Forwarded from چت ناشناس
تو خونه هم میشه ورزش کرد یا حتما باید بریم باشگاه؟
Thenflex
تو خونه هم میشه ورزش کرد یا حتما باید بریم باشگاه؟
حتماً لازم نیست باشگاه بری اگر شرایطش نیست
تو خونه هم میشه خیلی خوب تمرین کرد، به شرطی که برنامه منظم داشته باشی و تمریناتت بهمرور سختتر بشن. باشگاه امکانات بیشتری مثل دستگاه و وزنه داره، ولی اصل نتیجه از استمرار، تغذیه، خواب و اجرای درست تمرینه.
تو خونه هم میشه خیلی خوب تمرین کرد، به شرطی که برنامه منظم داشته باشی و تمریناتت بهمرور سختتر بشن. باشگاه امکانات بیشتری مثل دستگاه و وزنه داره، ولی اصل نتیجه از استمرار، تغذیه، خواب و اجرای درست تمرینه.
👏3
❣علائم بیش از حد تمرین کردن چیست؟
✅عدم رشدعضله
✅تحلیل قدرت بدنی و کوچک شدن عضله
✅ پس ازتمرین بدن در مدت طولانی ریکاوری میکند
✅بالابودن ضربان قلب بیش از حد در روزهای استراحت
✅بالا بودن فشارخون بیش ازحد در روزهای استراحت
✅ درد عضلانی زیاد
✅ بازدهی کار کم
✅ انرژی درتمرینات کم
✅کم اشتهایی وبی میلی به غذا
✅احساس خستگی و لرزش دستها درطول روز
که ازخطرناک ترین عوارض بدنسازی هست وباید به آن توجه شود.
برای دوستانتون ارسال کنید❤️
✅ باما همراه باشید 👇
💎کانال بله: @niushafitness
📞کانال تلگرام : @thenflex
💪کانال آپارات : niusha.sharafaei
🥇اینستاگرام: @thenflex
#بدنسازی #تغذیه #ورزش #ورزش_درخانه
✅عدم رشدعضله
✅تحلیل قدرت بدنی و کوچک شدن عضله
✅ پس ازتمرین بدن در مدت طولانی ریکاوری میکند
✅بالابودن ضربان قلب بیش از حد در روزهای استراحت
✅بالا بودن فشارخون بیش ازحد در روزهای استراحت
✅ درد عضلانی زیاد
✅ بازدهی کار کم
✅ انرژی درتمرینات کم
✅کم اشتهایی وبی میلی به غذا
✅احساس خستگی و لرزش دستها درطول روز
که ازخطرناک ترین عوارض بدنسازی هست وباید به آن توجه شود.
برای دوستانتون ارسال کنید❤️
✅ باما همراه باشید 👇
💎کانال بله: @niushafitness
📞کانال تلگرام : @thenflex
💪کانال آپارات : niusha.sharafaei
🥇اینستاگرام: @thenflex
#بدنسازی #تغذیه #ورزش #ورزش_درخانه
❤1
اگر بخواهی به هر چیزی که به تو گفته میشود واکنشی عاطفی نشان بدهی، به رنج بردن ادامه خواهی داد.
قدرت حقیقی در عقب رفتن و مشاهدهگر بودن است. قدرت در خودداری است. اگر اجازه بدهی کلماتِ دیگران تو را کنترل کند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطه خواهد گرفت. نفس بکش و بگذار بگذرد.
امروز روز سخت و شلوغی رو داشتم…
بخوابیم که فردا روز جدیده و باید جوری فردا رو شروع کنیم که انگار آخرین روزه زندگیمونه✨
@thenflex
قدرت حقیقی در عقب رفتن و مشاهدهگر بودن است. قدرت در خودداری است. اگر اجازه بدهی کلماتِ دیگران تو را کنترل کند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطه خواهد گرفت. نفس بکش و بگذار بگذرد.
امروز روز سخت و شلوغی رو داشتم…
بخوابیم که فردا روز جدیده و باید جوری فردا رو شروع کنیم که انگار آخرین روزه زندگیمونه✨
@thenflex
❤5😘2🍓1
امروز یذره روز استراحتمه
بدنم خیلی نیاز داره
و دوست دارم امروز رو کمی شل بگیرم و به خودم گوش بدم
دوس دارین راجب چی حرف بزنیم؟
مثلا روابط خانوادگی یا دوستانه یا عاشقانه
بدنم خیلی نیاز داره
و دوست دارم امروز رو کمی شل بگیرم و به خودم گوش بدم
دوس دارین راجب چی حرف بزنیم؟
مثلا روابط خانوادگی یا دوستانه یا عاشقانه