من نمیدونم چرا بچه بودیم هر مدرسه ی راهنمایی که میخواستن بگن خیییلی اوضاع مدرسه خرابه میگفتن تو دستشوییش جنین پیدا شده=)))))
آخه کی میره تو توالت مدرسه دست تنها بزاد بعد بدون درد و خونریزی بیاد بره بشینه سر کلاس هدیه های آسمان؟
_پر_
@uttweet
آخه کی میره تو توالت مدرسه دست تنها بزاد بعد بدون درد و خونریزی بیاد بره بشینه سر کلاس هدیه های آسمان؟
_پر_
@uttweet
👍2🤣2
Forwarded from Fanoos | فانوس
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🎞 🎦 #تیزر مدرسه بین المللی خداباوری شریف: شرق و غرب (1402_1400)
1_11 شهریور 1400
#دانشگاه_صنعتی_شریف
📌 کانال آپارات رویداد
📎 https://www.aparat.com/v/PHfwc
📌 کانال یوتیوب رویداد
📎 https://youtu.be/BC01svuwm_o
🟢 40 ساعت سخنرانی و درسگفتار در دو هفته
🟢 با حضور 14 استاد برجسته بین المللی و ایرانی
🔴⏳ آخرین #مهلت #ثبت نام 25 مرداد 1400
🔖 برای #ثبت_نام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:
🌐 http://theismschool.philsci.sharif.ir/fa/خانه/
----------------------------------------
🆔 @theismschool
1_11 شهریور 1400
#دانشگاه_صنعتی_شریف
📌 کانال آپارات رویداد
📎 https://www.aparat.com/v/PHfwc
📌 کانال یوتیوب رویداد
📎 https://youtu.be/BC01svuwm_o
🟢 40 ساعت سخنرانی و درسگفتار در دو هفته
🟢 با حضور 14 استاد برجسته بین المللی و ایرانی
🔴⏳ آخرین #مهلت #ثبت نام 25 مرداد 1400
🔖 برای #ثبت_نام و کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:
🌐 http://theismschool.philsci.sharif.ir/fa/خانه/
----------------------------------------
🆔 @theismschool
ولی جدی من هنوزم نفهمیدم میرید شمال چیکار
یعنی متوجهم حال میده یکی ۲بار بری جنگل و دریا و اینا ببینی و غذاها رو امتحان کنی و فلان
ولی این زارت و زورت شمال رفتن رو نمیفهمم، دنبال چیاید جدی؟
-Thegoraz-
@uttweet
یعنی متوجهم حال میده یکی ۲بار بری جنگل و دریا و اینا ببینی و غذاها رو امتحان کنی و فلان
ولی این زارت و زورت شمال رفتن رو نمیفهمم، دنبال چیاید جدی؟
-Thegoraz-
@uttweet
👍1
هم مُردن تویی که رفتی مسافرت و شمال به یه ور ماست، هم تویی که رفتی هیئت.
فقط بیچاره اون بدبختی که بخاطر لج بازیای شما اسیر کرونا میشه...
-imaniik-
@uttweet
فقط بیچاره اون بدبختی که بخاطر لج بازیای شما اسیر کرونا میشه...
-imaniik-
@uttweet
اعلام نتیجه نهایی آزمون سراسری هفته پایانی شهریور/نتایج اولیه کنکور ارشد نیمه اول شهریور اعلام میشود
🔴 زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش کشور گفت:
🔺در کنکور سراسری ۱۴۰۰ از میان یک میلیون و ۸۲ هزار و ۹۰۰ داوطلب مجاز به انتخاب رشته تنها ۵۲۳ هزار و ۶۷۱ نفر انتخاب رشته کردند و نتیجه نهایی آزمون سراسری هفته پایانی شهریور ماه اعلام میشود.
🔺نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰ نیمه اول شهریور اعلام خواهد شد و نتایج نهایی آن تا اواخر مهر، نهایت اوایل آبان اعلام میشود.
