بهم گفت: تاحالا دلتنگ شدی؟
گفتم آره...
چند وقتیه عجیب دلتنگ خودمم ، خود قدیمم، خود شادم، خود پر انرژیم
انگار گمش کردم و هرچی میگردم نیست!
گفتم آره...
چند وقتیه عجیب دلتنگ خودمم ، خود قدیمم، خود شادم، خود پر انرژیم
انگار گمش کردم و هرچی میگردم نیست!
👍6
فقط فروغ فرخزاد میتونست حال و روز ما رو درک کنه که گفته:
«برای همهی چیزهایی که از دست دادیم. برای این که در جوانی دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم. ما هرچه را که باید از دست داده باشیم، از دست دادهایم. ما بیچراغ راه افتادیم.»
«برای همهی چیزهایی که از دست دادیم. برای این که در جوانی دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم. ما هرچه را که باید از دست داده باشیم، از دست دادهایم. ما بیچراغ راه افتادیم.»
❤5👍1
جنگ تموم شه باید روزی سه شیفت کار کنم پول قسط کانفیگهامو بدم نیوفتم زندان
👍3
به عنوان یه روانشناس بهتون بگم که:
💭 وقتی شروع میکنی به ترمیم زخمهات، به جدی گرفتن خودت و مرزهات، طبیعیه که بعضیها از کنارت کنار برن. نه چون تو بد شدی!؛ چون دیگه نقش سابق رو بازی نمیکنی و ناخواسته آینهای میشی برای کارهایی که اونها با خودشون نکردن و دیدن این آینه، همیشه آسون نیست.
💭 وقتی شروع میکنی به ترمیم زخمهات، به جدی گرفتن خودت و مرزهات، طبیعیه که بعضیها از کنارت کنار برن. نه چون تو بد شدی!؛ چون دیگه نقش سابق رو بازی نمیکنی و ناخواسته آینهای میشی برای کارهایی که اونها با خودشون نکردن و دیدن این آینه، همیشه آسون نیست.
❤2👍1
خداست ديگه،
يهو دستتو می گيره و بلندت مى كنه.
وبه همه ى مخمصه هات پايان ميده...
يهو دستتو می گيره و بلندت مى كنه.
وبه همه ى مخمصه هات پايان ميده...
❤7👍6
آدم درست را که پیدا کردی، زمان دیگر مهم نیست!
حتی اگر دیر آمده باشد...
حتی اگر دیر آمده باشد...
👍5❤3
«و امیدوارم روزی که رنجمان به پایان رسید،
ما هنوز ادامه داشته باشیم.»
ما هنوز ادامه داشته باشیم.»
👍7
Goldoon
Mohsen Chavoshi
من یه گلدون پر از گل بودم وزش چشم تو پاییزم کرد..
یکی از جملات مورد علاقه ام اینه:
"قدر دان اون زخمی باش
که تورو به خدا نزدیکتر کرد...!"
"قدر دان اون زخمی باش
که تورو به خدا نزدیکتر کرد...!"
❤2👍1
در زمان ما خنده ارزان نیست. خنده از ته دل!
تا بخواهی پوزخند و زهرخند و ریشخند اما یک خندهی پاک ...
کاش میجستی، قایمش میکردی و به دیوار اتاقت میکوبیدی!
📚#نادر_ابراهیمی
تا بخواهی پوزخند و زهرخند و ریشخند اما یک خندهی پاک ...
کاش میجستی، قایمش میکردی و به دیوار اتاقت میکوبیدی!
📚#نادر_ابراهیمی
👍2
عید من اون روزی هست که همه کانالهای کانفیگ و VPN و قیمت دلار و طلا و سکه و ماشین رو از تلگرامم پاک کنم
👍4❤1