POSITIVE WAVE
مدیرعامل هلدینگ سرمایهگذاری صنایع پتروشیمی در بازدید از سهند: لاستیک سهند در مسیر افزایش ظرفیت تولید مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری صنایع پتروشیمی از کارخانه و طرحهای توسعه صنایع لاستیکی سهند بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایهگذاری صنایع پتروشیمی،…
POSITIVE WAVE
#شکربن امسال ۱۰۰ تومان خودش و ۵۰ تومان زیرمجموعه هاش سود میسازند، تقریبا ۱۴۰-۱۵۰ تومان سود امسالشه با تقسیم سود نزدیک ۹۰ درصد، در قیمت ۵۵۰ تومان گزینه کم ریسک و جذابی هست ۱۴۰۲/۸/۱۷ @waveplus
مهم برای بازار
شنیده ها از اولین اقدامات اجرایی در دولت با محوریت وزیر اقتصاد، برای موضوع تجدید ارزیابی خبرمیدهدو گویا در هفته پیشرو جلسه مهمی برگزار خواهدشد که کمک شایانی به شرکت ها برای انجام این کار خواهد شد
به زودی لیست شرکت های فراخوانده شده اعلام میشود.
شنیده ها از اولین اقدامات اجرایی در دولت با محوریت وزیر اقتصاد، برای موضوع تجدید ارزیابی خبرمیدهدو گویا در هفته پیشرو جلسه مهمی برگزار خواهدشد که کمک شایانی به شرکت ها برای انجام این کار خواهد شد
به زودی لیست شرکت های فراخوانده شده اعلام میشود.
POSITIVE WAVE
بابک افقهی مدیر عامل تاپیکو در خصوص برنامه تجدید ارزیابی دارایی های تاپیکو به خبرنگار بورس۲۴ گفت: #به_طور_قطع برنامه تجدید ارزیابی برای تاپیکو و زیر مجموعه ها در دستور کار است هلدینگ #وپترو زیرمجموعه تاپیکوست👌
14020922142655i0.pdf
1.1 MB
مهم و فوری برای بازار سرمایه
وزیر اقتصاد شخصا دست به کار شد
در راستای اهمیت موضوع تجدید ارزیابی دارایی ها برای بازار سرمایه وتاکید بر مزایا و ظرفیت قانونی استفاده از پتانسیل تجدید و فراهم شدن گام های عملیاتی و رفع موانع احتمالی...
وزیراقتصاد شرکتها،هلدینگ ها و بازیگران اصلی بازار را فراخواند...
#فارس #فولاد #فملی #شستا #تاپیکو #پارسان #غدیر #ومعادن #وامید #رمپنا #وصندوق #حکشتی #اخابر #تاصیکو #همراه #تیپیکو #وبانک #ونیکی #سیتا #برکت #وبشهر #دالبر #شفا دارو #ثمسکن و ...
وزیر اقتصاد شخصا دست به کار شد
در راستای اهمیت موضوع تجدید ارزیابی دارایی ها برای بازار سرمایه وتاکید بر مزایا و ظرفیت قانونی استفاده از پتانسیل تجدید و فراهم شدن گام های عملیاتی و رفع موانع احتمالی...
وزیراقتصاد شرکتها،هلدینگ ها و بازیگران اصلی بازار را فراخواند...
#فارس #فولاد #فملی #شستا #تاپیکو #پارسان #غدیر #ومعادن #وامید #رمپنا #وصندوق #حکشتی #اخابر #تاصیکو #همراه #تیپیکو #وبانک #ونیکی #سیتا #برکت #وبشهر #دالبر #شفا دارو #ثمسکن و ...
Forwarded from POSITIVE WAVE
Forwarded from POSITIVE WAVE
#وپترو و #شکربن جز سهم های هستن که آهسته و پیوسته رشد خوبی در انتظارشون می باشد و بدون استرس و هیجان رشد پایداری در انتظارشون می باشد.
#شکربن در حال حاضر p/e forward زیر ۴ هست که برای این سهم بی سابقه بوده، و براحتی میاد بالای ۱۰۰۰ تومان
#وپترو منتظر گزارش تلفیق این سهم هستیم البته فکر کنم برج ۱۰-۱۱ گزارش تلفیق ۶ ماه میاد، این سهم با کلی خبر که داخلش هست هدف ۱۰,۰۰۰-۱۲,۰۰۰ تومان رو در سر دارد.
