Feedback terbaru dr member vip π₯³π€
Market crash? Bukan alasan utk kita tak boleh bt profit π€ͺ
https://t.me/FeedbackVIPCodee
Market crash? Bukan alasan utk kita tak boleh bt profit π€ͺ
https://t.me/FeedbackVIPCodee
Telegram
Feedback VIP Member Codee
Berikut adalah feedback dari mereka yang sudah menjadi member VIP Codee π₯³
Forwarded from The Apprentice Code π
Sapa yang tak paham lagi trade future di Binance? Komen kt bwh ya
Forwarded from The Apprentice Code π
Okay, sedikit panduan asas mengenai Trade Future di Binance.
Trade Future ni berunsurkan kita beli dgn pertaruhkan duit kita, kita xdpt jumlah coin mcm trade di spot. Sbb tu trade futures ni "har*m" π
Korang perasan tak signal yg masuk ada katogeri sendiri?
iaitu Long dan Short
-Long bermaksud : Buy / ramalan price akan naik
-Short bermaksud : Sell/ ramalan price akan turun
Okay next is
1. Modal dan Margin
Kena faham baik2, Margin dan balance adalah dua perkara berbeza.
( Utk margin atau pon lebih dikenali sbg initial margin, ia adalah modal yg "di setkan" utk kita bukak satu posisi ) Contoh kita trade ADAUSDT dgn sebanyak 1.00 usdt.
Utk Margin, kita ada dua elemen iaitu CROSS DAN ISOLATED
a) Apa itu Cross?
Cross ni mcm kita pertaruhkan kesemua modal kita utk kita tampung floating merah , means dia boleh telan kesemua balance yg kita ada kalau xset stop loss. Kalau trader forex mereka dah biasa dan tahu psl ni, and trader MC sebab xletak stop loss n berharap market ikut arah entry π
b) Apa itu Isolated?
Isolated ni sbg contoh, kita nk trade tapi kita dh setkan initial margin kita just nk guna 1.00 usdt jer utk posisi tersebut. Contoh kalau korang trade n korang floating 1.01, secara automatik posisi tu akan tertutup . Maknanya korang akan hilang 1.00 usdt tersebut.
πYang mana lebih bagus? Cross atau Isolated?
Dua2 ni bagus, tapi utk beginner, sy sarankan korang pilih isolated ya.
Kalau cross ni korang cepat kaya and cepat jgk miskin, High Risk.
Okay tu sahaja dulu, besok kita sambung
Trade Future ni berunsurkan kita beli dgn pertaruhkan duit kita, kita xdpt jumlah coin mcm trade di spot. Sbb tu trade futures ni "har*m" π
Korang perasan tak signal yg masuk ada katogeri sendiri?
iaitu Long dan Short
-Long bermaksud : Buy / ramalan price akan naik
-Short bermaksud : Sell/ ramalan price akan turun
Okay next is
1. Modal dan Margin
Kena faham baik2, Margin dan balance adalah dua perkara berbeza.
( Utk margin atau pon lebih dikenali sbg initial margin, ia adalah modal yg "di setkan" utk kita bukak satu posisi ) Contoh kita trade ADAUSDT dgn sebanyak 1.00 usdt.
Utk Margin, kita ada dua elemen iaitu CROSS DAN ISOLATED
a) Apa itu Cross?
Cross ni mcm kita pertaruhkan kesemua modal kita utk kita tampung floating merah , means dia boleh telan kesemua balance yg kita ada kalau xset stop loss. Kalau trader forex mereka dah biasa dan tahu psl ni, and trader MC sebab xletak stop loss n berharap market ikut arah entry π
b) Apa itu Isolated?
Isolated ni sbg contoh, kita nk trade tapi kita dh setkan initial margin kita just nk guna 1.00 usdt jer utk posisi tersebut. Contoh kalau korang trade n korang floating 1.01, secara automatik posisi tu akan tertutup . Maknanya korang akan hilang 1.00 usdt tersebut.
