POSITIVE WAVE
28.2K subscribers
2.89K photos
205 videos
12 files
323 links
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه
پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت.

نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.
Download Telegram
Forwarded from گنگ خواب دیده
برای نوسا سه تا اتفاق خواهد افتاد که تو صورتهای مالی و گزارش اخیر هیات مدیره هم مفصل بهش پرداخته شده:

۱- پردیس: بعد حل مشکل اتروپاتن و باز شدن حسابها. دادگاه یک نامه داده که می تونن برن و زمینی که از پردیس طلب دارن رو بگیرن که همین امروز میرن برا تعیین زمین( به قیمت سال ۹۵ قراره ۱۱ میلیارد زمین بگیرن).
همچنین بلوک های نگین هم به زودی تحویلشون میشه.
۲- کیش: اینجام با کیش به یه فرمول مشترک رسیدن که به جای مشارکت بابت طلبشون زمین بگیرن و خودشون بسازن، یعنی زمین تحویل قطعی بشه به نوسا و دیگه مشارکتی نباشه. برا این هم تقریبا اخر هر هفته کیش جلسه دارن و به متن واحد رسیدن.
۳- لواسان: بعد از حل مشکل بین سازمان مسکن و ستاد اجرایی امام، نوسا به احتمال زیاد به قرارداد برخواهد گشت، تو گزارش هیات مدیره هم پرونده لواسان رو مجدد به جریان انداختن.

در کنار این افزایش متراژ تو ظفر هم تو گزارش اشاره شده.

در کل اونایی که دارن یا قصد خرید دارن چشمشون به کدال هست تا اخبار بیاد.


@mortezaebad
👆

#ثنوسا = #وساخت = #وپترو

بالاخره کلیه حساب های بانکی نوسا رفع بازداشت شد… از وقتی وساخت اومده زیر مجموعه وپترو قشنگ مشخصه مدیریت زیر مجموعه های وساخت مثل نوسا و وثنو دچار تحول شدن👌

تو وساخت هم فروشنده حقوقی زیر مجموعه بانک اقتصاد نوین رفت زیر درصد و کلا ۲۰۰ میلیون سهم براش مونده و عملا دیگه فروشنده حقوقی جدی نداره… با این شرایط شخصا دوست ندارم وپترو بلوک وساخت رو بفروشه… چرا که تازه ونوین افتاده رو سودسازی و وساخت ۱۵ درصدشو داره… از اونورم پرونده های حقوقی نوسا داره به نتیجه میرسه…. یا اگه میخواد بفروشه حداقل ۱۰ هزار میلیارد ارزش بلوکه✌️

@hdeljouee
گزارش عملکرد تجمعی ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ #وپترو

سود خالص تجمیعی ۸۹ درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده و به ازای هر سهم #وپترو در تلفیق به ازای هر سهم ۸۲۲ تومان سود ساخته(۱۴۹۲ میلیارد تومان سود خالص در ۶ ماهه اول)👌

منتظر سوپر گزارش حسابرسی ۶ ماهه تلفیقی در کدال هستیم✌️

@waveplus
POSITIVE WAVE
Photo
#دلار فردایی تهران 51,550
🚨 مهم برای بازار

بانک مرکزی این هفته حدود 12.3 همت پول به بانکها تزریق کرد. بانک مرکزی مجبور شده است از سیاست انقباضی خودش چرخش داشته باشد و با تزریق پول به سیستم بانکی، مشکلات بانک ها، دولت و تامین مالی کنندگان را برطرف کند. این تزریق اولین تزریق سنگین زمستان است و پیش بینی می شود تا انتهای زمستان چند تزریق سنگین به این شکل داشته باشیم.

بانک مرکزی در واقع 16.6 همت در عملیات ریپو تزریق کرده است اما با کاهش اعتباری که با بانک های می دهد، میزان خالص ترزیق پول را کاهش داده است.

به این ترتیب با چرخشی که در سیاست های پولی از آذرماه مشاهده می شد و در دی ماه در حال تکمیل است، می توان انتظار داشت بازارهای سرمایه گذاری از جمله بورس، بازار طلا و ارز و غیره در سه ماه پایانی با رونق همراه باشند و سرمایه گذاران این بازارها بازده قابل قبولی کسب کنند.
Forwarded from POSITIVE WAVE
#شکربن سهامدار عمده #شدوص و #پسهند است، بهای تمام شده این دو شرکت برای #شکرین ۵۶ میلیارد تومان، ارزش روز این دارایی ۲۰۹۰ میلیارد تومان است یعنی ۲۰۰۰ میلیارد تومان مازاد بهای تمام شده دارد

#شکربن می‌تونه از بخش سرمایه گذاری های بلند مدت نزدیک ۳۰۰ درصد افزایش سرمایه بده

@waveplus
POSITIVE WAVE
#شکربن سهامدار عمده #شدوص و #پسهند است، بهای تمام شده این دو شرکت برای #شکرین ۵۶ میلیارد تومان، ارزش روز این دارایی ۲۰۹۰ میلیارد تومان است یعنی ۲۰۰۰ میلیارد تومان مازاد بهای تمام شده دارد #شکربن می‌تونه از بخش سرمایه گذاری های بلند مدت نزدیک ۳۰۰ درصد افزایش…
☝️
#شکربن

📌به گزارش آوای آگاه؛ در نمایشگاه بین‌المللی زنجیره ارزش صنایع لاستیک، معاونت بازرگانی و توسعه بازار شرکت کربن ایران مطرح کرد:

بررسی‌های لازم در خصوص تجدید ارزیابی دارایی‌ها در طبقه‌های مختلف در حال انجام است که در صورت امکان تجدید ارزیابی، فرآیند قانونی و اجرایی از طریق سامانه کدال به اطلاع خواهد رسید.

فرآیند انتقال به شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز در حال پیگیری است که این امر در راستای رعایت الزامات زیست محیطی و توسعه سبد محصولات با حاشیه سود بیشتر انجام می‌شود.

#وپترو
#خمهر گارد صعودی گرفته و آماده استارت صعودی قوی شده
#خمهر❤️
#دلار

𝐒𝐚𝐛𝐳𝐞𝐌𝐚𝐢𝐝𝐚𝐧

معامله شد "فردایی 52,200 (سبزه میدان)
امروز ۱۰۱۶ میلیارد تومان از صندوق‌‌های درآمد ثابت خارج شد
گزارشات فصلی کم کم داره راهی کدال میشه، سهام هایی که گزارشات خوبی دارند مورد توجه بازار قرار خواهند گرفت
@waveplus
POSITIVE WAVE
Photo
#دلار☝️

دلار فردایی تهران 52,800 معامله شد