⛴دفتر کنترل داراییهای خارجی وزارت خزانهداری ایالات متحده، ۹ نفتکش مرتبط با ایران را تحریم کرده است که این امر عملیات جهانی آنها را محدود کرده و ریسک اجرای قانون را برای نهادهای مرتبط افزایش میدهد.
💢کشتیهای تحریمشده - سزاریا (IMO 9251602)، لانگویتی ۷ (IMO 9240885)، سی برد (IMO 9088536)، آون (IMO 9034705)، ال دیاب ۲ (IMO 9053816)، آکوا اسپیریت (IMO 9197727)، ایسترن هیرو (IMO 9353905)، چیرون ۵ (IMO 9306665) و کیل (IMO 9176929) - نفت خام، گاز مایع (LPG)، میعانات گازی، گاز سولفور بالا (HSFO) و نفتا را در شرق و جنوب آسیا حمل کردهاند.
🔸فعالیت آنها شامل تحویل به پاکستان، شرق آسیا، امارات متحده عربی و سومالی بود که اغلب از روشهای انتقال کشتی به کشتی استفاده میکردند. این اقدام تلاشهای واشنگتن را برای مختل کردن ناوگان سایه ایران و محدود کردن دسترسی آن به درآمد تشدید میکند.
📻#NEWS
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
💢کشتیهای تحریمشده - سزاریا (IMO 9251602)، لانگویتی ۷ (IMO 9240885)، سی برد (IMO 9088536)، آون (IMO 9034705)، ال دیاب ۲ (IMO 9053816)، آکوا اسپیریت (IMO 9197727)، ایسترن هیرو (IMO 9353905)، چیرون ۵ (IMO 9306665) و کیل (IMO 9176929) - نفت خام، گاز مایع (LPG)، میعانات گازی، گاز سولفور بالا (HSFO) و نفتا را در شرق و جنوب آسیا حمل کردهاند.
🔸فعالیت آنها شامل تحویل به پاکستان، شرق آسیا، امارات متحده عربی و سومالی بود که اغلب از روشهای انتقال کشتی به کشتی استفاده میکردند. این اقدام تلاشهای واشنگتن را برای مختل کردن ناوگان سایه ایران و محدود کردن دسترسی آن به درآمد تشدید میکند.
📻#NEWS
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
❤7👍3🥰1👌1🫡1
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
با خیال راحت بخوابین، پدافندا 🇮🇷 فعالن #FUN ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
اینا که اصلا خطا نداشتن
با رعد و برق سرکوب پدافندشون نمیکردی تا اخرین دراگ رو میکشتن
مقایسه اینا با پدافند ایران توهین به ایناس
با رعد و برق سرکوب پدافندشون نمیکردی تا اخرین دراگ رو میکشتن
مقایسه اینا با پدافند ایران توهین به ایناس
😁32🤣11❤🔥1❤1💯1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔖امشب ترامپ جلوی همه رید به خبرنگار CNN و بهش گفت؛
#FUN
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
تو خبرنگار فیک نیوزی من جوابتو نمیدم.
#FUN
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
🤣33😁5👌3👏2❤1😎1
Forwarded from 🗽🅓🅔🅩🅗.🅜🅔🅜🅔|دژ میم
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁28🤣9❤4❤🔥2😍1😎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مطمئنم حتی بیانیهای که بعد از ترکوندن خامنهای قراره بخونه رو از الان آماده کرده و تو جیبشه،
بخشی از بیانیهش:
#FUN
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
بخشی از بیانیهش:
اون مادرفاکر رو کشتیم، مثل یک سگ،
با یک موشک زیبا اون رو منفجر کردیم......
#FUN
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
😁40🎉3🤣3❤1🥰1😍1😎1
«علی لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با مقامات کشورهای منطقه از جمله عربستان سعودی ، قطر و امارات متحده عربی تهدید کرد در صورت حمله آمریکا ، تهران سفارتخانه های امریکا را در این کشورها هدف قرار میدهد.»
بر اساس یک گزارش محرمانه به دولت پزشکیان، در سرکوب ۱۸ و ۱۹ دی از شلیک بدون محدودیت، قطع اینترنت و مدیریت روایت با هدف ایجاد حداکثر وحشت برای جلوگیری از تکرار اعتراضات استفاده شده است.
