وقتی میبینم جامو کیا پر کردن دلم میخاد.
برگردم برینم تو جام😶
برگردم برینم تو جام
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
🤣38👍8🤝2💯1💔1🗿1
شاید شرفتونو قورت دادین؛که سیرین!
وگرنه مگه میشه این همه چیزودیدو ساکت موند...
وگرنه مگه میشه این همه چیزودیدو ساکت موند...
👍35💔6💯3🕊1
روزی در تاریخ مینویسند:
درد آنقدر گسترده بود ،که اشک ها نمیدانستند.بر کدام نام ،کدام شهر، کدام زخم ایران فرو بریزند
🇮🇷 ❤️🩹
درد آنقدر گسترده بود ،که اشک ها نمیدانستند.بر کدام نام ،کدام شهر، کدام زخم ایران فرو بریزند
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
1💔42🕊5
بنویسید آنان که زنده ماندند هم مرده بودند.
ما نگاه کردیم وذره ذره تمام شدیم.
ما نگاه کردیم وذره ذره تمام شدیم.
💔46🕊7❤2🔥1
من در فاجعه ای زنده ماندم که گلوله ای به تنم نخورده
اما زخم تماشای این ویرانی حیاتم را روزی صد بار مصادره می کند
اما زخم تماشای این ویرانی حیاتم را روزی صد بار مصادره می کند
💔43🕊6❤4💘2