توییتر دانشگاه تهرانی ها
141K subscribers
51.2K photos
16K videos
67 files
16.4K links
⭐️ به یوتی توییت خوش آمدید
.
📌سفارش تبلیغات: @utadd
.
کانال بله: ble.ir/join/5vv8Xtky
..

.
.
فروشگاه :

@UT_shop
@UT_accessory
بازار دانشگاه تهرانی ها محل تبادل کتاب و کالا:

@utbazar


@uttww ارسال توییت

⭐️بزرگترین کانال توییتر دانشجویی تلگرام
Download Telegram
‏استاندار کرمان:

🔺شب گذشته تنها پرواز عراق - کرمان بازگشت و نتیجه تست کرونای زائران اربعین نگران کننده بود چون تعداد قابل توجهی از مسافران با تست مثبت بازگشتند. تعطیلی های اخیر و بازگشت زائران اربعین زنگ خطری برای افزایش شیوع ‎#کرونا است.


تقبل الله



منبع:
https://www.irna.ir/news/84490950/


@uttweet
فصل خرمالو هم رسید اما هنوز مقاله فاز حیوانی واکسن برکت چاپ نشده.
چه برسه به فاز اول و دوم تست انسانیش



-virauniversity-

@uttweet
‏من انقد فامیلیم سخت بود که هر موقع میخواستن حضور غیاب کنن طرف یهو ساکت میشد خودم دستمو میبردم بالا😂



-ترنج-

@uttweet
اصطلاح حقوقیمونو نگاه کن تو رو خدا :)))



@uttweet
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏این صحنه رو یادتونه؟ وایستاده بود کنار زمین وسط گزارش ملت رو خفت می‌کرد :))


‏سطح شر گفتن استاد دست‌نیافتنیه واقعا
- حامد می‌خوای بری کجا؟ چی کار می‌خوای بکنی؟ تو هم یه ایرونی مثل بقیه :))))
- علی چه خبر؟ تو زمین چه خبر؟ ما که دیدیم چه خبر بود. حالا بگو خسته نباشی اول :))))))



@uttweet
👍2
‏عنکبوت هستم نمونه تارم.



-نفتالین-

@uttweet
احتمالا پروپوزالشونه، میخوان واسه پایان نامه‌اشون که بالا رفتن از دیوار سفارته قوی ظاهر بشن



-ouriap-

@uttweet
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏گوزن مست؛ ارتفاعات مازندران.

دوربین رحمان اسحاقی


@uttweet
اینا دیگه چه بخت برگشته هایین. اینجا خود ما داریم منقرض میشیم چه برسه به سایر گونه ها



@uttweet
کامنت برتر هفته



@uttweet
ینی چی آخه :))))))))))))))
در جوابش باید میگفت حالا دیگه قربونم بری آقای وزیری و ادامه...



@uttweet
‏ببر بنگال در حال بدنسازی...



-Half Moon-

@uttweet
ممنون که سند سانتافه را به نامم زدی😂
🔺پست جدید اینستا



@uttweet
توییتر دانشگاه تهرانی ها
احتمالا پروپوزالشونه، میخوان واسه پایان نامه‌اشون که بالا رفتن از دیوار سفارته قوی ظاهر بشن -ouriap- @uttweet
‏بچه 10 ساله هم می داند بنزین رنگی است، توی دبه هم که بریزید رنگ آن معلوم می شود. دانشجویان عزیز دانشگاه امام صادق یا به عبارتی همان مدیران آینده کشور چرا دبه خالی بردند سفارت انگلیس؟ خب با دبه خالی از نظر نمادین اینطوریه که شما رفتی یه چهار لیتر بنزین ازشون بگیری نه بدی بهشون.


_احسان بداغی_


@uttweet
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏افزایش ۳۰۰ درصدی ‎اختلاس و ۳۵۷ درصدی ‎رشوه نسبت به سال گذشته در ایران/
سردار مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا



@uttweet