🖊اگر درست باشه آغاز پایانشون خواهد بود و تمام اعراب و ناتو به آخوندا حمله میکنند ؛ البته چنین حماقتی بعیده ازشون
📻#NEWS
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
بر اساس یک گزارش محرمانه به دولت پزشکیان، در سرکوب ۱۸ و ۱۹ دی از شلیک بدون محدودیت، قطع اینترنت و مدیریت روایت با هدف ایجاد حداکثر وحشت برای جلوگیری از تکرار اعتراضات استفاده شده است.
🖊اگر درست باشه آغاز پایانشون خواهد بود و تمام اعراب و ناتو به آخوندا حمله میکنند ؛ البته چنین حماقتی بعیده ازشون
📻#NEWS
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
🤣30👏5🔥3👍1😁1😎1
🔖 یادداشت قابل تامل مجید بهستانی عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین با عنوان «و بالاخره جنگ»
✍️ این عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی پیرامون احتمالات پیش روی جنگ و پیشنهاداتش مینویسد:
🎓#FACT
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
✍️ این عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی پیرامون احتمالات پیش روی جنگ و پیشنهاداتش مینویسد:
🎓#FACT
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
😁10🤣5❤1🔥1🥰1🏆1😎1
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
🔖 یادداشت قابل تامل مجید بهستانی عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین با عنوان «و بالاخره جنگ» ✍️ این عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی پیرامون احتمالات پیش روی جنگ و پیشنهاداتش مینویسد: 🎓#FACT ➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
🔖یادداشت قابل تامل مجید بهستانی عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین با عنوان «و بالاخره جنگ»
✍️ این عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی پیرامون احتمالات پیش روی جنگ و پیشنهاداتش مینویسد:
🎓#FACT
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
✍️ این عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی پیرامون احتمالات پیش روی جنگ و پیشنهاداتش مینویسد:
🔖از ابتدای تأسیس جمهوری اسلامی، ساختار تنش با آمریکا ایجاد شد. آمریکا برای بازگرداندن ایران به وضعیت دوران پهلوی، تلاشهای فراوانی برای تضعیف قدرت مرکزی، جدایی بخشهایی از کشور، و در صورت لزوم کودتا و جنگ مستقیم را در دستورکار قرار داد. بارها حسن نیت مقامات خوشخیال ج.ا با بی اعتنایی آنها روبرو شد (بخوانید کتاب: روانشناسی رابطه ایران و آمریکا، نوشته: واکر و مالیچی، ترجمه بهستانی و شمسالدین نژاد). با زوجیت نتانیاهو- ترامپ، احتمال اوجگیری تنش و خطر جنگ بالا رفته است. گمان نمیبرم که اعزام دو ناوگروه تهاجمی جدید به منطقه (اقیانوس هند و دریای سرخ) صرفا برای ایجاد رعب و میوه چینی در مذاکرات سیاسی صورت گرفته باشد. تعدادی از کشورهای منطقه با او همراهی دارند، اگر چه در گفتار کتمان میکنند. هدف ترامپ ایراد جرح دردناک و فوری است. چیزی که مانور تبلیغاتی بزرگی بشود؛ شاید ترور مقامات ارشد، تخریب کامل زیرساخت هستهای، و نابودی بخشی از توان موشکی. اگر پاسخ ایران، نبرد را طولانیتر کند، احتمال فعال شدن اغتشاشات و گروهکهای جداییطلب میرود. میتوان تصور کرد که جریان پانترک در شمال غرب فعال شود و بعد از سرکوب انها، ارتش علیاف برای حمایت از برادران ترک وارد شود. در این صورت چه کنیم؟
۱- پیشگیری: نه با مذاکرات سیاسی؛ بلکه بحران آفرینی علیه آمریکا در نقطه دیگر، بطوریکه ضربه به ایران از اولویت و فوریت خارج شود.
