Yang mana masih berfikir nak join VIP tu, Jgn lama2 yaa π€ͺ. Org lain dah profit yowww. Anda bila lagi.
Ni link Channel Feedback VIP Member.
https://t.me/FeedbackVIPCodee
Ni link Channel Feedback VIP Member.
https://t.me/FeedbackVIPCodee
Telegram
Feedback VIP Member Codee
Berikut adalah feedback dari mereka yang sudah menjadi member VIP Codee π₯³
The Apprentice Code π
Update : Avaxusdt +25% profit for us guys! π°
Alhamduillah. signal short dr team insider mmg mantulll.
Tak sia2 sy byr mahal2 join dorang punya team π₯Ά. Dpt jugak manfaat pd korang. Korang nak mapping and signal padu? Join lah VIP ya.
Yuran serendah 30USDT jer π€©. Hari2 Profit, Tak caya ke? Pi tanya member yg dh join VIP
Tak sia2 sy byr mahal2 join dorang punya team π₯Ά. Dpt jugak manfaat pd korang. Korang nak mapping and signal padu? Join lah VIP ya.
Yuran serendah 30USDT jer π€©. Hari2 Profit, Tak caya ke? Pi tanya member yg dh join VIP
Forwarded from The Apprentice Code π
HNT / USDT
Exchanges: Binance Futures
Signal Type: Regular (Short)
Leverage: Cross (20x)
Margin: 2.0%
Entry Targets:
1) 23.68000
2) 24.72429
Take-Profit Targets:
1) 23.44320
2) 23.20640
3) 22.96960
Stop Targets:
1) 25.10080
Exchanges: Binance Futures
Signal Type: Regular (Short)
Leverage: Cross (20x)
Margin: 2.0%
Entry Targets:
1) 23.68000
2) 24.72429
Take-Profit Targets:
1) 23.44320
2) 23.20640
3) 22.96960
Stop Targets:
1) 25.10080
Hati2 dgn fake pump whales. Btc akan sideway/drop dlm tempoh waktu yg lama.
Binance Futures
HNT/USDT Take-Profit target 2 β
Profit: 30.0253% π
Period: 1 Hours 21 Minutes β°
HNT/USDT Take-Profit target 2 β
Profit: 30.0253% π
Period: 1 Hours 21 Minutes β°
Utk yang masih belum register Binance boleh click link ni
https://accounts.binance.me/en/register?ref=137155257
https://accounts.binance.me/en/register?ref=137155257
Forwarded from The Apprentice Code π
GRAYSCALE TEKNIK - New Coin Under Consideration
If korang baru yg nk kenal crypto dan tak tahu nak invest coin apa, mcm mna project nk kenal pasti projek yg legit? Salah satu teknik otai2 ialah dgn mrujuk dan DYOR list coin yg Team Grayscale consider utk invest
Kpd pelabur2 dlm katogeri bilis2 ni sebelum beli/hold sesuatu coin tu , korang mesti ada buat sikit kajian kan? Yup, sama jgk mcm satu company ni.. Iaitu Syarikat pelaburan asset digital terbesar seperti Grayscale ni pun tentulah ada pakar analisis mereka untuk kaji coin mana yg legit, selamat utk hodl dan mempunyai potensi utk pergi jauh kan?
Pastu pakar analisis mereka tu pun takkanlah level influencer tiktok youtube tu je kan? Melibatkan nilai duit ber-billion USD dan duit pelanggan pula tu, Of course mereka dah kaji betul-betul semua prospek untung/rugi sesuatu coin itu kan?
Jika malas nak sendiri DYOR dan cari coin untuk labur, maka mungkin boleh cuba list baru Grayscale ni.
