POSITIVE WAVE
28.2K subscribers
2.89K photos
205 videos
12 files
323 links
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه
پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت.

نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.
Download Telegram
POSITIVE WAVE
لینک ربات
@waveplus
کمبوی رایگان MemeFi

پاداش - 2,000,000

صفحه را به صورت بصری به 4 ناحیه تقسیم کنید و به این ترتیب ضربه بزنید:

شکم - یک ضربه
شکم - یک ضربه
گردن - یک ضربه
سر - یک ضربه
پاها - یک ضربه

لینک ربات
@waveplus
انچین

به چند اکانت در روی یک دستگاه و اتصال چند اکانت به یک‌ولت و... گیر داده و حدود ۲۵۰ هزارتا اکانت رو حذف کرده (برای رباتهای دیگه مثل تپ سواپ و... حواستون رو جمع کنید)

کسایی که الماس نداشتن❗️و...جز کسایی بودن که شرایط لازم برای گرفتن توکن‌رو نداشتن

البته توکن زیادی هم به کسایی که میلیونی داشتن، گیرشون نیومده (عرضه کم، شرکت کننده ها بسیار زیاد)

به معنای واقعی کلمه مسخره بودن

@waveplus
کاهش نرخ اخزاها به کانال 29 درصد
از بین اخزاهای منتشر شده در سال  1403 (اخزاها با کد 200)، سود 5 مورد از آنها به کمتر از 30 درصد افت کرده است و نرخ سود 4 مورد دیگر در حال ورود به کانال 29 درصد است.

@wavepluz
POSITIVE WAVE
#وپترو با تقسیم سود حداکثری در مجمع p/e forward تقریبا ۲.۵ شده اینجور سهم ها با تقسیم سود حداکثری معمولا p/e زیر ۸-۹ تو این وضعیت بازار ندارند (یک نگاه به گروه شیمیایی بندازید) @waveplus
#شکربن، #شدوص همچنان صف خرید


#شکربن، #شدوص، #پسهند در سال جدید برای #وپترو ۴۰۰ تومان سود میسازند (شکربن، شدوص ۱ درصد بهای تمام شده مربوط به حامل های انرژی است) سهم های بسیار کم ریسکی هستند

#وپترو اگه کارخانه اسیدسیتریک به سود برسه، وضعیت وپترو متفاوتتر هم خواهد شد (همین کارخانه اسیدسیتریک برای ساختش ۳۰۰۰ میلیارد تومان هزینه لازمه)

وپترو افزایش سرمایه سنگین دارد (از سال ۸۳ تا الان هیچ افزایش سرمایه نداشته) دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد

و...

وپترو از هر لحاظ کم ریسکه

@waveplus
👆

برای اینکه بفهمید یه رئیس جمهور چقدر میتونه در روند بازار سرمایه تاثیر داشته باشه…

فقط کافیه روزای آخر ریاست دهنوی رو مقایسه کنید با روزای آخر ریاست عشقی… اون بنده خدا تا آخرین روزا دنبال جنگیدن برای رفع قیمت گذاری خودرو و میزگردهای صنایع و این یکی از جنازه بازار هم تامین مالی میکنه!!!

@hdeljouee
POSITIVE WAVE
اینم از صورت حساب مالی ۱۲ ماهه شیمی بافت زیرمجموعه #وپترو قیمت روی تابلوی #وپترو با همین یک قلم دارایی هم مفته @waveplus
#وپترو بالاخره صورت مالی شیمی بافت رو در کدال گذاشت❗️

شیمی بافت ۹۴۲ میلیارد تومان سود شناسایی کرده، با تقسیم سود که در شیمی بافت در محمع داشته، #وپترو به ازای هر سهم ۳۱۷ تومان سود شناسایی کرده

@waveplus
پتروشیمی #بوعلی بعد گزارش ۱۲ و شناسایی سود ۷۱۲ تومان، دو روز در قیمت ۵۸۰۰ صف خریده, احتمالا p/e تقریبا ۱۰ بگیره❗️

وپترو با سود تقریبی همین ۷۰۰ تومان تقسیم حداکثری، قابل تکرار و افزایشی قیمت روی تابلو ۳۴۰۰❗️

خدایش #وپترو مفته🤷‍♂

@waveplus
میانگین بازدهی اسناد خزانه #اخزا امروز به 29.77% رسیده است که پایین‌ترین نرخ از بهمن ماه سال گذشته بوده است.


@waveplus
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ظریف خطاب به جلیلی: مردم را بیچاره کردید چه میخواهید از جان مردم؟

مشخص شد بخاطر امیال سیاسی و اینکه روحانی بر سرکار بود اجازه ندادید FATF در کشور اجرا شود !

