POSITIVE WAVE
28.2K subscribers
2.89K photos
205 videos
12 files
323 links
ازبدو تاسیس کانال موج مثبت، گروهvip، سامانه
پیامکی، سیگنال فروشی، سبدگردانی و مشاوره خصوصی نداشته و نخواهیم داشت.

نظرات شخصی درکانال درج میشوند، لذا آنها را سیگنال خرید یا فروش درنظر نگیرید.
Download Telegram
POSITIVE WAVE
#شکربن امروز با فروش 92 میلیارد تومان در بورس کالا رسما ترکونده با نرخ فروش بسیار عالی، نرخ های فروش نسبت به ماه گذشته افزایش یافته 👌 بعد از یک گزارش 6 ماه تلفیقی عالی، حالا باید منتظر گزارش فروش آذر و 9 ماه عالی از شکربن باشیم. #وپترو @Waveplus
#وپترو و #شکربن جز سهم های هستن که آهسته و پیوسته رشد خوبی در انتظارشون می باشد و بدون استرس و هیجان رشد پایداری در انتظارشون می باشد.

#شکربن در حال حاضر p/e forward زیر ۴ هست که برای این سهم بی سابقه بوده، و براحتی میاد بالای ۱۰۰۰ تومان

#وپترو منتظر گزارش تلفیق این سهم هستیم البته فکر کنم برج ۱۰-۱۱ گزارش تلفیق ۶ ماه میاد، این سهم با کلی خبر که داخلش هست هدف ۱۰,۰۰۰-۱۲,۰۰۰ تومان رو در سر دارد.

1402/9/20
@waveplus
POSITIVE WAVE
کف قیمت دلار هم برای سال آینده باید ۲۰ درصد بیاریم بالاتر، در حال حاضر کف دلار ۵۰,۰۰۰ تومان است. @waveplus
یک نیم نگاهی باید به انتخابات سال بعد آمریکا و احتمالا رئیس جمهور شدن ترامپ و رشد دلار داشته باشید

سال بعد قیمت دلار دیگه ۵۰ تومان نیست
POSITIVE WAVE
یک نیم نگاهی باید به انتخابات سال بعد آمریکا و احتمالا رئیس جمهور شدن ترامپ و رشد دلار داشته باشید سال بعد قیمت دلار دیگه ۵۰ تومان نیست
الان سهم داریم تو بازار با احتساب دو مجمع تا انتهای سال دیگه نصف قیمت روی تابلو سود مجمع میده، بدون در نظر گرفتن رشد #دلار