۲- احتمالا در همان ساعت اول، آمریکا بخشی از توان ایران را با جنگ الکترونیکی یا مغناطیسی، یا هجوم اسکادرانی هوایی-پهپادی علیه اهداف متنوع موشکی، مختل کند. واکنش ایران باید بسیار سخت و از همان جنس باشد. بجای پایگاههای دریایی و هوایی در منطقه، خود ناوگروه دچار آسیب اساسی شود. حتی گزینه جنگ پیشدستانه میتواند روی میز باشد. انفجار بمب مغناطیسی بر فراز ناو لینکلن سرنوشت جنگ را تغییر اساسی خواهد داد.
۳- تعدادی از اغتشاشگران که در فتنه سلطنت دست به خون مردم آلوده کردند اعدام شوند.
🎓#FACT
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
Telegram
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
🔖 یادداشت قابل تامل مجید بهستانی عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین با عنوان «و بالاخره جنگ»
✍️ این عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی پیرامون احتمالات پیش روی جنگ و پیشنهاداتش مینویسد:
🎓#FACT
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
✍️ این عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادداشتی پیرامون احتمالات پیش روی جنگ و پیشنهاداتش مینویسد:
🎓#FACT
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
🤣31🤬11❤3👎2👍1🔥1🐳1💯1😎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🚒اعتراض آتشنشان ها 🧑🏻🚒 در فرانسه🇫🇷
+فقط سلاحشون برای مقابله با یگان ویژه
اینا آتیش میزنن کی باید بره خاموش کنه؟
#FUN
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
+فقط سلاحشون برای مقابله با یگان ویژه
اینا آتیش میزنن کی باید بره خاموش کنه؟
#FUN
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
🤣14❤1🔥1😁1😎1
Forwarded from 🗽🅓🅔🅩🅗.🅜🅔🅜🅔|دژ میم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اولش فکر کردم از این آیتم های طنز پیمان قاسم خانیه ولی این گفتگو واقعیه و برای همین چند روز پیش، شاهکاره😅
#FUN
➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅓🅔🅩🅗.🅜🅔🅜🅔
#FUN
➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅓🅔🅩🅗.🅜🅔🅜🅔
😁16🤯3🤣3🔥1🎉1🐳1😎1
آکسیوس: وزیر دفاع عربستان هشدار داده اگر ترامپ به ایران حمله نکند، رژیم تقویت میشود
وبسایت آکسیوس در گزارشی اختصاصی فاش کرده که خالد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان سعودی، در یک جلسه خصوصی در واشنگتن به مقامات و کارشناسان گفته اگر دونالد ترامپ تهدیدهایش علیه ایران را عملی نکند، نتیجه نهایی «قویتر شدن جمهوری اسلامی» خواهد بود.
به گفته چهار منبع حاضر در جلسه، خالد بن سلمان صراحتاً تأکید کرده که عقبنشینی آمریکا پس از هفتهها تهدید نظامی، پیام ضعف ارسال میکند و عملاً تهران را جسورتر میسازد. این موضع در تضاد آشکار با موضع رسمی و علنی عربستان در هفتههای اخیر است که بر «پرهیز از تشدید تنش» و لزوم راهحل دیپلماتیک تأکید میکرد.
اهمیت این تغییر لحن از آنجاست که تنها سه هفته پیش، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، در تماس مستقیم با ترامپ نسبت به خطر جنگ منطقهای هشدار داده و یکی از دلایل اصلی تعویق حمله آمریکا نیز همین نگرانی ریاض اعلام شده بود. حتی چند روز پیش، بن سلمان در تماس با رئیسجمهور ایران گفته بود عربستان اجازه نخواهد داد آمریکا از حریم هوایی این کشور برای حمله به ایران استفاده کند.
اما پشت درهای بسته، روایت متفاوتی در جریان است. بر اساس گزارش آکسیوس، خالد بن سلمان در دیداری یکساعته با حدود ۱۵ کارشناس اندیشکدههای آمریکایی و نمایندگان پنج سازمان یهودی گفته در شرایط فعلی، ترامپ «ناچار است» بعد از این همه تهدید، دست به اقدام نظامی بزند، هرچند باید همزمان تلاش کند خطر گسترش جنگ در منطقه را کنترل کند.
به نقل از منابع حاضر در جلسه، او گفته است:
«در این نقطه، اگر این اتفاق نیفتد، فقط باعث جسورتر شدن رژیم میشود.»