@waveplus
POSITIVE WAVE
در انتخابات پیشرو به چه کسی رای میدهید؟
✳️#دکتر_عبده_تبریزی اقتصاددان: شما که رأی نمی‌دهید

🔹برای درست شدن چکار می‌خواهید بکنید که با رئیس جمهور شدن پزشکیان ناممکن می‌شود؟

🔹بنده در صورت موفقیت آقای دکتر پزشکیان توهم ندارم که گل‌وبلبل می‌شود. به دنبال بیست درصد بهبودم. به همین هم دلخوشم که فیلترینگ کمتر شود، رابطه‌ی بین‌المللی کمی بهبود یابد، هنرمندان کمتر اٰذیت شوند، منطق بیشتری در سیاست‌های اقتصاد بیابیم، همه‌ی درس‌خواندگان جوان ما قصد مهاجرت نکنند، رؤسای دانشگاه‌ها منطقی‌تر انتخاب شوند، این‌قدر برای فعالیت انجمن‌های مردم‌نهاد سختگیری نشود، در حوزه‌ی انرژی به خاموشی‌های مشابه لبنان و عراق دچار نشویم، بنزین جیره‌بندی نشود، ... .

🔹اگر هم اندکی شانس بیاوریم و قادر شویم اصلاحات اقتصادی را همراه با بهبود مناسبات بین‌المللی انجام دهیم، امکان تغییر محسوس در معیشت مردم ناممکن نخواهد بود.  

🔹برخی از تحریم‌کنندگان استدلال می‌کنند، رأی ندهیم تا همه چیز خراب شود و تمام شود. چیزی تمام نمی‌شود.

🔹با همین دست فرمان برویم ضعیف و ضعیف‌تر می‌شویم. فرض کنید به سطح زندگی برادران و خواهران عزیزمان در افغانستان و پاکستان برسیم. یعنی آموزش، بهداشت، جاده‌ها، اشتغال، ... خراب‌تر شود. آیا چیزی تمام می‌شود؟ آنها که حکمرانی نامناسب داشته‌اند، می‌گذارند می‌روند؟ به زعم شما چه چیزی درست می‌شود؟

🔹شما که رأی نمی‌دهید برای درست شدن چکار می‌خواهید بکنید که با رئیس جمهور شدن پزشکیان ناممکن می‌شود؟

@waveplus
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🗣 دکتر شریفی زارچی استاد اخراج شده دانشگاه شریف که جزو حامیان دانشجویان معترض شریف بود خطاب به دانشجویان سراسر کشور گفت: مگر شما نگفتید سفر چرا بمان و پس بگیر؟ حالا وقت پس گرفتن حقمان است

◀️ دوستان رای ندادن یعنی رای دادن به تفکری که خواهان حذفه، خواهان اخراج دانشجوست

#پزشکیان
#برای_ایران

@waveplus
فوری و مهم برای گروه پتروشیمی

پتروشیمی خراسان در گزارش ماهانه خود تاکید کرده اصلاحیه مبلغ گاز مربوط به تعدیل نرخ گاز از ابتدای فروردین بر اساس قبوض گاز می‌باشد که مترمکعبی 4500 تومان محاسبه شده است.
@waveplus
جالب نیست با یک کاغذ بازی بدون هیچ حسابو کتابی یک صنعت میره تو زیان بعد تو سود

واقعا نباید این استفاده کنندگان از رانتهای سنگین مشخص بشن !!(sstockoptions)
@waveplus
Forwarded from سیگنال رایگان (آفاق) (AmirHossein Afagh)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
چقدر مردم هزینه دادند، چقدر زندگی‌ها نابود شد تا عده‌ای خودشان کار را دست بگیرند و محدودیت‌های جهانی را متوجه بشوند.

چه فرصت‌هایی برای ایران ثروتمند از دست رفت تا عده‌ای بفهمند
#تحریم چیست و آثارش چطور است.


@SignalRaygan_Afagh
🟢بانک مرکزی: سود ۳۰٪ تخلف است، برخورد می‌کنیم

🟡معاون نظارت بانک مرکزی:
سود ۳۰ درصدی برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها هم تخلف است و حتما برخورد می‌شود.
🔹دیروز جلسه‌ای در بانک مرکزی درباره صندوق‌های سرمایه‌گذاری و نرخ‌های سود این صندوق‌ها که بعضا رعایت نمی‌شود، داشتیم. این موضوع از نظر ما تخلف است و حتما برخوردهای لازم انجام می‌شود.


🔴اصلاح نرخ سود در بانک‌ها شروع شده و اقدامات خیلی خوبی بانک‌ها در یکی دو هفته گذشته داشته‌اند. نرخ‌های سود بالا هم ابطال شده است.


@waveplus
نسبت #وپترو به #شاخص_کل

وپترو برای رسیدن به میانگین رشد شاخص کل باید نسبت به شاخص کل رشد ۶ برابری داشته باشه، نسبت به قله ۸۳ فرسنگ ها فاصله دارد

وپترو در ۲۰ سال گذشته نسبت به تورم و حتی شاخص کل خیلی فاصله دارد

چه چیزی میتونه این عقب افتادگی وحشتناک رو‌ جبران بکنه؟
۱-افزایش سرمایه سنگین از محل تجدیدارزیابی دارایی ها(در برنامه شرکت هست) احتمالا ۵۰۰۰ درصدی
۲- سود آوری پایدار زیرمجموعه ها(این اتفاق هم داره میفته و امسال هم سود زیرمجموعه ها افزایشی خواهد بود)
۳- تقسیم‌سود حداکثری (این اتفاق هم در مجامعش داره میفته)
۴- واگذاری بلوک باارزش #وساخت
۵-عرضه اولیه شیمی بافت
۶-به‌سود رسیدن کارخانه اسید سیتریک
و...

@waveplus