میل به مهاجرت در دوره کرونا زیاد شده. برخی برای مهاجرت، لوازم خانه را هم حراج میکنند. تنها در «دیوار»در یک سال گذشته بیش از ۳هزار آگهی با عنوان فروش به علت #مهاجرت ثبت شده.(منهای آگهیهایی که در توضیحات نوشتهاند)
ایران رتبه ۱۴ پناهجوفرستی بین ۱۹۵ کشور را دارد/گزارشم در تجارتنیوز
-atefeh mahmoodi-
@uttweet
ایران رتبه ۱۴ پناهجوفرستی بین ۱۹۵ کشور را دارد/گزارشم در تجارتنیوز
-atefeh mahmoodi-
@uttweet
هروقت انحصار، ایرانخوردو را مثل هیوندا کرد
آن زمان انحصار باعث خواهد شد اسنوا مثل سامسونگ بشود
-Parviz Partokiya-
@uttweet
آن زمان انحصار باعث خواهد شد اسنوا مثل سامسونگ بشود
-Parviz Partokiya-
@uttweet
خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم:
دانشگاهها احتمالا اواسط یا اواخر ترم جاری بازگشایی میشوند.
🔺بازگشایی دانشگاهها در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تابع سیاست کلی ستاد ملی مبارزه با کروناست و برای عملیاتی شدن آمورش حضوری، تابع این است که واکسیناسیون دو دوز دانشجویان، هیئت علمی و کارکنان به صورت کامل انجام شود.
@uttweet
دانشگاهها احتمالا اواسط یا اواخر ترم جاری بازگشایی میشوند.
🔺بازگشایی دانشگاهها در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تابع سیاست کلی ستاد ملی مبارزه با کروناست و برای عملیاتی شدن آمورش حضوری، تابع این است که واکسیناسیون دو دوز دانشجویان، هیئت علمی و کارکنان به صورت کامل انجام شود.
@uttweet
استاندار کرمان:
🔺شب گذشته تنها پرواز عراق - کرمان بازگشت و نتیجه تست کرونای زائران اربعین نگران کننده بود چون تعداد قابل توجهی از مسافران با تست مثبت بازگشتند. تعطیلی های اخیر و بازگشت زائران اربعین زنگ خطری برای افزایش شیوع #کرونا است.
تقبل الله
منبع:
https://www.irna.ir/news/84490950/
@uttweet
🔺شب گذشته تنها پرواز عراق - کرمان بازگشت و نتیجه تست کرونای زائران اربعین نگران کننده بود چون تعداد قابل توجهی از مسافران با تست مثبت بازگشتند. تعطیلی های اخیر و بازگشت زائران اربعین زنگ خطری برای افزایش شیوع #کرونا است.
تقبل الله
منبع:
https://www.irna.ir/news/84490950/
@uttweet
فصل خرمالو هم رسید اما هنوز مقاله فاز حیوانی واکسن برکت چاپ نشده.
چه برسه به فاز اول و دوم تست انسانیش
-virauniversity-
@uttweet
چه برسه به فاز اول و دوم تست انسانیش
-virauniversity-
@uttweet
من انقد فامیلیم سخت بود که هر موقع میخواستن حضور غیاب کنن طرف یهو ساکت میشد خودم دستمو میبردم بالا😂
-ترنج-
@uttweet
-ترنج-
@uttweet
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این صحنه رو یادتونه؟ وایستاده بود کنار زمین وسط گزارش ملت رو خفت میکرد :))
سطح شر گفتن استاد دستنیافتنیه واقعا
- حامد میخوای بری کجا؟ چی کار میخوای بکنی؟ تو هم یه ایرونی مثل بقیه :))))
- علی چه خبر؟ تو زمین چه خبر؟ ما که دیدیم چه خبر بود. حالا بگو خسته نباشی اول :))))))
@uttweet
سطح شر گفتن استاد دستنیافتنیه واقعا
- حامد میخوای بری کجا؟ چی کار میخوای بکنی؟ تو هم یه ایرونی مثل بقیه :))))
- علی چه خبر؟ تو زمین چه خبر؟ ما که دیدیم چه خبر بود. حالا بگو خسته نباشی اول :))))))
@uttweet
👍2
احتمالا پروپوزالشونه، میخوان واسه پایان نامهاشون که بالا رفتن از دیوار سفارته قوی ظاهر بشن
-ouriap-
@uttweet
-ouriap-
@uttweet