این در حالی است که خود خالد بن سلمان اذعان کرده بعد از دیدارهایش در کاخ سفید، هنوز تصویر روشنی از استراتژی واقعی دولت ترامپ درباره ایران ندارد و مشخص نیست واشنگتن دقیقاً چه میخواهد بکند.
طبق گزارش آکسیوس، خالد بن سلمان پنجشنبه دیدار مفصلی با مارکو روبیو (وزیر خارجه)، پیت هگست (وزیر دفاع)، استیو ویتکاف (نماینده ویژه ترامپ) و رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا داشته و تمرکز اصلی این جلسه «احتمال حمله آمریکا به ایران» بوده است.
در سطح منطقهای نیز به گفته یک مقام خلیج فارس، وضعیت به بنبست رسیده: از یکسو حمله آمریکا میتواند پیامدهای خطرناک و غیرقابل کنترل داشته باشد، و از سوی دیگر عدم حمله به این معناست که ایران از بحران فعلی «قویتر بیرون میآید».
آکسیوس میگوید که چرخش لحن عربستان احتمالاً ناشی از این ارزیابی است که ترامپ تصمیم خود را برای حمله گرفته و ریاض نمیخواهد در موضع مخالفت علنی با واشنگتن قرار بگیرد؛ حتی اگر در ظاهر همچنان از دیپلماسی و احترام به حاکمیت ایران سخن بگوید.
📻#NEWS
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
وبسایت آکسیوس در گزارشی اختصاصی فاش کرده که خالد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان سعودی، در یک جلسه خصوصی در واشنگتن به مقامات و کارشناسان گفته اگر دونالد ترامپ تهدیدهایش علیه ایران را عملی نکند، نتیجه نهایی «قویتر شدن جمهوری اسلامی» خواهد بود.
به گفته چهار منبع حاضر در جلسه، خالد بن سلمان صراحتاً تأکید کرده که عقبنشینی آمریکا پس از هفتهها تهدید نظامی، پیام ضعف ارسال میکند و عملاً تهران را جسورتر میسازد. این موضع در تضاد آشکار با موضع رسمی و علنی عربستان در هفتههای اخیر است که بر «پرهیز از تشدید تنش» و لزوم راهحل دیپلماتیک تأکید میکرد.
اهمیت این تغییر لحن از آنجاست که تنها سه هفته پیش، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، در تماس مستقیم با ترامپ نسبت به خطر جنگ منطقهای هشدار داده و یکی از دلایل اصلی تعویق حمله آمریکا نیز همین نگرانی ریاض اعلام شده بود. حتی چند روز پیش، بن سلمان در تماس با رئیسجمهور ایران گفته بود عربستان اجازه نخواهد داد آمریکا از حریم هوایی این کشور برای حمله به ایران استفاده کند.
اما پشت درهای بسته، روایت متفاوتی در جریان است. بر اساس گزارش آکسیوس، خالد بن سلمان در دیداری یکساعته با حدود ۱۵ کارشناس اندیشکدههای آمریکایی و نمایندگان پنج سازمان یهودی گفته در شرایط فعلی، ترامپ «ناچار است» بعد از این همه تهدید، دست به اقدام نظامی بزند، هرچند باید همزمان تلاش کند خطر گسترش جنگ در منطقه را کنترل کند.
به نقل از منابع حاضر در جلسه، او گفته است:
«در این نقطه، اگر این اتفاق نیفتد، فقط باعث جسورتر شدن رژیم میشود.»
این در حالی است که خود خالد بن سلمان اذعان کرده بعد از دیدارهایش در کاخ سفید، هنوز تصویر روشنی از استراتژی واقعی دولت ترامپ درباره ایران ندارد و مشخص نیست واشنگتن دقیقاً چه میخواهد بکند.
طبق گزارش آکسیوس، خالد بن سلمان پنجشنبه دیدار مفصلی با مارکو روبیو (وزیر خارجه)، پیت هگست (وزیر دفاع)، استیو ویتکاف (نماینده ویژه ترامپ) و رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا داشته و تمرکز اصلی این جلسه «احتمال حمله آمریکا به ایران» بوده است.
در سطح منطقهای نیز به گفته یک مقام خلیج فارس، وضعیت به بنبست رسیده: از یکسو حمله آمریکا میتواند پیامدهای خطرناک و غیرقابل کنترل داشته باشد، و از سوی دیگر عدم حمله به این معناست که ایران از بحران فعلی «قویتر بیرون میآید».