Untuk saya, dalam list coin under consideration Grayscale tu, mungkin saya akan rekomen:
1. Coin platform smart contract= ALGO FTM AVAX ATOM HOT IOTA ROSE DOT MATIC SCRT XTZ
2. L2 Scaling Solution = LRC
3. Gaming/NFT/SNFT/Metaverse= SAND GALA ENJ AXS
4. Decentralized Storage Platform = AR
5. IoT, Supply Chain = HNT VET
βοΈβοΈβοΈβοΈSemuanya baru dalam list under consideration mereka untuk invest, untuk coin list yang mereka dah invest, boleh cuba refer kat website mereka jika berminat.
Dalam senarai coin 1-5 yang saya list rekomen tu, jika nak medium risk medium return, boleh cuba ROSE HOT ENJ AR. Selebihnya tu dah low risk low return, bagi saya tiada coin yang high risk high return dalan list Grayscale tuπ€π€
If korang baru yg nk kenal crypto dan tak tahu nak invest coin apa, mcm mna project nk kenal pasti projek yg legit? Salah satu teknik otai2 ialah dgn mrujuk dan DYOR list coin yg Team Grayscale consider utk invest
Kpd pelabur2 dlm katogeri bilis2 ni sebelum beli/hold sesuatu coin tu , korang mesti ada buat sikit kajian kan? Yup, sama jgk mcm satu company ni.. Iaitu Syarikat pelaburan asset digital terbesar seperti Grayscale ni pun tentulah ada pakar analisis mereka untuk kaji coin mana yg legit, selamat utk hodl dan mempunyai potensi utk pergi jauh kan?
Pastu pakar analisis mereka tu pun takkanlah level influencer tiktok youtube tu je kan? Melibatkan nilai duit ber-billion USD dan duit pelanggan pula tu, Of course mereka dah kaji betul-betul semua prospek untung/rugi sesuatu coin itu kan?
Jika malas nak sendiri DYOR dan cari coin untuk labur, maka mungkin boleh cuba list baru Grayscale ni.
Untuk saya, dalam list coin under consideration Grayscale tu, mungkin saya akan rekomen:
1. Coin platform smart contract= ALGO FTM AVAX ATOM HOT IOTA ROSE DOT MATIC SCRT XTZ
2. L2 Scaling Solution = LRC
3. Gaming/NFT/SNFT/Metaverse= SAND GALA ENJ AXS
4. Decentralized Storage Platform = AR
5. IoT, Supply Chain = HNT VET
βοΈβοΈβοΈβοΈSemuanya baru dalam list under consideration mereka untuk invest, untuk coin list yang mereka dah invest, boleh cuba refer kat website mereka jika berminat.
Dalam senarai coin 1-5 yang saya list rekomen tu, jika nak medium risk medium return, boleh cuba ROSE HOT ENJ AR. Selebihnya tu dah low risk low return, bagi saya tiada coin yang high risk high return dalan list Grayscale tuπ€π€
JOM JOIN VIP GAIS
BYK COIN YANG KAW KAW NAK MELETUP TAHUN NIβΌοΈ
KNP NAK BELI WAKTU HARGA MAHAL SEDANGKAN BOLEH BELI HARGA RENDAHβοΈ
TAK JANJIKAN BULAN DAN BINTANG, TAPI CUKUPLAH DPT BANTU KORANG BEBAS KEWANGAN DAN PAKAI LAMBO 2-3 TAHUN LAGI π₯³π
YURAN SERENDAH 50USDT JERR π€ͺ.
Pm @TheCodee
BYK COIN YANG KAW KAW NAK MELETUP TAHUN NIβΌοΈ
KNP NAK BELI WAKTU HARGA MAHAL SEDANGKAN BOLEH BELI HARGA RENDAHβοΈ
TAK JANJIKAN BULAN DAN BINTANG, TAPI CUKUPLAH DPT BANTU KORANG BEBAS KEWANGAN DAN PAKAI LAMBO 2-3 TAHUN LAGI π₯³π
YURAN SERENDAH 50USDT JERR π€ͺ.
Pm @TheCodee
Forwarded from The Apprentice Code π
Baru je tegur price dh naik π. Jauh nk terbang ni hee