Forwarded from چت ناشناس
سلام یه سوال داشتم الان خودت فکر کنم هر روز قهوه میخوری خب بعد نوع یا مدل قهوه ای که میخوری چی هست و اینکه من بیرون کافه قهوه میخورم مثلا اسپرسو دوبل تپش قلب شدید استرس و ببخشید شکمم یکم شل کار میکنه زمانی که قهوه اسپرسو میخورم و اینم بگم همه مدل های اسپرسو رو تست کردن نمیدونم روبستا عربیکا ترکیبی باهم دیگه همه مدلشو این داستانو دارم ولی قهوه گلد میخورم با اینکه میگن کافئینش بیشتره این داستانارو خ خیلی ندارم نمیدونم به کافئین حساسیت دارم یا با معدم نمیسازه
Thenflex
سلام یه سوال داشتم الان خودت فکر کنم هر روز قهوه میخوری خب بعد نوع یا مدل قهوه ای که میخوری چی هست و اینکه من بیرون کافه قهوه میخورم مثلا اسپرسو دوبل تپش قلب شدید استرس و ببخشید شکمم یکم شل کار میکنه زمانی که قهوه اسپرسو میخورم و اینم بگم همه مدل های اسپرسو…
راستش من قهوه خاص یا ثابتی ندارم و بسته به شرایط مدلهای مختلف میخورم.
چیزی که گفتی هم خیلی عجیب نیست بعضیها با اسپرسو بیشتر دچار تپش قلب، استرس یا حتی کار کردن شکم میشن چون اسپرسو خیلی غلیظ و سریع جذب میشه. ولی قهوههایی مثل گلد یا قهوه دمی معمولاً ملایمترن و برای بعضی بدنها بهتر سازگار میشن.
اگر با گلد حالت بهتره احتمالاً بدنت با قهوههای ملایمتر یا رقیقتر راحتتره. میتونی قهوه دمی، فرنچ پرس یا مقدار کمتر قهوه رو هم امتحان کنی و ببینی بدنت با کدوم بهتر کنار میاد.
در کل واکنش بدن به قهوه برای هرکسی متفاوته و بهتره مدلی رو مصرف کنی که باهاش حس بهتری داری.
چیزی که گفتی هم خیلی عجیب نیست بعضیها با اسپرسو بیشتر دچار تپش قلب، استرس یا حتی کار کردن شکم میشن چون اسپرسو خیلی غلیظ و سریع جذب میشه. ولی قهوههایی مثل گلد یا قهوه دمی معمولاً ملایمترن و برای بعضی بدنها بهتر سازگار میشن.
اگر با گلد حالت بهتره احتمالاً بدنت با قهوههای ملایمتر یا رقیقتر راحتتره. میتونی قهوه دمی، فرنچ پرس یا مقدار کمتر قهوه رو هم امتحان کنی و ببینی بدنت با کدوم بهتر کنار میاد.
در کل واکنش بدن به قهوه برای هرکسی متفاوته و بهتره مدلی رو مصرف کنی که باهاش حس بهتری داری.
توی استوری اینستام گذاشتم هر سوال ورزشی تغذیه ای هرچی دارین بپرسین چه اونجا چه پیام ناشناس زود همرو جواب میدم✅
❤3
Forwarded from چت ناشناس
تو خونه هم میشه ورزش کرد یا حتما باید بریم باشگاه؟
Thenflex
تو خونه هم میشه ورزش کرد یا حتما باید بریم باشگاه؟
حتماً لازم نیست باشگاه بری اگر شرایطش نیست
تو خونه هم میشه خیلی خوب تمرین کرد، به شرطی که برنامه منظم داشته باشی و تمریناتت بهمرور سختتر بشن. باشگاه امکانات بیشتری مثل دستگاه و وزنه داره، ولی اصل نتیجه از استمرار، تغذیه، خواب و اجرای درست تمرینه.
