Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
308 subscribers
482 photos
4 videos
1 file
304 links
Official channel Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Berkongsi ilmu dan signal crypto setiap hari. InnshaAllah

Admin 1: @TheCodee

freesignalπŸ“ˆ

Untuk belajar ttg Cryptocurrency dgn lebih mendalam boleh join Group VIP

https://linktr.ee/TheCodeCrypto
Download Telegram
FIL/USDT

Exchanges: Binance Futures
Signal Type: Regular (long)

Entry Range 30.80-31.20

Take-Profit Targets:
1) 31.55
2) 32.0
3) 32.40

Stop Targets:
1) 30.25

You can invest Big amount in this signals

But 50% at entry 1 and 50% at entry 2
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Duk rileks then biarkan computer buat keje, ini bukan cubaan gais,ini betul2 😜.

Korang just tadah USDT jerr hari2 😚

Buat yg taktahu nk run apps tu nanti, jgn risau sy akan ajarkan step dia.
Codee Crypto πŸ‡²πŸ‡ΎπŸš€
Photo
Cer korang tgk SAND, Fuhh mapping auto pacakk 🀩
Market nk start big movement hari ni 😲, xcaya? Lemahh
🀩4
Big movement esok/harini?
Anonymous Poll
71%
Pump πŸ“ˆ
29%
Dump πŸ™Š
My prediction: Bullish for bitcoin
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
SHIB.
Hari ni ramai yang pm saya mintak harga diskaun join VIP , nak bagi ke tak ek πŸ˜…
Anonymous Poll
46%
30Usdt? Nakkkk bos, skang jgk sy pm
54%
Takde modal bos hmm
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
ADA sudah 1.620 gais 🀩. Signal bagi baru jerr bg kelmarin
Ready utk big movement from humpbackπŸ‹

Content dlm Vip, If berminat boleh pm @Thecodee
Buat siapa yang masih belum download CryptoTab ni boleh download ya, boleh tekan link yg diberi.

Free Mining BTC gaiiss 🀩

https://cryptotabbrowser.com/31182856?f=sn

Link diatas adalah merujuk kepada satu Apps CrytoTab yang boleh didownload dlm android ataupon ios.

Cuma apps tu korang berbayar serendah RM16.80 untuk lifetime. Payment korang boleh buat melalui apps TouchNgo wallet.

Apps ni berfungi sbg server dependent mining, sbg contoh bila korang nak search apa2 berkaitan di internet, biasa korang guna chrome kan?

Tapi bila korang search guna apps CryptoTab ni, proses mining BTC akan run setiap kali anda search apa2 info dalam apps tu. Skit2 nanti lama2 jadi bukit 🀯
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Standby BTC for big movement. Longggg
Forwarded from The Apprentice Code πŸ’Ž
Gaiss, tahun lepas sy janji dgn korang psl trade bot di kucoin kan.

If yang belum ada account di Kucoin boleh tekan link

https://www.kucoin.plus/land/register/r/r35WSN2

Saya akan pergi satu persatu.
HARI NI BUKA 3 SLOT SAHAJA πŸ€©πŸ’Ž

Pantas geng slot utk Vip masih dibuka. Kita nk bgi "diamond hand" πŸ’Ž

Yuran serendah 30Usdt utk lifetime taw, mana nk ari semurah mcm ni 🀭

Apa korang akan dpt if join group vip?

1. Mapping "Auto pacakss" πŸ“ˆ
2. Signal Spot/Future cepat kaya 😝
3. Coin bocor 2022
4. Ebook V1&V2
5. News coin paduu

Join skang and akan dpt Profit ROI lebih 1000% utk sepanjang tahun ni. HOLD.

PM @TheCodee.
Bos, Perlu ke stoploss dalam crypto?

Soalan cepumas tapi bijak. i do believe dlm semua bisnes perlu ada stoploss. exit strategy very importance when the plan is not working.

Utk mjawab soalan ini. first kita perlu tahu matlamat trading kita apa?

Sekiranya anda entry market utk longterm. tidak perlu cutloss sbb money management anda ada pd jumlah yang anda masuk dalam market.

Untuk shorterm trade. berlainan sikit sebab kita entry market dgn modal yg besar utk nak dapatkan 5-20% sahaja per entry. saya personaly always follow ratio 1:2 ini dalam nak menentukan risk and reward sebelum shorterm trade.

Money management very important in trading.