکت جوین (https://t.me/waveplus/51673)
ببینم این شرکت چقدر eps به #وپترو اضافه میکنه👏✌️
@waveplus
#وپترو مالک ۱۰۰ درصدی این واحد تولیدی هست
منتظر افشای اطلاعات با اهمیت از #وپترو هستیم
ماه پیش ۱۷ مهر تعرفه واردات اسیدسیتریک از ۱۶ درصد به ۲۶ درصد افزایش پیدا کرد، طبق شفاف سازی شرکت جوین (https://t.me/waveplus/51673)
ببینم این شرکت چقدر eps به #وپترو اضافه میکنه👏✌️
@waveplus
👍2❤1
POSITIVE WAVE
مفت فروشی باید تاوان داشته باشه، اون حس پشیمانی از فروش در این ۴ سال در دل فروشنده ها ایجاد نشده✋ @waveplus
👆
مفت فروشی باید تاوان داشته باشه تا از لحاظ بعد روانی، بازار بتونه رشد بکنه، وقتی فروشنده پشیمان بشه و نتونه قیمت پایین تر وارد بشه، ناخوداگاه دست بی قرارش برای فروش از کار میفته
بنظرم بازار سرمایه با توجه به مفت بودنش، کم کم اعتماد و رشد پایدار بهش برمیگرده و از این وضعیت در میاد
دارایی هاتون رو مفت نفروشید، بازار سرمایه خیلی خیلی از بازارهای دیگه عقبه✋
@waveplus
مفت فروشی باید تاوان داشته باشه تا از لحاظ بعد روانی، بازار بتونه رشد بکنه، وقتی فروشنده پشیمان بشه و نتونه قیمت پایین تر وارد بشه، ناخوداگاه دست بی قرارش برای فروش از کار میفته
بنظرم بازار سرمایه با توجه به مفت بودنش، کم کم اعتماد و رشد پایدار بهش برمیگرده و از این وضعیت در میاد
دارایی هاتون رو مفت نفروشید، بازار سرمایه خیلی خیلی از بازارهای دیگه عقبه✋
@waveplus
👍19👎5🔥1
POSITIVE WAVE
Video
#وپترو
یک نکته بهتون بگم در کنار افزایش تعرفه ، افزایش دلار نیمایی یعنی کاهش واردات اسید سیتریک و افزایش ظرفیت کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه تا ظرفیت اسمی👌
@waveplus
یک نکته بهتون بگم در کنار افزایش تعرفه ، افزایش دلار نیمایی یعنی کاهش واردات اسید سیتریک و افزایش ظرفیت کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه تا ظرفیت اسمی👌
@waveplus
👏9👍5
🔴 همتی: به مرور زمان باید به سمت ارز تک نرخی حرکت کنیم
🔸وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران:
در حال حاضر و شرایط تحریمی باعث شده که از ارز ترجیحی برای واردات کالایهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی استفاده کنیم.
🔸معنایی برای وجود ارز با نرخهای مختلف وجود ندارد.
🔸ارز باید تک نرخی شود و این اختلاف نرخها تنها باعث رانت و فشارهای تورمی میشود.
@waveplus
🔸وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران:
در حال حاضر و شرایط تحریمی باعث شده که از ارز ترجیحی برای واردات کالایهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی استفاده کنیم.
🔸معنایی برای وجود ارز با نرخهای مختلف وجود ندارد.
🔸ارز باید تک نرخی شود و این اختلاف نرخها تنها باعث رانت و فشارهای تورمی میشود.
@waveplus
👍28👎16
بازار ارز توافقی بهزودی عملیاتی میشود
محمدرضا فرزین ، رئیس کل بانک مرکزی:
سامانه بازار ارز توافقی در بانک مرکزی با بهرهگیری از بهترین متخصصان فناوری اطلاعات در کشور در یک سال گذشته ایجاد و راهاندازی شده است.
آنچه اکنون در قالب ارز توافقی در جریان است، حاصل توافق میان دو نفر است که با چانهزنی به توافق میرسند؛ ولی در سامانه طراحی شده در بازار، حراج صورت میگیرد و نرخ تعیین میشود؛ تلاش بانک مرکزی نیز بر این است که بازار نیما به بازار ارز توافقی منتقل و نرخ نیز در این بازار تعیین شود.
نرخ ارز در بازار توافقی بر اساس مکانیسم عرضه و تقاضا شکل میگیرد و بانک مرکزی هم بخشی از ارز خود را در آنجا عرضه خواهد کرد و تلاش میکنیم تا نرخ در یک کانال حرکت کند.
بانک مرکزی نقش ناظر را در این بازار ایفا خواهد کرد و تنها در صورت نیاز، اقدامات سیاستی خود را با ورود به بازار بهعنوان عرضهکننده ارز در این بازار اجرا خواهد کرد.
محمدرضا فرزین ، رئیس کل بانک مرکزی:
سامانه بازار ارز توافقی در بانک مرکزی با بهرهگیری از بهترین متخصصان فناوری اطلاعات در کشور در یک سال گذشته ایجاد و راهاندازی شده است.
آنچه اکنون در قالب ارز توافقی در جریان است، حاصل توافق میان دو نفر است که با چانهزنی به توافق میرسند؛ ولی در سامانه طراحی شده در بازار، حراج صورت میگیرد و نرخ تعیین میشود؛ تلاش بانک مرکزی نیز بر این است که بازار نیما به بازار ارز توافقی منتقل و نرخ نیز در این بازار تعیین شود.
نرخ ارز در بازار توافقی بر اساس مکانیسم عرضه و تقاضا شکل میگیرد و بانک مرکزی هم بخشی از ارز خود را در آنجا عرضه خواهد کرد و تلاش میکنیم تا نرخ در یک کانال حرکت کند.
بانک مرکزی نقش ناظر را در این بازار ایفا خواهد کرد و تنها در صورت نیاز، اقدامات سیاستی خود را با ورود به بازار بهعنوان عرضهکننده ارز در این بازار اجرا خواهد کرد.
👍9❤1
وزیر خارجه سعودی:
به همتای ایرانی خود تأکید کردم که باید از هرگونه تنش در منطقه پرهیز شود.
📌ایران به ما اطلاع داده که ادامه چرخه تشدید تنشهای منطقهای را در راستای منافع خود نمیداند
هدف از گفتگو با ایران این است که روابط در مسیر درستی قرار بگیرد.
روابط با ایران در مسیر درستی پیش میرود
به همتای ایرانی خود تأکید کردم که باید از هرگونه تنش در منطقه پرهیز شود.
📌ایران به ما اطلاع داده که ادامه چرخه تشدید تنشهای منطقهای را در راستای منافع خود نمیداند
هدف از گفتگو با ایران این است که روابط در مسیر درستی قرار بگیرد.
روابط با ایران در مسیر درستی پیش میرود
👍42👎25❤1🥰1