تو خونه هم میشه خیلی خوب تمرین کرد، به شرطی که برنامه منظم داشته باشی و تمریناتت بهمرور سختتر بشن. باشگاه امکانات بیشتری مثل دستگاه و وزنه داره، ولی اصل نتیجه از استمرار، تغذیه، خواب و اجرای درست تمرینه.
👏3
❣علائم بیش از حد تمرین کردن چیست؟
✅عدم رشدعضله
✅تحلیل قدرت بدنی و کوچک شدن عضله
✅ پس ازتمرین بدن در مدت طولانی ریکاوری میکند
✅بالابودن ضربان قلب بیش از حد در روزهای استراحت
✅بالا بودن فشارخون بیش ازحد در روزهای استراحت
✅ درد عضلانی زیاد
✅ بازدهی کار کم
✅ انرژی درتمرینات کم
✅کم اشتهایی وبی میلی به غذا
✅احساس خستگی و لرزش دستها درطول روز
که ازخطرناک ترین عوارض بدنسازی هست وباید به آن توجه شود.
برای دوستانتون ارسال کنید❤️
✅ باما همراه باشید 👇
💎کانال بله: @niushafitness
📞کانال تلگرام : @thenflex
💪کانال آپارات : niusha.sharafaei
🥇اینستاگرام: @thenflex
#بدنسازی #تغذیه #ورزش #ورزش_درخانه
✅عدم رشدعضله
✅تحلیل قدرت بدنی و کوچک شدن عضله
✅ پس ازتمرین بدن در مدت طولانی ریکاوری میکند
✅بالابودن ضربان قلب بیش از حد در روزهای استراحت
✅بالا بودن فشارخون بیش ازحد در روزهای استراحت
✅ درد عضلانی زیاد
✅ بازدهی کار کم
✅ انرژی درتمرینات کم
✅کم اشتهایی وبی میلی به غذا
✅احساس خستگی و لرزش دستها درطول روز
که ازخطرناک ترین عوارض بدنسازی هست وباید به آن توجه شود.
برای دوستانتون ارسال کنید❤️
✅ باما همراه باشید 👇
💎کانال بله: @niushafitness
📞کانال تلگرام : @thenflex
💪کانال آپارات : niusha.sharafaei
🥇اینستاگرام: @thenflex
#بدنسازی #تغذیه #ورزش #ورزش_درخانه
❤1
اگر بخواهی به هر چیزی که به تو گفته میشود واکنشی عاطفی نشان بدهی، به رنج بردن ادامه خواهی داد.
قدرت حقیقی در عقب رفتن و مشاهدهگر بودن است. قدرت در خودداری است. اگر اجازه بدهی کلماتِ دیگران تو را کنترل کند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطه خواهد گرفت. نفس بکش و بگذار بگذرد.
امروز روز سخت و شلوغی رو داشتم…
بخوابیم که فردا روز جدیده و باید جوری فردا رو شروع کنیم که انگار آخرین روزه زندگیمونه✨
@thenflex
قدرت حقیقی در عقب رفتن و مشاهدهگر بودن است. قدرت در خودداری است. اگر اجازه بدهی کلماتِ دیگران تو را کنترل کند، هرچیز دیگری هم تو را زیر سلطه خواهد گرفت. نفس بکش و بگذار بگذرد.
امروز روز سخت و شلوغی رو داشتم…
بخوابیم که فردا روز جدیده و باید جوری فردا رو شروع کنیم که انگار آخرین روزه زندگیمونه✨
@thenflex
❤5😘2🍓1
امروز یذره روز استراحتمه
بدنم خیلی نیاز داره
و دوست دارم امروز رو کمی شل بگیرم و به خودم گوش بدم
دوس دارین راجب چی حرف بزنیم؟
مثلا روابط خانوادگی یا دوستانه یا عاشقانه
بدنم خیلی نیاز داره
و دوست دارم امروز رو کمی شل بگیرم و به خودم گوش بدم
دوس دارین راجب چی حرف بزنیم؟
مثلا روابط خانوادگی یا دوستانه یا عاشقانه