Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
HIT TP1 πŸ₯³
Feedback terbaru dr member vip πŸ₯³πŸ€‘

Market crash? Bukan alasan utk kita tak boleh bt profit πŸ€ͺ

https://t.me/FeedbackVIPCodee
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Sapa yang tak paham lagi trade future di Binance? Komen kt bwh ya
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Okay, sedikit panduan asas mengenai Trade Future di Binance.

Trade Future ni berunsurkan kita beli dgn pertaruhkan duit kita, kita xdpt jumlah coin mcm trade di spot. Sbb tu trade futures ni "har*m" πŸ˜…

Korang perasan tak signal yg masuk ada katogeri sendiri?

iaitu Long dan Short

-Long bermaksud : Buy / ramalan price akan naik
-Short bermaksud : Sell/ ramalan price akan turun


Okay next is

1. Modal dan Margin

Kena faham baik2, Margin dan balance adalah dua perkara berbeza.

( Utk margin atau pon lebih dikenali sbg initial margin, ia adalah modal yg "di setkan" utk kita bukak satu posisi ) Contoh kita trade ADAUSDT dgn sebanyak 1.00 usdt.

Utk Margin, kita ada dua elemen iaitu CROSS DAN ISOLATED

a) Apa itu Cross?

Cross ni mcm kita pertaruhkan kesemua modal kita utk kita tampung floating merah , means dia boleh telan kesemua balance yg kita ada kalau xset stop loss. Kalau trader forex mereka dah biasa dan tahu psl ni, and trader MC sebab xletak stop loss n berharap market ikut arah entry πŸ˜‚

b) Apa itu Isolated?

Isolated ni sbg contoh, kita nk trade tapi kita dh setkan initial margin kita just nk guna 1.00 usdt jer utk posisi tersebut. Contoh kalau korang trade n korang floating 1.01, secara automatik posisi tu akan tertutup . Maknanya korang akan hilang 1.00 usdt tersebut.


πŸ’ŽYang mana lebih bagus? Cross atau Isolated?

Dua2 ni bagus, tapi utk beginner, sy sarankan korang pilih isolated ya.

Kalau cross ni korang cepat kaya and cepat jgk miskin, High Risk.

Okay tu sahaja dulu, besok kita sambung
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Bila boleh nak DCA or Beli?

If nak longterm tiada masalah. DCA dan terus biar sahaja. Uninstall app and tengok balik tahun depan.

Tp if nak naik ikut TA (Technical Analysis). We will wait something like this to happen first. Boleh rujuk phase dlm gmba diatas.

Baru dpt masuk dgn hati yg lebih tenang.
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Ada yg masuk short MATIC x? Running profit πŸ₯³
Feedback terbaru dr member vip πŸ₯³πŸ€‘

Mcm mna nk buat dgn modal 1 Usdt boleh ke profit 20usdt? Jom join Vip kami, Bukan tipu2 yaa, ini betul2 πŸ€ͺ.

Market crash? Bukan alasan utk kita tak boleh bt profit πŸ€ͺ

https://t.me/FeedbackVIPCodee
Apa yang ada dlm VIP kami?

1. Signal daily (Spot & future)
2. Coin bocor 2022
3. Rahsia dr otai2 Passive income run the mining bermula April
4. Free Mapping
5. News update
6. Bot Coin listing (Dlm proses testimoni)

Apa tunggu lagi, Pm @TheCodee
BITCOIN WILL REPLACE THE DOLLAR πŸ’Ž
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€ pinned Β«BITCOIN WILL REPLACE THE DOLLAR πŸ’ŽΒ»
Selamat Pagi kepada semua bakal jutawan 🀩
🀩2
Sy dpt message from team insider πŸ€―πŸ‘€
Alhamdulillah profit tiap2 hari member vip kita sorang ni. Tahniah krn konsisten πŸ₯³
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Laju profit signal ni 🀩πŸ₯³

Binance Futures

ARPA/USDT Take-Profit target 1 βœ…
Profit: 20.1521% πŸ“ˆ
Period: 13 Minutes ⏰
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
REN/USDT #LONG
(BINANCE FUTURES )
BUY : 0.2450$- 0.2630$
TAKE PROFIT :
TARGET 1 : 0.2740$
TARGET 2 : 0.2800$
TARGET 3 : 0.2860$
TARGET 4 : 0.2920$
TARGET 5 : 0.3000$


STOP LOSS : 0.2400$

✌🏽Use 2% Fund Only

LEV : 10X-20X (CROSS)

BUY IN PARTS & HOLD βœ…
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
ETH korang boleh entry short di future ya. Profit kaw2 if entry ni
Gempak jugak LUNA ni, salah satu project ada bt stablecoin

Kebanyak negara dia cipta including Malaysia.

nanti tak lama lagi akan ada stablecoin iaitu MYT