@uttweet
🔴 زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش کشور گفت:
🔺در کنکور سراسری ۱۴۰۰ از میان یک میلیون و ۸۲ هزار و ۹۰۰ داوطلب مجاز به انتخاب رشته تنها ۵۲۳ هزار و ۶۷۱ نفر انتخاب رشته کردند و نتیجه نهایی آزمون سراسری هفته پایانی شهریور ماه اعلام میشود.
🔺نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰ نیمه اول شهریور اعلام خواهد شد و نتایج نهایی آن تا اواخر مهر، نهایت اوایل آبان اعلام میشود.
@uttweet
🔴 نتایج نهایی دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد
🔹نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۰ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
@uttweet
🔹نتایج نهایی آزمون دکتری ۱۴۰۰ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
@uttweet
❤1🔥1👏1
Forwarded from UTEX | اقتصاد و بورس با دانشگاه تهران
توی یه کانال نوشته بود:
پکیج جامع آموزش شناسایی کلاهبرداران بازار بورس 300 هزار تومان👍
پکیج رو خریدم الان یکساله هنوز دستم نرسیده😂
خداییش آموزشش مفید و عملی بود
_توییتر بورس_
@UtExchange
پکیج جامع آموزش شناسایی کلاهبرداران بازار بورس 300 هزار تومان👍
پکیج رو خریدم الان یکساله هنوز دستم نرسیده😂
خداییش آموزشش مفید و عملی بود
_توییتر بورس_
@UtExchange
از تردد خودرو های شخصی جلو گیری میکنن
ولی قطار ها و اتوبوس ها و ... مجازن
اینا خودشونو با ما مسخره کردن
تو خودرو شخصی کرونا منتقل میشه
ولی توی اتوبوس و قطار منتقل نمیشه
_آنگوزمان_
@uttweet
ولی قطار ها و اتوبوس ها و ... مجازن
اینا خودشونو با ما مسخره کردن
تو خودرو شخصی کرونا منتقل میشه
ولی توی اتوبوس و قطار منتقل نمیشه
_آنگوزمان_
@uttweet
لعنتیا خودشون گفتن واکسن از مرگ و میر جلوگیری میکنه نه اینکه عایق بکنه از کرونا گرفتن که
تو اخبار اومده میگه تو انگلیس واکسن کارساز نبوده و آمار مبتلایان افزایش داشته
چه خاکی بریزیم سرمون
چقدر من بیکار و بدبختم میشینم نگاه میکنم این کوفتی رو اه
_کارآفرین بیکار_
@uttweet
تو اخبار اومده میگه تو انگلیس واکسن کارساز نبوده و آمار مبتلایان افزایش داشته
چه خاکی بریزیم سرمون
چقدر من بیکار و بدبختم میشینم نگاه میکنم این کوفتی رو اه
_کارآفرین بیکار_
@uttweet
روبیکا برای بیشتر صفحههای پر مخاطب اینستاگرام، بدون اطلاع و بدون اجازه، در سرویس خودش پروفایل ساخته و محتواشون رو هم کپی کرده.
از فوتبالیست و عکاس گرفته تا بلاگرهای حوزه تکنولوژی و...
به بعضی صفحهها تیک آبی هم داده.
برای اینکه ببینید به نام شما هم اکانت ساخته شده یا نه میتونید از طریق لینک زیر سرچکنید.
فقط کافیه جای yourusername آدی دی اکانت خودتون رو وارد کنید
rubika .ir/ YourUsername
_Milad Nouri_
@uttweet
از فوتبالیست و عکاس گرفته تا بلاگرهای حوزه تکنولوژی و...
به بعضی صفحهها تیک آبی هم داده.
برای اینکه ببینید به نام شما هم اکانت ساخته شده یا نه میتونید از طریق لینک زیر سرچکنید.
فقط کافیه جای yourusername آدی دی اکانت خودتون رو وارد کنید
rubika .ir/ YourUsername
_Milad Nouri_
@uttweet