آکسیوس میگوید که چرخش لحن عربستان احتمالاً ناشی از این ارزیابی است که ترامپ تصمیم خود را برای حمله گرفته و ریاض نمیخواهد در موضع مخالفت علنی با واشنگتن قرار بگیرد؛ حتی اگر در ظاهر همچنان از دیپلماسی و احترام به حاکمیت ایران سخن بگوید.
📻#NEWS
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
Axios
Scoop: Saudi defense minister says Trump not bombing Iran would embolden regime
"At this point, if this doesn't happen, it will only embolden the regime."
👍10❤3❤🔥3🫡2🔥1🥰1😍1😘1
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
صحبت های وایرال شده از ترامپ دقیقا چند ساعت قبل از جنگ ۱۲ روزه: میخوام با ایران به یک توافق برسم. 🖊تاکتیک ترامپ همینه برای اینکه فشار داخلی و خارجی رو از روی خودش برداره و توپ رو بندازه تو زمین طرف مقابل اینطور دو پهلو حرف میزنه ، از مادورو بگیر که میگفت…
با افزایش تنشها میان واشینگتن و تهران و تمرکز گسترده نیروهای ارتش آمریکا در خاورمیانه، مقامهای آگاه آمریکایی از قرار گرفتن چند گزینه مهم روی میز دونالد ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا، خبر دادهاند. گزینههایی که تصمیم نهایی درباره آنها هنوز گرفته نشده است.
روزنامه «والاستریت ژورنال» روز شنبه گزارش داد همزمان با ورود ناوها و هواپیماهای جنگی به منطقه، مقامهای دولت آمریکا در حال بررسی این موضوعاند که هدف اصلی هرگونه حمله احتمالی چه باشد. از جمله هدف قرار دادن برنامه هستهای ایران، حمله به زرادخانه موشکهای بالستیک، ایجاد فروپاشی در ساختار حکومت، یا ترکیبی از هر سه گزینه.
«وادار کردن تهران به تسلیم»
بهگفته مقامهای آمریکایی، ترامپ از مشاورانش خواسته است گزینههایی تهاجمی، سریع و قاطع ارائه دهند که ایالات متحده را در معرض کشیده شدن به یک جنگ طولانیمدت در خاورمیانه قرار ندهد.
این مقامها میگویند گزینه ایدهآل، وارد کردن ضربهای سنگین به نظام ایران است. ضربهای که تهران را وادار کند به خواستههای هستهای آمریکا تن دهد و فشار بر مخالفان را متوقف کند.
📻#NEWS
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
روزنامه «والاستریت ژورنال» روز شنبه گزارش داد همزمان با ورود ناوها و هواپیماهای جنگی به منطقه، مقامهای دولت آمریکا در حال بررسی این موضوعاند که هدف اصلی هرگونه حمله احتمالی چه باشد. از جمله هدف قرار دادن برنامه هستهای ایران، حمله به زرادخانه موشکهای بالستیک، ایجاد فروپاشی در ساختار حکومت، یا ترکیبی از هر سه گزینه.
«وادار کردن تهران به تسلیم»
بهگفته مقامهای آمریکایی، ترامپ از مشاورانش خواسته است گزینههایی تهاجمی، سریع و قاطع ارائه دهند که ایالات متحده را در معرض کشیده شدن به یک جنگ طولانیمدت در خاورمیانه قرار ندهد.
این مقامها میگویند گزینه ایدهآل، وارد کردن ضربهای سنگین به نظام ایران است. ضربهای که تهران را وادار کند به خواستههای هستهای آمریکا تن دهد و فشار بر مخالفان را متوقف کند.
📻#NEWS
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
Telegram
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
صحبت های وایرال شده از ترامپ دقیقا چند ساعت قبل از جنگ ۱۲ روزه: میخوام با ایران به یک توافق برسم.
