[ تیمارستان ... ]
21.4K subscribers
9.52K photos
2.02K videos
1.31K files
155 links
تیمارستان پر است از آدم هایی که زیادی می‌فهمیدند




@lidocaine
@embrace

براي تبليغات پر بازده پيام بديد :
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خدایا بهم یاد دادی که نه تنها درشادی
درغم هم ایمانمو ازدست ندم
خودت معجزه کن🙏🏻


@Timarestan
10👍1
‏بزرگ ترین ایرادی که دارم، اینه که به محض اینکه باهام خوب برخورد میکنن یادم میره قبلش چقدر اذیتم کردن.


@Timarestan
👍122
محمود دولت آبادی یه جا توی کتاب کلیدر میگه:

«در من چیزی کم بود و در این زندگانی
هم چیزی کج بود.
میان ما و زندگانی یک چیزی گُنگ ماند. ما دیر آمدیم یا زود
هر چه بود به موقع نیامدیم. گذشت و بهتر که می‌گذرد...»


@Timarestan
7👍2
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
1
ShieldX Vpn V_12.1 [M].apk
32.2 MB
🛍️ SHIELDX Vpn
💚 Version 12.1

حذف تبلیغات برنامه
حذف معطلی قبل اتصال وهنگام قطع
حذف فایل‌های اضافه
حذف محدودیت تایم

📶 تست شده روی تمام اپراتورها

برای دوستاتون هم بفرستید !

@Timarestan
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
قلبتون رو ندین دست کسی که دوستش دارین، بدین دست کسی که دوستون داره اون بهتر ازش مراقبت میکنه.


@Timarestan
👍54
Dar Zolfe To Avizam
Alireza Ghorbani
یه علیرضا قربانی گوش بدیم از این تنش ها چند قدم دور شیم..
‏مرگ تدریجی یعنی عادت داشتی هرروز کار کنی ،خودتو ارتقا بدی ، مهارت هات رو بهتر کنی الان مجبوری صبح پاشی تا خود بوق سگ فیلم و سریال ببینی
👍2
‏تراپیست سراغ دارید کالابرگ قبول کنه؟
3
‏بهم گفت: تاحالا دلتنگ شدی؟
گفتم آره...
چند وقتیه عجیب دلتنگ خودمم ، خود قدیمم، خود شادم، خود پر انرژیم
انگار گمش کردم و هرچی میگردم نیست!
👍6
تنها زیرساختی که قابل برگشت نیست، ادب منه.
👍4
فقط فروغ فرخزاد می‌تونست حال و روز ما رو درک کنه که گفته:

«‏برای همه‌ی چیزهایی که از دست دادیم. برای این که در جوانی دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم. ما هرچه را که باید از دست داده باشیم، از دست داده‌ایم. ما بی‌چراغ راه افتادیم.»
5👍1
جنگ تموم شه باید روزی سه شیفت کار کنم پول قسط کانفیگ‌هامو بدم نیوفتم زندان
👍3
پارسال این موقع من چهار پنج سال جوون تر بودم.
👍41
‏لست سین های تلگرام یه جوریه ، انگار همه بلاکت کردن
👍3
منم با هایده موافقم، بمیره اون که میخواست مارو گریون ببینه....
👍5
به عنوان یه روانشناس بهتون بگم که:
💭 وقتی شروع می‌کنی به ترمیم زخم‌هات، به جدی گرفتن خودت و مرز‌هات، طبیعیه که بعضی‌ها از کنارت کنار برن. نه چون تو بد شدی!؛ چون دیگه نقش سابق رو بازی نمی‌کنی و ناخواسته آینه‌ای میشی برای کارهایی که اون‌ها با خودشون نکردن و دیدن این آینه، همیشه آسون نیست.
2👍1
When I See You Again
Dani Khorsandi
یه آهنگ قشنگ از استاد شجریان گوش بدیم...
1
‏خداست ديگه،
يهو دستتو می گيره و بلندت مى كنه.
وبه همه ى مخمصه هات پايان ميده...
7👍6
آدم درست را که پیدا کردی، زمان دیگر مهم نیست!
حتی اگر دیر آمده باشد...
👍53