توییتر دانشگاه تهرانی ها
141K subscribers
51.2K photos
16K videos
67 files
16.4K links
⭐️ به یوتی توییت خوش آمدید
.
📌سفارش تبلیغات: @utadd
.
کانال بله: ble.ir/join/5vv8Xtky
..

.
.
فروشگاه :

@UT_shop
@UT_accessory
بازار دانشگاه تهرانی ها محل تبادل کتاب و کالا:

@utbazar


@uttww ارسال توییت

⭐️بزرگترین کانال توییتر دانشجویی تلگرام
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏این صحنه رو یادتونه؟ وایستاده بود کنار زمین وسط گزارش ملت رو خفت می‌کرد :))


‏سطح شر گفتن استاد دست‌نیافتنیه واقعا
- حامد می‌خوای بری کجا؟ چی کار می‌خوای بکنی؟ تو هم یه ایرونی مثل بقیه :))))
- علی چه خبر؟ تو زمین چه خبر؟ ما که دیدیم چه خبر بود. حالا بگو خسته نباشی اول :))))))



@uttweet
👍2
‏عنکبوت هستم نمونه تارم.



-نفتالین-

@uttweet
احتمالا پروپوزالشونه، میخوان واسه پایان نامه‌اشون که بالا رفتن از دیوار سفارته قوی ظاهر بشن



-ouriap-

@uttweet
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏گوزن مست؛ ارتفاعات مازندران.

دوربین رحمان اسحاقی


@uttweet
اینا دیگه چه بخت برگشته هایین. اینجا خود ما داریم منقرض میشیم چه برسه به سایر گونه ها



@uttweet
کامنت برتر هفته



@uttweet
ینی چی آخه :))))))))))))))
در جوابش باید میگفت حالا دیگه قربونم بری آقای وزیری و ادامه...



@uttweet
‏ببر بنگال در حال بدنسازی...



-Half Moon-

@uttweet
ممنون که سند سانتافه را به نامم زدی😂
🔺پست جدید اینستا



@uttweet
توییتر دانشگاه تهرانی ها
احتمالا پروپوزالشونه، میخوان واسه پایان نامه‌اشون که بالا رفتن از دیوار سفارته قوی ظاهر بشن -ouriap- @uttweet
‏بچه 10 ساله هم می داند بنزین رنگی است، توی دبه هم که بریزید رنگ آن معلوم می شود. دانشجویان عزیز دانشگاه امام صادق یا به عبارتی همان مدیران آینده کشور چرا دبه خالی بردند سفارت انگلیس؟ خب با دبه خالی از نظر نمادین اینطوریه که شما رفتی یه چهار لیتر بنزین ازشون بگیری نه بدی بهشون.


_احسان بداغی_


@uttweet
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏افزایش ۳۰۰ درصدی ‎اختلاس و ۳۵۷ درصدی ‎رشوه نسبت به سال گذشته در ایران/
سردار مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا



@uttweet
من: دیگه از این به بعد فقططط خرجای ضروری

مجددا من:



-جلاتوئیان-

@uttweet
می‌گن سی و چند ساله جنگ تموم شده…
می‌گن!

* عکس امروز صبح، توی یکی از بهترین مناطق شهر آبادان



-gisborydeh-

@uttweet
😢1
‏همه رو میبخشم بجز اونیکه تو بچگیام
وقتی قهر میکردم شام نمیخوردم میگفت
ولش کنین حتما گشنش نیست


_دختر ادیسون_


@uttweet
‏در ۱۲ ماه گذشته ایرانیان دومین خریدار ‎خانه در ترکیه‌اند و حتی چهار برابر آلمانی‌ها در بازار ‎ملک ترکیه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

تلاش برای ‎مهاجرت به ترکیه یکی از علل اصلی افزایش تقاضا برای خرید خانه در ترکیه است.| تجارت‌نیوز



@uttweet