میزان گرام چیز خاصی نداره سورسش که سورس های بیس تلگرافه پراکسی هم از یه api میگیره
اینم پراکسیش
https://t.me/proxy?server=212.33.205.61&port=433&secret=ddf4359a9b325ff1d1e5084df0e0f7537b
امنیتشو نه تایید میکنن نه رد صرفا چون وایرال شده بود توضیح دادم درباره پراکسیش
اینم پراکسیش
https://t.me/proxy?server=212.33.205.61&port=433&secret=ddf4359a9b325ff1d1e5084df0e0f7537b
امنیتشو نه تایید میکنن نه رد صرفا چون وایرال شده بود توضیح دادم درباره پراکسیش
𝗩𝗣𝗡𝖥𝗈𝗅𝖽𝖾𝗋
میزان گرام چیز خاصی نداره سورسش که سورس های بیس تلگرافه پراکسی هم از یه api میگیره اینم پراکسیش https://t.me/proxy?server=212.33.205.61&port=433&secret=ddf4359a9b325ff1d1e5084df0e0f7537b امنیتشو نه تایید میکنن نه رد صرفا چون وایرال شده بود توضیح دادم…
جالب اینجاست همون پراکسیو با یه پورت دیگه یا همون پراکسیو توی چنل میزاره
به خاطر یه چصه ترافیک نیم بها همه چیو نصب نکنید
به خاطر یه چصه ترافیک نیم بها همه چیو نصب نکنید
ExpressVPN
———L2TP/IPsec———
username :
username :
———L2TP/IPsec———
username :
zlq1cy
password : q1eavzot
pre-shared key : 12345678
———OpenVPN———username :
w6lv1ibfatnilo3p1mbnxgo7
password : einxu7a5japk8kpoh4smle8j
با روش ۳۰ روزه اکثرا گرفتن این برای دوستایی که نتونستن بگیرنNordVPN OpenVPN
فرق این کانفیگ ها با کانفیگ های توی سایت اینه لیمیت سرعت ندارن و فقط توی اپ نورد هستن
فرق این کانفیگ ها با کانفیگ های توی سایت اینه لیمیت سرعت ندارن و فقط توی اپ نورد هستن