توییتر دانشگاه تهرانی ها
141K subscribers
51.2K photos
16K videos
67 files
16.4K links
⭐️ به یوتی توییت خوش آمدید
.
📌سفارش تبلیغات: @utadd
.
کانال بله: ble.ir/join/5vv8Xtky
..

.
.
فروشگاه :

@UT_shop
@UT_accessory
بازار دانشگاه تهرانی ها محل تبادل کتاب و کالا:

@utbazar


@uttww ارسال توییت

⭐️بزرگترین کانال توییتر دانشجویی تلگرام
Download Telegram
الان واسه استادای کانادا ایمیل بزنی این جوابو میگیری:
SHOMA IRANIA SAEIDIN MARO



-آمنواسید-

@uttweet
میل به مهاجرت در دوره کرونا زیاد شده. برخی برای مهاجرت، لوازم خانه را هم حراج می‌کنند. تنها در «دیوار»در یک سال گذشته بیش از ۳هزار آگهی با عنوان فروش به علت #مهاجرت ثبت شده.(منهای آگهی‌هایی که در توضیحات نوشته‌اند)

ایران رتبه ۱۴ پناهجوفرستی بین ۱۹۵ کشور را دارد/گزارشم در تجارت‌نیوز



-atefeh mahmoodi-

@uttweet
هروقت انحصار، ایران‌خوردو را مثل هیوندا کرد
آن زمان انحصار باعث خواهد شد اسنوا مثل سامسونگ بشود



-Parviz Partokiya-

@uttweet
خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم:

دانشگاه‌ها احتمالا اواسط یا اواخر ترم جاری بازگشایی می‌شوند.

🔺بازگشایی دانشگاه‌ها در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تابع سیاست کلی ستاد ملی مبارزه با کروناست و برای عملیاتی شدن آمورش حضوری، تابع این است که واکسیناسیون دو دوز دانشجویان، هیئت علمی و کارکنان به صورت کامل انجام شود.



@uttweet
در هر گروه سنی چند درصد از جمعیت هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند؟ / همشهری


@uttweet
Legends❤️

تیمِ "بچه بیا پایین سرمون درد گرفت"



@uttweet
‏استاندار کرمان:

🔺شب گذشته تنها پرواز عراق - کرمان بازگشت و نتیجه تست کرونای زائران اربعین نگران کننده بود چون تعداد قابل توجهی از مسافران با تست مثبت بازگشتند. تعطیلی های اخیر و بازگشت زائران اربعین زنگ خطری برای افزایش شیوع ‎#کرونا است.


تقبل الله



منبع:
https://www.irna.ir/news/84490950/


@uttweet
فصل خرمالو هم رسید اما هنوز مقاله فاز حیوانی واکسن برکت چاپ نشده.
چه برسه به فاز اول و دوم تست انسانیش



-virauniversity-

@uttweet
‏من انقد فامیلیم سخت بود که هر موقع میخواستن حضور غیاب کنن طرف یهو ساکت میشد خودم دستمو میبردم بالا😂



-ترنج-

@uttweet
اصطلاح حقوقیمونو نگاه کن تو رو خدا :)))



@uttweet
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏این صحنه رو یادتونه؟ وایستاده بود کنار زمین وسط گزارش ملت رو خفت می‌کرد :))


‏سطح شر گفتن استاد دست‌نیافتنیه واقعا
- حامد می‌خوای بری کجا؟ چی کار می‌خوای بکنی؟ تو هم یه ایرونی مثل بقیه :))))
- علی چه خبر؟ تو زمین چه خبر؟ ما که دیدیم چه خبر بود. حالا بگو خسته نباشی اول :))))))



@uttweet
👍2
‏عنکبوت هستم نمونه تارم.



-نفتالین-

@uttweet
احتمالا پروپوزالشونه، میخوان واسه پایان نامه‌اشون که بالا رفتن از دیوار سفارته قوی ظاهر بشن



-ouriap-

@uttweet
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏گوزن مست؛ ارتفاعات مازندران.

دوربین رحمان اسحاقی


@uttweet
اینا دیگه چه بخت برگشته هایین. اینجا خود ما داریم منقرض میشیم چه برسه به سایر گونه ها



@uttweet
کامنت برتر هفته



@uttweet