🖊تاکتیک ترامپ همینه برای اینکه فشار داخلی و خارجی رو از روی خودش برداره و توپ رو بندازه تو زمین طرف مقابل اینطور دو پهلو حرف میزنه ، از مادورو بگیر که میگفت…
🖊تاکتیک ترامپ همینه برای اینکه فشار داخلی و خارجی رو از روی خودش برداره و توپ رو بندازه تو زمین طرف مقابل اینطور دو پهلو حرف میزنه ، از مادورو بگیر که میگفت…
❤7👍3❤🔥2🔥1🥰1🫡1
ایالات متحده 🇺🇸 موافقت خود را با قرارداد فروش سامانههای «پاتریوت» به سعودی 🇸🇦 به ارزش 9 میلیارد دلار اعلام کرد.
پنتاگون» شامگاه جمعه دهم بهمن با انتشار بیانیهای اعلام کرد قرارداد فروش موشک به سعودی، امنیت یکی از متحدان اصلی آمریکا را تقویت میکند.
وزارت خارجه آمریکا نیز توضیح داد که فروش تسلیحات به سعودی شامل 730 موشک پاتریوت و تجهیزات مرتبط با آن، اقدامی است که «از امنیت ملی ایالات متحده و امنیت یک متحد اصلی خارج از پیمان «ناتو» حمایت میکند. متحدی که نیرویی برای ثبات سیاسی و پیشرفت اقتصادی در منطقه خلیج به شمار میرود.»
در بیانیه این وزارتخانه آمده است که «این توانمندی تقویتشده، از نیروهای زمینی سعودی، ایالات متحده و متحدان محلی محافظت خواهد کرد و بهطور قابل توجهی مشارکت سعودی» در سامانه دفاع هوایی و موشکی یکپارچه منطقه را بهبود میبخشد.
📻#NEWS
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
پنتاگون» شامگاه جمعه دهم بهمن با انتشار بیانیهای اعلام کرد قرارداد فروش موشک به سعودی، امنیت یکی از متحدان اصلی آمریکا را تقویت میکند.
وزارت خارجه آمریکا نیز توضیح داد که فروش تسلیحات به سعودی شامل 730 موشک پاتریوت و تجهیزات مرتبط با آن، اقدامی است که «از امنیت ملی ایالات متحده و امنیت یک متحد اصلی خارج از پیمان «ناتو» حمایت میکند. متحدی که نیرویی برای ثبات سیاسی و پیشرفت اقتصادی در منطقه خلیج به شمار میرود.»
در بیانیه این وزارتخانه آمده است که «این توانمندی تقویتشده، از نیروهای زمینی سعودی، ایالات متحده و متحدان محلی محافظت خواهد کرد و بهطور قابل توجهی مشارکت سعودی» در سامانه دفاع هوایی و موشکی یکپارچه منطقه را بهبود میبخشد.
📻#NEWS
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
👍8❤2❤🔥1🔥1🫡1
علوفه حیوانات کم و کمتر میشد.
همه به جان هم افتاده بودند.
حالا دیگر ادایِ احترام به یاد بودِ موسس
مزرعه نه به خاطر احترام و اعتقاد که فقط از سر اجبار و ترس بود.
گوسفندان بیشتری به کشتارگاه برده میشدند و صاحب مزرعه مدام از دسیسههای دشمنی خونخوار به نام "گرگ" به عنوان سرمنشاء تمامی مشکلات سخن میگفت!
⚜️#جورج_اورول⚜️
🎓#FACT
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
👍25❤2🔥1👌1💯1🫡1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هزار تا استخاره با قران میگیری ی دونَش کار نمیکنه، ی فال حافظ ابرام گرفت که
آتیش افتاد تو خشتکتون و سقوطشون نزدیکه!
🎓#FACT
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
"ظالم نبرد راه به منزل"
آتیش افتاد تو خشتکتون و سقوطشون نزدیکه!
🎓#FACT
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
😁28💯2🔥1🥰1🤣1😎1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
❤🔥1❤1👍1🔥1🥰1🫡1
نگاهی به هواپیمای تهاجمی A-10 تاندربولت، شکارچی بیرحم تانکها
فیرچایلد A-10 تاندربولت، یک هواپیمای تهاجمی سرسخت از دوران جنگ سرد است که با طراحی رادیکال خود، کابوسی برای نیروهای زرهی زمینی میشود. این "توپخانه پرنده" با محوریت توپ عظیم GAU-8/A اونجر و زره تیتانیومی کابین خلبان، برای بقا در سختترین نبردها ساخته شد. قابلیت پرواز در سرعتهای پایین و مانورپذیری عالی در ارتفاع کم، آن را به ابزاری بینظیر برای پشتیبانی نزدیک هوایی تبدیل کرده است.