بنظرم رشد خوبی در انتظار بازار هست

میانگین p/e بازار باید بالاتر بیاد، در حال حاضر مفتترین بازار در تمام بازارهای موازی، بازار سرمایه است
@waveplus
POSITIVE WAVE
#پسهند #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1402/08/30 شرکت #صنایع_لاستیکی_سهند ▪️ شرکت صنایع لاستیکی سهند طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1402/08/30 معادل 679,906 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد رشد داشته…
مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در بازدید از سهند:
لاستیک سهند در مسیر افزایش ظرفیت تولید
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی از کارخانه و طرح‌های توسعه صنایع لاستیکی سهند بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی، روز دوشنبه 20 آذرماه حجت‌الله برامکی‌یزدی مدیرعامل، امیرحسین پهلوان عضو هیات مدیره، معاونین و مدیران هلدینگ PIIC از کارخانه صنایع لاستیکی سهند واقع در اشتهارد استان البرز دیدن کردند.
برامکی پس از این بازدید و در جلسه شورای مدیران سهند، ضمن ابراز رضایت از روند تحولات در حوزه‌های مختلف اداره سهند گفت: خوشبختانه مسیر تحولات در شرکت سهند در مسیر بهبود مستمر و تغییرات مثبت قرار گرفته است‌.
مدیرعامل PIIC در خصوص راه‌اندازی خطوط جدید با کنترل و نظارت هرچه بیشتر متخصصان شرکت سهند گفت: راه‌اندازی خطوط جدید باید با سخت‌گیری بیشتر در حوزه HSE و نظارت حداکثری بر کار پیمانکاران صورت پذیرد تا در نهایت از کیفیت خطوط تولید و محصول نهایی مطمئن بود.
وی در ادامه افزود: در این مسیر اجرای صحیح و به موقع طرح توسعه سهند و نظارت دقیق بر رویه‌ها و فرآیندهای عملیاتی در بخش‌های مختلف آن از اهمیتی بالا برخوردار است. امیدواریم با اجرای این طرح و به خصوص تولید تسمه نقاله استیل کورد برای اولین‌بار در کشور، جایگاه سهند در بازار صنایع لاستیکی و به خصوص تسمه نقاله ارتقاء یابد.
همچنین مسعود امیدی مدیرعامل شرکت صنایع لاستیکی سهند نیز در ابتدی این جلسه ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد شرکت در حوزه‌های مختلف شامل تولید، بازرگانی و فروش گفت: امروز تمام توان و همت جمعی همکاران ما در صنایع لاستیکی صرف ایجاد تحول و بهبود شاخص‌های عملکردی در تولید بیشتر و فروش بهتر محصولات شرکت می‌شود. در کنار این اجرای طرح توسعه سهند پس از نزدیک به دو سال توقف امروز از اهمیتی وافر برخوردار است.
امیدی در ادامه افزود: با اجرای #طرح_توسعه و #افزایش ۴۰۰۰ تنی تولید #تسمه و #کامپاند، این شرکت پس از ۶۵ سال فعالیت در اقتصاد کشور در جایگاه شایسته خویش در بازار تسمه نقاله فعالین این حوزه قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر در این جلسه مدیران فروش، بازرگانی، مالی و پروژه به ارائه گزارش در خصوص عملکرد واحدهای شرکت در حضور مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی پرداختند.

#وپترو، #شکربن، #پسهند👌
مهم برای بازار
شنیده ها از اولین اقدامات اجرایی در دولت با محوریت وزیر اقتصاد، برای موضوع تجدید ارزیابی خبرمیدهدو گویا در هفته پیشرو جلسه مهمی برگزار خواهدشد که کمک شایانی به شرکت ها برای انجام این کار خواهد شد
به زودی لیست شرکت های فراخوانده شده اعلام می‌شود.
POSITIVE WAVE
بابک افقهی مدیر عامل تاپیکو در خصوص برنامه تجدید ارزیابی دارایی های تاپیکو به خبرنگار بورس۲۴ گفت: #به_طور_قطع برنامه تجدید ارزیابی برای تاپیکو و زیر مجموعه ها در دستور کار است هلدینگ #وپترو زیرمجموعه تاپیکوست👌
14020922142655i0.pdf
1.1 MB
مهم و فوری برای بازار سرمایه

وزیر اقتصاد شخصا دست به کار شد
در راستای اهمیت موضوع تجدید ارزیابی دارایی ها برای بازار سرمایه وتاکید بر مزایا و ظرفیت قانونی استفاده از پتانسیل تجدید و فراهم شدن گام های عملیاتی و رفع موانع احتمالی...
وزیراقتصاد شرکتها،هلدینگ ها و بازیگران اصلی بازار را فراخواند...
#فارس #فولاد #فملی #شستا #تاپیکو  #پارسان  #غدیر  #ومعادن #وامید #رمپنا  #وصندوق #حکشتی #اخابر #تاصیکو #همراه #تیپیکو #وبانک #ونیکی  #سیتا  #برکت #وبشهر #دالبر #شفا دارو  #ثمسکن و ...
Forwarded from POSITIVE WAVE
گزارش تفسیری ۳ ماهه #وپترو (زمان انتشار ۱۸ شهریور)

از اهداف کوتاه مدت #وپترو افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها و... است

بخاطر دارایی زیادی که #وپترو دارد و با توجه به سرمایه ثبتی کم، میتواند افزایش سرمایه سنگینی راهی کدال کند👌

@waveplus
Forwarded from POSITIVE WAVE
#وپترو و #شکربن جز سهم های هستن که آهسته و پیوسته رشد خوبی در انتظارشون می باشد و بدون استرس و هیجان رشد پایداری در انتظارشون می باشد.

