❣علائم بیش از حد تمرین کردن چیست؟
✅عدم رشدعضله
✅تحلیل قدرت بدنی و کوچک شدن عضله
✅ پس ازتمرین بدن در مدت طولانی ریکاوری میکند
✅بالابودن ضربان قلب بیش از حد در روزهای استراحت
✅بالا بودن فشارخون بیش ازحد در روزهای استراحت
✅ درد عضلانی زیاد
✅ بازدهی کار کم
✅ انرژی درتمرینات کم
✅کم اشتهایی وبی میلی به غذا
✅احساس خستگی و لرزش دستها درطول روز
که ازخطرناک ترین عوارض بدنسازی هست وباید به آن توجه شود.
برای دوستانتون ارسال کنید❤️
✅ باما همراه باشید 👇
💎کانال بله: @niushafitness
📞کانال تلگرام : @thenflex
💪کانال آپارات : niusha.sharafaei
🥇اینستاگرام: @thenflex
#بدنسازی #تغذیه #ورزش #ورزش_درخانه
✅عدم رشدعضله
✅تحلیل قدرت بدنی و کوچک شدن عضله
✅ پس ازتمرین بدن در مدت طولانی ریکاوری میکند
✅بالابودن ضربان قلب بیش از حد در روزهای استراحت
✅بالا بودن فشارخون بیش ازحد در روزهای استراحت
✅ درد عضلانی زیاد
✅ بازدهی کار کم
✅ انرژی درتمرینات کم
✅کم اشتهایی وبی میلی به غذا
✅احساس خستگی و لرزش دستها درطول روز
که ازخطرناک ترین عوارض بدنسازی هست وباید به آن توجه شود.
برای دوستانتون ارسال کنید❤️
✅ باما همراه باشید 👇
💎کانال بله: @niushafitness
📞کانال تلگرام : @thenflex
💪کانال آپارات : niusha.sharafaei
🥇اینستاگرام: @thenflex
#بدنسازی #تغذیه #ورزش #ورزش_درخانه
❤1
اگر بخواهی به هر چیزی که به تو گفته میشود واکنشی عاطفی نشان بدهی، به رنج بردن ادامه خواهی داد.
قدرت حقیقی در عقب رفتن و مشاهدهگر بودن است. قدرت در خودداری است. اگر اجازه بدهی کلماتِ دیگران تو را کنترل کند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطه خواهد گرفت. نفس بکش و بگذار بگذرد.
امروز روز سخت و شلوغی رو داشتم…
بخوابیم که فردا روز جدیده و باید جوری فردا رو شروع کنیم که انگار آخرین روزه زندگیمونه✨
@thenflex
قدرت حقیقی در عقب رفتن و مشاهدهگر بودن است. قدرت در خودداری است. اگر اجازه بدهی کلماتِ دیگران تو را کنترل کند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطه خواهد گرفت. نفس بکش و بگذار بگذرد.
امروز روز سخت و شلوغی رو داشتم…
بخوابیم که فردا روز جدیده و باید جوری فردا رو شروع کنیم که انگار آخرین روزه زندگیمونه✨
@thenflex
❤5😘2🍓1
امروز یذره روز استراحتمه
بدنم خیلی نیاز داره
و دوست دارم امروز رو کمی شل بگیرم و به خودم گوش بدم
دوس دارین راجب چی حرف بزنیم؟
مثلا روابط خانوادگی یا دوستانه یا عاشقانه
بدنم خیلی نیاز داره
و دوست دارم امروز رو کمی شل بگیرم و به خودم گوش بدم
دوس دارین راجب چی حرف بزنیم؟
مثلا روابط خانوادگی یا دوستانه یا عاشقانه