πYang mana lebih bagus? Cross atau Isolated?
Dua2 ni bagus, tapi utk beginner, sy sarankan korang pilih isolated ya.
Kalau cross ni korang cepat kaya and cepat jgk miskin, High Risk.
Okay tu sahaja dulu, besok kita sambung
The Apprentice Code π
Okay, sedikit panduan asas mengenai Trade Future di Binance. Trade Future ni berunsurkan kita beli dgn pertaruhkan duit kita, kita xdpt jumlah coin mcm trade di spot. Sbb tu trade futures ni "har*m" π
Korang perasan tak signal yg masuk ada katogeri sendiri?β¦
Malam ni kita sambung pembelajaran tentang trade future yaa. Btw, topik smalam ada yg still tak paham?
Forwarded from The Apprentice Code π
Ada yg masuk short MATIC x? Running profit π₯³
Feedback terbaru dr member vip π₯³π€
Mcm mna nk buat dgn modal 1 Usdt boleh ke profit 20usdt? Jom join Vip kami, Bukan tipu2 yaa, ini betul2 π€ͺ.
Market crash? Bukan alasan utk kita tak boleh bt profit π€ͺ
https://t.me/FeedbackVIPCodee
Mcm mna nk buat dgn modal 1 Usdt boleh ke profit 20usdt? Jom join Vip kami, Bukan tipu2 yaa, ini betul2 π€ͺ.
Market crash? Bukan alasan utk kita tak boleh bt profit π€ͺ
https://t.me/FeedbackVIPCodee
Telegram
Feedback VIP Member Codee
Berikut adalah feedback dari mereka yang sudah menjadi member VIP Codee π₯³
Apa yang ada dlm VIP kami?
1. Signal daily (Spot & future)
2. Coin bocor 2022
3. Rahsia dr otai2 Passive income run the mining bermula April
4. Free Mapping
5. News update
6. Bot Coin listing (Dlm proses testimoni)
Apa tunggu lagi, Pm @TheCodee
1. Signal daily (Spot & future)
2. Coin bocor 2022
3. Rahsia dr otai2 Passive income run the mining bermula April
4. Free Mapping
5. News update
6. Bot Coin listing (Dlm proses testimoni)
Apa tunggu lagi, Pm @TheCodee
Codee Crypto π²πΎπ
Update dari mapping kelmarin: Kan dh kata, price akan masuk dlm zone punya lah. But, Hati2 ya. Zone demand luas tu, maybe dump to 33k to 30k?
Update. BTC dah masuk dlm zone. Support kuat di 33k to 30k.
Forwarded from The Apprentice Code π
Laju profit signal ni π€©π₯³
Binance Futures
ARPA/USDT Take-Profit target 1 β
Profit: 20.1521% π
Period: 13 Minutes β°
Binance Futures
ARPA/USDT Take-Profit target 1 β
Profit: 20.1521% π
Period: 13 Minutes β°
Forwarded from The Apprentice Code π
REN/USDT #LONG
(BINANCE FUTURES )
BUY : 0.2450$- 0.2630$
TAKE PROFIT :
TARGET 1 : 0.2740$
TARGET 2 : 0.2800$
TARGET 3 : 0.2860$
TARGET 4 : 0.2920$
TARGET 5 : 0.3000$
STOP LOSS : 0.2400$
βπ½Use 2% Fund Only
LEV : 10X-20X (CROSS)
BUY IN PARTS & HOLD β
(BINANCE FUTURES )
BUY : 0.2450$- 0.2630$
TAKE PROFIT :
TARGET 1 : 0.2740$
TARGET 2 : 0.2800$
TARGET 3 : 0.2860$
TARGET 4 : 0.2920$
TARGET 5 : 0.3000$
STOP LOSS : 0.2400$
βπ½Use 2% Fund Only
LEV : 10X-20X (CROSS)
BUY IN PARTS & HOLD β