#شکربن در حال حاضر p/e forward زیر ۴ هست که برای این سهم بی سابقه بوده، و براحتی میاد بالای ۱۰۰۰ تومان

#وپترو منتظر گزارش تلفیق این سهم هستیم البته فکر کنم برج ۱۰-۱۱ گزارش تلفیق ۶ ماه میاد، این سهم با کلی خبر که داخلش هست هدف ۱۰,۰۰۰-۱۲,۰۰۰ تومان رو در سر دارد.

1402/9/20
@waveplus
1
از گروه سیمانی #سشرق رو هم یک بررسی کنید، p/e forward زیر ۴ دارد، عرضه اولیه سیمان سفید زیرمجموعه #سشرق مراحل ارزشگذاریش درحال انجامه(اخبار مجمع) و تا آخر سال عرضه اولیه خواهد شد.

معادن و زیرمجموعه های دیگه هم دارد.

قیمت سهم ۱۴۴۰
1402/9/25
@waveplus
برآورد درصد تجدید ارزیابی

برای سبد بورسی (قیمت تابلو) و برای سبد غیر بورسی از روش های nav  و سودآوری استفاده شده است

این دسته از هلدینگ ها بجز ونیرو هنوز برنامه ای برای تجدید اعلام نکرده اند.

#وپترو  4801 درصد👌

حسن کاظم زاده

@waveplus
👍1
مهم برای بازار و هلدینگ ها و شرکت های سرمایه گذاری
گام های عملیاتی تجدید ؟!
ابهام مالیاتی برطرف شد...
این بخشنامه عملا ابهامات مالیاتی استاندارد ۱۵ را مرتفع نمود.این بخشنامه صراحتا افزایش ارزش را از شمول مالیات خارج نموده است
Forwarded from یادداشتها (کاظم نادرعلی)
خیلی دور ، خیلی نزدیک

الانکه بحث تجدید ،شده موضوع داغ روز
بجز چند تا شرکت که از قبل برنامه تجدید ارزیابی داشتند و احتمالا اینور سال افزایش سرمایه شون به سرانجام می رسه
مابقی اکثرا میافتند سال بعد

تا هیات مدیره شرکتها تصمیم بگیره و کار ارزشگذاری صورت بگیره و برنامه اش چیده بشه و حسابرس نظرش بگه و مجوزهاش صادر بشه
یه پروسه چندین ماهه زمان خواهد برد.
در این بین کلی تایید و تکذیب و شایعه راجع درصد و ارزش داراییها و...شکل می گیره
تو بازار ما هم بسته به اینکه سهمو داری یا نداری ، تحلیلها 180 درجه عوض میشه


حالا هستند شرکتهایی که هنوز برنامه ای برای تجدید ارزیابی ندارند ،چه رسد به اینکه ارزشگذاری شده باشن و درصد تجدید مشخص شده باشه
ولی در بازار یجوری بریدن و دوختن، انگار همه کارهاشو کرده و امروز و فرداست که ببنده افسر
به قول ترکها
قیز اوینده تویدو ،اوغلان اوی نین خبری یوخدو ( تو خونه دختره جشن عروسی گرفتن، ولی تو خونه پسره خبری نیست)


حالا انتخاب سهم معیارهایی داره، بعضیا صرفا برای درصد تجدید و اینکه قیمت تئوریک سهم در صورت افزایش سرمایه زیر ارزش اسمی میشه ، براشون ملاک
ولی شخصا به فاکتورهای سودآوری و پتانسیل های شرکت نگاه می کنم ، حالا این وسط اگر افزایش سرمایه و تجدید هم داد که چه بهتر