1402/9/20
@waveplus
#شکربن در حال حاضر p/e forward زیر ۴ هست که برای این سهم بی سابقه بوده، و براحتی میاد بالای ۱۰۰۰ تومان
#وپترو منتظر گزارش تلفیق این سهم هستیم البته فکر کنم برج ۱۰-۱۱ گزارش تلفیق ۶ ماه میاد، این سهم با کلی خبر که داخلش هست هدف ۱۰,۰۰۰-۱۲,۰۰۰ تومان رو در سر دارد.
1402/9/20
@waveplus
❤1
POSITIVE WAVE
گزارش تفسیری ۳ ماهه #وپترو (زمان انتشار ۱۸ شهریور) از اهداف کوتاه مدت #وپترو افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و... است بخاطر دارایی زیادی که #وپترو دارد و با توجه به سرمایه ثبتی کم، میتواند افزایش سرمایه سنگینی راهی کدال کند👌 @waveplus
Forwarded from یادداشتها (کاظم نادرعلی)
خیلی دور ، خیلی نزدیک
الانکه بحث تجدید ،شده موضوع داغ روز
بجز چند تا شرکت که از قبل برنامه تجدید ارزیابی داشتند و احتمالا اینور سال افزایش سرمایه شون به سرانجام می رسه
مابقی اکثرا میافتند سال بعد
تا هیات مدیره شرکتها تصمیم بگیره و کار ارزشگذاری صورت بگیره و برنامه اش چیده بشه و حسابرس نظرش بگه و مجوزهاش صادر بشه
یه پروسه چندین ماهه زمان خواهد برد.
در این بین کلی تایید و تکذیب و شایعه راجع درصد و ارزش داراییها و...شکل می گیره
تو بازار ما هم بسته به اینکه سهمو داری یا نداری ، تحلیلها 180 درجه عوض میشه
حالا هستند شرکتهایی که هنوز برنامه ای برای تجدید ارزیابی ندارند ،چه رسد به اینکه ارزشگذاری شده باشن و درصد تجدید مشخص شده باشه
ولی در بازار یجوری بریدن و دوختن، انگار همه کارهاشو کرده و امروز و فرداست که ببنده افسر
به قول ترکها
قیز اوینده تویدو ،اوغلان اوی نین خبری یوخدو ( تو خونه دختره جشن عروسی گرفتن، ولی تو خونه پسره خبری نیست)
حالا انتخاب سهم معیارهایی داره، بعضیا صرفا برای درصد تجدید و اینکه قیمت تئوریک سهم در صورت افزایش سرمایه زیر ارزش اسمی میشه ، براشون ملاک
ولی شخصا به فاکتورهای سودآوری و پتانسیل های شرکت نگاه می کنم ، حالا این وسط اگر افزایش سرمایه و تجدید هم داد که چه بهتر
الانکه بحث تجدید ،شده موضوع داغ روز
بجز چند تا شرکت که از قبل برنامه تجدید ارزیابی داشتند و احتمالا اینور سال افزایش سرمایه شون به سرانجام می رسه
مابقی اکثرا میافتند سال بعد
تا هیات مدیره شرکتها تصمیم بگیره و کار ارزشگذاری صورت بگیره و برنامه اش چیده بشه و حسابرس نظرش بگه و مجوزهاش صادر بشه
یه پروسه چندین ماهه زمان خواهد برد.
در این بین کلی تایید و تکذیب و شایعه راجع درصد و ارزش داراییها و...شکل می گیره
تو بازار ما هم بسته به اینکه سهمو داری یا نداری ، تحلیلها 180 درجه عوض میشه
حالا هستند شرکتهایی که هنوز برنامه ای برای تجدید ارزیابی ندارند ،چه رسد به اینکه ارزشگذاری شده باشن و درصد تجدید مشخص شده باشه
ولی در بازار یجوری بریدن و دوختن، انگار همه کارهاشو کرده و امروز و فرداست که ببنده افسر
به قول ترکها
قیز اوینده تویدو ،اوغلان اوی نین خبری یوخدو ( تو خونه دختره جشن عروسی گرفتن، ولی تو خونه پسره خبری نیست)
حالا انتخاب سهم معیارهایی داره، بعضیا صرفا برای درصد تجدید و اینکه قیمت تئوریک سهم در صورت افزایش سرمایه زیر ارزش اسمی میشه ، براشون ملاک
ولی شخصا به فاکتورهای سودآوری و پتانسیل های شرکت نگاه می کنم ، حالا این وسط اگر افزایش سرمایه و تجدید هم داد که چه بهتر
💢مهم برای خودرویی ها 💢
دنیای اقتصاد : معاون حملونقل وزارت صمت از قیمتگذاری خودروهای داخلی توسط هیاتمدیره خودروسازان تا پایان سال جاری خبر داد. بر این اساس قرار است شورای رقابت بهعنوان یک نهاد قانونی به جای قیمتگذاری خودرو، به تنظیم بازار بپردازد.