با وجود سرعت کم و ظاهر غیرآیرودینامیک، A-10 در عملیاتهای مهمی چون طوفان صحرا، کارایی خارقالعادهای نشان داد و دهها تانک را منهدم کرد. حتی امروز که آسمان از جنگندههای پنهانکار پر است، هیچ جانشینی نتوانسته قابلیتهای منحصربهفرد A-10 در تحمل آسیب، دید خلبان و پایداری در نبرد را به طور کامل ارائه دهد. این هواپیما همچنان ستون فقرات پشتیبانی نزدیک هوایی باقی مانده است.
#بررسی #تاندربولت
✈️#Airplane
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
فیرچایلد A-10 تاندربولت، یک هواپیمای تهاجمی سرسخت از دوران جنگ سرد است که با طراحی رادیکال خود، کابوسی برای نیروهای زرهی زمینی میشود. این "توپخانه پرنده" با محوریت توپ عظیم GAU-8/A اونجر و زره تیتانیومی کابین خلبان، برای بقا در سختترین نبردها ساخته شد. قابلیت پرواز در سرعتهای پایین و مانورپذیری عالی در ارتفاع کم، آن را به ابزاری بینظیر برای پشتیبانی نزدیک هوایی تبدیل کرده است.
با وجود سرعت کم و ظاهر غیرآیرودینامیک، A-10 در عملیاتهای مهمی چون طوفان صحرا، کارایی خارقالعادهای نشان داد و دهها تانک را منهدم کرد. حتی امروز که آسمان از جنگندههای پنهانکار پر است، هیچ جانشینی نتوانسته قابلیتهای منحصربهفرد A-10 در تحمل آسیب، دید خلبان و پایداری در نبرد را به طور کامل ارائه دهد. این هواپیما همچنان ستون فقرات پشتیبانی نزدیک هوایی باقی مانده است.
#بررسی #تاندربولت
✈️#Airplane
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
👍16❤🔥3❤2🫡2🔥1🥰1🤔1
Forwarded from بلومبرگ فارسی
♦️لابی یهودی بخش دیگری از تصاویر خصوصی ترامپ در پرونده اپستین را منتشر کرد؛ گفته میشود این افشاگریها جهت فشار هرچه بیشتر به ترامپ برای حمله به ایران درحال انجام است
☑️ @persiannbloomberg
بلومبرگ فارسی✔️
☑️ @persiannbloomberg
بلومبرگ فارسی✔️
🤣23👎3🗿2❤1🔥1😁1🤔1😎1
🚨🚨اخیرا اطلاعات سپاه یکسری کانال تلگرامی رو با فشار بر ادمین ها برای نشر فیک نیوز اجیر کرده🚨🚨
یکیش همین
مثال خبر بالا که اصلا منبع خارجی نداره و از خروجی اطلاعات سپاه اومده
تصاویر تبلیغاتی ترامپ رو از نت برداشتن و با عنوان پرت و پلا نشر میدن
خب ابله دقیقا لابی اسراییلی چطوری با نشر تصاویری که از سال ها قبل خود ترامپ از دخترش برای تبلیغات تجاری نشر داده قرار بهش فشار بیاد
اونم با هدف جنگ و ...........
🎓#FACT
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
یکیش همین
بلومبرگ فیک فارسی
یا جنگاوران
یا اخبار نظامی ایران و جهان
مثال خبر بالا که اصلا منبع خارجی نداره و از خروجی اطلاعات سپاه اومده
تصاویر تبلیغاتی ترامپ رو از نت برداشتن و با عنوان پرت و پلا نشر میدن
خب ابله دقیقا لابی اسراییلی چطوری با نشر تصاویری که از سال ها قبل خود ترامپ از دخترش برای تبلیغات تجاری نشر داده قرار بهش فشار بیاد
اونم با هدف جنگ و ...........
🎓#FACT
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🗽🅤🅢.🅐🅡🅜🅨.🅓🅐🅣🅐
👍31👌2💯2❤1🔥1🥰1🤣1🫡1