با اعلام معاون حملونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمتگذاری خودروهای داخلی به زودی از دست شورای رقابت خارج و به هیاتمدیره خودروسازان واگذار خواهد شد. منوچهر منطقی در جریان پنلی که در رادیو اقتصاد با موضوع «چالشها و فرصتهای صنعت خودرو» برگزار شد، گفت: طبق سیاست مدنظر وزارت صمت، قرار است اختیار قیمتگذاری خودروهای داخلی تا انتهای سال به هیاتمدیره خودروسازان واگذار شود. به گفته وی، شورای رقابت نیز دیگر قیمتگذاری نخواهد کرد و نقش تنظیم گر بازار خودرو را خواهد داشت.
دنیای اقتصاد : معاون حملونقل وزارت صمت از قیمتگذاری خودروهای داخلی توسط هیاتمدیره خودروسازان تا پایان سال جاری خبر داد. بر این اساس قرار است شورای رقابت بهعنوان یک نهاد قانونی به جای قیمتگذاری خودرو، به تنظیم بازار بپردازد.
با اعلام معاون حملونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمتگذاری خودروهای داخلی به زودی از دست شورای رقابت خارج و به هیاتمدیره خودروسازان واگذار خواهد شد. منوچهر منطقی در جریان پنلی که در رادیو اقتصاد با موضوع «چالشها و فرصتهای صنعت خودرو» برگزار شد، گفت: طبق سیاست مدنظر وزارت صمت، قرار است اختیار قیمتگذاری خودروهای داخلی تا انتهای سال به هیاتمدیره خودروسازان واگذار شود. به گفته وی، شورای رقابت نیز دیگر قیمتگذاری نخواهد کرد و نقش تنظیم گر بازار خودرو را خواهد داشت.
صحبت اینه که ما چرا باید به دولتی که تورم ایجاد میکنه مالیات بدیم؟! وقتی نظم نداری، خدماتی نمیدی و پول چاپ میکنی و 45 ساله نتونستی تورم رو کنترل کنی چرا من باید هر روز فقیرتر بشم و تو مالیات بیشتری بگیری...
بابت اینکه هرروز فقیرترمون میکنی مالیات بدیم؟ مالیات رو بعد از کسر تورم از مردم میگیرن مثل همه جا دنیا. با تورم پوست ملت رو کندی و بعد میخای از طلا، ماشین، ملک یا هرچی که برا مقابله با اشتباهات تو خریدن، موقع فروش مالیات بگیری؟!
@salarsafaie
بابت اینکه هرروز فقیرترمون میکنی مالیات بدیم؟ مالیات رو بعد از کسر تورم از مردم میگیرن مثل همه جا دنیا. با تورم پوست ملت رو کندی و بعد میخای از طلا، ماشین، ملک یا هرچی که برا مقابله با اشتباهات تو خریدن، موقع فروش مالیات بگیری؟!
@salarsafaie
ببینید حکیم نظامی گنجوی ۸۰۰ سال قبل چجور دست چینیها و روسها رو برای ما رو کرده:
ز چینی به جز چین ابرو مخواه
ندارند پیمان مردم نگاه...
سخن راست گفتند پیشینیان
که عهد و وفا نیست در چینیان...
———-
كه فرياد شاها ز بيداد روس
كه از مهد ابخاز بستند عروس
ز روسی نجويد كسی مردمی
كه جز گوهری نيستش زآدمی
@waveplus
ز چینی به جز چین ابرو مخواه
ندارند پیمان مردم نگاه...
سخن راست گفتند پیشینیان
که عهد و وفا نیست در چینیان...
———-
كه فرياد شاها ز بيداد روس
كه از مهد ابخاز بستند عروس
ز روسی نجويد كسی مردمی
كه جز گوهری نيستش زآدمی
@waveplus
Forwarded from POSITIVE WAVE